het is een 'zakelijk' conflictquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, vertel! vertel! vertel! vertel!! Kennen we ze? Zijn het Fok!-nichten?
Ik hoop niet dat "barren" een afkorting is van Bare Backing.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
het is een 'zakelijk' conflictik blaas binnen afzienbare tijd wel even stoomaf op msn
Ik moet nl barren nu![]()
Doeg!(heb een beeeetje haast)
Draadje achter je tanden na een beugelquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Hoezo? Ben je naar de tandarts geweest ofzo? Heb ik iets gemist?
En dan zijn het ook altijd nichten. Waarom zijn die zo vals?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb alleen ruzie gekregen met twee nichten
en die twee, die zijn zielig
Hmmz... lang leve de staafmixer.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Draadje achter je tanden na een beugel
De reddertjes, die zijn pas leuk!! heb je die al?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:07 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo, de eerste gekeken. Nu die andere 11 nog
Vandaag allebei gekochtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
De reddertjes, die zijn pas leuk!! heb je die al?![]()
Heb net de lijst gezien. Zeg, als je geld teveel hebt mag je het ook wel op mijn rekening storten hoorquote:
Ik vond die hond maar supervaag. En omdat ik filmstudent ben, weet ik dat de hond nog een rol moet gaan spelen, want anders heeft het geen nut om hem te laten zien. Erg die filmwetten, maar ik ben benieuwd. Nu ga ik lekker de kroeg in.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:59 schreef Cybart het volgende:
even wat tips over LOST
houd de hond in de gaten
en die kinderschoen in het begin van de aflevering!!!
en ik ben nu net thuis van mn werk... en nu dadelijk op stap....
waarschijnlijk de laatste keer tot 2e week van mei ofzo
Hierrr baal ik dus van! Zo win ik natuurlijk nooit van je. Je dwingt me om nu ook prijzenfestivals af te lopen. 3 Voor 2, daar kan zelfs de FRS niet tegenop. En dat is dan gelijk het enige pluspuntje wat ik uit je idioterie kan halen. Want Ang3l… ik heb eens zitten tellen… en ik kom op 26. Je hebt waarschijnlijk dus gewoon een gratis DVD laten liggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik schaam me voor mijn shopping-frenzy:
Sex and the City seizoen 1
Sex and the City seizoen 2
Sex and the City seizoen 3
Sex and the City seizoen 4
Sex and the City seizoen 5
Lord of the Rings: Fellowship of the Ring, Extended edition
Lord of the Rings: The Two Towers, Extended edition
Lord of the Rings: Return of the King, Extended edition
Disney's Keizer Kuzco
Disney's Robin Hood
Disney's Brother bear
Disney's Frank & Frey
Disney's De Klokkenluider van de Notre Dame
Disney's De Reddertjes in Kangoeroeland
Disney's Oliver & Co
Disney's De Reddertjes
Disney's Piratenplaneet
Disney's De Aristokatten
Disney's Paniek op de Prairie
Disney's Lilo & Stitch
Threesome
Cinema Paradiso
The Cement Garden
Matrix Revolutions
Once upon a time in Mexico
The chronicles of Riddick
Ik scham me diep..........
ik ben al bij aflevering 18 en moet nu 6 weken wachten op aflevering 19quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:59 schreef Cybart het volgende:
even wat tips over LOST
houd de hond in de gaten
en die kinderschoen in het begin van de aflevering!!!
en ik ben nu net thuis van mn werk... en nu dadelijk op stap....
waarschijnlijk de laatste keer tot 2e week van mei ofzo
Die van SEX in The Lion King bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens The Da Vinci Code heeft Walt Disney heel sneaky allemaal verborgen symboliek in zijn Disney films gestopt..
Daar hoef je echt geen filmstudent of genie voor te zijn nhoor, om te weten dat een hond ineens zomaar spontaan op een "onbewoond" eiland vast nog een vervolg krijgtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:01 schreef Ryan_R het volgende:
En omdat ik filmstudent ben, weet ik dat de hond nog een rol moet gaan spelen, want anders heeft het geen nut om hem te laten zien.
Neequote:Op zondag 6 maart 2005 04:13 schreef Parleur het volgende:
Want Ang3l… ik heb eens zitten tellen… en ik kom op 26. Je hebt waarschijnlijk dus gewoon een gratis DVD laten liggen.
Dan gaat er dus gewoon eentje af in de eindtelling! Dan heb je er eigenlijk helemaal niet zoveel. Dat je daar überhaupt melding van maakt! Aanstellert!quote:Op zondag 6 maart 2005 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Door de enorme hoeveelheid is ze trouwens wel 1x een seizoen van Sex & The city vergeten aan t slaan.... doos!
Ja inderdaad 25 i.p.v. 26 ... maar toch 26 mee nara huisquote:Op zondag 6 maart 2005 10:52 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dan gaat er dus gewoon eentje af in de eindtelling! Dan heb je er eigenlijk helemaal niet zoveel. Dat je daar überhaupt melding van maakt! Aanstellert!
Ik hoor net op Omroep Brabant dat de Politie alle wegen van en naar Veldhoven heeft afgesloten, om "voorraadtechnische redenen". Wat zouden ze daar mee bedoelen?quote:Op zondag 6 maart 2005 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog een paar dvd's nodig dus als je zo vrij zou willen zijn.....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |