Sterkte Bart!quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:33 schreef Cybart het volgende:
damn, dit gaat waarschijnlijk een kutdag worden
het ging gisteren slecht met mn opa, ze dachten dat ze hem gisterenmiddag kwijtraakten
ben gisteren avond er op bezoek geweest, eigenlijk al een beetje afscheid nemen
vanmorgen is de dokter weer langs geweest en die zei dat het nog een uur, nog twee uur of een dag kon duren. daarna is ie in coma geraakt... daar is ie nu weer uit gekomen en nu praat ie weer volop... maar ik heb er weinig vertrouwen in...
toch maar even stage gaan lopen zometeen en dan afwachten
sterkte.. ik heb geen opa's meerquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:33 schreef Cybart het volgende:
damn, dit gaat waarschijnlijk een kutdag worden
het ging gisteren slecht met mn opa, ze dachten dat ze hem gisterenmiddag kwijtraakten
ben gisteren avond er op bezoek geweest, eigenlijk al een beetje afscheid nemen
vanmorgen is de dokter weer langs geweest en die zei dat het nog een uur, nog twee uur of een dag kon duren. daarna is ie in coma geraakt... daar is ie nu weer uit gekomen en nu praat ie weer volop... maar ik heb er weinig vertrouwen in...
toch maar even stage gaan lopen zometeen en dan afwachten
en had de vrouw gemiddeld minstens 5 kinderen op te voedenquote:Op donderdag 10 maart 2005 10:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
sja vroegah werkten alleen de mannen he
jep maar is toch minder ongezond als de hele dag in een stoffige fabriek werken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
en had de vrouw gemiddeld minstens 5 kinderen op te voeden
geen arbo toen. kolenmijnen. weinig vakanties. geen beveiligingen. Leuke tijden toenquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jep maar is toch minder ongezond als de hele dag in een stoffige fabriek werken.
eh...ja, dat is mijn baan(tje!!!)...geloof ikquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
bwugghh hebben jullie ook soms dat je de hele dag vrolijk moet zjin tegen klanten maar dat je het liefst de hoorn er opsmijt en er overheen kotst?
Goeiemiddag!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
eh...ja, dat is mijn baan(tje!!!)...geloof ik![]()
Jerruh!!quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:40 schreef Jerruh het volgende:
werkstuk af!!!! op naar de volgende!
.
en hoe is het met de mensen van het heaumeautopique!?.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:04 schreef creno het volgende:Ja ik ga d'r vandaag ook maar weer in verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook naar mijn bedje
damn..."de da vinci code" weer dicht moeten doen...
Vind het kei poepie te gek wow enorm spannend
Detail: Op The Beekeeper staat ook een nr over hetzelfde onderwerp, Marys of The sea.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |