Hoi desmond!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:42 schreef wizarddragon het volgende:
lul
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Toch handig zo'n homo bij de Van leest
Ben gegarandeerd in't bezit van 4 x 1e rang kaartjes voor Tori Amos in Ahoy
Kweet nou niet of ik 'm moet pijpen ...
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:22 schreef Ang3l het volgende:
Leuke slogan
Nog steeds van toepassing
Zo, net LOST gekeken
Hmmz......... LOST als in LOST WORLD?
Als dat zo is dan hou ik er mee opquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken..
Ja tis weer "ik volg net5" Tijd ineens zeg.quote:
Nooit geweten dat ik zo Breezah kon zijnquote:kOm AlLemAal d1nsd4g to the COC, it's Tuesday Hennie again!! Non-gay music, chill peepz and non-stressing services! All night long, till the Tuesday has gone!
BEER only 1,50 COKE etc only 1 euro and ALL OTHER ALCOHOLIC DRINKS for low prices!
Get your butt outta room, get it to Tuesday Chill on 8 March! Uh uh uh!!! See you at Kamperstraat 17, city Zwolle!! FREE ENTRY, TOILETS AND ENTRANCE TO THE JACKET ROOM!!
Dat heb ik nou met Fok!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:36 schreef Ang3l het volgende:
al begint me dat nu al steeds minder te boeien.
Volgens mij wel meer mensenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Fok!.
Ik vond het een goed idee van de moordenaar-meneer om ze in hun blote tushy cheeseburgers te laten bestellenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
Paul Walker in "Joyride", héél niet verkeerd..
Was het wel leuk?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:54 schreef creno het volgende:
goedemorgen
club rouge was erg rustig, maar das ook niet zo vreemd als je ziet wat een berg sneeuw er lag.
jawel hoor, er waren redelijk wat bekenden die ik al een tijd niet had gezien dus ik vond het wel gezellig.quote:
Of net als de minister met keukenzout gaan strooienquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:02 schreef DennisMoore het volgende:
Stel nou... dat je de gemeentelijke zoutvoorraden stiekem zou vervangen door suiker..
Dat is de reden waarom KEUKENzout en STROOIzout apart worden verkochtquote:
Mja, nou. Kan zijn dat strooizout gewoon niet voor consumptie geschikt is, en goedkoper is.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:22 schreef Ryan_R het volgende:
Dat is de reden waarom KEUKENzout en STROOIzout apart worden verkocht![]()
Het kan lelijker idd.quote:En die DH tuinman mag mij wel warm houden![]()
Dat kan idd ook nog ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, nou. Kan zijn dat strooizout gewoon niet voor consumptie geschikt is, en goedkoper is.
Nou, ik ben blij dat ik toch nog even ben blijven plakken. Anders had ik heel de dag nagedacht over wat nu precies het verschil zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.zout.be/faq.cgi
De chemische formule van keukenzout en strooizout is identiek, nl NaCl (natriumchloride). Wel verschillend is de manier van raffinage, bewerking, dosering van additieven (zoals anti klontermiddel). Keukenzout kan gebruikt worden als strooizout maar gezien de fijne korrel zal dit relatief snel oplossen. Keukenzout is eveneens duurder dan strooizout.
Google is liev..
vreemd hier is vannacht wel gestrooid. Meestal doen ze eerst de hoofdwegen extra veel voordat ze de kleine wegen doen. Hier is het nu wel gedaan geloof ik. Er is nog wel zout.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:40 schreef Ryan_R het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Dat was gister lekker glijden met de auto. Volgens mij heeft de gemeente geen zout meer, want er was nergens gestrooid.
En kan die tuinman mijn tuin ook niet even doen?![]()
*Hetzelfde lot ondergaat* werk zequote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:17 schreef Cybart het volgende:
*geen zin heb om te gaan werken... ik wil op stap vanaaf
en morgen mag ik ook weer om 1 beginnen
nouja, ik ga me maar eens inpakken en dan richting werk
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb vanavond een date met eenBrabander
.
En dan niet eentje uit een stad, maar eentje uit een of ander dorpje waar ze niet eens een supermarkt hebben. Hoop dat ik 'm kan verstaan. En anders moeten we maar overschakelen op lichaamstaal gebarentaal.
alles went, ook een babrantse adolescent! img14.gifquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb vanavond een date met eenBrabander
.
En dan niet eentje uit een stad, maar eentje uit een of ander dorpje waar ze niet eens een supermarkt hebben. Hoop dat ik 'm kan verstaan. En anders moeten we maar overschakelen op lichaamstaal gebarentaal.
Ff net opgenomen aflevering van LOST gekeken. Begin was wel vet, maar opeens ja daar in de rimboe. Ik hoop echt niet dat ze in zo'n Jurassic Park terecht zijn gekomen, want dan haak ik gewoon af.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hou ik er mee opVond het spannend,.... maar als het dino's blijken te zijn dan vind ik 't gewoon Jurassic parc uitgesmeerd tot serie.
Ik werk 6 dagen in de week......quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Pfft... Wat kunnen die luie studenten toch klagen. De hele week liggen ze maar een beetje in bed te stinken of nemen uitgebreid de tijd om overdag op Fok! te posten en dan is het zaterdag en moeten ze (Shock! Horror!) een half dagje *werken*. Wat een ellende..
.
kom je bouwkunde doenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Pfft... Wat kunnen die luie studenten toch klagen. De hele week liggen ze maar een beetje in bed te stinken of nemen uitgebreid de tijd om overdag op Fok! te posten en dan is het zaterdag en moeten ze (Shock! Horror!) een half dagje *werken*. Wat een ellende..
.
Nou als ik de eerste aflevering zo zag, dan moest ik echt gelijk aan jurassic park denken hoor en volgens mij vonden veel mensen dat ook. Maar goed aflevering 2 volgende week maar weer opnemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:43 schreef Jerruh het volgende:
ist niet een idee om gewoon eens die serie te zien zonder meteen te denken dat het een jurassic park is, want dat is het niet, volgens zowel recensisten als mensen die het hebben gedownload.
en waarom dacht je dat? door dat geschreeuw in de jungle?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou als ik de eerste aflevering zo zag, dan moest ik echt gelijk aan jurassic park denken hoor en volgens mij vonden veel mensen dat ook. Maar goed aflevering 2 volgende week maar weer opnemen.
bloeddorstig? kon je dat zien?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:54 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, een of ander bloeddorstig beest dat luid grommend bomen omver loopt... waar denk je dan aan?.
Nope door de bewegingen in de rimboe toen de mensen daar naar keken. Het leek wel iets reusachtigs die de bomen liet bewegen en omver liet vallen. En toen dokter "Jack" met meisje kate en Charlie (die dude die in de LOTR speelt als 1 van de hobbits) in de cockpit waren en piloot werd gewoon naar buiten gesleurd en afgemaakt door "iets".quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en waarom dacht je dat? door dat geschreeuw in de jungle?
de eerste aflevering kwam mij eerder over als een paniekerige situatie van een after-crash. de doelstelling van de serie is ook dat een groep mensen overgeleverd is aan zichzelf en aan de grillen van de natuur, waarbij het eiland zelf ook een verrassing in petto heeft. elke aflevering wordt het gebeuren vanuit een ander personage gezien, althans, zo heb ik het gelezen. de eerste aflevering vond ik iig leuk en ik ben eerder benieuwd naar hoe ze van dat eiland komen en hoe de onderlinge verhoudingen gaan groeien dan wat dat eiland gaat doen met hen.
Hij pakte die piloot, remember? Die vervolgens bloederig ergens boven in de bomen lag.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:55 schreef Jerruh het volgende:
bloeddorstig? kon je dat zien?
misschienw as het wel een jungle olifant, die maken ook lawaai weet je.
hmm, dan heb ik dat gedeelte gemist toen ik iemand naar de trein brachtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij pakte die piloot, remember? Die vervolgens bloederig ergens boven in de bomen lag.
En olifanten lopen niet luid grommend met een bloedgang complete bomen omver.
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
it's not a dinosaur
Producten om je Brabander te imponeren? Misschien verkopen ze preven...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:02 schreef DennisMoore het volgende:
Waardebon 25 euro van Ici Paris.
Tips?
Waardebon verkopen en een paar kratten grolsch ervoor halenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:02 schreef DennisMoore het volgende:
Waardebon 25 euro van Ici Paris.
Tips?
ja maar... das bijna de helft van mijn kamerhuur!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jamaar.... ik bedoel, neem nou de extended editions van LOTR. Die box kost 120,-. Ik heb hem nu voor 75!! Da's geen gééééééé'ld meid
Da's weinigquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar... das bijna de helft van mijn kamerhuur!!
HOLY FUCKquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik schaam me voor mijn shopping-frenzy:
GIGA-LIJST
Ik scham me diep..........
MAAR SOMMIGE HEETF PUP GEKOCHT HOOR!!!!!
En het was prijzencircus bij de V&D... alles 3 halen 2 betalen .....
Belle & Het beest??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jamaar... ik was toch al van plan alle disney's te gaan sparen. EN op dit moment waren ze 3 halen 2 betalen, dus voor 40,- 3 films i.p.v. 2. Nah, disneys worden normaal nooit te grabbel gegooid voor een tientje (want dat mag niet) dus deze actie was ff een mooie uitkomst om mijn collectie bijna volledig te maken.
BIJNA... ik mis tarzan, sneeuwwitje, assepoester, de kleine zeemeermin.... en verder... moe'k ff denken.
Heb ik. Die zou in de kluis liggen en die's ook bijna nergens te krijgen maar liep er toevallig tegenaan bij een of andere enge Blokkerquote:
Wat zijn 'preven'?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:31 schreef tech het volgende:
Producten om je Brabander te imponeren? Misschien verkopen ze preven...
Veel shopplezier, in ieder geval!
En dan Grolsch opspuiten?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:52 schreef Cazman het volgende:
Waardebon verkopen en een paar kratten grolsch ervoor halen
GNOMEOquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Die hele periode van 1943 t/m 1949 is redelijk onbekend. Een paar zijn er wel op dvd te krijgen daarvan, maar ze lijken me geen zak aan.
Je kunt wel zien welke dit jaar in premiere gaat heANGEL and her no good sister
En dan volgend jaar Gnomeo & Juliet.
Egwaar?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:24 schreef Great_Expectations het volgende:
En dan is het morgen nog wel koopzondag in E.!
Does she ever stop?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egwaar?
Oeh, dan kan ik morgen gaan shoppen!
Misschien had ik beter mijn mond kunnen houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egwaar?
Oeh, dan kan ik morgen gaan shoppen!
Kep griep.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet roken..
No... there's no stopping my shopping!quote:
Ach, longen. Who needs them anyway these days.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kep griep..
en ben haske zielig enzo..
Aaaaah, moet ik een bakkie thee voor je zetten?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kep griep..
en ben haske zielig enzo..
Oooh, vertel! vertel! vertel! vertel!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb alleen ruzie gekregen met twee nichten
en die twee, die zijn zielig
Hmmz... Hoezo? Ben je naar de tandarts geweest ofzo? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:49 schreef Waxxer het volgende:
....en als iemand het waagt te zeggen, 'kom op waxxer, even de kiezen op elkaar', dan doe ik 'm wat
het is een 'zakelijk' conflictquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, vertel! vertel! vertel! vertel!! Kennen we ze? Zijn het Fok!-nichten?
Ik hoop niet dat "barren" een afkorting is van Bare Backing.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het is een 'zakelijk' conflictik blaas binnen afzienbare tijd wel even stoomaf op msn
Ik moet nl barren nu![]()
Doeg!(heb een beeeetje haast)
Draadje achter je tanden na een beugelquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Hoezo? Ben je naar de tandarts geweest ofzo? Heb ik iets gemist?
En dan zijn het ook altijd nichten. Waarom zijn die zo vals?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb alleen ruzie gekregen met twee nichten
en die twee, die zijn zielig
Hmmz... lang leve de staafmixer.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Draadje achter je tanden na een beugel
De reddertjes, die zijn pas leuk!! heb je die al?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo, de eerste gekeken. Nu die andere 11 nog
Vandaag allebei gekochtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
De reddertjes, die zijn pas leuk!! heb je die al?![]()
Heb net de lijst gezien. Zeg, als je geld teveel hebt mag je het ook wel op mijn rekening storten hoorquote:
Ik vond die hond maar supervaag. En omdat ik filmstudent ben, weet ik dat de hond nog een rol moet gaan spelen, want anders heeft het geen nut om hem te laten zien. Erg die filmwetten, maar ik ben benieuwd. Nu ga ik lekker de kroeg in.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:59 schreef Cybart het volgende:
even wat tips over LOST
houd de hond in de gaten
en die kinderschoen in het begin van de aflevering!!!
en ik ben nu net thuis van mn werk... en nu dadelijk op stap....
waarschijnlijk de laatste keer tot 2e week van mei ofzo
Hierrr baal ik dus van! Zo win ik natuurlijk nooit van je. Je dwingt me om nu ook prijzenfestivals af te lopen. 3 Voor 2, daar kan zelfs de FRS niet tegenop. En dat is dan gelijk het enige pluspuntje wat ik uit je idioterie kan halen. Want Ang3l… ik heb eens zitten tellen… en ik kom op 26. Je hebt waarschijnlijk dus gewoon een gratis DVD laten liggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik schaam me voor mijn shopping-frenzy:
Sex and the City seizoen 1
Sex and the City seizoen 2
Sex and the City seizoen 3
Sex and the City seizoen 4
Sex and the City seizoen 5
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring, Extended edition
Lord of the Rings: The Two Towers, Extended edition
Lord of the Rings: Return of the King, Extended edition
Disney's Keizer Kuzco
Disney's Robin Hood
Disney's Brother bear
Disney's Frank & Frey
Disney's De Klokkenluider van de Notre Dame
Disney's De Reddertjes in Kangoeroeland
Disney's Oliver & Co
Disney's De Reddertjes
Disney's Piratenplaneet
Disney's De Aristokatten
Disney's Paniek op de Prairie
Disney's Lilo & Stitch
Threesome
Cinema Paradiso
The Cement Garden
Matrix Revolutions
Once upon a time in Mexico
The chronicles of Riddick
Ik scham me diep..........
ik ben al bij aflevering 18 en moet nu 6 weken wachten op aflevering 19quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:59 schreef Cybart het volgende:
even wat tips over LOST
houd de hond in de gaten
en die kinderschoen in het begin van de aflevering!!!
en ik ben nu net thuis van mn werk... en nu dadelijk op stap....
waarschijnlijk de laatste keer tot 2e week van mei ofzo
Die van SEX in The Lion King bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens The Da Vinci Code heeft Walt Disney heel sneaky allemaal verborgen symboliek in zijn Disney films gestopt..
Daar hoef je echt geen filmstudent of genie voor te zijn nhoor, om te weten dat een hond ineens zomaar spontaan op een "onbewoond" eiland vast nog een vervolg krijgtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:01 schreef Ryan_R het volgende:
En omdat ik filmstudent ben, weet ik dat de hond nog een rol moet gaan spelen, want anders heeft het geen nut om hem te laten zien.
Neequote:Op zondag 6 maart 2005 04:13 schreef Parleur het volgende:
Want Ang3l… ik heb eens zitten tellen… en ik kom op 26. Je hebt waarschijnlijk dus gewoon een gratis DVD laten liggen.
Dan gaat er dus gewoon eentje af in de eindtelling! Dan heb je er eigenlijk helemaal niet zoveel. Dat je daar überhaupt melding van maakt! Aanstellert!quote:Op zondag 6 maart 2005 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Door de enorme hoeveelheid is ze trouwens wel 1x een seizoen van Sex & The city vergeten aan t slaan.... doos!
Ja inderdaad 25 i.p.v. 26 ... maar toch 26 mee nara huisquote:Op zondag 6 maart 2005 10:52 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dan gaat er dus gewoon eentje af in de eindtelling! Dan heb je er eigenlijk helemaal niet zoveel. Dat je daar überhaupt melding van maakt! Aanstellert!
Ik hoor net op Omroep Brabant dat de Politie alle wegen van en naar Veldhoven heeft afgesloten, om "voorraadtechnische redenen". Wat zouden ze daar mee bedoelen?quote:Op zondag 6 maart 2005 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog een paar dvd's nodig dus als je zo vrij zou willen zijn.....?
ja, was echt een coole avond gewoonquote:Op zondag 6 maart 2005 11:55 schreef Jerruh het volgende:
mooi dan toch?
ik heb tot twaalf uur aan een werkstuk geknutseld hehehe en daarna lekker naar bed gegaan! en nu heb ik zin om er verder aan te werkenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, was echt een coole avond gewoon
en hoe was de uwe?
da's wel eng jer... dat je daar zin in hebt!quote:Op zondag 6 maart 2005 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb tot twaalf uur aan een werkstuk geknutseld hehehe en daarna lekker naar bed gegaan! en nu heb ik zin om er verder aan te werken!
ik ben niet voor niks de voorbeeldige studentquote:Op zondag 6 maart 2005 12:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's wel eng jer... dat je daar zin in hebt!
goeiemoguh waxx!
nee hoor :0quote:Op zondag 6 maart 2005 12:10 schreef Waxxer het volgende:
Hey Jerruh!
Is dat een indirecte boodschap naar mij??![]()
(ik ga vooruit hoor
)
kijk dat is wel goed om te horen!!!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 12:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee hoor :0
ik wilde mezelf ff opkrikken!.
eindelijk sinds mijn pfeiffergedoe gaat het echt weer goed met de studie!.
werkze!!quote:Op zondag 6 maart 2005 12:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, dat is wat lastiger he...
ik ga maar weer eens werken
wie was de gelukkige?quote:Op zondag 6 maart 2005 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
Tjeuh... 'k heb mijn portie Brabants wel weer effe gehad..
Brabo's zijn cool.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:32 schreef DennisMoore het volgende:
Neh, ene Remco. Uit een brabo dorp zó klein dat er niets eens een supermarkt is.
Als ik nog wegga, pak ik gewoon de auto, altijd veiligquote:Op zondag 6 maart 2005 18:18 schreef creno het volgende:
hier is het natte sneeuw. dus zo'n leuk plaatje is het niet !
(en maar goed ook eigenlijk want ik wil vanavond wel veilig op stap)
Nog nooit van gehoord, maar binnendoor is inderdaad wat minder ja.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:26 schreef creno het volgende:
*sneeuw-update* hij blijft wel een beetje liggen
tja de auto is redelijk veilig maar als we naar hi25 gaan dan rijden we binnendoor en daar is niet echt gestrooid, hopelijk rijdt de chaufeusse voorzichtig
quote:Op zondag 6 maart 2005 19:13 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar binnendoor is inderdaad wat minder ja.
@ Jerruh Hey!Gewoon goeie avond was ook goed geweest hoor
![]()
Ik dacht dat alleen de stapdagen/nachten stout warenquote:Op zondag 6 maart 2005 19:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Maandagen tot zaterdagen zijn stout
Zondag niet!
Nee hoor bij mij nietquote:Op zondag 6 maart 2005 19:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de stapdagen/nachten stout waren![]()
Volgens zijn er hier dat wel meer. Of de nieuwe programma's zijn begonnen op rtl en net5. het is hier echt rustigquote:Op zondag 6 maart 2005 20:32 schreef Vlarp het volgende:
Mja, ik ben net thuis uit Friesland... en tering wat ben ik brak
Alleen spreek je dat wel heel anders uit en dus is het niet hetzelfde. Maar leuk geprobeerdquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:41 schreef Jerruh het volgende:
ik haaaaaat stout!
er was toch geen stoute smurf
of een stoute powerranger
of een stoute teletubbie
of een pokemon genaamd stout!
of een spice girl die stoutie spice heette.
of een aflevering can CSi, CSI: stout
of www.gay.nl/stout...
en weet je waarom?
dat kom OMDAT STOUT EEN KUTWOORD IS!!!!!!!!
't is een vest, doos!quote:Op zondag 6 maart 2005 21:08 schreef Jerruh het volgende:
sinds wanneer is een fout bruin jack de reden van brakheid?djiez, heb een bitchbui ofzo
.
En een prachtig lijf en een leuke kop, en hij kijkt er nog redelijk geil bij ook. Wat wil je nog meerquote:Op zondag 6 maart 2005 21:30 schreef creno het volgende:
*applause*
o nee, herstel
*staande ovatie*
wat een prachtige tattoo
Ik zit al aan de Martini. Volgens mij telt dat ook welquote:Op zondag 6 maart 2005 22:04 schreef creno het volgende:
iemand zin in een glaasje ontkalkingsmiddel ?
Jahquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JahBegon leuk.
Mooie mannen deze keer ook zeg .... Krieke, de presentator, de winnaar van de 2 amuletten....
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Roos is cute ja.
Ze moet alleen niet lachen want dat heeft ze iets weg van Ankie van grunsven
En puppy's zien er altijd zo schattig uit. Als ik later groot ben, wil ik ook een hondquote:Op zondag 6 maart 2005 22:39 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
de pups groeien hard !
ik weet nu bijna zeker dat ik er een ga houden...
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:39 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
de pups groeien hard !
ik weet nu bijna zeker dat ik er een ga houden...
kutvogelsquote:Op maandag 7 maart 2005 11:13 schreef Ryan_R het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Het zonnetje schijnt, de vogeltjes fluiten![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:24 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een kanjer van een ochtendhumeur![]()
Ok, je ging pas laat slapen, hebt overal spierpijn, en je weet niet waarvan...... Vreemdquote:Op maandag 7 maart 2005 11:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
overal spierpijn, geen idee waarvan
en zit er als een zombie bij vandaag..
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:28 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ok, je ging pas laat slapen, hebt overal spierpijn, en je weet niet waarvan...... Vreemd![]()
De Time-Out, daar ben ik echt nog nooit geweest, maar die debielen heb je overal. En in een bepaalde stad in een bepaalde straat ben je ze gegarandeerd al tegengekomen, voordat je binnenstaat. Die beginnen namelijk in de rij al te matten. Losers zijn het.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
nou ik was in de time-out en we hadden nog bijna een vechtpartijvan die dronken gasten die vonden dat wij in de weg stonden
nouja maar gauw weggegaan daar toen.. waarom zijn er altijd van die debielen die het voor andere verpesten.
moet zeggen dat ik de sfeer daar sowieso niet echt je van het vond..
wellicht van een ietswat onaangename houding in de autoquote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
De Time-Out, daar ben ik echt nog nooit geweest, maar die debielen heb je overal. En in een bepaalde stad in een bepaalde straat ben je ze gegarandeerd al tegengekomen, voordat je binnenstaat. Die beginnen namelijk in de rij al te matten. Losers zijn het.
Maar als je bijna een vechtpartij had, heb je niet gevochten, dus die spierpijn blijft dubieus![]()
Doe je Ryan_R na? Kratjes onder je benen?quote:Op maandag 7 maart 2005 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
wellicht van een ietswat onaangename houding in de auto(heeeel weinig beenruimte)
was gewoon daar binnen hoor die dronken lui.. zag ook al in hun ogen van daar klopt iets nietquote:Op maandag 7 maart 2005 12:13 schreef Semisane het volgende:
Uuuuh maar waarom ga je dan in vredesnaam uit in die bepaalde stad en die bepaalde straat???
Maar goed Blubber, verklaar je idd eens nader?
en je hebt vlinders in je buik ?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:13 schreef Ryan_R het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Het zonnetje schijnt, de vogeltjes fluiten![]()
Ik had alleen nergens last van daarnaquote:Op maandag 7 maart 2005 12:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe je Ryan_R na? Kratjes onder je benen?.
Tja uuh ik zei dat ook meer tegen Ryan....maar goed dat geeft niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
was gewoon daar binnen hoor die dronken lui.. zag ook al in hun ogen van daar klopt iets niet
en dat we daar uitgingen.. tja het kan mij nooit zoveel schelen, vind disco's sowieso niet echt je van het, maar ging gewoon voor de gezelligheid mee
He...wat flauw.... ;+quote:en al zou ik die spierpijn door entertainende oorzaken hebben, zou ik dat hier niet neerdumpen
En nee, geen vlinders in mijn buik, ik ben gewoon vrolijk.quote:Op maandag 7 maart 2005 12:21 schreef creno het volgende:
[..]
en je hebt vlinders in je buik ?
hier is het saai, grijs, druilerig weer, met hier en daar nog een zielig hoopje "sneeuw"
Dan lijkt de software opnieuw installeren mij een betere optiequote:Op maandag 7 maart 2005 13:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
misschien moet je er een schop tegen geven..
Dan er mensen zijn die "naar de Mac" gaan als een soort uitje zien...of speciaal genoeg vinden om dat als activiteit appart te noemen.....best eng eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
waha vriendin mailt wanneer we weer naar de mac gaan
wij zien het niet als uitje hoor.. tis meer dat we even moeten toegeven aan onze verslavingquote:Op maandag 7 maart 2005 15:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan er mensen zijn die "naar de Mac" gaan als een soort uitje zien...of speciaal genoeg vinden om dat als activiteit appart te noemen.....best eng eigenlijk.
het is toch een aparte activiteit, het zou enger zijn als het een dagelijks routine is...quote:Op maandag 7 maart 2005 15:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan er mensen zijn die "naar de Mac" gaan als een soort uitje zien...of speciaal genoeg vinden om dat als activiteit appart te noemen.....best eng eigenlijk.
ik wilde het net zeggen!quote:Op maandag 7 maart 2005 18:22 schreef creno het volgende:
[..]
het is toch een aparte activiteit, het zou enger zijn als het een dagelijks routine is...
quote:Op maandag 7 maart 2005 18:14 schreef Jerruh het volgende:
"when the bitch tries to get at you"
"FOK! it when it's haaaaaaaaaard"
Ik weet dat je het nu niet over mij kunt hebben, maar op MSN doe ik dat ook nogal eensquote:Op maandag 7 maart 2005 19:27 schreef creno het volgende:
hmmm tis soms vaag op msn...
vertel je wat
antwoord: hahaha
vertelt verder
antwoord: hahaha
en zo ontzettend grappig was het niet
Wat lief!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou toch wat liev! Pluch Microbes!
Buikpijn:
[afbeelding]
Griep:
[afbeelding]
Slechte adem:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik wil de slechte adem!!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou toch wat liev! Pluch Microbes!
Buikpijn:
[afbeelding]
Griep:
[afbeelding]
Slechte adem:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik ook alhoewel het soms wel gemeend is, meestal is het omdat ik dan niks weet te vertellen op dat moment of ik zit andere dingen te doen en ik wil niet dat bepaalde mensen zich genegeerd gaan voelen, dus bij deze een "heheheh" of "Hahahahah/LOL" ofquote:Op maandag 7 maart 2005 19:32 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet dat je het nu niet over mij kunt hebben, maar op MSN doe ik dat ook nogal eensDas makkelijker dan een glimlachende smiley aan te klikken.
Nou, ik zei ook niet dat ik alleen maar met haha reageer. Dan heb je wel pas echte gesprekken, not!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die alleen met 'hahaha' en '' antwoorden, worden door mij in de MSN-groep 'Vergetelheid' gesleept.
.
Aaah, die is ook cute!! Gaat dit nou een nieuwe rage worden?quote:Op maandag 7 maart 2005 21:14 schreef creno het volgende:
ik wil de kissing disease![]()
[afbeelding]
(das toch pfeiffer ?)
Mijn Grote Liefde zal trots zijn dat hij een rage in de Nederlandse homowereld heeft ontketend.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Aaah, die is ook cute!! Gaat dit nou een nieuwe rage worden?![]()
Een eeehhh injectie?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
6 pilletjes per dag? een neusspraytje? elke week een injectie?
Ach ja, je biologische klok begint natuurlijk te tikken.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Nu klink ik als een kleffe, claimende nicht![]()
Het is wat met die google!!quote:Op maandag 7 maart 2005 22:23 schreef ajuu het volgende:
en als je met google bambi en hendrik zoekt kom je hier ook terecht...dacht je dat je op de kinderboerderij terecht komt, zit je in FOK homotopic!
"ja we wilden zondagmiddag gezellig met de kinderen naar de kinderboerdeirij...van boer hendrik...met de kinderen hertjes voeren...boer hendrik zegt dat d'r is d'r een webzeit...ik kijke...nou waar ik me nou toch d'r op kom...vreselijk gewoon...ikken mijn ogen niet gelove!!quote:
Een HIV-virus-beestje! Lief heh?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
........en dan heeft iemand hiv en dan kom je met een gekleurd knuffeltje aan als troost......
,,Wat liefwat is het voor beest...?"
edgar allen poequote:
En nou is het zeker heel erg, dat ik dat niet ken.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
edgar allen poe![]()
(las ik vroeger heel veel iig...house of usher zooo vaak gelezen, dat ik het bijna uit mijhn hoofd kende)
Beaverhausen ligt en moment in bed met griep. En niet de pluche pluizige knuffel variant.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:08 schreef ajuu het volgende:
*tring*
"goedenavond met ajuu....dank u wel....wat ik aan heb?...wat zegt U?...U heeft een beetje last van Uw keel volgens mij...uw stem is een beetje hees...U wilt weten wat ik aan heb?...waarom hijgt U zo?...NEE BEAVERHAUSEN LIGT NIET IN DUITSLAND!!!!...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |