Dat is vaak het probleem. Tegen psv wordt er vanuit gegaan dat er wel verloren zal worden, en zo spelen die ploegen dan ook.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:04 schreef Ludacriss het volgende:
Ach dat Ado zou verliezen was al ingecalculeerd... we winnen woensdag gewoon van Heerenveen.
Tsja, maar dat is standaard, met dat handbalvoetbal van PSVquote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef Els_saai het volgende:
En dat terwijl er bij NEC - Ajax zo veel meer te beleven is.
je mist het geile koppie van raffie zeker?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef Els_saai het volgende:
[..]
En dat terwijl er bij NEC - Ajax zo veel meer te beleven is.
Ja dat vind ik zelf ook jammer. Ik zou gewoon hard op de aanval spelen ( ook al word het 5-0)... want de enigste wat Ado nu doet is verdedigen en daar maken ze nu fouten in.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem. Tegen psv wordt er vanuit gegaan dat er wel verloren zal worden, en zo spelen die ploegen dan ook.
Idd en 5-0 wordt het nu toch wel, lijkt het op.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja dat vind ik zelf ook jammer. Ik zou gewoon hard op de aanval spelen ( ook al word het 5-0)... want de enigste wat Ado nu doet is verdedigen en daar maken ze nu fouten in.
Yepz daar ziet het wel naar uit. Terwijl we niet 1 normale kans hebben gekregenquote:Op zondag 13 maart 2005 13:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd en 5-0 wordt het nu toch wel, lijkt het op.
Het lijkt dus weer ouderwets pruts te zijnquote:Op zondag 13 maart 2005 13:27 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
http://rootnet.nl/broadcast/
Hier kan je live lkuisteren naar Ajax, NEC heeft de betere kansen en echt goed speelt Ajax niet volgens mij
Nieuwerwets, vroeger was het nog wel goedquote:Op zondag 13 maart 2005 13:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het lijkt dus weer ouderwets pruts te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |