Wat is het met jou en de Mac? Ik hoor echt niets andersquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga morgen naar de macen daarna mario party doen
zie mijn naamquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wat is het met jou en de Mac? Ik hoor echt niets anders![]()
Huisje? Valt er te onderhandelen in U.?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:02 schreef Ryan_R het volgende:
En vanuit U. een goede avond allemaal. Dadelijk weer naar het huisje kijken en weer onderhandelen over het contract![]()
Kommansjnadda?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie mezelf nu als een poppetje in Sims 2
Hmm, zes?quote:***************************************
LATER VANDAAG OPKLARINGEN
De dag begint met wolkenvelden en soms
wat regen of motregen.In de loop van de
middag en avond wordt het droog en gaat
het vanuit het noordoosten opklaren.
De temperatuur bereikt een maximum van
circa 6 graden.Vanavond en vannacht zal
het flink afkoelen met op veel plaatsen
lichte en lokaal matige vorst.Mogelijk
komt er ook een enkele mistbank voor.
Morgen overdag is het droog en rustig
en schijnt de zon geregeld.Helaas is
dat slechts een tijdelijke opleving.
Het weekend ziet er nogal guur uit.
Eigenlijk niet dus, maar het viel te proberen. Die vent wilde met geen mogelijkheid van zijn ideeën afwijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huisje? Valt er te onderhandelen in U.?
dus jullie hebben m nu toch niet?!quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:16 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Eigenlijk niet dus, maar het viel te proberen. Die vent wilde met geen mogelijkheid van zijn ideeën afwijken.
Goeie morgen allemaal!!![]()
Da's lang gelee da'k da gedaan hebquote:
Spongebob is homoquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
is spongebob trouwens leuk? neem ik m'n nichtje van 5 mee naartoe
Ow wat voor stouterigheid heb je gedaan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Zelfs m'n collega's beginnen: "Ben je weer stout aan 't doen Steeph?"
Ang3l, altijd boven op het nieuws.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Dolce & Gabbana uit elkaar
Uitgegeven: 17 februari 2005 20:36
MILAAN - Het beroemde Italiaanse designerpaar Dolce & Gabbana gaat uit elkaar. De 47-jarige Domenico Dolce en zijn vier jaar jongere vriend Stefano Gabbana hebben besloten hun 19-jarige relatie te beëindigen.
De twee Italianen blijven wel gezamenlijk het modelabel Dolce & Gabbana leiden, verklaarde Dolce donderdag tegen de Italiaanse media. De Siciliaan en zijn Milaanse vriend begonnen hun uiterst succesvolle label in 1985. Tot de beroemdste klanten van het paar behoort de zangeres Madonna.
My GOOOOOOOOOD! Drama drama! ooooooo!!!
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ang3l, altijd boven op het nieuws..
Ow, vergeet je de meet volgende week dan niet??quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het druk gehad, voor mij zijn alle roddels vanaf half februari nog nieuws
Nou, we kunnen!!quote:Kamer gaat discriminatie uit adoptiewet halen
Uitgegeven: 9 maart 2005 16:08
Laatst gewijzigd: 9 maart 2005 17:09
DEN HAAG - De Tweede Kamer gaat drie discriminerende bepalingen uit de adoptiewet halen. Homostellen moeten kinderen uit het buitenland kunnen adopteren, lesbische mee-moeders moeten juridisch gelijkgesteld worden aan mannelijke partners, en de maximumleeftijd van 46 jaar om te kunnen adopteren moet worden verhoogd of losgelaten.
Een initiatief hiertoe van PvdA, VVD en D66, reeds een meerderheid, krijgt zelfs steun van het CDA. GroenLinks is altijd al voor en is blij dat de Paarse partijen deze vergissing van destijds herstellen. Dat bleek woensdag tijdens een overleg met minister Donner van Justitie. Het CDA stemde in 2001 tegen het huwelijk voor homoseksuelen en daarmee tegelijk tegen adoptie.
quote:**********************EN DAN DIT... ***
Hetero's vaker naar homofeesten
ROTTERDAM Homofeesten zijn niet langer
alleen maar voor homo's bedoeld.Steeds
vaker worden ook hetero's uitgenodigd.
Rotterdam is koploper op het gebied van
"heterovriendelijke homofeesten",maar
Amsterdam is volgens insiders bezig met
een inhaalslag.
"Een heel slimme hetero gaat naar een
homofeest",zegt een organisator."Alle
vrouwen zijn voor hem."Hij schat dat 25
procent van zijn bezoekers hetero is.
De gemengde feesten zijn zo populair
omdat homo's steeds vaker samen met hun
heteroseksuele vrienden en vriendinnen
willen stappen.Hetero's op hun beurt
roemen de relaxte sfeer op de feesten.
Hoe weet je dan of iemand hetero of homo is?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
En éindelijk leuk uitzicht!.
Hetero's zien er m.i. gemiddeld leuker uit dan homo's.
Ik was ook 1 van de weinigen die dacht dat 't een stuk kaas wasquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik HAAT spongebob.
Volgens mij ben ik een van de weinigen die dat mormel vreselijk vindt... die stem alleen al ......
Hij ziet er wel uit als een kaas inderdaad....quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik was ook 1 van de weinigen die dacht dat 't een stuk kaas was![]()
* Cazman is een beetje cheese obsessed
Idem, ook precies 50. Beetje grof na zo'n lange test.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:59 schreef Andyvie het volgende:
Iemand zin in een leuk testje? Nou ja, testje...je bent er wel even zoet mee....
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/
Kun je kijken of je een meer mannelijk stel hersenen of een meer vrouwelijk stel hersenen hebt.
Ik had 50 mannelijke hersenen (gemiddeld voor een man)
Is wel wat masochistisch, als je voornamelijk valt op die figuren die niet op jou vallen. Of bedoel je meer in het bijzonder dat opvallend nichterige kenmerken je afschrikken?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
En éindelijk leuk uitzicht!.
Hetero's zien er m.i. gemiddeld leuker uit dan homo's.
hetero jongens nuecken niet graag met een homoquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:41 schreef creno het volgende:
ja is leuk hoor hetero's op een feest !
ik heb ook wel eens hetero's mee naar red&blue genomen.
maar aan de andere kant, zie ik een leuke jongen blijkt ie hetero te zijn, das dan weer niet leuk...
Zeggen ze dat voor ze weten dat ze homo zijn, of erna? Kan natuurlijk ook iets met onbereikbaarheid en bekeerzucht te maken hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch raar, want je hoort vrouwen juist vaak zeggen dat homo's er zo leuk uitzien..
Die is onveilig voor kinderen, want dan bijten ze de knoopjes erafquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:31 schreef AnGabhar het volgende:
Verkoudheid ziet er veel snuggerder uit dan die andere virussen. En kleurt beter bij mijn tapijt.
In het echt ziet HIV er natuurlijk het mooist uit. (linkje). Hebben ze die ook in pluchen vorm?
Ze kunnen ze ook van stof maken en dan goed vastnaaien vulling erinquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die is onveilig voor kinderen, want dan bijten ze de knoopjes eraf
Het is niet zo dat je als homo er automatisch leuk uitziet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef AnGabhar het volgende:
En het is mij trouwens nog nooit gezegd door een vrouw.
Nou, als die kinderen vragen hoe die lieve knuffel gemaakt is, en dan krijgen ze als antwoord "gewoon flink naaien", nou, dan zijn de rapen gaar!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze kunnen ze ook van stof maken en dan goed vastnaaien vulling erin
Neeeee joh, dat is het sétje he?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat een afzetters! 20 euro voor een beestje!
Ik wacht tot ze er allemaal zijn. Ik wil die HIV ook graag hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeee joh, dat is het sétje he?Dan heb je ze állemaal!
In dit setje wel, en dan heb je er gelijk 17, maar je betaalt er wel naar...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef creno het volgende:
ik wil pfeiffer ! en die zit er ook niet bij...
mar ik ga weer effe verder lezen in mijn boek
Maar die gaan na 8 jaar stukquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
In dit setje wel, en dan heb je er gelijk 17, maar je betaalt er wel naar...
Jammer dat dit soort hypes altijd zo prijzig is. Voor dat geld koop je een paar echte poesjes. En die zijn minstens zo knuffelbaar.
En wat weeg je intussenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja en nog 2 mc krokettenen cheesburger en toen nix meer genomen.. had niet zo'n honger vandaag
Op zich vind ik $5,95 niet duur voor een knuffeltje....het zijn de verzendkosten die het zo verschrikkelijk duur makenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
In dit setje wel, en dan heb je er gelijk 17, maar je betaalt er wel naar...
Jammer dat dit soort hypes altijd zo prijzig is. Voor dat geld koop je een paar echte poesjes. En die zijn minstens zo knuffelbaar.
hehe 81 ofzo..quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En wat weeg je intussen?
(Ik dacht ook dat ik niet dik kon worden, maar afgelopen kerst zat er ineens een paar kilo bij...)
Wat doe jij met poesjes, dat ze na 8 jaar stuk gaan? Meestal worden ze wel wat ouder, zo tegen de 12-15 jaar dacht ik. Tenzij ze platgereden worden natuurlijk. Daarom houden we de onze binnen.quote:
Is dat goed?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe 81 ofzo..woog voor ik fitnesste 70
en nu al een half jaar rond de 80 gaat er niet meer bij of af eigenlijk
![]()
Ik knuffel ze?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:23 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wat doe jij met poesjes, dat ze na 8 jaar stuk gaan? Meestal worden ze wel wat ouder, zo tegen de 12-15 jaar dacht ik. Tenzij ze platgereden worden natuurlijk. Daarom houden we de onze binnen.
Misschien knuffel je te hard? Ik knuffel de katten van mijn ouders ook. Maar die worden 16quote:
Ik vind honden en katten helemaal leukquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Misschien knuffel je te hard? Ik knuffel de katten van mijn ouders ook. Maar die worden 16
En honden knuffel ik nietHonden vind ik niet leuk
Honden bijtenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind honden en katten helemaal leuk
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat katten harder bijtenquote:
Doe ik ook altijd bij de kat van Aartquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat katten harder bijten.
Vooral als je ze even lekker over hun buikje kriebelt.
Weet ik, maar dat doe je zelf, katten houden daar niet altijd van. Honden bijten als je gewoon langs ze looptquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat katten harder bijten.
Vooral als je ze even lekker over hun buikje kriebelt.
Mag ik wat van je lenen dan? IK loop ook heel de dag te vreten, maar zit toch echt dik 10 kilo onder jouw gewicht.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe 81 ofzo..woog voor ik fitnesste 70
en nu al een half jaar rond de 80 gaat er niet meer bij of af eigenlijk
![]()
Je mag wel wat van mij heur =)quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mag ik wat van je lenen dan? IK loop ook heel de dag te vreten, maar zit toch echt dik 10 kilo onder jouw gewicht.
Nuquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
O, das ook prima. Wanneer wil je d'r vanaf?![]()
Of pomtidom. En ik heb niet iets mee gemaakt wat ik hier uit de doeken ga doen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Tralala, zeggen ze dan wel eens he?
Ik ben nog niet moe, maar heb ook niks noemenswaadigs meegemaakt.... Naja, er staat trouwens een nieuwe column van mij online, voor de liefhebbers
Geen drooggekookte rijst of anderszins culinaire blunders die niemand van jou verwacht?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of pomtidom. En ik heb niet iets mee gemaakt wat ik hier uit de doeken ga doen..
Ik moet nog 2 weekjes wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen drooggekookte rijst of anderszins culinaire blunders die niemand van jou verwacht?
Ik ben trouwens heeeeeeeeeeellll erg aan vakantie toe, maar dan ook metéén... de zee oren ruisen, de sneeuw onder je skilatten horen glijden, chillen in Limburg, een lichte maaltijd eten op een Italiaans terrasje..... het maakt me niet uit wáár, als het maar nú is!
* Great_Expectations zingtquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:55 schreef Waxxer het volgende:
.........zijn dat tekenen van vluchtgedrag?..........
Ga je naar hetquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weekjes wachtenmaar zie er ook erg naar uit.
Alleen heb ik niets geboekt ofzo..
Nee, uit vrees voor gillende kinderen, bierzuipende pubers en bedden die naar schimmelige tenenkaas ruiken.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* Great_Expectations zingt
# Vlûûûûûûchten kááán niet meeeeeeer
quote:
quote:
Ziek zwak en misselijk en meer van zulks.quote:Hoest met jou dan??
Tijd van het jaar?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Ziek zwak en misselijk en meer van zulks..
Dus wel een matrassenweekje zoals vanouds, maar dan anders?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Ziek zwak en misselijk en meer van zulks..
Ja toch??quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Limburg? Zijn daar ook hotels dan?En een jeugdherberg noem ik geen hotel, hè.
.
Neej, dan liever Den Haag.Het Kurhaus.
. Het Parkhotel.
. Hotel Des Indes.
.
Ja, zoiets.quote:
Vraag maar aan Waxje, die kan er vast nog wel een aantal opnoemen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Limburg? Zijn daar ook hotels dan?En een jeugdherberg noem ik geen hotel, hè.
.
Dit is toch een ander soort matrassenweekje ja.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus wel een matrassenweekje zoals vanouds, maar dan anders?![]()
dus --->
hoor!
Maar ben je wel flink aan de vitamientjes, mineralen enz enz?
Nou, ja, eh, kijk, eh, www.hotel4u.nl? Als dat bestaat?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Vraag maar aan Beav. Neej, Waxxer, die weet er alles van. Nee, Beav. Wax. Beav. Wax.
Wat is het nou?.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Dorpshotel Houtse Hendrik in Leveroy
Ik heb juist recentelijk de magische grens van 79 gehaald!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:30 schreef DennisMoore het volgende:
Jeuj! Twee kilo aangekomen!.
En in slaap vallen in bad is okay..
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Ik denk niet dat ik echt tot rust zou komen in zo'n homofoob kut-dorp. behouden groene grensgemeente, waar het zeker leefbaar is in een dergelijke situatie, zolang je maar gee extravagant gedrag vertoont en je openstaat voor de plaatselijke cultuur.
En ik haal de 65 nog niet eens. Oepsquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb juist recentelijk de magische grens van 79 gehaald!
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En ik haal de 65 nog niet eens. Oeps![]()
Samen staan we sterk zullen we maar zeggenquote:
Met 62 kg bij een lengte van 1.83 zit je nog net op een Quetelet-Index van 20.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij iets TE licht, icm mijn lengte.....
Meer dan ik.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
ik weeg iets van 60 kg ofzo..
Nog minder? Dus bij een strandwandeling vul jij je zakken met zand, om niet weg te waaien?quote:
Strand? Levensgevaarlijk!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:42 schreef Ryan_R het volgende:
Nog minder? Dus bij een strandwandeling vul jij je zakken met zand, om niet weg te waaien?![]()
![]()
Ach, ik heb geen zeiloren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:45 schreef Ryan_R het volgende:
Bij mij werkt het anders uitstekend hoor![]()
Dat zei ik slechts om dramátisch te doen...quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:49 schreef Ryan_R het volgende:
Waarom is het strand dan levensgevaarlijk?![]()
Puh, ik heb laatst vijf gaatjes extra in mijn riem laten maken, en de gesp zit nu in gaatje nummero vierquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach, je moet gewoon zorgen dat je bij een romantische strandwandeling een waxxer-achtig vriendje bij je hebt die je vast kan houden, dan zal dat wegwaaien wel meevallen, toch?.
Sorry Wax
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Waarom is het strand dan levensgevaarlijk?![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:50 schreef Waxxer het volgende:
Puh, ik heb laatst vijf gaatjes extra in mijn riem laten maken, en de gesp zit nu in gaatje nummero vierEen half jaar geleden kreeg ik mijn riem zónder die extra gaatjes amper dicht!
Het is maar goed dat ik niet op het menu sta dan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
ooooooh that's gooood
I'M HAVING BOYZ TONIGHT!!!
boys are friends, not lustobjectsquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet op het menu sta dan.![]()
En mijn object van verlangen op dit moment is mijn bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook naar mijn bedje
damn..."de da vinci code" weer dicht moeten doen...<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Sterkte Bart!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:33 schreef Cybart het volgende:
damn, dit gaat waarschijnlijk een kutdag worden
het ging gisteren slecht met mn opa, ze dachten dat ze hem gisterenmiddag kwijtraakten
ben gisteren avond er op bezoek geweest, eigenlijk al een beetje afscheid nemen
vanmorgen is de dokter weer langs geweest en die zei dat het nog een uur, nog twee uur of een dag kon duren. daarna is ie in coma geraakt... daar is ie nu weer uit gekomen en nu praat ie weer volop... maar ik heb er weinig vertrouwen in...
toch maar even stage gaan lopen zometeen en dan afwachten
sterkte.. ik heb geen opa's meerquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:33 schreef Cybart het volgende:
het ging gisteren slecht met mn opa, ze dachten dat ze hem gisterenmiddag kwijtraakten
vanmorgen is de dokter weer langs geweest en die zei dat het nog een uur, nog twee uur of een dag kon duren. daarna is ie in coma geraakt... daar is ie nu weer uit gekomen en nu praat ie weer volop... maar ik heb er weinig vertrouwen in...
en had de vrouw gemiddeld minstens 5 kinderen op te voedenquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
sja vroegah werkten alleen de mannen he
jep maar is toch minder ongezond als de hele dag in een stoffige fabriek werken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
en had de vrouw gemiddeld minstens 5 kinderen op te voeden
geen arbo toen. kolenmijnen. weinig vakanties. geen beveiligingen. Leuke tijden toenquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jep maar is toch minder ongezond als de hele dag in een stoffige fabriek werken.
eh...ja, dat is mijn baan(tje!!!)...geloof ikquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
bwugghh hebben jullie ook soms dat je de hele dag vrolijk moet zjin tegen klanten maar dat je het liefst de hoorn er opsmijt en er overheen kotst?
Goeiemiddag!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...ja, dat is mijn baan(tje!!!)...geloof ik![]()
Jerruh!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:40 schreef Jerruh het volgende:
werkstuk af!!!! op naar de volgende!
.
en hoe is het met de mensen van het heaumeautopique!?.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:04 schreef creno het volgende:Ja ik ga d'r vandaag ook maar weer in verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook naar mijn bedje
damn..."de da vinci code" weer dicht moeten doen...
Vind het kei poepie te gek wow enorm spannend
Detail: Op The Beekeeper staat ook een nr over hetzelfde onderwerp, Marys of The sea.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
welke vragen lijstquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:43 schreef Andyvie het volgende:
[..]
GE? Waar is je vragenlijstje?
Welkom!
Da's kut cybquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:33 schreef Cybart het volgende:
Ja, een tell-us-all-about-you lijstje! Soort entree-bewijs, zeg maar!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:01 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
welke vragen lijstmis ik wat?
![]()
G_E zet die straks wel weer even neer denk ik.. toch G_E?quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:10 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, een tell-us-all-about-you lijstje! Soort entree-bewijs, zeg maar!
oh ik was zelf al begonnenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Lijstje:
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
Nieuwsgierig naar wat anderen hebben geantwoord? Kijk dan hier: [HOMO] 1108 - gelukkig hebben we de foto's nog!
Je buren hebben geklaagd over geluidsoverlast vanwege het constante gillen en trappelen van rondrennende voeten?quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:51 schreef Great_Expectations het volgende:
*gillend rondren*
D'r belde een politieagent aan!
*gillend rondren*
De muur onder mijn huis was met grafiti bespoten en daarom wilde hij weten van wie die muur was.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je buren hebben geklaagd over geluidsoverlast vanwege het constante gillen en trappelen van rondrennende voeten?![]()
quote:De balkonscène in het Paleis op de Dam bij de troonsafstand in 1948 is juist door de onderdrukte emotie een ontroerende gebeurtenis. Wilhelmina leest haar tekst voor, staande tussen Juliana en Bernhard. Zij roept ,,Lang leve de koningin!'', waarbij ze zodanig met haar rechtervuist zwiept dat Juliana de eerste koningin dreigt te worden die meteen na haar aantreden door een vuistslag geveld wordt. Vervolgens geeft ze haar dochter onhandig een kus.
Klonen herken ik toch nooit, dus wat dat betreft....zelfs als iemand eronder zit hoe zij eerst heette kijk ik er de eerste 20 keer overheenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:24 schreef Jerruh het volgende:
ehm, tis een kloontje van een welbekende fok!user hoor
En dan bellen ze bij jou aan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De muur onder mijn huis was met grafiti bespoten en daarom wilde hij weten van wie die muur was..
Ik ontken alles!quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dan bellen ze bij jou aan?
Dacht dat het contact tussen de politie en de woningcorporaties wel beter geregeld was.
Het ziet er niet toevallig als onderstaand uit, zodat ie bij jou terechtkwam?
[afbeelding]
Ah, bijdehandje is er ook weer.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je buren hebben geklaagd over geluidsoverlast vanwege het constante gillen en trappelen van rondrennende voeten?![]()
Hoe zit dat nou met dat hotel?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, bijdehandje is er ook weer..
Je geeft zelf al het antwoord, he....quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ontken alles!
Het was wel een ehm... Ik bedoel, hij had een oorbelletje. Of is dat heel gewoon onder agenten, tegenwoordig?.
Welk hotel?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met dat hotel?
Takes one to know one.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, bijdehandje is er ook weer..
Denk je echt?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je geeft zelf al het antwoord, he....
You got yourself a secret (although not so secret anymore) admirer!
Die zelfs zo ver gaat om de muur onder joúw huis vol te kladden en dan een zogenaamd buurtonderzoekje komt doen, precíes op het moment dat jij net halfnaakt met een rode lamp voor het raam zit.
Ongelooflijk hoe je het allemaal klaarspeelt.![]()
ALTIJD MAAR WEER KLONEN.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:24 schreef Jerruh het volgende:
ehm, tis een kloontje van een welbekende fok!user hoor
Dat hartstikke leuke Zuid-Limburgse hotel waar jij ons allemaal gaat uitnodigen voor de paasvakantie.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Takes one to know one.![]()
Hoe is het met je ziekte, zwakte en misselijkheid?
Alweer aan de beterende hand?
Dat hotel ken ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat hartstikke leuke Zuid-Limburgse hotel waar jij ons allemaal gaat uitnodigen voor de paasvakantie.![]()
Als er niemand post om op te reagerenquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben even aan het afwassen, maar jullie mogen best doorposten...![]()
Dan lees je gewoon een stukje terug en haal je een paar ouwe koeien uit de sloot.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als er niemand post om op te reageren
Koeien zijn stom..quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan lees je gewoon een stukje terug en haal je een paar ouwe koeien uit de sloot.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |