Sinds d'r eerste album uitkwam he, duh.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zie anders nergens staan hoelang ze al op weg is naar dat tweede album
Nee, dat bedoel ik ook niet. Wat was de allereerste geplande releasedatum voor het nieuwe? Het kan ook zijn dat ik in de war ben met singles die uitgesteld werden.quote:
Oh, er is officieel nog geen releasedatum geweest, alleen werd eerst gemeld dat 'ie in het voorjaar zou komen, de laatste tijd steeds vaker net voor de/in de zomer.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook niet. Wat was de allereerste geplande releasedatum voor het nieuwe? Het kan ook zijn dat ik in de war ben met singles die uitgesteld werden.
quote:HIND: ‘‘binnenkort komt mijn nieuwe album uit, waarvoor ik voor het eerst een aantal nummers zelf heb geschreven. De cd gaat een beetje de Arabische kant op. Pop met een etnisch tintje. Dat is wie ik ben – half westers, half Arabisch. Mijn vader komt uit Marokko, mijn moeder is Nederlandse. Mijnvader wil graag dat zijn dochters Arabisch kunnen spreken en zijn land kennen. We eten daarom Marokkaans, hebben Marokkaanse lessen gevolgd en gaan elk jaar naar ons tweede thuis, Marokko. Ik draag het beste uit twee culturen met me mee, dat maakt me rijk. Wat me in de Marokkaanse cultuur aanspreekt, is de gastvrijheid. Nederlanders zijn weer lekker nuchter: ‘doe maar normaal, dan doe je gek genoeg.’ Waar ik me over verbaas, is dat mensen altijd zo enthousiast zijn als een buitenlandse het ver schop. Het is toch gewoon toeval dat ik Marokkaanse vader heb?’’
FOTO'S!
Typisch Hollands? „Witlof en stamppot, vooral hutspot en zuurkool.”
Lekker? „Nee, ik vind er weinig smaak aan zitten. Ik eet het liefst couscous met kip, rozijnen en uitjes. Lekker zoet.”
Smerig? „Spruitjes. Net alsof je een plant zit te eten ofzo…”
Hoe vaak? „Toch wel drie keer per week.”
Zelf Hollands koken? „Ik heb weinig kook ervaringen. Mijn ouders koken voortreffelijk voor mij. Wat een luxe eigenlijk! Als ik zelf kook, dan maak ik iets makkelijks waarvoor ik geen uren in de keuken hoef te staan. Maar niet snel Hollands dus.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |