Damn... een gelijkspel was veel beter geweestquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:15 schreef cultheld het volgende:
Willem 2 2-1 voor via Caluwé.
Dat waren toch geen penalties man, vooral die van Caluwe kwam niet eens in de richtingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:21 schreef popolon het volgende:
Jol had vanavond wel een hele dikke laag cement in z'n ogen
Willem II twee penalties onthouden. Gelukkig winnen ze nog.
Die ene gozert nam de bal onder z'n oksel mee vanaf de penaltiestip tot aan de achterlijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:22 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Dat waren toch geen penalties man, vooral die van Caluwe kwam niet eens in de richting
Die van Den Bosch dan ook niet....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:22 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Dat waren toch geen penalties man, vooral die van Caluwe kwam niet eens in de richting
Mogen we eindelijk een keer wat geluk hebben?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Die van Den Bosch dan ook niet....
Ik vond jullie eigenlijk de hele avond al geluk hebben. Maar bekijk het positief. Jullie hebben voor het eerst sinds tijden:quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mogen we eindelijk een keer wat geluk hebben?
W2 had er 1tje verdiend
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond jullie eigenlijk de hele avond al geluk hebben. Maar bekijk het positief. Jullie hebben voor het eerst sinds tijden:
a) Weer gescored
b) Voor gestaan
Ken je feiten kneusquote:Op zondag 13 maart 2005 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond jullie eigenlijk de hele avond al geluk hebben. Maar bekijk het positief. Jullie hebben voor het eerst sinds tijden:
a) Weer gescored
b) Voor gestaan
Precies,ze gingen echt om de haverklap liggen,de jankerdsquote:Op zondag 13 maart 2005 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je bij elk duel gaat liggen en een penalty claimt en 5 keer onterecht appeleerd voor hands is het niet gek dat Jol gewoon door laat spelen als er wel iets aan de hand is...
Soms net Arsenalquote:Op zondag 13 maart 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,ze gingen echt om de haverklap liggen,de jankerds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |