Die ene gozert nam de bal onder z'n oksel mee vanaf de penaltiestip tot aan de achterlijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:22 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Dat waren toch geen penalties man, vooral die van Caluwe kwam niet eens in de richting
Die van Den Bosch dan ook niet....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:22 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Dat waren toch geen penalties man, vooral die van Caluwe kwam niet eens in de richting
Mogen we eindelijk een keer wat geluk hebben?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Die van Den Bosch dan ook niet....
Ik vond jullie eigenlijk de hele avond al geluk hebben. Maar bekijk het positief. Jullie hebben voor het eerst sinds tijden:quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mogen we eindelijk een keer wat geluk hebben?
W2 had er 1tje verdiend
quote:Op zondag 13 maart 2005 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond jullie eigenlijk de hele avond al geluk hebben. Maar bekijk het positief. Jullie hebben voor het eerst sinds tijden:
a) Weer gescored
b) Voor gestaan
Ken je feiten kneusquote:Op zondag 13 maart 2005 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vond jullie eigenlijk de hele avond al geluk hebben. Maar bekijk het positief. Jullie hebben voor het eerst sinds tijden:
a) Weer gescored
b) Voor gestaan
Precies,ze gingen echt om de haverklap liggen,de jankerdsquote:Op zondag 13 maart 2005 01:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je bij elk duel gaat liggen en een penalty claimt en 5 keer onterecht appeleerd voor hands is het niet gek dat Jol gewoon door laat spelen als er wel iets aan de hand is...
Soms net Arsenalquote:Op zondag 13 maart 2005 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,ze gingen echt om de haverklap liggen,de jankerds
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een toeval. Weer een gele kaart voor een schwalbe voor een PSV'er.
Nopes, alles pas vanaf 14.00quote:Op zondag 13 maart 2005 12:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Is er nog ergens een radiostream voor Ajax?
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of het alleen bij PSV gebeurd
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:53 schreef Suijk het volgende:
Ajax in de problemen tegen NEC, volgens Radio1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |