Kommansjnadda?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie mezelf nu als een poppetje in Sims 2
Hmm, zes?quote:***************************************
LATER VANDAAG OPKLARINGEN
De dag begint met wolkenvelden en soms
wat regen of motregen.In de loop van de
middag en avond wordt het droog en gaat
het vanuit het noordoosten opklaren.
De temperatuur bereikt een maximum van
circa 6 graden.Vanavond en vannacht zal
het flink afkoelen met op veel plaatsen
lichte en lokaal matige vorst.Mogelijk
komt er ook een enkele mistbank voor.
Morgen overdag is het droog en rustig
en schijnt de zon geregeld.Helaas is
dat slechts een tijdelijke opleving.
Het weekend ziet er nogal guur uit.
Eigenlijk niet dus, maar het viel te proberen. Die vent wilde met geen mogelijkheid van zijn ideeën afwijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huisje? Valt er te onderhandelen in U.?
dus jullie hebben m nu toch niet?!quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:16 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Eigenlijk niet dus, maar het viel te proberen. Die vent wilde met geen mogelijkheid van zijn ideeën afwijken.
Goeie morgen allemaal!!![]()
Da's lang gelee da'k da gedaan hebquote:
Spongebob is homoquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
is spongebob trouwens leuk? neem ik m'n nichtje van 5 mee naartoe
Ow wat voor stouterigheid heb je gedaan?quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Zelfs m'n collega's beginnen: "Ben je weer stout aan 't doen Steeph?"
Ang3l, altijd boven op het nieuws.quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Dolce & Gabbana uit elkaar
Uitgegeven: 17 februari 2005 20:36
MILAAN - Het beroemde Italiaanse designerpaar Dolce & Gabbana gaat uit elkaar. De 47-jarige Domenico Dolce en zijn vier jaar jongere vriend Stefano Gabbana hebben besloten hun 19-jarige relatie te beëindigen.
De twee Italianen blijven wel gezamenlijk het modelabel Dolce & Gabbana leiden, verklaarde Dolce donderdag tegen de Italiaanse media. De Siciliaan en zijn Milaanse vriend begonnen hun uiterst succesvolle label in 1985. Tot de beroemdste klanten van het paar behoort de zangeres Madonna.
My GOOOOOOOOOD! Drama drama! ooooooo!!!
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ang3l, altijd boven op het nieuws..
Ow, vergeet je de meet volgende week dan niet??quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het druk gehad, voor mij zijn alle roddels vanaf half februari nog nieuws
Nou, we kunnen!!quote:Kamer gaat discriminatie uit adoptiewet halen
Uitgegeven: 9 maart 2005 16:08
Laatst gewijzigd: 9 maart 2005 17:09
DEN HAAG - De Tweede Kamer gaat drie discriminerende bepalingen uit de adoptiewet halen. Homostellen moeten kinderen uit het buitenland kunnen adopteren, lesbische mee-moeders moeten juridisch gelijkgesteld worden aan mannelijke partners, en de maximumleeftijd van 46 jaar om te kunnen adopteren moet worden verhoogd of losgelaten.
Een initiatief hiertoe van PvdA, VVD en D66, reeds een meerderheid, krijgt zelfs steun van het CDA. GroenLinks is altijd al voor en is blij dat de Paarse partijen deze vergissing van destijds herstellen. Dat bleek woensdag tijdens een overleg met minister Donner van Justitie. Het CDA stemde in 2001 tegen het huwelijk voor homoseksuelen en daarmee tegelijk tegen adoptie.
quote:**********************EN DAN DIT... ***
Hetero's vaker naar homofeesten
ROTTERDAM Homofeesten zijn niet langer
alleen maar voor homo's bedoeld.Steeds
vaker worden ook hetero's uitgenodigd.
Rotterdam is koploper op het gebied van
"heterovriendelijke homofeesten",maar
Amsterdam is volgens insiders bezig met
een inhaalslag.
"Een heel slimme hetero gaat naar een
homofeest",zegt een organisator."Alle
vrouwen zijn voor hem."Hij schat dat 25
procent van zijn bezoekers hetero is.
De gemengde feesten zijn zo populair
omdat homo's steeds vaker samen met hun
heteroseksuele vrienden en vriendinnen
willen stappen.Hetero's op hun beurt
roemen de relaxte sfeer op de feesten.
Hoe weet je dan of iemand hetero of homo is?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
En éindelijk leuk uitzicht!.
Hetero's zien er m.i. gemiddeld leuker uit dan homo's.
Ik was ook 1 van de weinigen die dacht dat 't een stuk kaas wasquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik HAAT spongebob.
Volgens mij ben ik een van de weinigen die dat mormel vreselijk vindt... die stem alleen al ......
Hij ziet er wel uit als een kaas inderdaad....quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik was ook 1 van de weinigen die dacht dat 't een stuk kaas was![]()
* Cazman is een beetje cheese obsessed
Idem, ook precies 50. Beetje grof na zo'n lange test.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:59 schreef Andyvie het volgende:
Iemand zin in een leuk testje? Nou ja, testje...je bent er wel even zoet mee....
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/
Kun je kijken of je een meer mannelijk stel hersenen of een meer vrouwelijk stel hersenen hebt.
Ik had 50 mannelijke hersenen (gemiddeld voor een man)
Is wel wat masochistisch, als je voornamelijk valt op die figuren die niet op jou vallen. Of bedoel je meer in het bijzonder dat opvallend nichterige kenmerken je afschrikken?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:14 schreef DennisMoore het volgende:
En éindelijk leuk uitzicht!.
Hetero's zien er m.i. gemiddeld leuker uit dan homo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |