Ik weet dat je het nu niet over mij kunt hebben, maar op MSN doe ik dat ook nogal eensquote:Op maandag 7 maart 2005 19:27 schreef creno het volgende:
hmmm tis soms vaag op msn...
vertel je wat
antwoord: hahaha
vertelt verder
antwoord: hahaha
en zo ontzettend grappig was het niet
Wat lief!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou toch wat liev! Pluch Microbes!
Buikpijn:
[afbeelding]
Griep:
[afbeelding]
Slechte adem:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik wil de slechte adem!!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:31 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou toch wat liev! Pluch Microbes!
Buikpijn:
[afbeelding]
Griep:
[afbeelding]
Slechte adem:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik ook alhoewel het soms wel gemeend is, meestal is het omdat ik dan niks weet te vertellen op dat moment of ik zit andere dingen te doen en ik wil niet dat bepaalde mensen zich genegeerd gaan voelen, dus bij deze een "heheheh" of "Hahahahah/LOL" ofquote:Op maandag 7 maart 2005 19:32 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik weet dat je het nu niet over mij kunt hebben, maar op MSN doe ik dat ook nogal eensDas makkelijker dan een glimlachende smiley aan te klikken.
Nou, ik zei ook niet dat ik alleen maar met haha reageer. Dan heb je wel pas echte gesprekken, not!quote:Op maandag 7 maart 2005 19:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mensen die alleen met 'hahaha' en '' antwoorden, worden door mij in de MSN-groep 'Vergetelheid' gesleept.
.
Aaah, die is ook cute!! Gaat dit nou een nieuwe rage worden?quote:Op maandag 7 maart 2005 21:14 schreef creno het volgende:
ik wil de kissing disease![]()
[afbeelding]
(das toch pfeiffer ?)
Mijn Grote Liefde zal trots zijn dat hij een rage in de Nederlandse homowereld heeft ontketend.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Aaah, die is ook cute!! Gaat dit nou een nieuwe rage worden?![]()
Een eeehhh injectie?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
6 pilletjes per dag? een neusspraytje? elke week een injectie?
Ach ja, je biologische klok begint natuurlijk te tikken.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:21 schreef Waxxer het volgende:
Nu klink ik als een kleffe, claimende nicht![]()
Het is wat met die google!!quote:Op maandag 7 maart 2005 22:23 schreef ajuu het volgende:
en als je met google bambi en hendrik zoekt kom je hier ook terecht...dacht je dat je op de kinderboerderij terecht komt, zit je in FOK homotopic!
"ja we wilden zondagmiddag gezellig met de kinderen naar de kinderboerdeirij...van boer hendrik...met de kinderen hertjes voeren...boer hendrik zegt dat d'r is d'r een webzeit...ik kijke...nou waar ik me nou toch d'r op kom...vreselijk gewoon...ikken mijn ogen niet gelove!!quote:
Een HIV-virus-beestje! Lief heh?quote:Op maandag 7 maart 2005 22:42 schreef Waxxer het volgende:
........en dan heeft iemand hiv en dan kom je met een gekleurd knuffeltje aan als troost......
,,Wat liefwat is het voor beest...?"
edgar allen poequote:
En nou is het zeker heel erg, dat ik dat niet ken.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
edgar allen poe![]()
(las ik vroeger heel veel iig...house of usher zooo vaak gelezen, dat ik het bijna uit mijhn hoofd kende)
Beaverhausen ligt en moment in bed met griep. En niet de pluche pluizige knuffel variant.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:08 schreef ajuu het volgende:
*tring*
"goedenavond met ajuu....dank u wel....wat ik aan heb?...wat zegt U?...U heeft een beetje last van Uw keel volgens mij...uw stem is een beetje hees...U wilt weten wat ik aan heb?...waarom hijgt U zo?...NEE BEAVERHAUSEN LIGT NIET IN DUITSLAND!!!!...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |