Nog minder? Dus bij een strandwandeling vul jij je zakken met zand, om niet weg te waaien?quote:
Strand? Levensgevaarlijk!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:42 schreef Ryan_R het volgende:
Nog minder? Dus bij een strandwandeling vul jij je zakken met zand, om niet weg te waaien?![]()
![]()
Ach, ik heb geen zeiloren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:45 schreef Ryan_R het volgende:
Bij mij werkt het anders uitstekend hoor![]()
Dat zei ik slechts om dramátisch te doen...quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:49 schreef Ryan_R het volgende:
Waarom is het strand dan levensgevaarlijk?![]()
Puh, ik heb laatst vijf gaatjes extra in mijn riem laten maken, en de gesp zit nu in gaatje nummero vierquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ach, je moet gewoon zorgen dat je bij een romantische strandwandeling een waxxer-achtig vriendje bij je hebt die je vast kan houden, dan zal dat wegwaaien wel meevallen, toch?.
Sorry Wax
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Waarom is het strand dan levensgevaarlijk?![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:50 schreef Waxxer het volgende:
Puh, ik heb laatst vijf gaatjes extra in mijn riem laten maken, en de gesp zit nu in gaatje nummero vierEen half jaar geleden kreeg ik mijn riem zónder die extra gaatjes amper dicht!
Het is maar goed dat ik niet op het menu sta dan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
ooooooh that's gooood
I'M HAVING BOYZ TONIGHT!!!
boys are friends, not lustobjectsquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet op het menu sta dan.![]()
En mijn object van verlangen op dit moment is mijn bed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook naar mijn bedje
damn..."de da vinci code" weer dicht moeten doen...<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |