VInd ik ook de line up kon slechterquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:29 schreef mordradead het volgende:
Hoeveel games wil je er nou meteen bijkopen??? toch niet 10 ofzo..... Mario 64 en Wario Ware zijn het gewoon al waard.... prachtige games
Die witte is
quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef countblah het volgende:
Spong ... geruchten ...
Eerlijk is eerlijk, Polarium en MrDriller ken ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even over die launch lineup:
Mario 64
Wario Ware Touched
Polarium
Feel the Magic
MrDriller
Zijn stuk voor stuk goeie titels. Als je die niet interessant vind is de DS misschien wel helemaal niets voor jeNou komen er nog wel enorm grote titels in de toekomst (Mario Kart, Yoshi, Kirby, Metroid, FF III, Advance Wars) maar de launch is de beste ooit voor een Nintendo console eigenlijk
![]()
Polarium en MrDriller zijn puzzelgames. Geen killers waarschijnlijk, maar wel ideaal voor een handheld eigenlijk. (Later komt Meteos, die schijnt echt tof te zijn)quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Polarium en MrDriller ken ik niet
Wario vond ik erg leuk, maar niet DE game om een console om te kopen
Mario 64 heb ik wel duizend uur gespeeld, en voor een remake ga ik geen 30 Euro uitgeven
FTM lijkt mij niet zo leuk.
Zo kom ik er een beetje bij. Misschien dat ik mijzelf toch niet kan bedwingen en hem alsnog koop hoor. De titels die jij voor de toekomst noemt, DAAR zit ik nou wel op te wachten
Maar snap je dan dat ik de launch line-up niet zo spectaculair vind? Ik wil meer RTS games!quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Polarium en MrDriller zijn puzzelgames. Geen killers waarschijnlijk, maar wel ideaal voor een handheld eigenlijk. (Later komt Meteos, die schijnt echt tof te zijn)
Wario en FTM zijn ongeveer hetzelfde: verzameling minigames. Alleen heeft FTM dus een vreemd thema, maar het komt op hetzelfde neer, en Wario is de betere van de twee.
En tja, Mario moet je niet kopen als je Mario op de N64 grijs hebt gespeeld eigenlijk, al mis je de minigames dan wel. Die zijn zeker wel de moeite waard.
10 maart? Mis ik iets?quote:Op woensdag 2 maart 2005 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Die idioten van SPONG are getting on my fucking nerves!!!!!
Het schaadt de reputatie van de DS onder de ... uuh.. ja... community enzo.
Maar goed. Op 10 Maart komt Iwata aan het woord. Dan houdt iedereen weer z'n bek dicht en is alles duidelijk. Zo niet, dan maar op E3.
Weet je het niet?quote:
helemaal niks van gehoord, ben iig wel benieuwdquote:Op woensdag 2 maart 2005 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Weet je het niet?
Hij gaat een speech houden ergens... ben effe de naam kwijt. Maar het speech heet "The heart of a gamer".
Het mag dan wel van spong zijn maar geen DS voor mij meer. Ik wacht wel op de GBEquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef countblah het volgende:
Bij Spong lezen we dat er geruchten gaan dat de Nintendo DS gepositioneerd gaat worden als PDA. Tijdens de E3 zal namelijk de opvolger van de Gameboy Advance gepresenteerd worden, die heel wat weg zal hebben van de Sony PSP. Hiermee heeft Nintendo een probleem met de trouwe klanten die onmiddellijk de Nintendo DS hebben aangeschaft. Als Nintendo zich nu vooral zou gaan richten op de concurrentie met Sony, blijft er weinig ruimte meer over voor de DS. Volgens Spong gaat Nintendo dit oplossen door de DS als PDA aan de man te gaan brengen.
Deze geruchten worden gevoed door verschillende gebeurtenissen de laatste tijd. Ten eerste heeft Nintendo naar verluid een licentie op Palm OS genomen en aangegeven een programma voor de DS te gaan ontwikkelen waarmee persoonlijke informatie kan worden opgeslagen. Ten tweede is pasgeleden de naam 'Nintendo V-Pocket' als handelsnaam geregistreerd, volgens vele de nieuwe naam voor de serie PDA-programma's. Mochten al deze geruchten waar zijn, dan was de introductie van de DS zo kort na de PSP niets meer dan een truc om wat van de aandacht mee te pikken.
Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/36437
Als ik er van uitga dat dit gerucht waar is (HEEEEEEEEEEEEL ONWAARSCHIJNLIJK DUS) gaat de GBE onmiddelijk floppen. Heb je enig idee hoeveel 3rd party support de DS heeft? Enig idee hoeveel developers keihard aan de DS werken? Daarnaast zal de doelgroep van de GBE en DS ongeveer hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2005 17:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het mag dan wel van spong zijn maar geen DS voor mij meer. Ik wacht wel op de GBE![]()
Je moet het beestje toch een naam geven en deze klinkt nog lekker ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens grappig dat iedereen de volgende Gameboy 'GBE' of Gameboy Evolution noemt. Gewoon verzonnen door een fan met te veel tijd.
Hij wordt geweldig jongen! Geweldig!quote:Op woensdag 2 maart 2005 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Wat wordt Nintendogs eigenlijk voor soort spel?
Schrijf je er wel nog ff eerst een review van?quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:58 schreef koei het volgende:
Ik heb vanmiddag Wario Ware binnen gekregen en ik heb hem nu al uitgespeeld. In totaal heeft het me zo'n 2 uur gekost. Natuurlijk heb ik hem nog niet helemaal uitgespeeld, maar ik heb wel alle eindbazen verslagen en de credits door het scherm zien rollen.
Ik heb de GBA versie van Wario Ware ook veel gespeeld dus waarschijnlijk dat ik er daarom zo snel doorheen ben gegaan. De bezitters van Wario Ware voor de GBA raad ik het spel niet aan. De basis van het meerendeel van de spelletjes komt heel erg overeen en het spel is erg gemakkelijk als je de GBA versie al kent en daardoor de prijs niet echt waard. Deze mensen raad ik aan om het spel een middag te lenen van een vriend
Nu nog even gaan bedenken of ik het spel nog wel wil houden, of dat ik het gelijk maar weer ga verkopen...
Vond die van de Cube beter. Mario 64 en Wario zijn tof, de rest interesseert me niet eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn stuk voor stuk goeie titels. Als je die niet interessant vind is de DS misschien wel helemaal niets voor jeNou komen er nog wel enorm grote titels in de toekomst (Mario Kart, Yoshi, Kirby, Metroid, FF III, Advance Wars) maar de launch is de beste ooit voor een Nintendo console eigenlijk
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 00:58 schreef koei het volgende:
Ik heb vanmiddag Wario Ware binnen gekregen en ik heb hem nu al uitgespeeld. In totaal heeft het me zo'n 2 uur gekost. Natuurlijk heb ik hem nog niet helemaal uitgespeeld, maar ik heb wel alle eindbazen verslagen en de credits door het scherm zien rollen.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 02:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na 2 uur al uitgespeeldEuh... You sure?
quote:Hallo,
Al een tijdje koop ik met veel plezier jullie blad. En dit nummer zat ik echt al een hele tijd op te wachten vanwege de review van Rayman DS. Wat me meteen tegen viel is dat het spel maar een 6.5 kreeg, maar ja, een mening is een menig. Maar een Review is toch echt een na bespreking over een spel dat je GESPEELD hebt. Rayman DS is twee dagen geleden gold geworden (1 maart) dus toen was het spel pas klaar (Bron:http://ds.advancedmn.com/article.php?artid=1640). Dus jullie hebben nooit de volledige versie van Rayman DS kunnen spelen. Ook stond er in het blad bij DS link: Nee. Terwijl het spel toch daadwerkelijk een multiplayer bevat (ubisoft heeft het bevestigd) wat toch wel iets vernieuwend is aan het spel. De graphics vonden jullie slecht, terwijl er vorige week toch echt een filmpje is vrijgegeven met de eerste bewegende beelden van het spel. En veel sites noemen Rayman DS toch echt de ''mooiste'' ds launchgame vanwege haar graphics (ik benoem het spel maar even vrouwelijk). Ik zou dus wel eens weten welke versie, of of jullie uberhauft het spel gespeeld hebben. Om maar wat positief af te sluiten: Verder vind ik dit nummer één van de leukste nummers van alle N gamers......
MvG
Bernie Duijn
Bedankt voor dit stukkie, mijn vermoedens over de PSP zijn alleen bevestigd.quote:
uberhauft ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb ze maar gemaild, want ik pik dit niet:
[..]
Neej, helemaal niet. N gamer heeft gewoon ee review van een spel geschreven dat ze nog niet eens hebben gespeeldquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Jaja tegenvaller Rayman DS, of niet RaymanNL??
het kan gewoon niet dat ze al een review exemplaar helemaal hebben kunnen uitproberen en een review er over hebben kunnen schrijven want het spel is pas sinds eergister gold, anders zouden ze een bug versie hebben wat dus echt niet goed is voor de reputatie van Ubisoft omdat ze dan een laag cijfer krijgenquote:Op donderdag 3 maart 2005 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Jaja tegenvaller Rayman DS, of niet RaymanNL??
Heb je je nickname er ook bij gezet ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Neej, helemaal niet. N gamer heeft gewoon ee review van een spel geschreven dat ze nog niet eens hebben gespeeld. Zo kan ik het ook
![]()
de post hier op fok is eerder gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:40 schreef RayMania het volgende:
Patvs, die review zelf geschreven of gehaald van http://gathering.tweakers(...)ge/22899986#22899986 ?
Cowboy_Bebop (lees: een vriend van mij - Jurriaan, die ik het had gemaild, heeft het op 'zijn' forum gepost.quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:40 schreef RayMania het volgende:
Patvs, die review zelf geschreven of gehaald van http://gathering.tweakers(...)ge/22899986#22899986 ?
Ben ik het eindelijk met je eens!quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het eigelijk een behoorlijk kutreview.
A - spellen draaien niet zonder hardwarequote:Op donderdag 3 maart 2005 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Jawel, knater.
Dat bedoel ik inderdaad. Wat hebben de spellen nou met het hardware te maken? Je gaat toch niet bijv. zeuren dat Nintendogs in drie versies komt!?
E3 is trouwens echt zoooo ver weg!!!!
Maar de speech van Iwata (over 7 dagen) houdt ons wel even warm.
Wie gaat er trouwens nog meer wachten op meerdere kleuren in Europa? Als de DS uitkomt ga ik hem dus niet kopen (helaas). Ik ga echt zeker weten wachten op meerdere kleuren en de betere games.
Je hebt toch wel eens op cube of advance gespeeldquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb nooit op een... * gespeeld.
* Gameboy
* Gameboy Color
* Gameboy Pocket
* Gameboy Advance
* Gameboy Advance SP
* VirtualBoy
* Nintendo DS
* Nintendo GameCube
Noem mij maar een Nintendo fanboy-wannabe...
Hoooi. Snap niet dat jij mij nog niet neergestoken/geschoten hebt omdat ik een onderbouwde mening heb. Zoek een hobby en val mijn naam eens niet aan.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens op cube of advance gespeelddie dingen staan al 10 jaar in de winkels (nou ja....) ik geloof dat jij eerder hebt gezegd dat schoonheid van binnen kwam
dus moet je gewoon een ds kopen
Ik noem je geen wannabe, ik heb duidelijk gelezen wat je in andere topics hebt gezegd over andere consoles en op een school van 1 tot 10 kom je akelijk dichtijb de 10 in BMH factoren zegmaar
quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoooi. Snap niet dat jij mij nog niet neergestoken/geschoten hebt omdat ik een onderbouwde mening heb. Zoek een hobby en val mijn naam eens niet aan.
De deur is de andere kant uit.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:55 schreef mordradead het volgende:
[..]jij bent toch een fervent nintendo fan? credits voor jou
chagarijnig? tis maar een grapje hoorquote:
Ik wil gewoon niet vergeleken worden met een persoon als Ruzbeh. Hij speelt geen enkele game, maar heeft wel overal een mening over.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
chagarijnig? tis maar een grapje hoor
iig zag ik net bij msn dat daar ook reclame word gemaakt voor de DS... goeie zaak aangezien je zo veel jongeren bereikt
Oh, shit. Mijn geheime plannen om elke game door de grond te boren zijn ontmantelt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet vergeleken worden met een persoon als Ruzbeh. Hij speelt geen enkele game, maar heeft wel overal een mening over.
Ik speel een game tenminste voor ik hem de grond in boor.
Het gaat erom dat jij totaal Pro Nintendo bent, maar geen enkele Nintendo console ooit hebt gehad/gespeeld. Pure meeloperijquote:Op donderdag 3 maart 2005 18:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Oh, shit. Mijn geheime plannen om elke game door de grond te boren zijn ontmantelt..
Schokkendquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb nooit op een... * gespeeld.
* Gameboy
* Gameboy Color
* Gameboy Pocket
* Gameboy Advance
* Gameboy Advance SP
* VirtualBoy
* Nintendo DS
* Nintendo GameCube
Noem mij maar een Nintendo fanboy-wannabe...
Ja, wat denk je wat dat aan stroom kost? Ik heb het vandaag even geprobeerd en ik kwam toch wel zeker 30 meter voordat hij begon te schokken. Na 50 viel de verbinding weg.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:02 schreef mikando18 het volgende:
Kan dat wi-fi echt maar 50 tot 100 meter? Ik had wel verwacht dat je niet met iemand uit een ander land kon spelen maar zo kom je nog niet eens de straat uit.
Nee duhquote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:02 schreef mikando18 het volgende:
Kan dat wi-fi echt maar 50 tot 100 meter? Ik had wel verwacht dat je niet met iemand uit een ander land kon spelen maar zo kom je nog niet eens de straat uit.
Je snapt zelf ook niet dat bladen véél belangrijker zijn dan een kleine site als dat?quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:58 schreef gamecube_master het volgende:
idd, nog niemand heeft een review van Rayman DS, wij van M-Gaming kunnen geen exemplaar ervan krijgen maar de [N]Gamer wel..
whahaha, kleine site, dan weet jij het aantal unieke bezoekers niet van onsquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook niet dat bladen véél belangrijker zijn dan een kleine site als dat?
lol dat dacht ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh wtf, ik denk al. Ik dacht dat die 3 bovenste scherms ingame DS screens waren.
Hoezo?quote:
bij mijn gameshops hebben ze de nieuwe dingen meestal 2 dagen eerder binnen iig en verkopen ze het gewoon gelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Niet dat ik het erg zou vinden als ie eerder komt. Ik zou het juist geweldig vinden als ze woensdag bellen zo van: "Uw bestelling is binnen."
Al vind ik het vrijdag leuker want dan moet ik afrijden en dan is de DS dus ofwel troost ofwel beloning![]()
Ik heb me ook anderhalve week moeten vermaken met enkel de DS, Mario was bij mij ook vertraagd. En pictochatten in je eentje is niet zo boeiend kan ik je vertellen... Mooie tijd om een oude GBA game nieuw leven in te blazen denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik had Mario 64 bij de DVDsoon.com besteld en ik dacht dat ik hem wel ongeveer rond de release hier kreeg maar dit gaat wat later worden. Leuk een DS zonder echt spel
dvdboxoffice. Daarna zag ik dat dvdsoon iets goedkoper was, maar ik weet niet hoe zij omgaan met verzenden. dvdboxoffice verzend via een of andere vreemde constructie waardoor de douane niks kan rekenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:03 schreef dapluiz het volgende:
Dvdsoon ?
Heb zelf 2 games bij dvdboxoffice besteld, ook iets van 26 per spel, hoop alleen dat ze een beetje op tijd komen
Vincent Leeuw van [N]Gamer op zijn log:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:23 schreef Lexie het volgende:
ik lees trouwens net in de N-Gamer dat Yoshi geen echte story mode heeft. Lijkt me best wel een minpunt, ik werk graag naar iets toe in plaats van highscores neer te zetten.
Het is dus geen probleem, maar ik zou een story mode erbij ook wel leuk vinden.quote:Yoshi Touch & Go
Ik voorzie boze klanten. Niet dat Yoshi Touch & Go slecht is. Nee, het probleem is dat het in de verste verte geen Yoshi's Island is. Het spel is meer een arcade-achtige uitdaging waarbij de score alles is. Er zijn geen levels en geen eindbazen. Leuk als Jantje dat tegen moeders vertelt, nou ja zeurt.
Het idee is dus een automatisch lopende Yoshi met Baby Mario op zijn rug door diverse omgevingen te loodsen. Je kan wolkjes tekenen (als brug), eieren schieten, vijanden 'inpakken' door ze te omcirkelen en te vangen in bubbels (waren Bub en Bob ook geen dino's?) en wolken wegblazen via de mic. Het spel is erg anders en vereist heel wat speelsessies voordat je doorkrijgt wat er zo cool aan is. Zodra je namelijk nog niet alle trucjes doorhebt, kan het spel erg oneerlijk aanvoelen. Beetje zoals je vroeger in Super Mario Bros. maar niet langs dat eerste gat in de grond kwam.
Het enige probleem is het vreselijk saaie eerste gedeelte waarin Baby Mario naar beneden valt en je hem moet begeleiden. Omdat je hier totaal geen directe invloed hebt over Baby Mario's besturing heb je het idee willekeurig afgestraft te worden.
Zolang mensen maar weten wat ze aanschaffen, is dit een prima game.
Helaas pindakaasquote:Beste Bernie,
Wij hebben een aantal weken geleden een recensie-exemplaar van Ubisoft gekregen. Wij hebben het spel dus wel degelijk uitgebreid gespeeld, op een versie waarvan Ubisoft ons heeft verzekerd dat het voor een review gebruikt mocht worden.
Net als Rody was ik overigens teleurgesteld over de kwaliteit van de graphics, die we overigens niet slecht maar duister noemen.
Ik wil graag benadrukken dat we nooit een review zouden schrijven op basis van een versie die daar niet voor bedoeld is. Mocht het echt zo zijn dat er wel degelijk multiplayer mogelijkheden in het spel zitten dan hebben we helaas een onjuistheid afgedrukt. De retailversie zal ons daar binnenkort duidelijkheid over verschaffen. Ook verschaft de retailversie ons dan duidelijkheid over het feit of de versie die Ubisoft ons heeft gestuurd daadwerkelijk de definitieve versie was. Iets wat mij waarschijnlijk lijkt, vooral omdat Ubisoft zichzelf anders in de voet zou schieten.
Mocht je de kans krijgen het spel binnenkort zelf te spelen hoor ik graag of je het nog steeds niet eens bent met het oordeel dat wij hebben geveld.
Bedankt voor de feedback en het compliment!
Met vriendelijke groet,
Jos Bouman
Dat zie je ook als je de filmpjes op IGN bekijkt: het is allemaal veel donkerder. Ik zei het je.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een mail terug omtend het Rayman DS probleempje uit N-gamer
[..]
Helaas pindakaas![]()
Dat heb je met alles. En Nintendo gaat inderdaad met de nieuwe Game Boy komen. Maar de GB en DS zijn 2 aparte productlijnen die allebei ondersteund zullen worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:32 schreef Intergalactrick het volgende:
Maar ik ben bang dat er na een jaar weer iets nieuws is, het gaat de laatst tijd echt te snel
Ja en wat moeten wij daarmee??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:57 schreef mikando18 het volgende:
Op gamespot scoort lumines een 9, dat is hoger dan wat voor ds launchgame dan ook![]()
Ja, hallo. Dat is een gerucht.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat heb je met alles. En Nintendo gaat inderdaad met de nieuwe Game Boy komen. Maar de GB en DS zijn 2 aparte productlijnen die allebei ondersteund zullen worden.
Niks.quote:
Zo, dat is wel nog een heel nette brief. Geen afgeraffeld excuusje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een mail terug omtend het Rayman DS probleempje uit N-gamer
[..]
Helaas pindakaas![]()
En ze hebben me de zelfde dag nog terug gemaild, alleen was ik toen niet online. Dat vind ik wel heel netjes.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:35 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zo, dat is wel nog een heel nette brief. Geen afgeraffeld excuusje.
Nogal verontrustend dat hij een hoge Feedback score heeft en ook nog eens 100%...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:51 schreef mikando18 het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=62053&item=8162469245![]()
Dat is voor de eBay insanity contest op een ander forum, niet serieus nemen dusquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nogal verontrustend dat hij een hoge Feedback score heeft en ook nog eens 100%...
Blijven doen, ik had vandaag voor de gein even met een games winkel in Nijmegen gebeld, spellen gemaakt door nintendo gaan hier 45 euro kosten zei de vriendelijke man. Damn heb je bijna 2 spellen voor!quote:
Maar Meteos de DS-Lumines om het zo maar even te noemenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:57 schreef mikando18 het volgende:
Op gamespot scoort lumines een 9, dat is hoger dan wat voor ds launchgame dan ook![]()
Dit is echt belachelijk ja. Net als GBA-spellen blijven nu ook DS-spellen belachelijk duur in Nederland. En ze hadden nog wel aangekocht dat de meeste spellen rond de 30 euro zouden gaan kosten, met uitschieters naar 40. 45 euro is echt schandalig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:37 schreef knater het volgende:
[..]
Blijven doen, ik had vandaag voor de gein even met een games winkel in Nijmegen gebeld, spellen gemaakt door nintendo gaan hier 45 euro kosten zei de vriendelijke man. Damn heb je bijna 2 spellen voor!
Nee, volgens mij zag ik er ook een langsflitsen in een blok in boulevard.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nog geen enkele DS reclame op TV gezien. Zenden ze alleen op de jeugdzender uit ofzo?
en bedankt...quote:Op zondag 6 maart 2005 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nog geen enkele DS reclame op TV gezien. Zenden ze alleen op de jeugdzenders uit ofzo?
Moet je ook niet alleen rond dit tijdstip naar SBS en Veronica kijkenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nog geen enkele DS reclame op TV gezien. Zenden ze alleen op de jeugdzenders uit ofzo?
Dit was meer een teasertje, ik verwacht deze week een 'andere' reclame die het wat meer verduidelijkt. Als mensen niet weten wat iets is werkt dat wel goed, vooral als ze er later achter komen wat het is. Want dan zijn ze nieuwsgierig. Denk ik. Ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2005 03:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en bedankt...
TMF MTV , veronica, yorin....ze komen overal langs...
aleen er komt totaal niet naar voren om wat het nou precies gaat.
ze trekken er geen nieuwe klanten mee want iemand die niet weet wat een nintendo ds is snapt die reclame niet
Dat betekend dat we geen Splinter cell 3 gaan spelen.. Maar wel NDS games!! woohooo!quote:Op zondag 6 maart 2005 10:23 schreef viezerdt het volgende:
Ik wil ook een DS ! Ik ga der mijn xbox met 2 controllers en circa 6-8 spellen voor verkopen, I WANT IT !!!
Zaken die te hoge prijzen hebben gewoon geen nintendo games meer leveren, ik zie liever een pijnenburg/ah constructie waar ze het gewoon onder de kostprijs gaan verkopenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:31 schreef Thomper het volgende:
Euhm, de prijzen van Nintendo blijven richtprijzen. De winkeliers weten echter dat consumenten dom zijn, en prijzen van 45 euro ook wel accepteren, omdat GBA games ook zo duur zijn. Daar kan Nintendo zelf niet veel tegen doen.
niks moetquote:Op zondag 6 maart 2005 11:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat DS games bij sommige winkels niet duurder wordt dan 40 euro... denk ik.
Polarium wordt in de UK 20 pond, dus het moet 30 euro zijn hier.
quote:
Een puzzelspel. De onderste scherm is belangerijk, schijnt een heel verslavend spel te zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:01 schreef RayMania het volgende:
Wat is Polarium voor type spel en waarvoor wordt het onderste scherm dan gebruikt?
quote:Nintendo finally catches the online bug
Before you go sprinting out the door to purchase a GameCube broadband adapter, allow me to clarify: Nintendo plans to support DS's--not Cube's--online capabilities. Supposedly, the company is putting the final touches on its "Nintendo DS Network," which will let you play online-compatable titles for its dual-screen handheld via Wi-Fi hot spots. And I hear Nintendo and several key publishers will soon reveal some big (and I'm talkin' big) titles that'll take advantage of this most-wanted feature.
Niet leveren omdat ze zich niet aan jouw prijzen houden....quote:Op zondag 6 maart 2005 11:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
Zaken die te hoge prijzen hebben gewoon geen nintendo games meer leveren, ik zie liever een pijnenburg/ah constructie waar ze het gewoon onder de kostprijs gaan verkopen
Hmm.... ze zijn een beetje doorgeschoten denk ik...ik associer me als 20 jarige niet bepaald met die koters op die website...OMG NINTENDO IS ECHT KIDDY.,..quote:
De site is zelf wel mooi gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2005 13:24 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hmm.... ze zijn een beetje doorgeschoten denk ik...ik associer me als 20 jarige niet bepaald met die koters op die website...OMG NINTENDO IS ECHT KIDDY.,..
Hehehe nou ja wel veel functionaliteit hehe wel stoer..maar hmm iets te...en daty blauw..bleghquote:
en hoeveel minigames zitten erinquote:Op zondag 6 maart 2005 13:05 schreef Thomper het volgende:
Alle sterren zitten op precies dezelfde locaties, plus er zijn 30 nieuwe sterren toegevoegd. De meeste daarvan in de oude werelden, een enkele in een nieuwe wereld.
elk persoon heeft er 9, in totaal dus 36 mini-games die je dus moet unlocken door konijnen te vangen, voor de laatste mini game moet je wel 150 sterren hebbenquote:
Die laatste is extreem lame, dus ga niet 150 sterren halen voor die laatste minigame.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:40 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
elk persoon heeft er 9, in totaal dus 36 mini-games die je dus moet unlocken door konijnen te vangen, voor de laatste mini game moet je wel 150 sterren hebben
Is dat niet op 24 maart?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:52 schreef Thomper het volgende:
Nee, dan zouden ze iets exclusiefs en nieuws onthullen. Ik gok gewoon op online voor de DS.
Ik heb hem besteld bij Dixons, dit is mijn lijstje:quote:Op zondag 6 maart 2005 17:02 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb net een DS gereserveerd bij E-Plaza. Ik kan niet wachten tot vrijdag!
Zekers... Volgens mij waren er voor heel Europa maar 750.000 exemplaren (?)quote:Op zondag 6 maart 2005 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou reserven echt nodig zijn denken jullie?
Ik denk het niet. Er zijn er geloof ik meer dan Amerika kreeg, en bovendien als je een beetje vroeg op de dag van de release gaat zul je er heus wel 1 kunnen bemachtigen.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou reserven echt nodig zijn denken jullie?
Ik had die van mij al op 24 februari besteld ( toewn was ik jarigquote:Op zondag 6 maart 2005 20:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Er zijn er geloof ik meer dan Amerika kreeg, en bovendien als je een beetje vroeg op de dag van de release gaat zul je er heus wel 1 kunnen bemachtigen.![]()
Dixons & Free Record Shop zijn misschien ook aanraders (die hadden alle dingen al lang op de site staan..)quote:Op zondag 6 maart 2005 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Hmm, ik bel morgen de Bart Smit wel. Eens vragen hoeveel exemplaren ze binnenkrijgen en of er veel gereserveerd wordt.
Staat jouw bestelling ook al heel lang op PENDING? Vind het niet normaal meer. Maar ja, tis de helft goedkoper.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik had Mario 64 bij de DVDsoon.com besteld en ik dacht dat ik hem wel ongeveer rond de release hier kreeg maar dit gaat wat later worden. Leuk een DS zonder echt spel
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die laatste is extreem lame, dus ga niet 150 sterren halen voor die laatste minigame.
wat is extreem lang?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:55 schreef GaF het volgende:
[..]
Staat jouw bestelling ook al heel lang op PENDING? Vind het niet normaal meer. Maar ja, tis de helft goedkoper.
Nou bijna anderhalve twee weken... Denk dat ze het niet meer op voorraad hebben... Maar dan zet je dat toch op de website dat het 'out of stock' ofzoquote:
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.quote:
Raar mannetje ben je... Je bent de grootste irritante fanboy die er is, maar je hebt geen Cube of DSquote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.
Nog maar 4 dagen trouwens.![]()
Ik ga 'm niet gelijk halen, ik wacht eerst op DS in meerdere kleuren. En, tja, launchtitels zijn ook niet al te best dus ik wacht ook gewoon op de goeie games.
Nee, 36/40quote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:47 schreef Fliepke het volgende:
ik kon de verleiding niet weerstaan.
* Fliepke heeft ook een ds gereserveerd.
mja ik neem aan dat je wel mario 64 hebt gespeeldquote:Op maandag 7 maart 2005 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Nouja, ik heb me hele leven gek gespeeld met NES (mario), SNES (MARIO KART) en N64 (Zelda), vandaar mijn liefde voor Nintendo.
Ik vind de DS vet niet per se omdat het van Nintendo is maar omdat ik Puppy Times en Kirby en de touchcontrol van Metroid etc. allemaal heel erg gaaf vind. En PictoChat is ook wel cool. Voordat de DS was aangekondigd wilde ik trouwens een GBA SP kopen. Ik ga in ieder geval als de DS uit is ook effe wat GBA games aanscheffuh (Zelda, Megaman Zero)
Maar, ja, what's the rush? Ik wacht gewoon even.
Hier word ik ook een beetje chagarijnig van.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:17 schreef GaF het volgende:
[..]
Nou bijna anderhalve twee weken... Denk dat ze het niet meer op voorraad hebben... Maar dan zet je dat toch op de website dat het 'out of stock' ofzo
Ja, duh.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:24 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
mja ik neem aan dat je wel mario 64 hebt gespeeld![]()
anders mag je nu echt van een flat springen
anders heb je echt wat gimist
Een frisbee?quote:
Lol.quote:msn chat schreef:
Stephanie: hey
Stephanie: ik wil een ds
Stephanie: ee vriendin gaat erook een kopen
je weet vast niet welke winkels he..?quote:Op maandag 7 maart 2005 17:26 schreef Roi het volgende:
Hij schijnt al in wat winkels verkocht te worden.
In Den-Haag schijnt het, weet niet welke winkel daarquote:Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
je weet vast niet welke winkels he..?![]()
offtopic:
leuke games collectie!![]()
BOL.com kan zoveel beloven, maar de TPG moet ook meewerkenquote:Op maandag 7 maart 2005 23:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij zag ik je naam hangen ja....
Volgens bol.com zou je hem bij reservering vrijdag krijgen dus daar ga ik maar vanuit
Welcome to my live. Ik heb echt enorme tegenvallers met het importeren van hardware/software dit jaar. Ik zou mijn DS begin december krijgen.... Nu moet ik em gewoon hier kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:42 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Heh, best erg. Ik droomde vannacht dat ik hem pas veeel later kreeg en dat iedereen me uitlachte!![]()
![]()
Pictochat zit ingebouwd, zit er dus niet echt bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Wat krijg je er nu eigenlijk allemaal bij? Die Metroid demo en Pictochat?
quote:Uw bestelling is verpakt en staat klaar voor vervoer naar het afleveradres.
Gewoon De GameShop in Den Haag uiteraard! Gisteren gehaald. Tis wel een import unit, maar wie kan dat wat schelen. VIP sterren my ass.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:14 schreef Roi het volgende:
[..]
In Den-Haag schijnt het, weet niet welke winkel daar![]()
Guestbook![]()
We hadden al gauw een tekort aan bandwidth, Lycos haalde de site offline, gelijk nieuwe bandwidth gekocht, maar Lycos lijkt niks te doen. Ik vind het ook kut.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Weet iemand trouwens wat er met ds-gamer.nl is gebeurd??
Volgens Dixons krijg je het spel Metroid Prime 24 erbijquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Wat krijg je er nu eigenlijk allemaal bij? Die Metroid demo en Pictochat?
BMHquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:12 schreef BMH het volgende:
Ik krijg mijn NDS + Mario voor 161 euro. Nu officeel !
wie wat waar !@??!?@!?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:12 schreef BMH het volgende:
Ik krijg mijn NDS + Mario voor 161 euro. Nu officeel !
Toch niet een geïmporteerde he?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Het duurde 6 maand, maar nu krijg ik toch mijn zin![]()
Zoals Thomper zie, daar is het nu echt te laat voor. En hoe dan ook 161 euro is nog steeds een geweldig bedrag voor een NDS & Mario.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:41 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand de DS en de games al kunnen kopen/zien liggen in een winke?
Ik begin ongeduldig te worden. Waarom versturen ze dat ding nu niet gewoon zodat ik hem vandaag/morgen op kan halenquote:Uw bestelling is verpakt en staat klaar voor vervoer naar het afleveradres.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
Nu nog de Nintendo DS
Niet als je wacht op een nieuwe console van Nintendo...quote:Op woensdag 9 maart 2005 15:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Geduld is een schone zaak....
Dude, Rayman DS schijnt een bagger spel te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
YES!!!!!!:D
IK HEB RAYMAN DS! EN EEN NINTENDO DS HOESJE!
* RaymanNL doet capslock uit
Nu nog de Nintendo DS
Doe dan nieuwe delen in die seriesquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:57 schreef Thomper het volgende:
Ik heb geen problemen met een paar ports van N64 games. Eindelijk Zelda: OoT, Paper Mario, en andere topgames on the go.
Ik heb nooit een N64 gehad, ssst.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe dan nieuwe delen in die series
quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:56 schreef Thomper het volgende:
"..."heel lief de Bart Smit verkoper aangekeken, die nam hem naar het hok achterin"....."en morgen mag hij er eentje kopen"..."
Wat een lijpe knar!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thomper, dan nog, koop een 2e hands N64 ofzo voor erbij, maar geen remakes aub
Overigens:
'The Bear' (ofzo?) wordt gebruikt voor promotie van de DS in de UK:
[afbeelding]
Kunnen ze beter enkelt die dames doen
Wel sommige webwinkelsquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er ook winkelketens in NL of BE die zich wel aan de adviesprijs van 30-40 per game houden?
de middelste is de europese en die is fakking lelijkquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef mikando18 het volgende:
De europese en amerikaanse hoesjes verschillen wel een beetje,
[afbeelding]
Moet natuurlijk een boekje bij met de uitleg in tig verschillende talen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zijn ze dikkerDat ze grijs zijn is niet zo'n probleem, maar een afwijkende dikte is wel lelijk
http://ds.ign.com/articles/594/594726p1.htmlquote:March 9, 2005 - Nintendo's President Satoru Iwata will be heading a keynote address at the Game Developers Conference in San Francisco tomorrow, March 10th, at 10:30. Rumors have rumbled for weeks that this is where Iwata will be unveiling an online service for the Nintendo DS, and it's even stronger the first official day of the conference.
Though details are scattered, we've heard that the keynote won't just offer mention of such a service, but will actually have interactive demonstration of the Nintendo DS' online functions with specific games that utilize the functions. These games will be revealed during Iwata's keynote speech.
We'll have more on this as additional details arise.
Hoeveel verdien je wel niet dat je je dat allemaal kunt veroorloven, en volgens mij had ik je ook al gespot in de MGS en Gran Turismo topic?quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:55 schreef Robhimself het volgende:
Laatst voor het eerst op de DS gespeeld...Wario Ware is te gaaf voor woorden. Lekker droog allemaal.
Ik heb al een PSP, maar vrijdag heb ik ook een DS! 5 minuten spelen en die typische nintendo magie komt naar boven...je moet het nintendo gevoel wel hebben, dan weet je wat ik bedoel...
Kloptquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je wel niet dat je je dat allemaal kunt veroorloven, en volgens mij had ik je ook al gespot in de MGS en Gran Turismo topic?![]()
Het word een lange dag vandaag.....zuchtquote:Uw bestelling is verpakt en staat klaar voor vervoer naar het afleveradres.
ik heb hem alquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:16 schreef RayMania het volgende:
Denken jullie dat je de DS moet bestellingen of dat je hem morgen gewoon in de winkel kan halen (dat 'ie dus niet snel uitverkocht is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |