Hoi desmond!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:42 schreef wizarddragon het volgende:
lul
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Toch handig zo'n homo bij de Van leest
Ben gegarandeerd in't bezit van 4 x 1e rang kaartjes voor Tori Amos in Ahoy
Kweet nou niet of ik 'm moet pijpen ...
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Leuke slogan
Nog steeds van toepassing
Zo, net LOST gekeken
Hmmz......... LOST als in LOST WORLD?
Als dat zo is dan hou ik er mee opquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken..
Ja tis weer "ik volg net5" Tijd ineens zeg.quote:
Nooit geweten dat ik zo Breezah kon zijnquote:kOm AlLemAal d1nsd4g to the COC, it's Tuesday Hennie again!! Non-gay music, chill peepz and non-stressing services! All night long, till the Tuesday has gone!
BEER only 1,50 COKE etc only 1 euro and ALL OTHER ALCOHOLIC DRINKS for low prices!
Get your butt outta room, get it to Tuesday Chill on 8 March! Uh uh uh!!! See you at Kamperstraat 17, city Zwolle!! FREE ENTRY, TOILETS AND ENTRANCE TO THE JACKET ROOM!!
Dat heb ik nou met Fok!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
al begint me dat nu al steeds minder te boeien.
Volgens mij wel meer mensenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Fok!.
Ik vond het een goed idee van de moordenaar-meneer om ze in hun blote tushy cheeseburgers te laten bestellenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Paul Walker in "Joyride", héél niet verkeerd..
Was het wel leuk?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:54 schreef creno het volgende:
goedemorgen
club rouge was erg rustig, maar das ook niet zo vreemd als je ziet wat een berg sneeuw er lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |