whehehe,spot onquote:Op zondag 6 maart 2005 21:27 schreef gniep het volgende:
wanneer speelde Bot dan tegen N'Kufo?
Hmm, goed opgelet... volgens mij gooi ik hier van alles door elkaarquote:Op zondag 6 maart 2005 21:27 schreef gniep het volgende:
wanneer speelde Bot dan tegen N'Kufo?
minder verliespunten....quote:Op zondag 6 maart 2005 23:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
7. sc Heerenveen 23 10 5 8 35 38-40
8. FC Twente 24 10 5 9 35 30-28
Waarom staat Heerenveen nu eigenlijk boven Twente? Sinds wanneer telt een niet gespeeld duel mee in de stand?
Logischer kan het niet....die 2 boven jou hebben een beetje een minderwaardigheids complexquote:Op maandag 7 maart 2005 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Als je uit 23 wedstrijden 35 punten hebt behaald is dat beter dan wanneer je uit 24 wedstrijden (dus een wedstrijd meer) hetzelfde aantal punten hebt behaald. En daarom staat Heerenveen dus boven Twente, klaar. Altijd zo geweest trouwens, op de hele wereld en niet alleen bij de ranglijstjes van de KNVB.
En als nu Twente 36 uit 24 had gehad en Heerenveen 35 uit 23, dan kun je ook zeggen dat Heerenveen eigenlijk minder verliespunten heeft en dus hoger moet staan. Maar dat gebeurt dan ook niet, want de stand wordt niet berekend aan de hand van verliespunten maar daadwerkelijke punten en een daadwerkelijk doelsaldo. En Twente heeft evenveel punten maar een beter doelsaldo en hoort dus boven Heerenveen te staan.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:25 schreef Yeahinho het volgende:
Als je uit 23 wedstrijden 35 punten hebt behaald is dat beter dan wanneer je uit 24 wedstrijden (dus een wedstrijd meer) hetzelfde aantal punten hebt behaald. En daarom staat Heerenveen dus boven Twente, klaar. Altijd zo geweest trouwens, op de hele wereld en niet alleen bij de ranglijstjes van de KNVB.
Hoe moeilijk kan het zijn? Eerst wordt er gekeken naar het aantal punten en ALS dat gelijk is naar het aantal verliespunten en ALS dat gelijk is naar het doelsaldo.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
En als nu Twente 36 uit 24 had gehad en Heerenveen 35 uit 23, dan kun je ook zeggen dat Heerenveen eigenlijk minder verliespunten heeft en dus hoger moet staan. Maar dat gebeurt dan ook niet, want de stand wordt niet berekend aan de hand van verliespunten maar daadwerkelijke punten en een daadwerkelijk doelsaldo. En Twente heeft evenveel punten maar een beter doelsaldo en hoort dus boven Heerenveen te staan.
Welke puntentellingquote:Op maandag 7 maart 2005 18:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Waar is die puntentelling te vinden dan?
Wat doe je allemaal moeilijk?quote:Op maandag 7 maart 2005 19:04 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik bedoel de officiële wijze waarop de puntentelling in de HC Eredivisie-ranglijst wordt geregeld. KNVB richtlijnen ofzo, ik heb al gegoogled maar kan niets relevants vinden.
quote:Op maandag 7 maart 2005 19:48 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je nou nog steeds serieus van mening dat Twente vóór Heerenveen moet staan?
Twente haalt heerenveen vanzelf bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |