Ik ben het maar 1 keer tegen gekomen, Predo. 1 keer is niet veel maar ik ben ook niet veel in homo barren geweest en het is zeker 5 jaar geleden dat ik voor het laast in een homo bar was.quote:Op zondag 27 maart 2005 01:00 schreef Prego het volgende:
@monus: je verhalen klinken vervelend maar wel een beetje ongeloofwaardig.. ik ben toen ik nog wel eens in een gaybar kwam, nog nooit ongewenst of onzedelijk betast.. en ik ken er meer die daar geen ;ast van hebben.. er zullen wel extremen zijn maar typisch dat het dan in jou vriendengroep veel voorkomt/ is voorgekomen..
Nooit binnen geweest, maar aan de muziek je buiten hoorde leek het mij een kroeg voor boeren.quote:Op zondag 27 maart 2005 04:16 schreef Tarak het volgende:Wat voor kroeg is dat in vredesnaam dat er SM hangtuig hangt? Is het geen bordeel of zo, dat het bij een act hoorde?
Vraag eens aan knappe vrouwen hoe vaak ze worden betast in 'normale' gelegenheden.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:36 schreef Monus het volgende:
Ik ben het maar 1 keer tegen gekomen, Predo. 1 keer is niet veel maar ik ben ook niet veel in homo barren geweest en het is zeker 5 jaar geleden dat ik voor het laast in een homo bar was.
Ik denk dat in nederland heel weinig vrouwen worden betast in 'normale' gelegenheden. Ik ben het bijna nooit tegen gekomen in de barren waar ik kwam.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef DennisMoore het volgende:
Vraag eens aan knappe vrouwen hoe vaak ze worden betast in 'normale' gelegenheden.
Waar denk je komt het gebruik vrouwelijk knietje in mannenkruis vandaan?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vraag eens aan knappe vrouwen hoe vaak ze worden betast in 'normale' gelegenheden.
Nu je er toch bent, kan je uitleggen wat dit betekent?quote:Op maandag 21 maart 2005 16:57 schreef Sater het volgende:
Hetero's en homo's tot homonimen verklaard?
Penisnijdquote:Op maandag 28 maart 2005 17:39 schreef Sater het volgende:
[..]
Waar denk je komt het gebruik vrouwelijk knietje in mannenkruis vandaan?![]()
maar wel vaak dat een hetero door een man werd betast terwijl je maar 1x in een homobar bent geweestquote:Op maandag 28 maart 2005 17:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ben het bijna nooit tegen gekomen in de barren waar ik kwam.
Homoniem, een woord dat meerdere betekenissen heeft. Vergelijk met synoniem, twee of meer woorden met dezelfde betekenis.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, kan je uitleggen wat dit betekent?
Bedankt voor de informatie.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homoniem, een woord dat meerdere betekenissen heeft. Vergelijk met synoniem, twee of meer woorden met dezelfde betekenis.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee. Monus, kijk eens wat mij nou gebeurde toen ik als hetero naar een gayclub ging.
http://tinyurl.com/5kzwc
Heee. Pietje, als homo bent, hoe kan je dan als een hetero naar een gayclub gaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Heee. Monus, kijk eens wat mij nou gebeurde toen ik als hetero naar een gayclub ging.
http://tinyurl.com/5kzwc
Had me heel hetero aangekleed, en gedroeg me heeeel hetero.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:38 schreef Monus het volgende:
[..]
Heee. Pietje, als homo bent, hoe kan je dan als een hetero naar een gayclub gaan?
Pardon?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:06 schreef Monus het volgende:
[..]
Ben je weer aan het schelden, zoals gewoonlijks...
nee zeg! Wat een lelijke bonkige uitgestreken smoelen hebben de meeste nederlandse kerels, weerzinwekkend!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 00:26 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ja, maar (noord/west)Nederland heeft dan ook niet echt het knapste manvolk rondlopen van de wereld...
Ja, maar dan wel vrnl die uit mijn generatie of ouder, jongere gasten van pak'm beet 18 á 20 jaar die zijn vaak nog wel aantrekkelijk tegenwoordig, zeker vergeleken met de 18 á 20 jarigen waartussen ik leefde toen ik zelf die leeftijd had (maar dat zijn nu dus die lelijkerds van over de 30). Punt is dat ik niet val op zulke jonkies en er weinig gemeenschappelijks mee heb...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef Poeliepoelie het volgende:
[..]
nee zeg! Wat een lelijke bonkige uitgestreken smoelen hebben de meeste nederlandse kerels, weerzinwekkend!!!
of wordt lesbisch of zeur nietquote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef Poeliepoelie het volgende:
[..]
nee zeg! Wat een lelijke bonkige uitgestreken smoelen hebben de meeste nederlandse kerels, weerzinwekkend!!!
Ik zou er lesbisch van worden!
Ja? Was het een flinke ruzie?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had me heel hetero aangekleed, en gedroeg me heeeel hetero.
Het spijt me, maar die met een mooie zuidelijke onnederlandse inslag mogen er wel zijn, maar die platvloerse, uitgestreken, onverschillige, zombie-achtige dode krentenogen bevattende deegballerige noord-west nederlandse polderklei-koppen kunnen mij niet behagen. Als je dat lekker vindt, mankeer je wat aan je goede smaak.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:02 schreef Prego het volgende:
[..]
of wordt lesbisch of zeur niet
er zit best wat lekker tussen in NL
wat?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:55 schreef Poeliepoelie het volgende:
[..]
platvloerse, uitgestreken, onverschillige, zombie-achtige dode krentenogen bevattende deegballerige noord-west nederlandse polderklei-koppen kunnen mij niet behagen.
dat heb ik al gedaanquote:Maar even buiten dit: wat kom je eigenlijk melden?
[reclame]quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:31 schreef Olaf56 het volgende:
Zit er op deze site trouwens geen homodeel? Vergeef me, maar ik ben vandaag pas geregistreerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |