de frustratiequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:18 schreef VoreG het volgende:
Geef hem die kaart dan verdomme!
Je bedoelt die oud-jeugdspeler van Ajax? Die is wel objectief vanavondquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:20 schreef clauwheee het volgende:
Nou Haverkort is niet helemaal rechtvaardig volgens mij..goeie kans net voor de FC.
quote:
Het is echt gewoon te knap voor woorden hoe jij bij het kleinste detail Ajax er bij kan halen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt die oud-jeugdspeler van Ajax? Die is wel objectief vanavond
Die haalde die inzet van de lijn.quote:
geen idee, k kan t niet zien. Maar moet je elke week goed spelen. Tegen Monaco hebben we bijzonder goed gespeeld. Nu een keer niet, dan is het belangrijk dat je wnit net zoals ajax afgelopen weekend deed bij NEC bijvoorbeeld.quote:
Stomme PSV-er!quote:
Precies net als wij tegen nec.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
Afgelopen. Matig, weer een slechte wedstrijd.
Maar goed, de punten tellen.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Stomme PSV-er!![]()
0-1 gebleven, feli PSV-ers. Nu jullie Groningen hebben gepakt worden jullie ook wel kampioen![]()
quote:
haha ik zie het, maar toen had ik mijn reactie al geschreven, echt waar hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]je begint al dingen uit mn posts over te nemen
Ik dacht dat het misschien zou helpen...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je juichte.
idd, normaal is dat iets voor Studio Sport, Studio Voetbal of Voetbal Insite...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is echt gewoon te knap voor woorden hoe jij bij het kleinste detail Ajax er bij kan halen.
Was een ongelukkige actie idd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:44 schreef rubbereend het volgende:
het was dus duidelijk geen geel voor Bommel
ja jaquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
haha ik zie het, maar toen had ik mijn reactie al geschreven, echt waar hoor
*piep* *piep*quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd, normaal is dat iets voor Studio Sport, Studio Voetbal of Voetbal Insite...
Nu al de goal van de weekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:49 schreef SuzukiSwift het volgende:
0-2 bodnar. Vrije trap vanaf ongeveer 40 meter....
Ach gut,het was gewoon kut maar als je het FCDB topic een beetje volgt weet je dat we realistisch genoeg zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:48 schreef TheGHunter het volgende:
Bodnar vanaf de middellijn?
Den Bosch zal nu wel weer gaan huilen, net als bij de 5-0 in Kerkrade eerder dit seizoen
Allemaal geblesseerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |