kom je bouwkunde doenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Pfft... Wat kunnen die luie studenten toch klagen. De hele week liggen ze maar een beetje in bed te stinken of nemen uitgebreid de tijd om overdag op Fok! te posten en dan is het zaterdag en moeten ze (Shock! Horror!) een half dagje *werken*. Wat een ellende..
.
Nou als ik de eerste aflevering zo zag, dan moest ik echt gelijk aan jurassic park denken hoor en volgens mij vonden veel mensen dat ook. Maar goed aflevering 2 volgende week maar weer opnemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:43 schreef Jerruh het volgende:
ist niet een idee om gewoon eens die serie te zien zonder meteen te denken dat het een jurassic park is, want dat is het niet, volgens zowel recensisten als mensen die het hebben gedownload.
en waarom dacht je dat? door dat geschreeuw in de jungle?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou als ik de eerste aflevering zo zag, dan moest ik echt gelijk aan jurassic park denken hoor en volgens mij vonden veel mensen dat ook. Maar goed aflevering 2 volgende week maar weer opnemen.
bloeddorstig? kon je dat zien?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:54 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, een of ander bloeddorstig beest dat luid grommend bomen omver loopt... waar denk je dan aan?.
Nope door de bewegingen in de rimboe toen de mensen daar naar keken. Het leek wel iets reusachtigs die de bomen liet bewegen en omver liet vallen. En toen dokter "Jack" met meisje kate en Charlie (die dude die in de LOTR speelt als 1 van de hobbits) in de cockpit waren en piloot werd gewoon naar buiten gesleurd en afgemaakt door "iets".quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en waarom dacht je dat? door dat geschreeuw in de jungle?
de eerste aflevering kwam mij eerder over als een paniekerige situatie van een after-crash. de doelstelling van de serie is ook dat een groep mensen overgeleverd is aan zichzelf en aan de grillen van de natuur, waarbij het eiland zelf ook een verrassing in petto heeft. elke aflevering wordt het gebeuren vanuit een ander personage gezien, althans, zo heb ik het gelezen. de eerste aflevering vond ik iig leuk en ik ben eerder benieuwd naar hoe ze van dat eiland komen en hoe de onderlinge verhoudingen gaan groeien dan wat dat eiland gaat doen met hen.
Hij pakte die piloot, remember? Die vervolgens bloederig ergens boven in de bomen lag.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:55 schreef Jerruh het volgende:
bloeddorstig? kon je dat zien?
misschienw as het wel een jungle olifant, die maken ook lawaai weet je.
hmm, dan heb ik dat gedeelte gemist toen ik iemand naar de trein brachtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij pakte die piloot, remember? Die vervolgens bloederig ergens boven in de bomen lag.
En olifanten lopen niet luid grommend met een bloedgang complete bomen omver.
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
it's not a dinosaur
Producten om je Brabander te imponeren? Misschien verkopen ze preven...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:02 schreef DennisMoore het volgende:
Waardebon 25 euro van Ici Paris.
Tips?
Waardebon verkopen en een paar kratten grolsch ervoor halenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:02 schreef DennisMoore het volgende:
Waardebon 25 euro van Ici Paris.
Tips?
ja maar... das bijna de helft van mijn kamerhuur!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jamaar.... ik bedoel, neem nou de extended editions van LOTR. Die box kost 120,-. Ik heb hem nu voor 75!! Da's geen gééééééé'ld meid
Da's weinigquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar... das bijna de helft van mijn kamerhuur!!
HOLY FUCKquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik schaam me voor mijn shopping-frenzy:
GIGA-LIJST
Ik scham me diep..........
MAAR SOMMIGE HEETF PUP GEKOCHT HOOR!!!!!
En het was prijzencircus bij de V&D... alles 3 halen 2 betalen .....
Belle & Het beest??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jamaar... ik was toch al van plan alle disney's te gaan sparen. EN op dit moment waren ze 3 halen 2 betalen, dus voor 40,- 3 films i.p.v. 2. Nah, disneys worden normaal nooit te grabbel gegooid voor een tientje (want dat mag niet) dus deze actie was ff een mooie uitkomst om mijn collectie bijna volledig te maken.
BIJNA... ik mis tarzan, sneeuwwitje, assepoester, de kleine zeemeermin.... en verder... moe'k ff denken.
Heb ik. Die zou in de kluis liggen en die's ook bijna nergens te krijgen maar liep er toevallig tegenaan bij een of andere enge Blokkerquote:
Wat zijn 'preven'?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:31 schreef tech het volgende:
Producten om je Brabander te imponeren? Misschien verkopen ze preven...
Veel shopplezier, in ieder geval!
En dan Grolsch opspuiten?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:52 schreef Cazman het volgende:
Waardebon verkopen en een paar kratten grolsch ervoor halen
GNOMEOquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:48 schreef Ang3l het volgende:
Die hele periode van 1943 t/m 1949 is redelijk onbekend. Een paar zijn er wel op dvd te krijgen daarvan, maar ze lijken me geen zak aan.
Je kunt wel zien welke dit jaar in premiere gaat heANGEL and her no good sister
En dan volgend jaar Gnomeo & Juliet.
Egwaar?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:24 schreef Great_Expectations het volgende:
En dan is het morgen nog wel koopzondag in E.!
Does she ever stop?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egwaar?
Oeh, dan kan ik morgen gaan shoppen!
Misschien had ik beter mijn mond kunnen houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egwaar?
Oeh, dan kan ik morgen gaan shoppen!
Kep griep.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult. Moet je maar niet roken..
No... there's no stopping my shopping!quote:
Ach, longen. Who needs them anyway these days.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kep griep..
en ben haske zielig enzo..
Aaaaah, moet ik een bakkie thee voor je zetten?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kep griep..
en ben haske zielig enzo..
Oooh, vertel! vertel! vertel! vertel!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb alleen ruzie gekregen met twee nichten
en die twee, die zijn zielig
Hmmz... Hoezo? Ben je naar de tandarts geweest ofzo? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:49 schreef Waxxer het volgende:
....en als iemand het waagt te zeggen, 'kom op waxxer, even de kiezen op elkaar', dan doe ik 'm wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |