Ik heb het knulletje blijkbaar correct weten te doorgronden en dat raakt hem natuurlijk dus daarom vind ie mij een bitch...quote:Op maandag 21 maart 2005 21:34 schreef DePresident het volgende:
[..]
En veel homo's zijn echt van die bitches
Nee, je hele verhaal slaat op worstquote:Op maandag 21 maart 2005 22:02 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ik heb het knulletje blijkbaar correct weten te doorgronden en dat raakt hem natuurlijk dus daarom vind ie mij een bitch...
*proest*quote:Op maandag 21 maart 2005 22:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, je hele verhaal slaat op worst(
)
Eensch!! Het valt altijd weer tegen. Alhoewel op Salvation wel mooie exemplaren rondlopen.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:49 schreef Waxxer het volgende:
Sterker nog, op een homofeest zijn er maar weinig kerels door wie ik betast zou willen worden
't Zijn net hetero's.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:09 schreef DePresident het volgende:
Homo's kijken ook alleen maar naar uiterlijk![]()
()
Ja, maar (noord/west)Nederland heeft dan ook niet echt het knapste manvolk rondlopen van de wereld...quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:26 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ja, maar (noord/west)Nederland heeft dan ook niet echt het knapste manvolk rondlopen van de wereld...
*AHUM*quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:26 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ja, maar (noord/west)Nederland heeft dan ook niet echt het knapste manvolk rondlopen van de wereld...
Wat is er? wil je graag aantrekkelijk gevonden worden door een homo dan?quote:
Mwoah... als het ff kan....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:47 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Wat is er? wil je graag aantrekkelijk gevonden worden door een homo dan?
Wat is daar mis mee? Ik zou het als een compliment zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:47 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Wat is er? wil je graag aantrekkelijk gevonden worden door een homo dan?
Ow ik dacht dat je hetero was met licht-homofobische trekjes, heb een eerdere reactie van je verkeerd gelezen...quote:
Ah jonguh.......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:59 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je hetero was met licht-homofobische trekjes, heb een eerdere reactie van je verkeerd gelezen...
Kort haar, tuinbroek, potig, geen haar op de tanden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:23 schreef Darkster het volgende:
hoe herken je makkelijk of een vrouw lesbo is of niet?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:46 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Kort haar, tuinbroek, potig, geen haar op de tanden.
Ik zou zeggen: organiseer een FOK!Meet!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:07 schreef Waxxer het volgende:
Kom dan een keertje kijken in een COC ofzo, al is het om goede wil te tonenValt allemaal reuze mee
of tegen, voor de apieskijkerds.
Dan is de meet verboden voor homo'squote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:31 schreef Waxxer het volgende:
Ja ja, dan komt er niemand behalve de hmo-topic mensen.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |