whehehe,spot onquote:Op zondag 6 maart 2005 21:27 schreef gniep het volgende:
wanneer speelde Bot dan tegen N'Kufo?
Hmm, goed opgelet... volgens mij gooi ik hier van alles door elkaarquote:Op zondag 6 maart 2005 21:27 schreef gniep het volgende:
wanneer speelde Bot dan tegen N'Kufo?
minder verliespunten....quote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
7. sc Heerenveen 23 10 5 8 35 38-40
8. FC Twente 24 10 5 9 35 30-28
Waarom staat Heerenveen nu eigenlijk boven Twente? Sinds wanneer telt een niet gespeeld duel mee in de stand?
Logischer kan het niet....die 2 boven jou hebben een beetje een minderwaardigheids complexquote:Op maandag 7 maart 2005 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Als je uit 23 wedstrijden 35 punten hebt behaald is dat beter dan wanneer je uit 24 wedstrijden (dus een wedstrijd meer) hetzelfde aantal punten hebt behaald. En daarom staat Heerenveen dus boven Twente, klaar. Altijd zo geweest trouwens, op de hele wereld en niet alleen bij de ranglijstjes van de KNVB.
En als nu Twente 36 uit 24 had gehad en Heerenveen 35 uit 23, dan kun je ook zeggen dat Heerenveen eigenlijk minder verliespunten heeft en dus hoger moet staan. Maar dat gebeurt dan ook niet, want de stand wordt niet berekend aan de hand van verliespunten maar daadwerkelijke punten en een daadwerkelijk doelsaldo. En Twente heeft evenveel punten maar een beter doelsaldo en hoort dus boven Heerenveen te staan.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Als je uit 23 wedstrijden 35 punten hebt behaald is dat beter dan wanneer je uit 24 wedstrijden (dus een wedstrijd meer) hetzelfde aantal punten hebt behaald. En daarom staat Heerenveen dus boven Twente, klaar. Altijd zo geweest trouwens, op de hele wereld en niet alleen bij de ranglijstjes van de KNVB.
Hoe moeilijk kan het zijn? Eerst wordt er gekeken naar het aantal punten en ALS dat gelijk is naar het aantal verliespunten en ALS dat gelijk is naar het doelsaldo.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
En als nu Twente 36 uit 24 had gehad en Heerenveen 35 uit 23, dan kun je ook zeggen dat Heerenveen eigenlijk minder verliespunten heeft en dus hoger moet staan. Maar dat gebeurt dan ook niet, want de stand wordt niet berekend aan de hand van verliespunten maar daadwerkelijke punten en een daadwerkelijk doelsaldo. En Twente heeft evenveel punten maar een beter doelsaldo en hoort dus boven Heerenveen te staan.
Welke puntentellingquote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Waar is die puntentelling te vinden dan?
Wat doe je allemaal moeilijk?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik bedoel de officiële wijze waarop de puntentelling in de HC Eredivisie-ranglijst wordt geregeld. KNVB richtlijnen ofzo, ik heb al gegoogled maar kan niets relevants vinden.
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je nou nog steeds serieus van mening dat Twente vóór Heerenveen moet staan?
Twente haalt heerenveen vanzelf bijquote:
Damn... een gelijkspel was veel beter geweestquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:15 schreef cultheld het volgende:
Willem 2 2-1 voor via Caluwé.
Dat waren toch geen penalties man, vooral die van Caluwe kwam niet eens in de richtingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:21 schreef popolon het volgende:
Jol had vanavond wel een hele dikke laag cement in z'n ogen
Willem II twee penalties onthouden. Gelukkig winnen ze nog.
Die ene gozert nam de bal onder z'n oksel mee vanaf de penaltiestip tot aan de achterlijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:22 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Dat waren toch geen penalties man, vooral die van Caluwe kwam niet eens in de richting
Die van Den Bosch dan ook niet....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:22 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Dat waren toch geen penalties man, vooral die van Caluwe kwam niet eens in de richting
Mogen we eindelijk een keer wat geluk hebben?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Die van Den Bosch dan ook niet....
Ik vond jullie eigenlijk de hele avond al geluk hebben. Maar bekijk het positief. Jullie hebben voor het eerst sinds tijden:quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mogen we eindelijk een keer wat geluk hebben?
W2 had er 1tje verdiend
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond jullie eigenlijk de hele avond al geluk hebben. Maar bekijk het positief. Jullie hebben voor het eerst sinds tijden:
a) Weer gescored
b) Voor gestaan
Ken je feiten kneusquote:Op zondag 13 maart 2005 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond jullie eigenlijk de hele avond al geluk hebben. Maar bekijk het positief. Jullie hebben voor het eerst sinds tijden:
a) Weer gescored
b) Voor gestaan
Precies,ze gingen echt om de haverklap liggen,de jankerdsquote:Op zondag 13 maart 2005 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je bij elk duel gaat liggen en een penalty claimt en 5 keer onterecht appeleerd voor hands is het niet gek dat Jol gewoon door laat spelen als er wel iets aan de hand is...
Soms net Arsenalquote:Op zondag 13 maart 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,ze gingen echt om de haverklap liggen,de jankerds
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een toeval. Weer een gele kaart voor een schwalbe voor een PSV'er.
Nopes, alles pas vanaf 14.00quote:Op zondag 13 maart 2005 12:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Is er nog ergens een radiostream voor Ajax?
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of het alleen bij PSV gebeurd
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:53 schreef Suijk het volgende:
Ajax in de problemen tegen NEC, volgens Radio1.
Dat is vaak het probleem. Tegen psv wordt er vanuit gegaan dat er wel verloren zal worden, en zo spelen die ploegen dan ook.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:04 schreef Ludacriss het volgende:
Ach dat Ado zou verliezen was al ingecalculeerd... we winnen woensdag gewoon van Heerenveen.
Tsja, maar dat is standaard, met dat handbalvoetbal van PSVquote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef Els_saai het volgende:
En dat terwijl er bij NEC - Ajax zo veel meer te beleven is.
je mist het geile koppie van raffie zeker?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef Els_saai het volgende:
[..]
En dat terwijl er bij NEC - Ajax zo veel meer te beleven is.
Ja dat vind ik zelf ook jammer. Ik zou gewoon hard op de aanval spelen ( ook al word het 5-0)... want de enigste wat Ado nu doet is verdedigen en daar maken ze nu fouten in.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem. Tegen psv wordt er vanuit gegaan dat er wel verloren zal worden, en zo spelen die ploegen dan ook.
Idd en 5-0 wordt het nu toch wel, lijkt het op.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook jammer. Ik zou gewoon hard op de aanval spelen ( ook al word het 5-0)... want de enigste wat Ado nu doet is verdedigen en daar maken ze nu fouten in.
Yepz daar ziet het wel naar uit. Terwijl we niet 1 normale kans hebben gekregenquote:Op zondag 13 maart 2005 13:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd en 5-0 wordt het nu toch wel, lijkt het op.
Het lijkt dus weer ouderwets pruts te zijnquote:Op zondag 13 maart 2005 13:27 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
http://rootnet.nl/broadcast/
Hier kan je live lkuisteren naar Ajax, NEC heeft de betere kansen en echt goed speelt Ajax niet volgens mij
Nieuwerwets, vroeger was het nog wel goedquote:Op zondag 13 maart 2005 13:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het lijkt dus weer ouderwets pruts te zijn
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:41 schreef foetre het volgende:
lucky ajax het blijkt weer
Kan overigens even duren voordat je op deze stream zit, server zit nogal snel vol ofzo...quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:42 schreef bolivian het volgende:
http://82.150.139.14:8000/oog.mp3
Lokale omroep (OOG)quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:51 schreef Ludacriss het volgende:
Wat is dat voor server?
Wat ben jij voor fan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:05 schreef appelsientje het volgende:
zooo tvp
hoe laat beginnen ze trouwens ? of zijn ze al begonnen ?
ze zijn om 19.30 begonnenquote:Op donderdag 17 maart 2005 20:05 schreef appelsientje het volgende:
zooo tvp
hoe laat beginnen ze trouwens ? of zijn ze al begonnen ?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
en inmiddels al weer een balletje op de bal gehad bij Groningen
Inderdaad. PSV speelt echt bedroevend saai en slecht en Groningen wil wel maar kan geen vuist maken. Jammer genoeg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:04 schreef VoreG het volgende:
Wat een saaie wedstrijd
Mja, tegen PSV komen we gewoon te kort..quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV speelt echt bedroevend saai en slecht en Groningen wil wel maar kan geen vuist maken. Jammer genoeg.
Ron Jans is het met ons eens.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:03 schreef F1Bas het volgende:
Jep Drent erin
Bij psv mis je nooit wat.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:08 schreef appelsientje het volgende:
volgens mij mis ik helemaal niks vanavond
We winnen nog wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja, tegen PSV komen we gewoon te kort..
Ik zei het omdat hij net gewisseld werdquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ron Jans is het met ons eens.
Zou Van Basten kijken?quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:18 schreef Noca het volgende:
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!
quote:
de frustratiequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:18 schreef VoreG het volgende:
Geef hem die kaart dan verdomme!
Je bedoelt die oud-jeugdspeler van Ajax? Die is wel objectief vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Nou Haverkort is niet helemaal rechtvaardig volgens mij..goeie kans net voor de FC.
quote:
Het is echt gewoon te knap voor woorden hoe jij bij het kleinste detail Ajax er bij kan halen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die oud-jeugdspeler van Ajax? Die is wel objectief vanavond
Die haalde die inzet van de lijn.quote:
geen idee, k kan t niet zien. Maar moet je elke week goed spelen. Tegen Monaco hebben we bijzonder goed gespeeld. Nu een keer niet, dan is het belangrijk dat je wnit net zoals ajax afgelopen weekend deed bij NEC bijvoorbeeld.quote:
Stomme PSV-er!quote:
Precies net als wij tegen nec.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
Afgelopen. Matig, weer een slechte wedstrijd.
Maar goed, de punten tellen.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Stomme PSV-er!![]()
0-1 gebleven, feli PSV-ers. Nu jullie Groningen hebben gepakt worden jullie ook wel kampioen![]()
quote:
haha ik zie het, maar toen had ik mijn reactie al geschreven, echt waar hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]je begint al dingen uit mn posts over te nemen
Ik dacht dat het misschien zou helpen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je juichte.
idd, normaal is dat iets voor Studio Sport, Studio Voetbal of Voetbal Insite...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt gewoon te knap voor woorden hoe jij bij het kleinste detail Ajax er bij kan halen.
Was een ongelukkige actie idd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
het was dus duidelijk geen geel voor Bommel
ja jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
haha ik zie het, maar toen had ik mijn reactie al geschreven, echt waar hoor
*piep* *piep*quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd, normaal is dat iets voor Studio Sport, Studio Voetbal of Voetbal Insite...
Nu al de goal van de weekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:49 schreef SuzukiSwift het volgende:
0-2 bodnar. Vrije trap vanaf ongeveer 40 meter....
Ach gut,het was gewoon kut maar als je het FCDB topic een beetje volgt weet je dat we realistisch genoeg zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:48 schreef TheGHunter het volgende:
Bodnar vanaf de middellijn?
Den Bosch zal nu wel weer gaan huilen, net als bij de 5-0 in Kerkrade eerder dit seizoen
Allemaal geblesseerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |