hetero jongens nuecken niet graag met een homoquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:41 schreef creno het volgende:
ja is leuk hoor hetero's op een feest !
ik heb ook wel eens hetero's mee naar red&blue genomen.
maar aan de andere kant, zie ik een leuke jongen blijkt ie hetero te zijn, das dan weer niet leuk...
Zeggen ze dat voor ze weten dat ze homo zijn, of erna? Kan natuurlijk ook iets met onbereikbaarheid en bekeerzucht te maken hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch raar, want je hoort vrouwen juist vaak zeggen dat homo's er zo leuk uitzien..
Die is onveilig voor kinderen, want dan bijten ze de knoopjes erafquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:31 schreef AnGabhar het volgende:
Verkoudheid ziet er veel snuggerder uit dan die andere virussen. En kleurt beter bij mijn tapijt.
In het echt ziet HIV er natuurlijk het mooist uit. (linkje). Hebben ze die ook in pluchen vorm?
Ze kunnen ze ook van stof maken en dan goed vastnaaien vulling erinquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die is onveilig voor kinderen, want dan bijten ze de knoopjes eraf
Het is niet zo dat je als homo er automatisch leuk uitziet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef AnGabhar het volgende:
En het is mij trouwens nog nooit gezegd door een vrouw.
Nou, als die kinderen vragen hoe die lieve knuffel gemaakt is, en dan krijgen ze als antwoord "gewoon flink naaien", nou, dan zijn de rapen gaar!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze kunnen ze ook van stof maken en dan goed vastnaaien vulling erin
Neeeee joh, dat is het sétje he?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat een afzetters! 20 euro voor een beestje!
Ik wacht tot ze er allemaal zijn. Ik wil die HIV ook graag hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeee joh, dat is het sétje he?Dan heb je ze állemaal!
In dit setje wel, en dan heb je er gelijk 17, maar je betaalt er wel naar...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:08 schreef creno het volgende:
ik wil pfeiffer ! en die zit er ook niet bij...
mar ik ga weer effe verder lezen in mijn boek
Maar die gaan na 8 jaar stukquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
In dit setje wel, en dan heb je er gelijk 17, maar je betaalt er wel naar...
Jammer dat dit soort hypes altijd zo prijzig is. Voor dat geld koop je een paar echte poesjes. En die zijn minstens zo knuffelbaar.
En wat weeg je intussenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja en nog 2 mc krokettenen cheesburger en toen nix meer genomen.. had niet zo'n honger vandaag
Op zich vind ik $5,95 niet duur voor een knuffeltje....het zijn de verzendkosten die het zo verschrikkelijk duur makenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:16 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
In dit setje wel, en dan heb je er gelijk 17, maar je betaalt er wel naar...
Jammer dat dit soort hypes altijd zo prijzig is. Voor dat geld koop je een paar echte poesjes. En die zijn minstens zo knuffelbaar.
hehe 81 ofzo..quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En wat weeg je intussen?
(Ik dacht ook dat ik niet dik kon worden, maar afgelopen kerst zat er ineens een paar kilo bij...)
Wat doe jij met poesjes, dat ze na 8 jaar stuk gaan? Meestal worden ze wel wat ouder, zo tegen de 12-15 jaar dacht ik. Tenzij ze platgereden worden natuurlijk. Daarom houden we de onze binnen.quote:
Is dat goed?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe 81 ofzo..woog voor ik fitnesste 70
en nu al een half jaar rond de 80 gaat er niet meer bij of af eigenlijk
![]()
Ik knuffel ze?quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:23 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wat doe jij met poesjes, dat ze na 8 jaar stuk gaan? Meestal worden ze wel wat ouder, zo tegen de 12-15 jaar dacht ik. Tenzij ze platgereden worden natuurlijk. Daarom houden we de onze binnen.
Misschien knuffel je te hard? Ik knuffel de katten van mijn ouders ook. Maar die worden 16quote:
Ik vind honden en katten helemaal leukquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Misschien knuffel je te hard? Ik knuffel de katten van mijn ouders ook. Maar die worden 16
En honden knuffel ik nietHonden vind ik niet leuk
Honden bijtenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind honden en katten helemaal leuk
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat katten harder bijtenquote:
Doe ik ook altijd bij de kat van Aartquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat katten harder bijten.
Vooral als je ze even lekker over hun buikje kriebelt.
Weet ik, maar dat doe je zelf, katten houden daar niet altijd van. Honden bijten als je gewoon langs ze looptquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:33 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat katten harder bijten.
Vooral als je ze even lekker over hun buikje kriebelt.
Mag ik wat van je lenen dan? IK loop ook heel de dag te vreten, maar zit toch echt dik 10 kilo onder jouw gewicht.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
hehe 81 ofzo..woog voor ik fitnesste 70
en nu al een half jaar rond de 80 gaat er niet meer bij of af eigenlijk
![]()
Je mag wel wat van mij heur =)quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Mag ik wat van je lenen dan? IK loop ook heel de dag te vreten, maar zit toch echt dik 10 kilo onder jouw gewicht.
Nuquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
O, das ook prima. Wanneer wil je d'r vanaf?![]()
Of pomtidom. En ik heb niet iets mee gemaakt wat ik hier uit de doeken ga doen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:46 schreef Waxxer het volgende:
Tralala, zeggen ze dan wel eens he?
Ik ben nog niet moe, maar heb ook niks noemenswaadigs meegemaakt.... Naja, er staat trouwens een nieuwe column van mij online, voor de liefhebbers
Geen drooggekookte rijst of anderszins culinaire blunders die niemand van jou verwacht?quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of pomtidom. En ik heb niet iets mee gemaakt wat ik hier uit de doeken ga doen..
Ik moet nog 2 weekjes wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen drooggekookte rijst of anderszins culinaire blunders die niemand van jou verwacht?
Ik ben trouwens heeeeeeeeeeellll erg aan vakantie toe, maar dan ook metéén... de zee oren ruisen, de sneeuw onder je skilatten horen glijden, chillen in Limburg, een lichte maaltijd eten op een Italiaans terrasje..... het maakt me niet uit wáár, als het maar nú is!
* Great_Expectations zingtquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:55 schreef Waxxer het volgende:
.........zijn dat tekenen van vluchtgedrag?..........
Ga je naar hetquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weekjes wachtenmaar zie er ook erg naar uit.
Alleen heb ik niets geboekt ofzo..
Nee, uit vrees voor gillende kinderen, bierzuipende pubers en bedden die naar schimmelige tenenkaas ruiken.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
* Great_Expectations zingt
# Vlûûûûûûchten kááán niet meeeeeeer
quote:
quote:
Ziek zwak en misselijk en meer van zulks.quote:Hoest met jou dan??
Tijd van het jaar?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Ziek zwak en misselijk en meer van zulks..
Dus wel een matrassenweekje zoals vanouds, maar dan anders?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
[..]
Ziek zwak en misselijk en meer van zulks..
Ja toch??quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Limburg? Zijn daar ook hotels dan?En een jeugdherberg noem ik geen hotel, hè.
.
Neej, dan liever Den Haag.Het Kurhaus.
. Het Parkhotel.
. Hotel Des Indes.
.
Ja, zoiets.quote:
Vraag maar aan Waxje, die kan er vast nog wel een aantal opnoemen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Limburg? Zijn daar ook hotels dan?En een jeugdherberg noem ik geen hotel, hè.
.
Dit is toch een ander soort matrassenweekje ja.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus wel een matrassenweekje zoals vanouds, maar dan anders?![]()
dus --->
hoor!
Maar ben je wel flink aan de vitamientjes, mineralen enz enz?
Nou, ja, eh, kijk, eh, www.hotel4u.nl? Als dat bestaat?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Vraag maar aan Beav. Neej, Waxxer, die weet er alles van. Nee, Beav. Wax. Beav. Wax.
Wat is het nou?.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Dorpshotel Houtse Hendrik in Leveroy
Ik heb juist recentelijk de magische grens van 79 gehaald!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:30 schreef DennisMoore het volgende:
Jeuj! Twee kilo aangekomen!.
En in slaap vallen in bad is okay..
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... Ik denk niet dat ik echt tot rust zou komen in zo'n homofoob kut-dorp. behouden groene grensgemeente, waar het zeker leefbaar is in een dergelijke situatie, zolang je maar gee extravagant gedrag vertoont en je openstaat voor de plaatselijke cultuur.
En ik haal de 65 nog niet eens. Oepsquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb juist recentelijk de magische grens van 79 gehaald!
quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En ik haal de 65 nog niet eens. Oeps![]()
Samen staan we sterk zullen we maar zeggenquote:
Met 62 kg bij een lengte van 1.83 zit je nog net op een Quetelet-Index van 20.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij iets TE licht, icm mijn lengte.....
Meer dan ik.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
ik weeg iets van 60 kg ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |