quote:De balkonscčne in het Paleis op de Dam bij de troonsafstand in 1948 is juist door de onderdrukte emotie een ontroerende gebeurtenis. Wilhelmina leest haar tekst voor, staande tussen Juliana en Bernhard. Zij roept ,,Lang leve de koningin!'', waarbij ze zodanig met haar rechtervuist zwiept dat Juliana de eerste koningin dreigt te worden die meteen na haar aantreden door een vuistslag geveld wordt. Vervolgens geeft ze haar dochter onhandig een kus.
Klonen herken ik toch nooit, dus wat dat betreft....zelfs als iemand eronder zit hoe zij eerst heette kijk ik er de eerste 20 keer overheenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:24 schreef Jerruh het volgende:
ehm, tis een kloontje van een welbekende fok!user hoor
En dan bellen ze bij jou aan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De muur onder mijn huis was met grafiti bespoten en daarom wilde hij weten van wie die muur was..
Ik ontken alles!quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En dan bellen ze bij jou aan?
Dacht dat het contact tussen de politie en de woningcorporaties wel beter geregeld was.
Het ziet er niet toevallig als onderstaand uit, zodat ie bij jou terechtkwam?
[afbeelding]
Ah, bijdehandje is er ook weer.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:58 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je buren hebben geklaagd over geluidsoverlast vanwege het constante gillen en trappelen van rondrennende voeten?![]()
Hoe zit dat nou met dat hotel?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, bijdehandje is er ook weer..
Je geeft zelf al het antwoord, he....quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ontken alles!
Het was wel een ehm... Ik bedoel, hij had een oorbelletje. Of is dat heel gewoon onder agenten, tegenwoordig?.
Welk hotel?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met dat hotel?
Takes one to know one.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, bijdehandje is er ook weer..
Denk je echt?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je geeft zelf al het antwoord, he....
You got yourself a secret (although not so secret anymore) admirer!
Die zelfs zo ver gaat om de muur onder jośw huis vol te kladden en dan een zogenaamd buurtonderzoekje komt doen, precķes op het moment dat jij net halfnaakt met een rode lamp voor het raam zit.
Ongelooflijk hoe je het allemaal klaarspeelt.![]()
ALTIJD MAAR WEER KLONEN.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:24 schreef Jerruh het volgende:
ehm, tis een kloontje van een welbekende fok!user hoor
Dat hartstikke leuke Zuid-Limburgse hotel waar jij ons allemaal gaat uitnodigen voor de paasvakantie.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Takes one to know one.![]()
Hoe is het met je ziekte, zwakte en misselijkheid?
Alweer aan de beterende hand?
Dat hotel ken ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat hartstikke leuke Zuid-Limburgse hotel waar jij ons allemaal gaat uitnodigen voor de paasvakantie.![]()
Als er niemand post om op te reagerenquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik ben even aan het afwassen, maar jullie mogen best doorposten...![]()
Dan lees je gewoon een stukje terug en haal je een paar ouwe koeien uit de sloot.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als er niemand post om op te reageren
Koeien zijn stom..quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan lees je gewoon een stukje terug en haal je een paar ouwe koeien uit de sloot.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |