Ik weet dat je het nu niet over mij kunt hebben, maar op MSN doe ik dat ook nogal eensquote:Op maandag 7 maart 2005 19:27 schreef creno het volgende:
hmmm tis soms vaag op msn...
vertel je wat
antwoord: hahaha
vertelt verder
antwoord: hahaha
en zo ontzettend grappig was het niet
Wat lief!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou toch wat liev! Pluch Microbes!
Buikpijn:
[afbeelding]
Griep:
[afbeelding]
Slechte adem:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik wil de slechte adem!!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou toch wat liev! Pluch Microbes!
Buikpijn:
[afbeelding]
Griep:
[afbeelding]
Slechte adem:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik ook alhoewel het soms wel gemeend is, meestal is het omdat ik dan niks weet te vertellen op dat moment of ik zit andere dingen te doen en ik wil niet dat bepaalde mensen zich genegeerd gaan voelen, dus bij deze een "heheheh" of "Hahahahah/LOL" ofquote:Op maandag 7 maart 2005 19:32 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet dat je het nu niet over mij kunt hebben, maar op MSN doe ik dat ook nogal eensDas makkelijker dan een glimlachende smiley aan te klikken.
Nou, ik zei ook niet dat ik alleen maar met haha reageer. Dan heb je wel pas echte gesprekken, not!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die alleen met 'hahaha' en '' antwoorden, worden door mij in de MSN-groep 'Vergetelheid' gesleept.
.
Aaah, die is ook cute!! Gaat dit nou een nieuwe rage worden?quote:Op maandag 7 maart 2005 21:14 schreef creno het volgende:
ik wil de kissing disease![]()
[afbeelding]
(das toch pfeiffer ?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |