Hoi desmond!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:42 schreef wizarddragon het volgende:
lul
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Toch handig zo'n homo bij de Van leest
Ben gegarandeerd in't bezit van 4 x 1e rang kaartjes voor Tori Amos in Ahoy
Kweet nou niet of ik 'm moet pijpen ...
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Leuke slogan
Nog steeds van toepassing
Zo, net LOST gekeken
Hmmz......... LOST als in LOST WORLD?
Als dat zo is dan hou ik er mee opquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken..
Ja tis weer "ik volg net5" Tijd ineens zeg.quote:
Nooit geweten dat ik zo Breezah kon zijnquote:kOm AlLemAal d1nsd4g to the COC, it's Tuesday Hennie again!! Non-gay music, chill peepz and non-stressing services! All night long, till the Tuesday has gone!
BEER only 1,50 COKE etc only 1 euro and ALL OTHER ALCOHOLIC DRINKS for low prices!
Get your butt outta room, get it to Tuesday Chill on 8 March! Uh uh uh!!! See you at Kamperstraat 17, city Zwolle!! FREE ENTRY, TOILETS AND ENTRANCE TO THE JACKET ROOM!!
Dat heb ik nou met Fok!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
al begint me dat nu al steeds minder te boeien.
Volgens mij wel meer mensenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Fok!.
Ik vond het een goed idee van de moordenaar-meneer om ze in hun blote tushy cheeseburgers te laten bestellenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Paul Walker in "Joyride", héél niet verkeerd..
Was het wel leuk?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:54 schreef creno het volgende:
goedemorgen
club rouge was erg rustig, maar das ook niet zo vreemd als je ziet wat een berg sneeuw er lag.
jawel hoor, er waren redelijk wat bekenden die ik al een tijd niet had gezien dus ik vond het wel gezellig.quote:
Of net als de minister met keukenzout gaan strooienquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:02 schreef DennisMoore het volgende:
Stel nou... dat je de gemeentelijke zoutvoorraden stiekem zou vervangen door suiker..
Dat is de reden waarom KEUKENzout en STROOIzout apart worden verkochtquote:
Mja, nou. Kan zijn dat strooizout gewoon niet voor consumptie geschikt is, en goedkoper is.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:22 schreef Ryan_R het volgende:
Dat is de reden waarom KEUKENzout en STROOIzout apart worden verkocht![]()
Het kan lelijker idd.quote:En die DH tuinman mag mij wel warm houden![]()
Dat kan idd ook nog ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, nou. Kan zijn dat strooizout gewoon niet voor consumptie geschikt is, en goedkoper is.
Nou, ik ben blij dat ik toch nog even ben blijven plakken. Anders had ik heel de dag nagedacht over wat nu precies het verschil zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.zout.be/faq.cgi
De chemische formule van keukenzout en strooizout is identiek, nl NaCl (natriumchloride). Wel verschillend is de manier van raffinage, bewerking, dosering van additieven (zoals anti klontermiddel). Keukenzout kan gebruikt worden als strooizout maar gezien de fijne korrel zal dit relatief snel oplossen. Keukenzout is eveneens duurder dan strooizout.
Google is liev..
vreemd hier is vannacht wel gestrooid. Meestal doen ze eerst de hoofdwegen extra veel voordat ze de kleine wegen doen. Hier is het nu wel gedaan geloof ik. Er is nog wel zout.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:40 schreef Ryan_R het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Dat was gister lekker glijden met de auto. Volgens mij heeft de gemeente geen zout meer, want er was nergens gestrooid.
En kan die tuinman mijn tuin ook niet even doen?![]()
*Hetzelfde lot ondergaat* werk zequote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:17 schreef Cybart het volgende:
*geen zin heb om te gaan werken... ik wil op stap vanaaf
en morgen mag ik ook weer om 1 beginnen
nouja, ik ga me maar eens inpakken en dan richting werk
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb vanavond een date met eenBrabander
.
En dan niet eentje uit een stad, maar eentje uit een of ander dorpje waar ze niet eens een supermarkt hebben. Hoop dat ik 'm kan verstaan. En anders moeten we maar overschakelen op lichaamstaal gebarentaal.
alles went, ook een babrantse adolescent! img14.gifquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb vanavond een date met eenBrabander
.
En dan niet eentje uit een stad, maar eentje uit een of ander dorpje waar ze niet eens een supermarkt hebben. Hoop dat ik 'm kan verstaan. En anders moeten we maar overschakelen op lichaamstaal gebarentaal.
Ff net opgenomen aflevering van LOST gekeken. Begin was wel vet, maar opeens ja daar in de rimboe. Ik hoop echt niet dat ze in zo'n Jurassic Park terecht zijn gekomen, want dan haak ik gewoon af.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hou ik er mee opVond het spannend,.... maar als het dino's blijken te zijn dan vind ik 't gewoon Jurassic parc uitgesmeerd tot serie.
Ik werk 6 dagen in de week......quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Pfft... Wat kunnen die luie studenten toch klagen. De hele week liggen ze maar een beetje in bed te stinken of nemen uitgebreid de tijd om overdag op Fok! te posten en dan is het zaterdag en moeten ze (Shock! Horror!) een half dagje *werken*. Wat een ellende..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |