Jill?quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:58 schreef iefow het volgende:
zaterdag 12.00 uur... oeh oeh oeh, ik glij bijna van mijn stoel...
Hoe?quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:23 schreef Buccola het volgende:
Sterf ?
Dan wordt hij ingewijd bij de lokale herenliefde club.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:46 schreef Buccola het volgende:
zaterdag? was er dan...? :/
hoelang zit jij er albij Stretto, omdat je mensen mag ''invite''quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:56 schreef Stretto het volgende:
[..]
Dan wordt hij ingewijd bij de lokale herenliefde club.
And you know what..............you're invited! [afbeelding]
Dont kill the messengerquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:44 schreef Buccola het volgende:
[..]
hoelang zit jij er albij Stretto, omdat je mensen mag ''invite''![]()
![]()
Dies van mijquote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:29 schreef Wendigo het volgende:
Hatatataaaaaaaaaaaaaaaaa
Hey had ik m ff snel door, en wat heb ik gewonnen Gaston?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:37 schreef Fuxl het volgende:
[afbeelding] !tseeweg epyh evvot nee effe koo si tiD
Als je die niet door hebt kan je maar beter stoppen met je opleiding tot assistent vakkenvuller bij de aldiquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:49 schreef Stretto het volgende:
[..]
Hey had ik m ff snel door, en wat heb ik gewonnen Gaston?
De elektrische koelvries combinatie of de sneeuw in water verander oplossing?![]()
Dit is toch het vaffanculo topic? Hmmz ik dacht toch echt dat alle randdebielen hier zaten.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:14 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Als je die niet door hebt kan je maar beter stoppen met je opleiding tot assistent vakkenvuller bij de aldi
Ik zie geen "Vaffanculo" in de TT staan..quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:22 schreef Stretto het volgende:
[..]
Dit is toch het vaffanculo topic? Hmmz ik dacht toch echt dat alle randdebielen hier zaten.
Maar dat blijkt dus niet zo te zijn![]()
Het welbekende Vaffanculo filmpjequote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:23 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ik zie geen "Vaffanculo" in de TT staan..
Nee niet echt ik hou het draadje gewoon ff lopende.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:23 schreef DaFan het volgende:
Stretto, heb je ook nog nuttige input?
Ach joh...nog 160% en je kan objecten kopen...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:20 schreef Buccola het volgende:
door die klote MySql berichten steeds ken ik niet lekker ranken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |