quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie dat gasten van een bedrijf zomaar in een holiday inn , of hilton worden gestopt voor meer dan 100 euro per nacht!!! dit is werkelijk een outrage en ik vind dat dit soort kosten niet meer acceptabel zijn. Deze mensen verpesten bovendien de markt omdat er in Nederland en zelfs in heel europa bijna geen betaalbare hotels meer zijn. De doorsnee hotelprijs zou moeten zijn zon 10 euro per nacht voor een normaal hotel en 30 hotel als plafond voor het meest luxe oord!
Onder een brug bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als je echt een nacht ergens goedkoop wilt slapen is er keuze genoeg!
Wat een afzetters.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga in een V.D. Valk zitten dan ben je voor ¤ 75 klaar inclussief ontbijt, luchpakket en dinner
Je begint het een beetje te verliezen BHFH je verstandquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:49 schreef maartena het volgende:
BHFH heeft weer eens iets verzonnen.....
Dan dwing je mensen in betaalbare pauper hotels te zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 07:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb al aan de baas voorgesteld dat we als bedrijf gewoon een vaste vergoeding moeten geven voor dienstreizen van maximaal 50 euro per etmaal inclusief eten en drinken. Dan dwing je mensen in betaalbare hotels te zitten en bovendien als alle bedrijven dat doen zullen de hotels hun prijzen aanpassen.
Inclusief ontbijt ja, maar lunchpakket en dinner niet hoor. Ok tenzij je een arrangement neemt misschien wel jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga in een V.D. Valk zitten dan ben je voor ¤ 75 klaar inclussief ontbijt, luchpakket en dinner
Ik denk dat er heel wat hotels failliet gaan dan en al het personeel op straat staat! Voor 30 euro per nacht wil ik trouwens wel eens in het Amstel Hotel overnachten, lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? Ik vind gewoon dat hotels hier in euopa te duur zijn. Wellicht is dit iets om europees aan te kaarten en alle hotels met kamers meer dan 30 euro per nacht verbieden!!
moet je eens in de vs kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? Ik vind gewoon dat hotels hier in euopa te duur zijn. Wellicht is dit iets om europees aan te kaarten en alle hotels met kamers meer dan 30 euro per nacht verbieden!!
we moeten van die snob hotels juist af. Ik wil gewoon veel meersimpele hotels met een kale kamer. Als de overheid gewoon een plafond zet op kamerprijzen dan zijn we van die enorme kostenposten af! Juist die zakenreisjes moeten aan banden gelegd worden. Ik hoorde laatst van gemeenteambtenaren en wethouders die in hotels van meer dan 100 euro per nacht zaten!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat hotels failliet gaan dan en al het personeel op straat staat! Voor 30 euro per nacht wil ik trouwens wel eens in het Amstel Hotel overnachten, lijkt me wel wat.
Wat wil je nou eigenlijk: goedkopere hotels OF zakenmensen en gemeenteambenaren die in een jeugdherberg moeten slapen omdat dat goedkoper is?quote:De doorsnee hotelprijs zou moeten zijn zon 10 euro per nacht voor een normaal hotel en 30 hotel als plafond voor het meest luxe oord!
Open er een keten voor, zeikwijf, en zorg dat je je maagdelijkheid eens kwijt raakt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
we moeten van die snob hotels juist af. Ik wil gewoon veel meersimpele hotels met een kale kamer. Als de overheid gewoon een plafond zet op kamerprijzen dan zijn we van die enorme kostenposten af! Juist die zakenreisjes moeten aan banden gelegd worden. Ik hoorde laatst van gemeenteambtenaren en wethouders die in hotels van meer dan 100 euro per nacht zaten!!
Dit is wel even gemeenschapsgeld wat over de balk gesmeten wordt! Die mensen kunnen net zo goed in een jeugdherberg , of op een slaapzaal. Het gaat erom dat je een dak boven je hoofd hebt en een bed hebt en evt sanitair. Om te werken zijn er ook in goedkope hotels en jeugdherbergen voldoende mogelijkheden!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Open er een keten voor, zeikwijf, en zorg dat je je maagdelijkheid eens kwijt raakt.
![]()
Is idd een arrangement voor zakenmensenquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:01 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Inclusief ontbijt ja, maar lunchpakket en dinner niet hoor. Ok tenzij je een arrangement neemt misschien wel ja
En via nachtjeweg.nl kan je al voor 25 euri pp in een goed hotel zitten incl ontbijt
Daar lijkt het idd wel heel erg op!! Vooral als je naar deze topics kijkt:quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig tot dat BHFH zo laat merken dan een kansloze fooienverdiener is die zijn eigen financiele tekorten denkt te moeten compenseren door op te roepen dat de overheid iedereen die meer verdient dan hem het leven zuur moet maken.
Idd, en hij is nog trots op dat koekblik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij rijd een panda, dus moet iedereen met een grotere auto gestraft worden,
Ja, omdat hij zelf nog nooit voor de zaak heeft weg gemoeten en niet beseft hoe lekker een beetje luxe is als je alleen van huis weg bent.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij ziet collega´s die in Hotels overnachten, dus dat moet gestraft worden, die moeten maar in een slaapzaal in een Jeugd herberg.
hij is een nu eindelijk DE sukkel? niet te helpen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Lieve Mom, BHFH gaat maar camperen met zijn panda.
Enne, BHFH, het is "met een fiat panda lach je iedereen uit" en niet "met een fiat panda huil je iedereen na"
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Lieve Mom, BHFH gaat maar camperen met zijn panda.
Enne, BHFH, het is "met een fiat panda lach je iedereen uit" en niet "met een fiat panda huil je iedereen na"
Ik begrijp er geen snars van KM, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:16 schreef Killer_Mom het volgende:
t is wel iets om te overdenken, FOK is zo ......best wel iets.
eerste in Nederland, 9e in Europa, beste side.
lekker of topic, dat die kloormongools nog steeds de dienst uitmaken op een forum als dit, begrijp ik niet.
over mensen die niet kunnen lezen, trustenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen snars van KM, waar heb je het over?
winterslaap, tot 200...........?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:28 schreef op_dreef het volgende:
BHFH, ga slapen!
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:32 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
winterslaap, tot 20..............?
Daar moet je alleen dan niet met je panda voorkomen rijden. Want dan verdien je weer te veel.......quote:Op vrijdag 4 maart 2005 09:53 schreef sjun het volgende:
[afbeelding]
Het Leger des Heils biedt goedkoop onderdak BHFH.
Ja maar je hoeft ze niet te gebruiken. Je kunt er ook voor kiezen om nooit in zo'n hotel te overnachten. Da's vrije marktwerking, wel eens ooit van gehoord?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind hotels die 50 euro of meer durven te vragen voor een paar vierkante meter gebakken lucht waar je een nachtje gebruik van mag maken het toppunt van triestheid.
BHFH en vrije marktwerking, das net als een diersoort die uit principe niet wil meedoen aan evolutie.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:47 schreef foton het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft ze niet te gebruiken. Je kunt er ook voor kiezen om nooit in zo'n hotel te overnachten. Da's vrije marktwerking, wel eens ooit van gehoord?![]()
Jo, Pietquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
BHFH en vrije marktwerking, das net als een diersoort die uit principe niet wil meedoen aan evolutie.
Busy whiskers is wel degelijk miljardair hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Jo, Piet![]()
BHFH kan beter naar Cuba verhuizen daar is iedereen nog gelijk
Moet jij eens kijken wat een zaken hotel daar in rekening brengt voor een overnachting...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Jo, Piet![]()
BHFH kan beter naar Cuba verhuizen daar is iedereen nog gelijk
Ook bekend als that fucking beard?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Busy whiskers is wel degelijk miljardair hoor.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ook bekend als that fucking beard?
Waarom moet jij voor zakenlui beslissen hoe ze hun geld uitgeven?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zag bij peking express een hotel met wel 20 bediendes waar je praktisch voor niks kon overnachten dus het kan prima. En ik vind dat zakenlui zich maar eens wat meer bescheiden moeten opstellen.. obver de ruggen van de rest van het personeel en de klanten zitten ze in dure hotels het geld te verkwisten terwijl ze die conferentie ook in een dorpshuis kunnen doen en slapen in een jeugdherberg, of in een goedkoop hotel als ze in een normaal land zijn!
Prijsniveau, loonkosten, appels en perenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zag bij peking express een hotel met wel 20 bediendes waar je praktisch voor niks kon overnachten dus het kan prima.
Waarom zou jij mogen beslissen hoe een ander zich op moet stellen?quote:En ik vind dat zakenlui zich maar eens wat meer bescheiden moeten opstellen..
dat personeel heeft een inkomen waar ze van kunnen leven dankzij die klanten die het geld 'verkwisten'quote:obver de ruggen van de rest van het personeel en de klanten zitten ze in dure hotels het geld te verkwisten
Jij hebt daar geen fuck mee te maken waar wij overnachten, jij moet gewoon werken, plebs,quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zag bij peking express een hotel met wel 20 bediendes waar je praktisch voor niks kon overnachten dus het kan prima. En ik vind dat zakenlui zich maar eens wat meer bescheiden moeten opstellen.. obver de ruggen van de rest van het personeel en de klanten zitten ze in dure hotels het geld te verkwisten terwijl ze die conferentie ook in een dorpshuis kunnen doen en slapen in een jeugdherberg, of in een goedkoop hotel als ze in een normaal land zijn!
Ja, dan vergelijk je het ook met een land waar de lonen een fractie zijn van de lonen hier. Probeer eens een zinnige vergelijking te maken!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zag bij peking express een hotel met wel 20 bediendes waar je praktisch voor niks kon overnachten dus het kan prima.
Ja, tuurlijk ik zie het al voor me de CEO van Unilever en de CEO van Shell samen een top overleg in het dorpshuis van Lutjebroek en daarna blijven ze slapen in jeugdherberg "het dronken lam"quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
En ik vind dat zakenlui zich maar eens wat meer bescheiden moeten opstellen.. obver de ruggen van de rest van het personeel en de klanten zitten ze in dure hotels het geld te verkwisten terwijl ze die conferentie ook in een dorpshuis kunnen doen en slapen in een jeugdherberg, of in een goedkoop hotel als ze in een normaal land zijn!
Misschien doet ie dat al gezien zijn huidige baas en auto......quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Als BHFH gaat werken voor een chinees loon praten we verder.
het gaat me niet zo zeer om die CEO, maar meer om al die managers en ander personeel dat allemaal op kosten van de baas of de belastingbetaler in luxueuze oorden verblijft en zo honderden euros per dag verkwist. En dan ook nog eens exorbitant hoge business class tickets heeft vaak!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dan vergelijk je het ook met een land waar de lonen een fractie zijn van de lonen hier. Probeer eens een zinnige vergelijking te maken!!
[..]
Ja, tuurlijk ik zie het al voor me de CEO van Unilever en de CEO van Shell samen een top overleg in het dorpshuis van Lutjebroek en daarna blijven ze slapen in jeugdherberg "het dronken lam"
Ben eens realistisch BHFH. Je bent zeker zo'n medewerker die het niet kan hebben dat collega's wel in een hotel mogen blijven slapen en jij niet?
Jij gaat er vanuit dat "BHFH" echt een persoon is en geen relkloon?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Als BHFH gaat werken voor een chinees loon praten we verder.
Ik heb anders uit betrouwbare bron gehoord dat hij ook echt op FOK!radio is geweest enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat "BHFH" echt een persoon is en geen relkloon?![]()
Dat kan natuurlijk best, wat ik meer bedoel is dat hij gewoon de grootste onzin post en dan schuddenbuikend wacht op de reacties.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:59 schreef mechatronics het volgende:
Ik heb anders uit betrouwbare bron gehoord dat hij ook echt op FOK!radio is geweest enzo.
alle kleine beetjes helpen en als iedereen dit nu zou doen zou het heel wat beter gaan met de economie hier! meer werken voor minder loon en vooral alle riante vergoedingen afschaffen en verder op alle producten prijsplafonds zetten, om te beginnen met de hotels. De overheid moet zo steeds de plafonds omlaag aanpassen zodat we op een gegeven moment vanzelf een lage lonen land worden in vergelijking met de landen om ons heen!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:47 schreef Xtreem het volgende:
Het gevolg: 100 euro meer winst voor je baas. Wat schiet jij daar mee op?
hmmm, en de werknemers in de Horeca dan? Niet dat we al zo'n riant salaris hebben, waar wij kunnen schijnbaar doodpleuren jou inziens? Na de hotels wil je zeker ook de prijzen in de restaurants aanpakken, want de prijs van een couvert is vaak net zo duur als een overnachting.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
alle kleine beetjes helpen en als iedereen dit nu zou doen zou het heel wat beter gaan met de economie hier! meer werken voor minder loon en vooral alle riante vergoedingen afschaffen en verder op alle producten prijsplafonds zetten, om te beginnen met de hotels. De overheid moet zo steeds de plafonds omlaag aanpassen zodat we op een gegeven moment vanzelf een lage lonen land worden in vergelijking met de landen om ons heen!
dus samengevat:
- overheid bepaalt de prijzen, om te beginnen in de hotelbranch (omdat die onze economie fors schaadt)
-lonen gaan structureel en jaarlijks omlaag
over tien jaar zou een halvering van het huidige gemiddelde loon EN prijsniveau het streven moeten zijn.
Op zich zou dat inhouden dat alles hetzelfde blijft.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
alle kleine beetjes helpen en als iedereen dit nu zou doen zou het heel wat beter gaan met de economie hier! meer werken voor minder loon en vooral alle riante vergoedingen afschaffen en verder op alle producten prijsplafonds zetten, om te beginnen met de hotels. De overheid moet zo steeds de plafonds omlaag aanpassen zodat we op een gegeven moment vanzelf een lage lonen land worden in vergelijking met de landen om ons heen!
dus samengevat:
- overheid bepaalt de prijzen, om te beginnen in de hotelbranch (omdat die onze economie fors schaadt)
over tien jaar zou een halvering van het huidige gemiddelde loon EN prijsniveau het streven moeten zijn.
Heb jij al aan je baas gevraagd of je minder mag verdienen? Als je dat niet hebt gevraagd dan sta je niet achter je eigen plannen.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dus samengevat:
Dit is symptoombestrijding, je pakt het probleem niet aan de bron aan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik loop mij groen en geel te ergeren aan de prijzen die hotels vragen voor een simpele kamer. Ik vind dat in europa hotels met kamerprijzen hoger dan 30 euro verboden moeten worden en om te beginnen in Nederland. Een beetje overheids regulatie kan geen kwaaad in deze sector. 30 euro is al een zeer fors bedrag voor een hotelkamer.
Mee eens als de baas wil dat ik s'avonds niet thuis ben zal hij daar gewoon een goed hotel tegen over moeten zetten en niet moeilijk moeten doen over de kosten.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Heel eenvoudig BHFH, als baas van mij verwacht dat ik met verenigd veevervoer vlieg en dan met de bus naar de stad ga aldaar, en in een ymca moet overnachten, dan zeg ik tegen mijn baas, ga lekker zelf.
En sta eens stil bij de bijdrage die hotels leveren aan de economie!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar je bent typisch een hersenloos zeikertje dat alleen maar ziet dat andere mensen meer verdienen en het beter voor elkaar hebben dan jij, en je weet dat jij het nooit zal bereiken, dus reageer je maar zo,
Nee, gewoon tippelen, en bij de klant slapen, het geld wat ie daarmee opstrijkt aan de baas geven! De condooms betaald ie natuurlijk uit eigen zakquote:Op zondag 6 maart 2005 22:37 schreef drnomad het volgende:
Waarom moet BHFH eigenlijk in een hotel. Hij kan in de warme maanden net zo goed in een tent en dat is nog veel goedkoper ook! Dat je vooruit moet plannen en boeken moet geen probleem zijn voor iemand die van openbaar vervoer houdt.
grapjas ik geef heel veel geld uit in mijn bedrijf om die gasten in een hotel onder te brengen, die wil ik dus echt niet in mijn logeerkamer, werk is werk.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, gewoon tippelen, en bij de klant slapen, het geld wat ie daarmee opstrijkt aan de baas geven! De condooms betaald ie natuurlijk uit eigen zak
Met "bij klanten slapen" bedoel ik dat BHFH naast zijn werk savonds maar moet gaan tippelen en hopen dat ie bij de vrijers kan slapen.quote:Op maandag 7 maart 2005 00:14 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
grapjas ik geef heel veel geld uit in mijn bedrijf om die gasten in een hotel onder te brengen, die wil ik dus echt niet in mijn logeerkamer, werk is werk.
en dat mag wat kosten, werk is werk.
klanten klinkt kinky, werknememers is OKquote:Op maandag 7 maart 2005 00:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met "bij klanten slapen" bedoel ik dat BHFH naast zijn werk savonds maar moet gaan tippelen en hopen dat ie bij de vrijers kan slapen.
Zijn klanten dus, niet de klanten van de baas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |