abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2005 @ 13:33:44 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25331408

Nog 9 dagen tot de Europese launch

Nieuwe kleuren voor Japan:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_25331743
Ga je nog een babyblauwe kopen Noot?
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:12:15 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25332022
Ik denk het wel Dan gaat deze naar mijn moeder
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:17:05 #4
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25332098
tvp
Ik was eigenlijk van plan om de DS meteen bij de launch te kopen, maar ik kan nu niet zeggen dat de line-up grot indruk op mij heeft gemaakt. Ik denk dat ik nog even wacht..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:22:31 #5
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25332163
Ik ga hem wel bij de launch halen, eigenlijk heb ik geen geld maar ik ben morgen jarig en dat zorgt wel voor wat inkomsten
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25332221
Er zit een NIntendo DS reclame in msn
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:29:05 #7
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25332224
Hoeveel games wil je er nou meteen bijkopen??? toch niet 10 ofzo..... Mario 64 en Wario Ware zijn het gewoon al waard.... prachtige games
Die witte is
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:32:00 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25332269
Even over die launch lineup:

Mario 64
Wario Ware Touched
Polarium
Feel the Magic
MrDriller

Zijn stuk voor stuk goeie titels. Als je die niet interessant vind is de DS misschien wel helemaal niets voor je Nou komen er nog wel enorm grote titels in de toekomst (Mario Kart, Yoshi, Kirby, Metroid, FF III, Advance Wars) maar de launch is de beste ooit voor een Nintendo console eigenlijk
pi_25332276
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:29 schreef mordradead het volgende:
Hoeveel games wil je er nou meteen bijkopen??? toch niet 10 ofzo..... Mario 64 en Wario Ware zijn het gewoon al waard.... prachtige games
Die witte is
VInd ik ook de line up kon slechter
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:33:26 #10
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25332302
Ik denk dat ik de witte ga kopen zodra deze hier uit is . Moet er toch nog één hebben later als Mario Kart uitkomt ( die game in wifi is natte droom ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_25332349
Bij Spong lezen we dat er geruchten gaan dat de Nintendo DS gepositioneerd gaat worden als PDA. Tijdens de E3 zal namelijk de opvolger van de Gameboy Advance gepresenteerd worden, die heel wat weg zal hebben van de Sony PSP. Hiermee heeft Nintendo een probleem met de trouwe klanten die onmiddellijk de Nintendo DS hebben aangeschaft. Als Nintendo zich nu vooral zou gaan richten op de concurrentie met Sony, blijft er weinig ruimte meer over voor de DS. Volgens Spong gaat Nintendo dit oplossen door de DS als PDA aan de man te gaan brengen.

Deze geruchten worden gevoed door verschillende gebeurtenissen de laatste tijd. Ten eerste heeft Nintendo naar verluid een licentie op Palm OS genomen en aangegeven een programma voor de DS te gaan ontwikkelen waarmee persoonlijke informatie kan worden opgeslagen. Ten tweede is pasgeleden de naam 'Nintendo V-Pocket' als handelsnaam geregistreerd, volgens vele de nieuwe naam voor de serie PDA-programma's. Mochten al deze geruchten waar zijn, dan was de introductie van de DS zo kort na de PSP niets meer dan een truc om wat van de aandacht mee te pikken.

Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/36437
We can sing and dance and we don't need pants
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:37:42 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25332379
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef countblah het volgende:
Spong ... geruchten ...
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:39:11 #13
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25332401
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even over die launch lineup:

Mario 64
Wario Ware Touched
Polarium
Feel the Magic
MrDriller

Zijn stuk voor stuk goeie titels. Als je die niet interessant vind is de DS misschien wel helemaal niets voor je Nou komen er nog wel enorm grote titels in de toekomst (Mario Kart, Yoshi, Kirby, Metroid, FF III, Advance Wars) maar de launch is de beste ooit voor een Nintendo console eigenlijk
Eerlijk is eerlijk, Polarium en MrDriller ken ik niet
Wario vond ik erg leuk, maar niet DE game om een console om te kopen
Mario 64 heb ik wel duizend uur gespeeld, en voor een remake ga ik geen 30 Euro uitgeven
FTM lijkt mij niet zo leuk.

Zo kom ik er een beetje bij. Misschien dat ik mijzelf toch niet kan bedwingen en hem alsnog koop hoor. De titels die jij voor de toekomst noemt, DAAR zit ik nou wel op te wachten
pi_25332434
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
is er eigenlijk wel is een keer iets waar geweest van de welbekende spong geruchten?
  woensdag 2 maart 2005 @ 14:56:51 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25332437
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:39 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, Polarium en MrDriller ken ik niet
Wario vond ik erg leuk, maar niet DE game om een console om te kopen
Mario 64 heb ik wel duizend uur gespeeld, en voor een remake ga ik geen 30 Euro uitgeven
FTM lijkt mij niet zo leuk.

Zo kom ik er een beetje bij. Misschien dat ik mijzelf toch niet kan bedwingen en hem alsnog koop hoor. De titels die jij voor de toekomst noemt, DAAR zit ik nou wel op te wachten
Polarium en MrDriller zijn puzzelgames. Geen killers waarschijnlijk, maar wel ideaal voor een handheld eigenlijk. (Later komt Meteos, die schijnt echt tof te zijn)

Wario en FTM zijn ongeveer hetzelfde: verzameling minigames. Alleen heeft FTM dus een vreemd thema, maar het komt op hetzelfde neer, en Wario is de betere van de twee.

En tja, Mario moet je niet kopen als je Mario op de N64 grijs hebt gespeeld eigenlijk, al mis je de minigames dan wel. Die zijn zeker wel de moeite waard.
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:01:56 #16
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25332503
Die idioten van SPONG are getting on my fucking nerves!!!!!

Het schaadt de reputatie van de DS onder de ... uuh.. ja... community enzo.

Maar goed. Op 10 Maart komt Iwata aan het woord. Dan houdt iedereen weer z'n bek dicht en is alles duidelijk. Zo niet, dan maar op E3.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:08:58 #17
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25332590
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Polarium en MrDriller zijn puzzelgames. Geen killers waarschijnlijk, maar wel ideaal voor een handheld eigenlijk. (Later komt Meteos, die schijnt echt tof te zijn)

Wario en FTM zijn ongeveer hetzelfde: verzameling minigames. Alleen heeft FTM dus een vreemd thema, maar het komt op hetzelfde neer, en Wario is de betere van de twee.

En tja, Mario moet je niet kopen als je Mario op de N64 grijs hebt gespeeld eigenlijk, al mis je de minigames dan wel. Die zijn zeker wel de moeite waard.
Maar snap je dan dat ik de launch line-up niet zo spectaculair vind? Ik wil meer RTS games!
pi_25332603
De witte ds is wel sjiekie
Houd van een lijntje.
pi_25332689
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Die idioten van SPONG are getting on my fucking nerves!!!!!

Het schaadt de reputatie van de DS onder de ... uuh.. ja... community enzo.

Maar goed. Op 10 Maart komt Iwata aan het woord. Dan houdt iedereen weer z'n bek dicht en is alles duidelijk. Zo niet, dan maar op E3.
10 maart? Mis ik iets?
pi_25332785
die geruchten maken mij niet zoveel uit, heb m zelf besteld voor me vakantie straks en een beetje om de "gadget"-waarde
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:30:24 #21
65330 Ruzbeh
pi_25332803
Ik haal of de witte of de zwarte.
pi_25332846
Die zwarte is übervet . Ik denk dat ik voor Warrio erbij ga (omdat Mario op Mario64 lijkt en die ken ik al).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 2 maart 2005 @ 15:34:17 #23
65330 Ruzbeh
pi_25332858
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:20 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

10 maart? Mis ik iets?
Weet je het niet?

Hij gaat een speech houden ergens... ben effe de naam kwijt. Maar het speech heet "The heart of a gamer".
pi_25332945
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Weet je het niet?

Hij gaat een speech houden ergens... ben effe de naam kwijt. Maar het speech heet "The heart of a gamer".
helemaal niks van gehoord, ben iig wel benieuwd
Ik denk dat ze niks groots gaan vertellen, alles opsparen voor de E3 hé
  woensdag 2 maart 2005 @ 16:24:52 #25
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25333383
Die zwarte zie ik nog wel in NL uitkomen die anderen.... tja met de gba (sp) gebeurde het wel maar met de cube zo goed als niet
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:37:20 #26
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25333961
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:36 schreef countblah het volgende:
Bij Spong lezen we dat er geruchten gaan dat de Nintendo DS gepositioneerd gaat worden als PDA. Tijdens de E3 zal namelijk de opvolger van de Gameboy Advance gepresenteerd worden, die heel wat weg zal hebben van de Sony PSP. Hiermee heeft Nintendo een probleem met de trouwe klanten die onmiddellijk de Nintendo DS hebben aangeschaft. Als Nintendo zich nu vooral zou gaan richten op de concurrentie met Sony, blijft er weinig ruimte meer over voor de DS. Volgens Spong gaat Nintendo dit oplossen door de DS als PDA aan de man te gaan brengen.

Deze geruchten worden gevoed door verschillende gebeurtenissen de laatste tijd. Ten eerste heeft Nintendo naar verluid een licentie op Palm OS genomen en aangegeven een programma voor de DS te gaan ontwikkelen waarmee persoonlijke informatie kan worden opgeslagen. Ten tweede is pasgeleden de naam 'Nintendo V-Pocket' als handelsnaam geregistreerd, volgens vele de nieuwe naam voor de serie PDA-programma's. Mochten al deze geruchten waar zijn, dan was de introductie van de DS zo kort na de PSP niets meer dan een truc om wat van de aandacht mee te pikken.

Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/36437
Het mag dan wel van spong zijn maar geen DS voor mij meer. Ik wacht wel op de GBE
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:40:09 #27
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25333985
dat is al de 3e keer dat het in het DS topic is gepost.... lees misschien eerst even
Bernie en ik zijn tof.
pi_25334005
that's your problem aint it
Houd van een lijntje.
  woensdag 2 maart 2005 @ 17:47:26 #29
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25334087
Ik ga voor Mario 64 DS, Polarium/rayman DS
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_25334123
Word een duur grapje dan

Ik hou het bij Mario 64, daar ben ik wel ff zoet mee denk ik
Houd van een lijntje.
pi_25334376
ik hou het op de metroid demo
ik moet echt is een cc regelen en mario importeren
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:56:37 #32
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25334952
Famitsu geeft meteos een 10,10,9 & 9
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:58:54 #33
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_25334984
Ik haal mario 64 ds en wario ware, die gbe duurt toch nog wel even en als ik goede graphics op mijn handheld wil koop ik wel een PSP.
push it to the limit
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:09:04 #34
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25335137
Is er trouwens al iets bekend over de accesoires (hoe je dat ook schrijft) die bij de launch beschikbaar komen.... ik heb echt serieus een mooi draagtasje nodig zodat mijn ds niet beschadigd
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:09:33 #35
65330 Ruzbeh
pi_25335990
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 17:37 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Het mag dan wel van spong zijn maar geen DS voor mij meer. Ik wacht wel op de GBE
Als ik er van uitga dat dit gerucht waar is (HEEEEEEEEEEEEL ONWAARSCHIJNLIJK DUS) gaat de GBE onmiddelijk floppen. Heb je enig idee hoeveel 3rd party support de DS heeft? Enig idee hoeveel developers keihard aan de DS werken? Daarnaast zal de doelgroep van de GBE en DS ongeveer hetzelfde zijn.

Als de GBE uitkomt gaan de developers natuurlijk allemaal gewoon doodleuk stoppen en beginnen ze opnieuw met de GBE.

Ik vind het trouwens grappig dat iedereen de volgende Gameboy 'GBE' of Gameboy Evolution noemt. Gewoon verzonnen door een fan met te veel tijd.
pi_25336194
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:09 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens grappig dat iedereen de volgende Gameboy 'GBE' of Gameboy Evolution noemt. Gewoon verzonnen door een fan met te veel tijd.
Je moet het beestje toch een naam geven en deze klinkt nog lekker ook
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25336494
Wat wordt Nintendogs eigenlijk voor soort spel?

Ik weet nog niet zeker of ik hem ga halen, maar als ik een nieuwe handheld haal wordt het wel een DS. Puur vanwege de originele en inovatieve games.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:44:47 #38
65330 Ruzbeh
pi_25336504
Inderdaad...

Ik vraag me trouwens of hoeveel weffuh de DS gaan enscheffuh 'mdatie rooz ish.
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:52:52 #39
65330 Ruzbeh
pi_25336594
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Wat wordt Nintendogs eigenlijk voor soort spel?
Hij wordt geweldig jongen! Geweldig!

http://www.nintendo.co.jp/ds/adgj/koinutachi/index.html

De honden rechts zijn gewoon ingame renders... Je moet eens een filmpje zien als je me niet gelooft.

Lieve hondjes.

http://www.nintendo.co.jp/ds/adgj/present/index.html

Wallpaper!
pi_25337367
Ik kan niet wachten op Yoshi Touch & Go.

Dat spel wordt zo vet.
pi_25337635
koele wallpapers ik heb er een stuk aan moeten plakken nu past ie netjes op breedbeeld formaat. weet iemand wanneer meteos in usa uitkomt? ik zie momenteel alleen jap release data (10 maart?)
pi_25339784
Ik speel nu al een paar dagen met de Nintendo DS en de Sony PSP en ik snap de hele Nintendo DS vs Sony PSP discussie (welke de beste is!) niet, omdat ze niet met elkaar te vergelijken zijn. De Nintendo DS = is een Volvo Stationwagon, de Sony PSP = een Lamborghini Diablo. Voordat je nu direct roept: "dan wil ik natuurlijk die Lamborghini!" (wat de algemene reactie is van mensen op de PSP), moet je je eerst afvragen of deze wel zo praktisch is.

Mijn Bevindingen:

Nintendo DS
*Nadruk games ligt op innovativiteit en gameplay
-Geen enkel spel (tot nu toe) BENUT VOLLEDIG de "dual screen" mogelijkheid. Het blijft bij (GBA ports van) spellen met allerlei mini-games maar dan met touchscreen
-Je kan als je in een spel zit niet terug naar het DS hoofdmenu, je moet hem uitzetten, wat leidt tot oneindig veel aan- en uitzetten. STOM!
-De wekker functie werkt alleen in standbye mode. Als je hem vergeet daarin te zetten gaat je wekker dus NIET af. (dat ding heeft toch niets voor niets een interne klok!) STOM!
-Nintendo gaat die NDS uitmelken met "limited editions" - Japan krijgt nu al 4 nieuwe kleurtjes, van Nintendogz verschijnen 3 verschillende versies. IRRITANT!
+Backward compatible met de GBA
+Batterij gaat 20+ uur mee
+Touchscreen / Microphone
+Veel en goedkope accesoires beschikbaar
+Hij is heel stevig! Ik ben niet bang dat hij het niet meer zou doen als ik hem per ongeluk van de trap zou laten vallen!
+Zoals ik regelmatig mijn OUDE Gameboy nog van stal haal om Tetris te spelen, voorspel ik dat ik over 10 jaar mijn NDS (die het dan nog doet!) af en toe pak om een of andere mini-game te spelen.
*Prijs hardware: 149 euro
*Prijs spel: 29-39 euro
*Gewicht 300 gr

Sony PSP
*Nadruk games ligt op mooie graphics en multi-functionaliteit (ondersteuning films, muziek, foto's)
-Lange laadtijden
-Accesoires (vooral officiele van Sony) zijn heel duur. TIP: De meerprijs voor de Value Pack is het NIET waard!
-Batterij gaat <5 uur mee
-Hij ziet er heel fragiele uit. Ik denk elke keer weer "YES!" als hij aangaat, want hij straalt het echt uit dat hij op een dag het ineens niet meer doet.
-De PSP knopjes:
-Net als de PS2 controller verwacht ik dat die PSP knopjes binnen een jaar gaan vastzitten.
-Die Trigger knopper R1/L1 voelen heel cheap aan.
-De HOLD knop (om hem te LOCKEN) zit op zo'n stomme plek, dat je in 50% van de gevallen dat je hem wilt unlocken hem per ongeluk UITZET
-Het PSP menu:
-Je moet eindeloos dingen bevestigen "are you sure you which to cancel playback?" met als standaard antwoord NEE, waardoor het je regelmatig 3-4 acties kost om 1 simpel iets te bevestigen/ cancellen. STOM!
-Het menu is eindeloos met cruciale informatie als "hoelang gaat de batterij nog mee?" dusdanig verstopt dat het je 9-10 acties kan kosten om deze op te roepen.
-PS2 gebruikers die gewend zijn aan driehoekje = cancel, kruisje = action, mogen op de PSP gaan wennen aan kruisje = cancel, vierkantje = action: onbegrijpelijk waarom ze niet hetzelfde als de PS2 hebben aangehouden. De PSP heeft er genoeg knopjes voor!
-UMD (film) en MP3's afspelen:
-Memory Stick DUO geheugen, dat je nodig hebt als je de PSP als "mediacenter" wilt gebruiken (o.a. voor mp3's) is duur. (Een iPod Shuffle / Mini is goedkoper dan alleen al die geheugen stick!)
-De Memory Stick is beveiligd door Sony. Je kan er wel films opzetten, maar deze niet in de hoogste resolutie afspelen.
-Films op UMD kopen die ik al op DVD heb? (of die ik ook op DVD kan kopen) Ik ben niet gek!
-UMD films zijn REGIO gebonden. Amerika = Regio 1, Europa = Regio 2.
+Heel gelikt uiterlijk met heel mooi scherm
*Prijs hardware: 199 euro
*Prijs spel: 49-59 euro
*Gewicht 300 gr

Film/MP3/TV programma's die je hebt gedownload kijken op je PSP: koop een 1 GB Memory Stick DUO converteer de video, etc. Extra kosten 110 euro.
Op je NDS: Een GBA/NDS Movieplayer (speelt ook MP3 & video af) kost je 20 euro en 1 GB CompactFlash 70 euro. Extra kosten totaal 90 euro. Dat ontloopt elkaar niet veel.

Conclusie:

Nintendo DS vs Sony PSP, nee! het is juist Nintendo DS + Sony PSP. Het zijn elkaars concurrenten helemaal niet!

De Nintendo DS is een "handheld" zoals de Gameboy dat was. De Gameboy was geen "portable NES", en de NDS is geen portable Nintendo 64! Het draait bij de Nintendo DS om innovativiteit en gameplay, wat helaas in de spellen (ook de toekomstige spellen) nog niet volledig benut wordt. De touchscreen (en soms microphone) wordt wel benut, maar het had ook allemaal met 1 schermpje gekund. Het wachten is op de Tetris / Pokemon killer-application. Maar Nintendo staat erom bekend dat er meestal maar 2-3 van zulke spellen PER console uitkomen.

De Sony PSP is gewoon een "portable PS2". Niets meer, en niets minder. Laat je niet verleiden door de UMD / audio playback mogelijkheden. Die zijn onpraktisch en duur. Het spellen aanbod op de PSP dat eraan komt is indrukwekkend Gran Turismo 4, Metal Gear Acid, Grand Theft Auto, Fifa 2005, allerlei (Squaresoft) RPG's. Als jij 59 euro wilt betalen voor precies hetzelfde spel dat je al op de PS2 hebt, dan is de PSP wat voor jou!

Advies: (en ik zie mezelf als neutraal tussen Nintendo en Sony.... ik heb alleen een hekel aan Microsoft)

Koop een Nintendo DS bij de launch in maart met Yoshi Touch & Go. En wacht vervolgens tot die flashkaartjes gekraakt worden en je NET ALS BIJ de GBA gewoon een LEGE cartridge kan kopen en ELK spel daar op kan zetten. (zal binnen 8 maanden te koop zijn)

PSP.... vooral voor degenen die al een PS2 hebben. WACHT! WACHT op een betere batterij!, WACHT tot de prijs daalt, WACHT tot de memorystick prijs daalt, WACHT tot die stick gekraakt wordt en je er wel films op kan afspelen in de hoogste resolutie, WACHT tot er een spel uitkomt dat niet simpelweg een PS2 port is, en WACHT vooral tot de UMD schijfjes gekraakt worden en je gewoon een re-writable UMD kan kopen met een UMD-lezer waarna je elk film/spel erop kan zetten. (en hopelijk kan het startmenu van BEIDEN worden verbeterd met een soort van biosflash)
Ik heb er in ieder geval spijt van dat ik de PSP nu al gekocht hebt. En ik ben er deze week achtergekomen dat ik als Lamborghini fan (wat is die PSP toch mooi!!) toch liever gewoon in een Volvo Stationwagon rijdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Patvs op 03-03-2005 00:20:11 ]
  Donald Duck held donderdag 3 maart 2005 @ 00:49:05 #43
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_25340513
Zow, da's een mooie post Patvs! Fijn om eens een keer een neutrale post te lezen van iemand die beide consoles heeft.
Ik denk dat ik een DS ga halen, het touchscreen lijkt me echt vet. Het zou er dan eentje worden met Mario 64, Wario Wario en misschien ook Polarium.
Misschien dat er later ook nog wel een PSP komt, maar ik wil eerst eens zien wat die nieuwe Game Boy gaat worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_25340672
Ik heb vanmiddag Wario Ware binnen gekregen en ik heb hem nu al uitgespeeld. In totaal heeft het me zo'n 2 uur gekost. Natuurlijk heb ik hem nog niet helemaal uitgespeeld, maar ik heb wel alle eindbazen verslagen en de credits door het scherm zien rollen.

Ik heb de GBA versie van Wario Ware ook veel gespeeld dus waarschijnlijk dat ik er daarom zo snel doorheen ben gegaan. De bezitters van Wario Ware voor de GBA raad ik het spel niet aan. De basis van het meerendeel van de spelletjes komt heel erg overeen en het spel is erg gemakkelijk als je de GBA versie al kent en daardoor de prijs niet echt waard. Deze mensen raad ik aan om het spel een middag te lenen van een vriend

Nu nog even gaan bedenken of ik het spel nog wel wil houden, of dat ik het gelijk maar weer ga verkopen...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_25341253
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:58 schreef koei het volgende:
Ik heb vanmiddag Wario Ware binnen gekregen en ik heb hem nu al uitgespeeld. In totaal heeft het me zo'n 2 uur gekost. Natuurlijk heb ik hem nog niet helemaal uitgespeeld, maar ik heb wel alle eindbazen verslagen en de credits door het scherm zien rollen.

Ik heb de GBA versie van Wario Ware ook veel gespeeld dus waarschijnlijk dat ik er daarom zo snel doorheen ben gegaan. De bezitters van Wario Ware voor de GBA raad ik het spel niet aan. De basis van het meerendeel van de spelletjes komt heel erg overeen en het spel is erg gemakkelijk als je de GBA versie al kent en daardoor de prijs niet echt waard. Deze mensen raad ik aan om het spel een middag te lenen van een vriend

Nu nog even gaan bedenken of ik het spel nog wel wil houden, of dat ik het gelijk maar weer ga verkopen...
Schrijf je er wel nog ff eerst een review van?
  donderdag 3 maart 2005 @ 02:44:20 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25341678
Na 2 uur al uitgespeeld Euh... You sure?
pi_25342281
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

Vond die van de Cube beter. Mario 64 en Wario zijn tof, de rest interesseert me niet eigenlijk
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:18:53 #48
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25343502
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:48:42 #49
65330 Ruzbeh
pi_25345778
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:58 schreef koei het volgende:
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 02:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na 2 uur al uitgespeeld Euh... You sure?
pi_25345827
Beoordelingen Nintendo DS games, @ N-gamer:
Super Mario 64 DS 8
Wario Ware Touched 8.5
Project Rub 8
Spiderman 2 6.5
Polarium 8
Rayman DS 6.5
Mr. Driller: Drill Spirits 7.5
Tiger Wood PGA tour 2005 7
Ping Pals 3
Pokémon Dash 5.4
Robots 4
Zoo keeper 7
Asphalt Urban GT 5
The Urbz Sims in the City 5.5
Sprung 3.5

Er zitten aardig wat ''lage'' cijers tussen. Verder zuigt de review van Rayman DS, en staat er bij de game dat het geen multiplayer bevat (terwijl ubisoft dat toch echt bevestigd heeft). Ook vind ik het erg vreemd dat ze het spel hebben kunnen spelen. Terwijl er nog maar één filmpje van beschikbaar is. Maar dat is bij meerdere spellen het geval (dacht ik )
pi_25345927
idd, nog niemand heeft een review van Rayman DS, wij van M-Gaming kunnen geen exemplaar ervan krijgen maar de [N]Gamer wel..
  donderdag 3 maart 2005 @ 12:59:17 #52
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25345932
Polarium een 8 dan koop ik die dus op de launch
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:14:47 #53
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25346092
Gaat na een tijdje wel een beetje vervelen hoor ^^
pi_25346219
Ik heb ze maar gemaild, want ik pik dit niet:
quote:
Hallo,

Al een tijdje koop ik met veel plezier jullie blad. En dit nummer zat ik echt al een hele tijd op te wachten vanwege de review van Rayman DS. Wat me meteen tegen viel is dat het spel maar een 6.5 kreeg, maar ja, een mening is een menig. Maar een Review is toch echt een na bespreking over een spel dat je GESPEELD hebt. Rayman DS is twee dagen geleden gold geworden (1 maart) dus toen was het spel pas klaar (Bron:http://ds.advancedmn.com/article.php?artid=1640). Dus jullie hebben nooit de volledige versie van Rayman DS kunnen spelen. Ook stond er in het blad bij DS link: Nee. Terwijl het spel toch daadwerkelijk een multiplayer bevat (ubisoft heeft het bevestigd) wat toch wel iets vernieuwend is aan het spel. De graphics vonden jullie slecht, terwijl er vorige week toch echt een filmpje is vrijgegeven met de eerste bewegende beelden van het spel. En veel sites noemen Rayman DS toch echt de ''mooiste'' ds launchgame vanwege haar graphics (ik benoem het spel maar even vrouwelijk). Ik zou dus wel eens weten welke versie, of of jullie uberhauft het spel gespeeld hebben. Om maar wat positief af te sluiten: Verder vind ik dit nummer één van de leukste nummers van alle N gamers......

MvG

Bernie Duijn
pi_25346270
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 00:10 schreef Patvs het volgende:

Het hele verhaal
Bedankt voor dit stukkie, mijn vermoedens over de PSP zijn alleen bevestigd.
Houd van een lijntje.
pi_25346298
Ik post ze ook maar ff op deze pagina:

Beoordelingen Nintendo DS games( ''Reviews''), @ N-gamer:
Super Mario 64 DS 8
Wario Ware Touched 8.5
Project Rub 8
Spiderman 2 6.5
Polarium 8
Rayman DS 6.5
Mr. Driller: Drill Spirits 7.5
Tiger Wood PGA tour 2005 7
Ping Pals 3
Pokémon Dash 5.4
Robots 4
Zoo keeper 7
Asphalt Urban GT 5
The Urbz Sims in the City 5.5
Sprung 3.5
pi_25346340
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb ze maar gemaild, want ik pik dit niet:
[..]
uberhauft ?
pi_25346342
Jaja tegenvaller Rayman DS, of niet RaymanNL??
Houd van een lijntje.
pi_25346346
Zometeen weer DS-tour in Heerlen .

Zieltjes winnen .
pi_25346368
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Neej, helemaal niet. N gamer heeft gewoon ee review van een spel geschreven dat ze nog niet eens hebben gespeeld . Zo kan ik het ook
pi_25346389
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
het kan gewoon niet dat ze al een review exemplaar helemaal hebben kunnen uitproberen en een review er over hebben kunnen schrijven want het spel is pas sinds eergister gold, anders zouden ze een bug versie hebben wat dus echt niet goed is voor de reputatie van Ubisoft omdat ze dan een laag cijfer krijgen
pi_25346440
Ja ik had het verhaal hierboven nog niet gelezen, maar het is inderdaad erg verdacht.
Houd van een lijntje.
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:16:04 #63
65330 Ruzbeh
pi_25346783
Er was ook nog een review ergens. Die kreeg 54% of 5,4.

RaymanNL, Rayman DS zuigt. Klaar.
  donderdag 3 maart 2005 @ 14:28:24 #64
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25346946
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 13:37 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Neej, helemaal niet. N gamer heeft gewoon ee review van een spel geschreven dat ze nog niet eens hebben gespeeld . Zo kan ik het ook
Heb je je nickname er ook bij gezet ? maar oke, in principe heb je natuurlijk wel gelijk en zijn het gewoon een stelletje zwetsers, terugbrengen dat blad!
Bernie en ik zijn tof.
pi_25347039
RaymanNL, het gebeurt wel vaker dat een tijdschrift al eerder een review heeft. Zo is dat nou eenmaal. De uitgever levert dan gewoon een versie die eigenlijk wel af is, maar waar bijvoorbeeld nog een kleine bug in kan zitten, of met een menu dat er nog niet geweldig uitziet. Kortom, met nog enkele kleine foutjes die het reviewen niet belemmeren.

Ubi Soft geeft gerust een tijdschrift wat vroeger een review exemplaar. Echter, daarbij wordt dan altijd een lijstje geleverd met bugs die er nog in zitten, zodat de review daarvan weet. Aangezien deze bugs alleen van het formaat zullen zijn dat het spel wel eens vastloop, of een enkele clipping error, is het niet iets waar een reviewer een spel op afrekent.

Ik gok dat de [N]Gamer je dat ook gewoon zal antwoorden, want zo is het.

Overigens, Patvs, de DS gaat echt geen 20 uur mee, met zijn batterij, misschien als je Pictochat, of in het menu zit, maar als ik SM64DS speel gaat hij maximaal 10 uur mee.
pi_25347108
Patvs, die review zelf geschreven of gehaald van http://gathering.tweakers(...)ge/22899986#22899986 ?
  Donald Duck held donderdag 3 maart 2005 @ 14:49:26 #67
46149 __Saviour__
pi_25347213
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:40 schreef RayMania het volgende:
Patvs, die review zelf geschreven of gehaald van http://gathering.tweakers(...)ge/22899986#22899986 ?
de post hier op fok is eerder gedaan
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 3 maart 2005 @ 15:01:28 #68
65330 Ruzbeh
pi_25347344
Ik vind het eigelijk een behoorlijk kutreview.
pi_25347446
Nog een (ruim) weekje
Ben nog niet zo heel erg lang met de NDS bezig, maar nu ik m bestelt heb hoop ik toch dat ie snel binnenkomt
pi_25348182
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 14:40 schreef RayMania het volgende:
Cowboy_Bebop (lees: een vriend van mij - Jurriaan, die ik het had gemaild, heeft het op 'zijn' forum gepost.
  donderdag 3 maart 2005 @ 16:26:42 #71
65330 Ruzbeh
pi_25348393
Check me nieuwe Nintendo Power Glove icoon...
pi_25348552
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 15:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het eigelijk een behoorlijk kutreview.
Ben ik het eindelijk met je eens!

Allemaal mooi leuk en aardig, tot het 'kraken van games' moment, fijn om te weten dat je alleen maar de hardware gaat kopen om vervolgens je middelvinger naar de makers van spellen gaat opsteken, als dat je plan bij elke handheld is ben je een enorme loser!

btw ruzbeh is het niet eigeNlijk en behoorlijkE?
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:30:30 #73
65330 Ruzbeh
pi_25348681
Jawel, knater.

Dat bedoel ik inderdaad. Wat hebben de spellen nou met het hardware te maken? Je gaat toch niet bijv. zeuren dat Nintendogs in drie versies komt!?

E3 is trouwens echt zoooo ver weg!!!!

Maar de speech van Iwata (over 7 dagen) houdt ons wel even warm.

Wie gaat er trouwens nog meer wachten op meerdere kleuren in Europa? Als de DS uitkomt ga ik hem dus niet kopen (helaas). Ik ga echt zeker weten wachten op meerdere kleuren en de betere games.
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:34:26 #74
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25348726
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Jawel, knater.

Dat bedoel ik inderdaad. Wat hebben de spellen nou met het hardware te maken? Je gaat toch niet bijv. zeuren dat Nintendogs in drie versies komt!?

E3 is trouwens echt zoooo ver weg!!!!

Maar de speech van Iwata (over 7 dagen) houdt ons wel even warm.

Wie gaat er trouwens nog meer wachten op meerdere kleuren in Europa? Als de DS uitkomt ga ik hem dus niet kopen (helaas). Ik ga echt zeker weten wachten op meerdere kleuren en de betere games.
A - spellen draaien niet zonder hardware
B - E3 is helemaal niet zo ver
C - een echte nintendo fan koopt zijn spul op de launch
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:46:06 #75
65330 Ruzbeh
pi_25348855
Ik heb nooit op een... * gespeeld.

* Gameboy
* Gameboy Color
* Gameboy Pocket
* Gameboy Advance
* Gameboy Advance SP
* VirtualBoy
* Nintendo DS
* Nintendo GameCube

Noem mij maar een Nintendo fanboy-wannabe...
pi_25348910
Dan ben je inderdaad de grootste wannabe fan ooit, ja.
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:51:29 #77
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25348923
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:

* Gameboy
* Gameboy Color
* Gameboy Pocket
* Gameboy Advance
* Gameboy Advance SP
* VirtualBoy
* Nintendo DS
* Nintendo GameCube

Je hebt toch wel eens op cube of advance gespeeld die dingen staan al 10 jaar in de winkels (nou ja....) ik geloof dat jij eerder hebt gezegd dat schoonheid van binnen kwam dus moet je gewoon een ds kopen Ik noem je geen wannabe, ik heb duidelijk gelezen wat je in andere topics hebt gezegd over andere consoles en op een school van 1 tot 10 kom je akelijk dichtijb de 10 in BMH factoren zegmaar
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:54:34 #78
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25348963
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:51 schreef mordradead het volgende:

[..]

Je hebt toch wel eens op cube of advance gespeeld die dingen staan al 10 jaar in de winkels (nou ja....) ik geloof dat jij eerder hebt gezegd dat schoonheid van binnen kwam dus moet je gewoon een ds kopen Ik noem je geen wannabe, ik heb duidelijk gelezen wat je in andere topics hebt gezegd over andere consoles en op een school van 1 tot 10 kom je akelijk dichtijb de 10 in BMH factoren zegmaar
Hoooi. Snap niet dat jij mij nog niet neergestoken/geschoten hebt omdat ik een onderbouwde mening heb. Zoek een hobby en val mijn naam eens niet aan.
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:55:36 #79
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25348975
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:54 schreef BMH het volgende:

[..]

Hoooi. Snap niet dat jij mij nog niet neergestoken/geschoten hebt omdat ik een onderbouwde mening heb. Zoek een hobby en val mijn naam eens niet aan.
jij bent toch een fervent nintendo fan? credits voor jou
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 3 maart 2005 @ 17:57:36 #80
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25349011
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:55 schreef mordradead het volgende:

[..]

jij bent toch een fervent nintendo fan? credits voor jou
De deur is de andere kant uit.
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:00:01 #81
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25349035
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:57 schreef BMH het volgende:

[..]

De deur is de andere kant uit.
chagarijnig? tis maar een grapje hoor
iig zag ik net bij msn dat daar ook reclame word gemaakt voor de DS... goeie zaak aangezien je zo veel jongeren bereikt
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:02:17 #82
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25349066
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 18:00 schreef mordradead het volgende:

[..]

chagarijnig? tis maar een grapje hoor
iig zag ik net bij msn dat daar ook reclame word gemaakt voor de DS... goeie zaak aangezien je zo veel jongeren bereikt
Ik wil gewoon niet vergeleken worden met een persoon als Ruzbeh. Hij speelt geen enkele game, maar heeft wel overal een mening over.

Ik speel een game tenminste voor ik hem de grond in boor.
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:15:03 #83
65330 Ruzbeh
pi_25349240
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 18:02 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet vergeleken worden met een persoon als Ruzbeh. Hij speelt geen enkele game, maar heeft wel overal een mening over.

Ik speel een game tenminste voor ik hem de grond in boor.
Oh, shit. Mijn geheime plannen om elke game door de grond te boren zijn ontmantelt.

.
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:21:04 #84
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25349336
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 18:15 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Oh, shit. Mijn geheime plannen om elke game door de grond te boren zijn ontmantelt.

.
Het gaat erom dat jij totaal Pro Nintendo bent, maar geen enkele Nintendo console ooit hebt gehad/gespeeld. Pure meeloperij
  donderdag 3 maart 2005 @ 22:52:49 #85
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25354070

Comming very soon: GodisaGamer.com
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:09:26 #86
65330 Ruzbeh
pi_25354546
Oh wtf, ik denk al. Ik dacht dat die 3 bovenste scherms ingame DS screens waren.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 00:02:18 #87
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_25355669
Kan dat wi-fi echt maar 50 tot 100 meter? Ik had wel verwacht dat je niet met iemand uit een ander land kon spelen maar zo kom je nog niet eens de straat uit.
push it to the limit
pi_25356023
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 17:46 schreef Ruzbeh het volgende:

* Gameboy
* Gameboy Color
* Gameboy Pocket
* Gameboy Advance
* Gameboy Advance SP
* VirtualBoy
* Nintendo DS
* Nintendo GameCube

Schokkend .
pi_25356092
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 00:02 schreef mikando18 het volgende:
Kan dat wi-fi echt maar 50 tot 100 meter? Ik had wel verwacht dat je niet met iemand uit een ander land kon spelen maar zo kom je nog niet eens de straat uit.
Ja, wat denk je wat dat aan stroom kost? Ik heb het vandaag even geprobeerd en ik kwam toch wel zeker 30 meter voordat hij begon te schokken. Na 50 viel de verbinding weg.
pi_25359245
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 00:02 schreef mikando18 het volgende:
Nee duh
Later zal je via internet kunnen spelen tegen mensen uit een ver land. België ofzo.
pi_25359324
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 12:58 schreef gamecube_master het volgende:
idd, nog niemand heeft een review van Rayman DS, wij van M-Gaming kunnen geen exemplaar ervan krijgen maar de [N]Gamer wel..
Je snapt zelf ook niet dat bladen véél belangrijker zijn dan een kleine site als dat?
pi_25359956
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 08:39 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je snapt zelf ook niet dat bladen véél belangrijker zijn dan een kleine site als dat?
whahaha, kleine site, dan weet jij het aantal unieke bezoekers niet van ons
pi_25360177
Nog een weekje!
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25360756
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Oh wtf, ik denk al. Ik dacht dat die 3 bovenste scherms ingame DS screens waren.
lol dat dacht ik ook
pi_25360809
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:00 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Nog een weekje!
mwa maak daar maar 5 dagen van
pi_25361508
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 10:41 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

mwa maak daar maar 5 dagen van
Hoezo?
Niet dat ik het erg zou vinden als ie eerder komt. Ik zou het juist geweldig vinden als ze woensdag bellen zo van: "Uw bestelling is binnen."
Al vind ik het vrijdag leuker want dan moet ik afrijden en dan is de DS dus ofwel troost ofwel beloning
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  vrijdag 4 maart 2005 @ 11:52:34 #97
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_25362054
Ik had Mario 64 bij de DVDsoon.com besteld en ik dacht dat ik hem wel ongeveer rond de release hier kreeg maar dit gaat wat later worden. Leuk een DS zonder echt spel
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_25362564
Ik heb er ook nog geen spel bij gekocht, ik vermaak me wel met de Metroid Demo
Houd van een lijntje.
  Donald Duck held vrijdag 4 maart 2005 @ 13:08:37 #99
46149 __Saviour__
pi_25362715
zow, ik check net even dat dvdsoon.com, wat een prijsverschil zeg.
Maar dan kunnen er nog douanekosten bij komen ofzo, hoe groot is de kans daar op? En zoja, hoeveel?
Zo te zien kan importeren veel geld besparen maar dan moet ik dus wel bovenstaande weten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_25362861
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Hoezo?
Niet dat ik het erg zou vinden als ie eerder komt. Ik zou het juist geweldig vinden als ze woensdag bellen zo van: "Uw bestelling is binnen."
Al vind ik het vrijdag leuker want dan moet ik afrijden en dan is de DS dus ofwel troost ofwel beloning
bij mijn gameshops hebben ze de nieuwe dingen meestal 2 dagen eerder binnen iig en verkopen ze het gewoon gelijk
pi_25363120
Yoshi gepre-ordered .

26,32 voor een game .

[ Bericht 39% gewijzigd door Lexie op 04-03-2005 13:52:28 ]
pi_25363329
Dvdsoon ?
Heb zelf 2 games bij dvdboxoffice besteld, ook iets van 26 per spel, hoop alleen dat ze een beetje op tijd komen
pi_25364895
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik had Mario 64 bij de DVDsoon.com besteld en ik dacht dat ik hem wel ongeveer rond de release hier kreeg maar dit gaat wat later worden. Leuk een DS zonder echt spel
Ik heb me ook anderhalve week moeten vermaken met enkel de DS, Mario was bij mij ook vertraagd. En pictochatten in je eentje is niet zo boeiend kan ik je vertellen... Mooie tijd om een oude GBA game nieuw leven in te blazen denk ik.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:13:05 #104
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25365984
Zijn er ook goedkoper sites waar je bv met paypal kunt betalen ipv de cc
Bernie en ik zijn tof.
pi_25365994
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 14:03 schreef dapluiz het volgende:
Dvdsoon ?
Heb zelf 2 games bij dvdboxoffice besteld, ook iets van 26 per spel, hoop alleen dat ze een beetje op tijd komen
dvdboxoffice. Daarna zag ik dat dvdsoon iets goedkoper was, maar ik weet niet hoe zij omgaan met verzenden. dvdboxoffice verzend via een of andere vreemde constructie waardoor de douane niks kan rekenen.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:50:11 #106
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25366471
Voor de liefhebbers van Nanostray

http://www.nanostray.com/about/screens.php
Houd van een lijntje.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:56:55 #107
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25366572
Wtf voor dat spel MOET ik gewoon een Ds hebben..damn wat ziet die game er dope uit
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:05:31 #108
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25366663
Ziet er zeker goed uit ja!
Houd van een lijntje.
pi_25366709
Dat spel ziet er goed uit zeg .
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:31:08 #110
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25366995
Nanostray! Ziet er nog niet zo moeilijk uit
pi_25368764
Wow, als Ikarugafan MOET ik die hebben .

ik lees trouwens net in de N-Gamer dat Yoshi geen echte story mode heeft. Lijkt me best wel een minpunt, ik werk graag naar iets toe in plaats van highscores neer te zetten .
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:27:25 #112
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25369721
Ja las het ook net, best wel balen.
Houd van een lijntje.
pi_25369917
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:23 schreef Lexie het volgende:
ik lees trouwens net in de N-Gamer dat Yoshi geen echte story mode heeft. Lijkt me best wel een minpunt, ik werk graag naar iets toe in plaats van highscores neer te zetten .
Vincent Leeuw van [N]Gamer op zijn log:
quote:
Yoshi Touch & Go
Ik voorzie boze klanten. Niet dat Yoshi Touch & Go slecht is. Nee, het probleem is dat het in de verste verte geen Yoshi's Island is. Het spel is meer een arcade-achtige uitdaging waarbij de score alles is. Er zijn geen levels en geen eindbazen. Leuk als Jantje dat tegen moeders vertelt, nou ja zeurt.
Het idee is dus een automatisch lopende Yoshi met Baby Mario op zijn rug door diverse omgevingen te loodsen. Je kan wolkjes tekenen (als brug), eieren schieten, vijanden 'inpakken' door ze te omcirkelen en te vangen in bubbels (waren Bub en Bob ook geen dino's?) en wolken wegblazen via de mic. Het spel is erg anders en vereist heel wat speelsessies voordat je doorkrijgt wat er zo cool aan is. Zodra je namelijk nog niet alle trucjes doorhebt, kan het spel erg oneerlijk aanvoelen. Beetje zoals je vroeger in Super Mario Bros. maar niet langs dat eerste gat in de grond kwam.
Het enige probleem is het vreselijk saaie eerste gedeelte waarin Baby Mario naar beneden valt en je hem moet begeleiden. Omdat je hier totaal geen directe invloed hebt over Baby Mario's besturing heb je het idee willekeurig afgestraft te worden.
Zolang mensen maar weten wat ze aanschaffen, is dit een prima game.
Het is dus geen probleem, maar ik zou een story mode erbij ook wel leuk vinden.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:18:43 #114
65330 Ruzbeh
pi_25379230
Custom DS voor 50 Cent.

http://ds.advancedmn.com/article.php?artid=1649

Yeah, bitchez. Gee-j00n1t.
pi_25379386
Ik heb een mail terug omtend het Rayman DS probleempje uit N-gamer
quote:
Beste Bernie,

Wij hebben een aantal weken geleden een recensie-exemplaar van Ubisoft gekregen. Wij hebben het spel dus wel degelijk uitgebreid gespeeld, op een versie waarvan Ubisoft ons heeft verzekerd dat het voor een review gebruikt mocht worden.

Net als Rody was ik overigens teleurgesteld over de kwaliteit van de graphics, die we overigens niet slecht maar duister noemen.

Ik wil graag benadrukken dat we nooit een review zouden schrijven op basis van een versie die daar niet voor bedoeld is. Mocht het echt zo zijn dat er wel degelijk multiplayer mogelijkheden in het spel zitten dan hebben we helaas een onjuistheid afgedrukt. De retailversie zal ons daar binnenkort duidelijkheid over verschaffen. Ook verschaft de retailversie ons dan duidelijkheid over het feit of de versie die Ubisoft ons heeft gestuurd daadwerkelijk de definitieve versie was. Iets wat mij waarschijnlijk lijkt, vooral omdat Ubisoft zichzelf anders in de voet zou schieten.

Mocht je de kans krijgen het spel binnenkort zelf te spelen hoor ik graag of je het nog steeds niet eens bent met het oordeel dat wij hebben geveld.

Bedankt voor de feedback en het compliment!

Met vriendelijke groet,

Jos Bouman
Helaas pindakaas
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:32:22 #116
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25379406
Ik wil stiekum oiok een DS..

Maar ik ben bang dat er na een jaar weer iets nieuws is, het gaat de laatst tijd echt te snel
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_25379492
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]

Helaas pindakaas
Dat zie je ook als je de filmpjes op IGN bekijkt: het is allemaal veel donkerder. Ik zei het je.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 13:57:39 #118
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_25379751
Op gamespot scoort lumines een 9, dat is hoger dan wat voor ds launchgame dan ook
push it to the limit
  Donald Duck held zaterdag 5 maart 2005 @ 14:00:48 #119
46149 __Saviour__
pi_25379784
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:32 schreef Intergalactrick het volgende:
Maar ik ben bang dat er na een jaar weer iets nieuws is, het gaat de laatst tijd echt te snel
Dat heb je met alles. En Nintendo gaat inderdaad met de nieuwe Game Boy komen. Maar de GB en DS zijn 2 aparte productlijnen die allebei ondersteund zullen worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:01:41 #120
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25379790
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:57 schreef mikando18 het volgende:
Op gamespot scoort lumines een 9, dat is hoger dan wat voor ds launchgame dan ook
Ja en wat moeten wij daarmee??
Houd van een lijntje.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 14:14:51 #121
65330 Ruzbeh
pi_25379979
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat heb je met alles. En Nintendo gaat inderdaad met de nieuwe Game Boy komen. Maar de GB en DS zijn 2 aparte productlijnen die allebei ondersteund zullen worden.
Ja, hallo. Dat is een gerucht.

Maar het zal inderdaad apart blijven... de GBA platform is zo populair dat het makkelijk naast de DS kan leven.
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:01 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ja en wat moeten wij daarmee??
Niks.

Ik denk alleen dat Nintendo effe moet opschieten met die goeie games.
pi_25380242
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]

Helaas pindakaas
Zo, dat is wel nog een heel nette brief. Geen afgeraffeld excuusje.
pi_25382888
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 14:35 schreef Lexie het volgende:

[..]

Zo, dat is wel nog een heel nette brief. Geen afgeraffeld excuusje.
En ze hebben me de zelfde dag nog terug gemaild, alleen was ik toen niet online. Dat vind ik wel heel netjes.....
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:51:40 #124
46045 mikando18
stop drop rofl
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:59:11 #125
65330 Ruzbeh
pi_25383182
quote:
Nogal verontrustend dat hij een hoge Feedback score heeft en ook nog eens 100%...
pi_25384281
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nogal verontrustend dat hij een hoge Feedback score heeft en ook nog eens 100%...
Dat is voor de eBay insanity contest op een ander forum, niet serieus nemen dus
!
pi_25387720
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 13:45 schreef Lexie het volgende:
Yoshi gepre-ordered .

26,32 voor een game .
Blijven doen, ik had vandaag voor de gein even met een games winkel in Nijmegen gebeld, spellen gemaakt door nintendo gaan hier 45 euro kosten zei de vriendelijke man. Damn heb je bijna 2 spellen voor!

Yoshi staat ook bij mij in pre order en ik moest ook even zoo keeper bestellen
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:54:06 #128
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25389059
Kwil ff kwijt dat nintendo kwa hoeveelheid reclames op tv goed bezig is , dat hadden ze zwaar verneukt met de gamecube door vrijwel geen reclames te maken...
maar als je niet weet wat een nintendods is dan snappen veel mensen em niet.
de reclame is dus aleen voor de mensen die de DS al willen kopen en ze trekken er geen nieuwe mensen mee
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:57:52 #129
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25389134
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 13:57 schreef mikando18 het volgende:
Maar Meteos de DS-Lumines om het zo maar even te noemen scoort overal nog veel hoger. Volgens mij de hoogst gewaardeerde DS-game tot nu toe.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 23:59:25 #130
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25389165
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 22:37 schreef knater het volgende:

[..]

Blijven doen, ik had vandaag voor de gein even met een games winkel in Nijmegen gebeld, spellen gemaakt door nintendo gaan hier 45 euro kosten zei de vriendelijke man. Damn heb je bijna 2 spellen voor!
Dit is echt belachelijk ja. Net als GBA-spellen blijven nu ook DS-spellen belachelijk duur in Nederland. En ze hadden nog wel aangekocht dat de meeste spellen rond de 30 euro zouden gaan kosten, met uitschieters naar 40. 45 euro is echt schandalig.
  Donald Duck held zondag 6 maart 2005 @ 00:55:43 #131
46149 __Saviour__
pi_25390007
Ik heb nog geen enkele DS reclame op TV gezien. Zenden ze alleen op de jeugdzenders uit ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 06-03-2005 01:08:27 (+s) ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_25390168
quote:
Op zondag 6 maart 2005 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nog geen enkele DS reclame op TV gezien. Zenden ze alleen op de jeugdzender uit ofzo?
Nee, volgens mij zag ik er ook een langsflitsen in een blok in boulevard.

Dat Nintendogames duurder zijn dan andere is echt een naaistreek en onbegrijpelijk. Waarom geven ze zelf niet het goede voorbeeld? Ten tijde van (het begin) de N64 was het ook altijd Nintendo dat een vaste prijs van 129 gulden aanhield terwijl andere al snel op een prijs van 180 zaten.
  zondag 6 maart 2005 @ 03:21:48 #133
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_25391516
quote:
Ik heb nog geen enkele DS reclame op TV gezien. Zenden ze alleen op de jeugdzenders uit ofzo?
en bedankt...
TMF MTV , veronica, yorin....ze komen overal langs...
aleen er komt totaal niet naar voren om wat het nou precies gaat.
ze trekken er geen nieuwe klanten mee want iemand die niet weet wat een nintendo ds is snapt die reclame niet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_25391522
quote:
Moet je ook niet alleen rond dit tijdstip naar SBS en Veronica kijken
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25392596
quote:
Op zondag 6 maart 2005 03:21 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

en bedankt...
TMF MTV , veronica, yorin....ze komen overal langs...
aleen er komt totaal niet naar voren om wat het nou precies gaat.
ze trekken er geen nieuwe klanten mee want iemand die niet weet wat een nintendo ds is snapt die reclame niet
Dit was meer een teasertje, ik verwacht deze week een 'andere' reclame die het wat meer verduidelijkt. Als mensen niet weten wat iets is werkt dat wel goed, vooral als ze er later achter komen wat het is. Want dan zijn ze nieuwsgierig. Denk ik. Ofzo.

Dus ik denk:
-deze week de 'franse reclame' (trein terughalen met vingers, vliegtuig besturen, enz)
-dichtbij release; de DS ook in de reclames.

Anders zijn het nutteloze reclames idd
/edit
Ik dacht; die prijzen van jullie klopt niks van, maar hier... Mario en Wario voor 45 euro
Polarium krijg je dan gelukkig nog mee voor 30, maar holy shit, wat betalen we weer veel te veel...
/edit2
Bij de FRS vragen ze 40 euro voor Polarium
Ik dacht dat Iwata zei: Tussen de 30 en 40 euro?

[ Bericht 11% gewijzigd door Xrenity op 06-03-2005 09:50:26 ]
pi_25392690
gcshop is iets goedkoper
pi_25392738
Ik heb afgelopen zondag Mario 64 DS besteld bij dvdsoon, maar mijn order staat nog steeds op pending. Is dit normaal of zal ik even een mailtje sturen?
pi_25392839
Ik wil ook een DS ! Ik ga der mijn xbox met 2 controllers en circa 6-8 spellen voor verkopen , I WANT IT !!!
Bah !
  zondag 6 maart 2005 @ 10:26:29 #139
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25392867
quote:
Op zondag 6 maart 2005 10:23 schreef viezerdt het volgende:
Ik wil ook een DS ! Ik ga der mijn xbox met 2 controllers en circa 6-8 spellen voor verkopen , I WANT IT !!!
Dat betekend dat we geen Splinter cell 3 gaan spelen.. Maar wel NDS games!! woohooo!
  zondag 6 maart 2005 @ 11:26:55 #140
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25393425
Ik voel me door die prijzen van nintendo ook best genaaid, zelf houden ze nog voor ons dat de prijzen tussen de 29 en 39 euro worden. Daarom heb ik ze maar even gemaild
Bernie en ik zijn tof.
pi_25393469
Euhm, de prijzen van Nintendo blijven richtprijzen. De winkeliers weten echter dat consumenten dom zijn, en prijzen van 45 euro ook wel accepteren, omdat GBA games ook zo duur zijn. Daar kan Nintendo zelf niet veel tegen doen.
  zondag 6 maart 2005 @ 11:35:48 #142
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25393523
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:31 schreef Thomper het volgende:
Euhm, de prijzen van Nintendo blijven richtprijzen. De winkeliers weten echter dat consumenten dom zijn, en prijzen van 45 euro ook wel accepteren, omdat GBA games ook zo duur zijn. Daar kan Nintendo zelf niet veel tegen doen.
Zaken die te hoge prijzen hebben gewoon geen nintendo games meer leveren, ik zie liever een pijnenburg/ah constructie waar ze het gewoon onder de kostprijs gaan verkopen
Bernie en ik zijn tof.
pi_25393549
Mja, maar Nintendo gaat echt niet geen games leveren aan FRS, Bart Smit, Dixons, Intertoys, en die andere grote winkelketens. Dat is zelfmoord.
  zondag 6 maart 2005 @ 11:55:25 #144
65330 Ruzbeh
pi_25393799
Ik denk dat DS games bij sommige winkels niet duurder wordt dan 40 euro... denk ik.

Polarium wordt in de UK 20 pond, dus het moet 30 euro zijn hier.
pi_25393854
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat DS games bij sommige winkels niet duurder wordt dan 40 euro... denk ik.

Polarium wordt in de UK 20 pond, dus het moet 30 euro zijn hier.
niks moet
pi_25393889
Wat is Polarium voor type spel en waarvoor wordt het onderste scherm dan gebruikt?
  zondag 6 maart 2005 @ 12:04:01 #147
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_25393927

Nintendo DS rolls of the production line ready for UK launch.

Waar staat dat pakhuis... Ik wil even een bezoekje plegen zegmaar
  zondag 6 maart 2005 @ 12:06:00 #148
65330 Ruzbeh
pi_25393960
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:59 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

niks moet
.
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:01 schreef RayMania het volgende:
Wat is Polarium voor type spel en waarvoor wordt het onderste scherm dan gebruikt?
Een puzzelspel. De onderste scherm is belangerijk, schijnt een heel verslavend spel te zijn.

Nog een gerucht... Van de Rumor Mill van EGM magazine. Schijnt dat ze het bijna nooit fout hebben en een goede reputatie hebben.
quote:
Nintendo finally catches the online bug

Before you go sprinting out the door to purchase a GameCube broadband adapter, allow me to clarify: Nintendo plans to support DS's--not Cube's--online capabilities. Supposedly, the company is putting the final touches on its "Nintendo DS Network," which will let you play online-compatable titles for its dual-screen handheld via Wi-Fi hot spots. And I hear Nintendo and several key publishers will soon reveal some big (and I'm talkin' big) titles that'll take advantage of this most-wanted feature.
.
pi_25394102
NIntendo DS site vernieuwd:

www.nintendods.nl
Zo vernieuwd dat je hem niet eens meer herkent
pi_25394446

pi_25394633
bij mario 64

ziten alle sterren op andere plaatsen dan de m64 versie ?
of maar een paar
pi_25394827
Alle sterren zitten op precies dezelfde locaties, plus er zijn 30 nieuwe sterren toegevoegd. De meeste daarvan in de oude werelden, een enkele in een nieuwe wereld.
  zondag 6 maart 2005 @ 13:09:57 #153
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_25394889
quote:
Op zondag 6 maart 2005 11:35 schreef mordradead het volgende:

[..]

Zaken die te hoge prijzen hebben gewoon geen nintendo games meer leveren, ik zie liever een pijnenburg/ah constructie waar ze het gewoon onder de kostprijs gaan verkopen
Niet leveren omdat ze zich niet aan jouw prijzen houden.... , that's just not done. Moet je eens mee aan komen zette bij de NMA, dan krijg je een verhaal mee naar huis over Verticale Prijsbinding, concurrentie blabla bla...
Zoiets mag gewoon niet (kijk ook maar naar het advies inzake van AH en pijnenburg), in dit land moet een winkelier zelf mogen bepalen welke prijs hij vraagd. En als je dan echt de prijs omlaag wil hebben moet je gewoon zorgen dat heel nederland in gaat voeren vanuit amerika. Dan droppen de prijzen vanzelf zodat ze met die prijzen kunnen concurreren (maarja, overtuig jij je buurjongetje van 12 maar dat hij zijn Mario DS met de CC van papa moet kopen)
The greatest things in life cost nothing
pi_25395111
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:41 schreef Hellrazor het volgende:
[afbeelding]

Hmm.... ze zijn een beetje doorgeschoten denk ik...ik associer me als 20 jarige niet bepaald met die koters op die website...OMG NINTENDO IS ECHT KIDDY.,..
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_25395140
Mja, in het adres van de site staat nog steeds 'teaser', dus waarschijnlijk pas op 11 maart de echte site. Die kan weer totaal anders zijn.
pi_25395143
quote:
Op zondag 6 maart 2005 13:24 schreef Adnan het volgende:

[..]

Hmm.... ze zijn een beetje doorgeschoten denk ik...ik associer me als 20 jarige niet bepaald met die koters op die website...OMG NINTENDO IS ECHT KIDDY.,..
De site is zelf wel mooi gemaakt
pi_25395279
quote:
Op zondag 6 maart 2005 13:26 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

De site is zelf wel mooi gemaakt
Hehehe nou ja wel veel functionaliteit hehe wel stoer..maar hmm iets te...en daty blauw..blegh
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
  zondag 6 maart 2005 @ 13:52:54 #158
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25395619
Ik vind de site best wel meevallen . Ze moeten nu vlak voor de launch en na de launch heel veel reclame maken
  zondag 6 maart 2005 @ 14:40:57 #159
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25396137
Als je Yoshi nu bestelt bij dvdboxoffice, wanneer heb je hem dan in huis? (ervan uitgaande dat hij op 15 maart gereleased wordt)
pi_25396953
quote:
Op zondag 6 maart 2005 13:05 schreef Thomper het volgende:
Alle sterren zitten op precies dezelfde locaties, plus er zijn 30 nieuwe sterren toegevoegd. De meeste daarvan in de oude werelden, een enkele in een nieuwe wereld.
en hoeveel minigames zitten erin
pi_25397135
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:32 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

en hoeveel minigames zitten erin
elk persoon heeft er 9, in totaal dus 36 mini-games die je dus moet unlocken door konijnen te vangen, voor de laatste mini game moet je wel 150 sterren hebben
pi_25397527
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:40 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

elk persoon heeft er 9, in totaal dus 36 mini-games die je dus moet unlocken door konijnen te vangen, voor de laatste mini game moet je wel 150 sterren hebben
Die laatste is extreem lame, dus ga niet 150 sterren halen voor die laatste minigame.
pi_25397999
Zeg nintendo zou toch een game of IETS voor de DS uitbrengen als de PSP gereleased zou worden in USA / Europa, weet iemand hier al meer over? want het is bijna zover en ik ben benieuwd wat het is
pi_25398468
Nee, dan zouden ze iets exclusiefs en nieuws onthullen. Ik gok gewoon op online voor de DS.
pi_25398516
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:52 schreef Thomper het volgende:
Nee, dan zouden ze iets exclusiefs en nieuws onthullen. Ik gok gewoon op online voor de DS.
Is dat niet op 24 maart?
pi_25398616
Ik heb net een DS gereserveerd bij E-Plaza. Ik kan niet wachten tot vrijdag!
pi_25400632
quote:
Op zondag 6 maart 2005 17:02 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb net een DS gereserveerd bij E-Plaza. Ik kan niet wachten tot vrijdag!
Ik heb hem besteld bij Dixons, dit is mijn lijstje:

- Nintendo DS
- Wario Ware Touched
- Mario 64 DS
- Polarium

En ja, ik kan ook niet wachten!!

( straks komen er nog Nintendo DS meets op Fok! )
  Donald Duck held zondag 6 maart 2005 @ 20:07:49 #168
46149 __Saviour__
pi_25400790
zou reserven echt nodig zijn denken jullie?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_25400846
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Zekers... Volgens mij waren er voor heel Europa maar 750.000 exemplaren (?)
pi_25401112
Heey iedereen ff!

Hebben jullie ervaring met bestellen @ Lik-Sang.com ?

Want ik zou graag willen weten hoe het verzenden precies in elkaar steekt, niet dat er verborgen kosten oid zijn... alle details graag

Tnq's!
  zondag 6 maart 2005 @ 20:46:20 #171
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25401240
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk het niet. Er zijn er geloof ik meer dan Amerika kreeg, en bovendien als je een beetje vroeg op de dag van de release gaat zul je er heus wel 1 kunnen bemachtigen.
pi_25401310
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:46 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Er zijn er geloof ik meer dan Amerika kreeg, en bovendien als je een beetje vroeg op de dag van de release gaat zul je er heus wel 1 kunnen bemachtigen.
Ik had die van mij al op 24 februari besteld ( toewn was ik jarig )
Is alleen een beetje lang wachten..

Was 272,96 ¤ wat ik had besteld
En nu ga ik waarschijnlijk op lik-sang.com nog voor 90 euro bestellen als ik weeth oe dat werkt
  Donald Duck held zondag 6 maart 2005 @ 20:52:53 #173
46149 __Saviour__
pi_25401352
Hmm, ik bel morgen de Bart Smit wel. Eens vragen hoeveel exemplaren ze binnenkrijgen en of er veel gereserveerd wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_25401415
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Hmm, ik bel morgen de Bart Smit wel. Eens vragen hoeveel exemplaren ze binnenkrijgen en of er veel gereserveerd wordt.
Dixons & Free Record Shop zijn misschien ook aanraders (die hadden alle dingen al lang op de site staan..)
Ik heb hem bij dixons besteld
pi_25401465
Nedgame in Groningen krijgt er 120 binnen, maar verwacht niet dat er stormloop zal ontstaan.
pi_25402180
* Hellrazor gaat morgen al ff langs eplaza
pi_25402297
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Staat jouw bestelling ook al heel lang op PENDING? Vind het niet normaal meer. Maar ja, tis de helft goedkoper.
  zondag 6 maart 2005 @ 22:50:13 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25403231
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:59 schreef Lexie het volgende:

[..]

Die laatste is extreem lame, dus ga niet 150 sterren halen voor die laatste minigame.
pi_25404141
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:55 schreef GaF het volgende:

[..]

Staat jouw bestelling ook al heel lang op PENDING? Vind het niet normaal meer. Maar ja, tis de helft goedkoper.
wat is extreem lang?
pi_25407515
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:40 schreef knater het volgende:

[..]

wat is extreem lang?
Nou bijna anderhalve twee weken... Denk dat ze het niet meer op voorraad hebben... Maar dan zet je dat toch op de website dat het 'out of stock' ofzo
pi_25407538
Ik hoop dat dvdboxoffice wel op op tijd is met me games
  maandag 7 maart 2005 @ 09:26:39 #182
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25408070
Ik heb nu een stront hekel gekregen aan het importeren van games & hardware. Ik koop mario 64 DS gewoon hier in de winkel.
  maandag 7 maart 2005 @ 11:13:41 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25409534
pi_25409720
De need for speed underground commercial is ook wel leuk (en misschien oud )

http://dsmovies.ign.com/d(...)d_030305_02_qtds.mov
  maandag 7 maart 2005 @ 11:47:52 #185
65330 Ruzbeh
pi_25410124
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteos komt naar de USA
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.

Nog maar 4 dagen trouwens.

Ik ga 'm niet gelijk halen, ik wacht eerst op DS in meerdere kleuren. En, tja, launchtitels zijn ook niet al te best dus ik wacht ook gewoon op de goeie games.
  maandag 7 maart 2005 @ 12:14:44 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25410589
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nog maar 4 dagen trouwens.

Ik ga 'm niet gelijk halen, ik wacht eerst op DS in meerdere kleuren. En, tja, launchtitels zijn ook niet al te best dus ik wacht ook gewoon op de goeie games.
Raar mannetje ben je... Je bent de grootste irritante fanboy die er is, maar je hebt geen Cube of DS

En hoezo is de lineup niet goed? Als je de DS interessant vindt dan vind je Wario Ware iig al de moeite waard...
  maandag 7 maart 2005 @ 12:25:33 #187
65330 Ruzbeh
pi_25410749
Tja, ik word gewoon niet warm van minigames of zelfs een goede remake van Super Mario 64. Maar ik wacht voornamelijk op DS in meerdere kleuren (heb nu toch niet genoeg geld) en ook games zoals Kirby en Puppy Times. Er komen supersterke titels op de DS, maar dat duurt nog even. Hoezo is dat zo'n groot probleem?
  maandag 7 maart 2005 @ 12:43:03 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25410924
Het komt gewoon vreemd op me over dat je het hardste schreeuwt om Nintendo, maar zelf niets hebt
  maandag 7 maart 2005 @ 12:47:35 #189
65330 Ruzbeh
pi_25410958
Nouja, ik heb me hele leven gek gespeeld met NES (mario), SNES (MARIO KART ) en N64 (Zelda), vandaar mijn liefde voor Nintendo.

Ik vind de DS vet niet per se omdat het van Nintendo is maar omdat ik Puppy Times en Kirby en de touchcontrol van Metroid etc. allemaal heel erg gaaf vind. En PictoChat is ook wel cool. Voordat de DS was aangekondigd wilde ik trouwens een GBA SP kopen. Ik ga in ieder geval als de DS uit is ook effe wat GBA games aanscheffuh (Zelda, Megaman Zero )

Maar, ja, what's the rush? Ik wacht gewoon even.
  maandag 7 maart 2005 @ 12:47:42 #190
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25410960
ik kon de verleiding niet weerstaan.
* Fliepke heeft ook een ds gereserveerd.
  maandag 7 maart 2005 @ 12:58:22 #191
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_25411060
Heb ook een ds gereserveerd en heb nu al mario64 binnen .
  maandag 7 maart 2005 @ 13:34:03 #192
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25411503
quote:
Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee, 36/40
  maandag 7 maart 2005 @ 13:39:05 #193
65330 Ruzbeh
pi_25411568
pi_25411927
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:47 schreef Fliepke het volgende:
ik kon de verleiding niet weerstaan.
* Fliepke heeft ook een ds gereserveerd.
pi_25412157
quote:
Op maandag 7 maart 2005 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Nouja, ik heb me hele leven gek gespeeld met NES (mario), SNES (MARIO KART ) en N64 (Zelda), vandaar mijn liefde voor Nintendo.

Ik vind de DS vet niet per se omdat het van Nintendo is maar omdat ik Puppy Times en Kirby en de touchcontrol van Metroid etc. allemaal heel erg gaaf vind. En PictoChat is ook wel cool. Voordat de DS was aangekondigd wilde ik trouwens een GBA SP kopen. Ik ga in ieder geval als de DS uit is ook effe wat GBA games aanscheffuh (Zelda, Megaman Zero )

Maar, ja, what's the rush? Ik wacht gewoon even.
mja ik neem aan dat je wel mario 64 hebt gespeeld
anders mag je nu echt van een flat springen
anders heb je echt wat gimist
pi_25412216
vandaag btw geen DS tegengekomen

maar licht het nou aan mijn vingers of zijn de knoppen van de ds erg klein
pi_25412241
Nog een paar dagen!
Ik hoop dat ie wel de 11e ook binnenkomt, niet dat ze m bij FRS dan pas gaan verzenden.
  maandag 7 maart 2005 @ 14:34:41 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25412257

Woei
pi_25412489
quote:
Op maandag 7 maart 2005 08:17 schreef GaF het volgende:

[..]

Nou bijna anderhalve twee weken... Denk dat ze het niet meer op voorraad hebben... Maar dan zet je dat toch op de website dat het 'out of stock' ofzo
Hier word ik ook een beetje chagarijnig van.
pi_25413840
Ik heb op dixons.nl besteld en er staat ook nog steeds: Uw bestelling is succesvol ontvangen.
Maar dit is omdat ze de NDS vrijdag toesturen ( de 11de dus ), volgens dixons heb ik hem op dezelfde vrijdag binnen
pi_25413903
Hij schijnt al in wat winkels verkocht te worden.
  maandag 7 maart 2005 @ 17:54:12 #202
65330 Ruzbeh
pi_25414283
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:24 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

mja ik neem aan dat je wel mario 64 hebt gespeeld
anders mag je nu echt van een flat springen
anders heb je echt wat gimist
Ja, duh.
quote:
Op maandag 7 maart 2005 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]

Woei
Een frisbee?

Moet niet gekker worden.

edit:
quote:
msn chat schreef:
Stephanie: hey
Stephanie: ik wil een ds
Stephanie: ee vriendin gaat erook een kopen
Lol.
pi_25414590
Met behulp hiervan wil ik mijn ds kopen : [TK] Xbox + 2 controllers + 9 games +/- ¤250,-
Bah !
pi_25414683
pi_25414781
lol best droog
  maandag 7 maart 2005 @ 18:44:19 #206
65330 Ruzbeh
pi_25414977
Ik vind 'm niet grappig.
  maandag 7 maart 2005 @ 18:49:37 #207
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_25415058
quote:
Op maandag 7 maart 2005 17:26 schreef Roi het volgende:
Hij schijnt al in wat winkels verkocht te worden.
je weet vast niet welke winkels he..?

offtopic:
leuke games collectie!
  maandag 7 maart 2005 @ 22:07:04 #208
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25417206
Weet iemand trouwens wat er met ds-gamer.nl is gebeurd??
Houd van een lijntje.
pi_25417289
Sorry, deze website is tijdelijk verwijderd.

lijkt me duidelijk
pi_25417349
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

je weet vast niet welke winkels he..?

offtopic:
leuke games collectie!
In Den-Haag schijnt het, weet niet welke winkel daar
Guestbook
  maandag 7 maart 2005 @ 22:49:24 #211
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_25417803
http://www.gameshop.nl/ in Den Haag schijnt ze al te leveren. Ach ik wacht nog wel even.
Meteen Mario 64 + Wario Ware Touched! kopen... en dan nog een keer kijken wanneer ik project Rub, ridge racers enz. ga kopen... heb Mario 64 en Wario Ware Touched al gespeeld, toppertjes
pi_25418094
Kheb m al besteld en betaald, dus ik ga niet moeilijk doen met annuleringen enzo
Maar toch hoop ik wel dat ie er vrijdag is
  maandag 7 maart 2005 @ 23:17:56 #213
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_25418243
ik ga er gewoon van uit dat ik em gewonnen heb bij de media markt
  maandag 7 maart 2005 @ 23:21:13 #214
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25418299
Volgens mij zag ik je naam hangen ja....

Volgens bol.com zou je hem bij reservering vrijdag krijgen dus daar ga ik maar vanuit
Houd van een lijntje.
pi_25422263
* Hellrazor gaat met vollge hoop zo ff weer zoeken
pi_25422581
Heh, best erg. Ik droomde vannacht dat ik hem pas veeel later kreeg en dat iedereen me uitlachte!
pi_25422588
quote:
Op maandag 7 maart 2005 23:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij zag ik je naam hangen ja....

Volgens bol.com zou je hem bij reservering vrijdag krijgen dus daar ga ik maar vanuit
BOL.com kan zoveel beloven, maar de TPG moet ook meewerken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:54:57 #218
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25422668
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:42 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Heh, best erg. Ik droomde vannacht dat ik hem pas veeel later kreeg en dat iedereen me uitlachte!
Welcome to my live. Ik heb echt enorme tegenvallers met het importeren van hardware/software dit jaar. Ik zou mijn DS begin december krijgen.... Nu moet ik em gewoon hier kopen
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:57:19 #219
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_25422676
Wat krijg je er nu eigenlijk allemaal bij? Die Metroid demo en Pictochat?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_25422709
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Pictochat zit ingebouwd, zit er dus niet echt bij.
En de Metroid demo ja
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:17:56 #221
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_25422851
Op FreeRecordShop.nl kun je de DS gewoon winnen
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_25422878
Op Dixons.nl gepreorderd en de status is nu:
quote:
Uw bestelling is verpakt en staat klaar voor vervoer naar het afleveradres.
Verpakt nog wel Als dat zo doorgaat istie er vandaag/morgen wel
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:55:27 #223
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_25423276
Ik had het met de gba sp ook de frs had hem toen pas op de dag dat ie uitkwam verstuurd kwaad dat ik was . Ik hoop dat de wehkamp op tijd langstkomt met mijn pakketje . En ga vrijdag even kijken bij de media markt.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:23:23 #224
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_25423597
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:14 schreef Roi het volgende:

[..]

In Den-Haag schijnt het, weet niet welke winkel daar
Guestbook
Gewoon De GameShop in Den Haag uiteraard! Gisteren gehaald. Tis wel een import unit, maar wie kan dat wat schelen. VIP sterren my ass.

Overigens krijg ik kramp in m'n vingers van die schouderknoppen in combinatie met de vierpunts toets. Is dat normaal?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:46:45 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25423932
Je moet er ook niet in knijpen Khad Overigens heb ik die schouderknoppen ook nog niet eens gebruikt volgens mij, héél af en toe bij Mario voor een butt bash
pi_25424417
nou nog is , ligt het aan mij of zijn de knopjes erg klein
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:54:54 #227
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25425612
De knopjes zijn inderdaad wat klein
Houd van een lijntje.
pi_25426909
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Weet iemand trouwens wat er met ds-gamer.nl is gebeurd??
We hadden al gauw een tekort aan bandwidth, Lycos haalde de site offline, gelijk nieuwe bandwidth gekocht, maar Lycos lijkt niks te doen. Ik vind het ook kut.

Zijn er al winkelketens zoals FRS/Bart Smit die games verkopen?
pi_25427149
Ik zag vanmiddag bij Dixons in Heerenveen: The Urbz, Rayman en nog een spel wat blijkbaar niet boeiend genoeg was om zich in mijn geheugen te vestigen.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 15:15:13 #230
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25427163
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens Dixons krijg je het spel Metroid Prime 24 erbij

Maar in het paket zit het volgende:
1x NDS
1x Metroid Prime Hunters: first hunt
2x Stylus
1x Thumb/wirst cord
1x Oplader
  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:26:29 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25429289
Voor als je je verveelt

dinsdag 8 maart 2005 @ 19:30:31 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25429333
Kut Kruisjes

Naja, zie:http://www.4colorrebellion.com/
pi_25429408
Heeft iemand de DS en de games al kunnen kopen/zien liggen in een winke?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:12:17 #234
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25429704
Ik krijg mijn NDS + Mario voor 161 euro. Nu officeel !
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:20:43 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25429834
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:12 schreef BMH het volgende:
BMH
Blijft anders doen.
pi_25429987
BMH. Wel fratsen. Dat scheelt.
pi_25430091
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:12 schreef BMH het volgende:
wie wat waar !@??!?@!?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:54:01 #238
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25430339
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

BMH
Blijft anders doen.
Het duurde 6 maand, maar nu krijg ik toch mijn zin
pi_25430851
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:54 schreef BMH het volgende:

[..]

Het duurde 6 maand, maar nu krijg ik toch mijn zin
Toch niet een geïmporteerde he?
pi_25431057
Das onzin, om nu te importeren.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:15:10 #241
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_25432680
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 21:19 schreef Lexie het volgende:

[..]

Toch niet een geïmporteerde he?
Zoals Thomper zie, daar is het nu echt te laat voor. En hoe dan ook 161 euro is nog steeds een geweldig bedrag voor een NDS & Mario.

En echt gewacht heb ik niet. Ik had nog genoeg games om uit te spelen (metroid, Tales of Symphonia etc etc).
  woensdag 9 maart 2005 @ 09:10:54 #242
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_25437373
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 19:41 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand de DS en de games al kunnen kopen/zien liggen in een winke?
Ja.
pi_25437375
Polarium is op de post richting mijn huis

hopelijk morgen binnen
  woensdag 9 maart 2005 @ 10:31:15 #244
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25438487
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 09:10 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ja.
Welke winkel?
  woensdag 9 maart 2005 @ 11:50:41 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25439882
In puppy times kun je meedoen aan competities

Shot van een frisbee event. Er is ook een obstacle course en nog iets.
pi_25440170
quote:
Ik begin ongeduldig te worden. Waarom versturen ze dat ding nu niet gewoon zodat ik hem vandaag/morgen op kan halen
  woensdag 9 maart 2005 @ 12:29:14 #247
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25440525
Waar is ie al te koop?
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 9 maart 2005 @ 14:27:44 #248
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25441898
Ik dacht dat iemand een pakketje kwam brengen, maar het bleek een jehova getuige te zijn.....

Oh ja de wereld gaat er binnenkort aan!!
Houd van een lijntje.
pi_25442004
YES!!!!!! :D
IK HEB RAYMAN DS! EN EEN NINTENDO DS HOESJE!
* RaymanNL doet capslock uit
Nu nog de Nintendo DS
pi_25442238
Pff...
Ik heb hem dus besteld maar moet hem zelf gaan afhalen... Juist gebeld en ze hebben hem, maar mogen hem pas verkopen vanaf 11 maart
Dat is zo erg, mensenlief... Ik ben al 40 dagen lang aan 't aftellen maar de laatste drie dagen zijn het ergste....

Trouwens, ik heb ook besteld:
Super Mario 64 DS, Project Rub(of is het nu Feel The Magic XX/XY?) en Wario Ware: Touched...

Polarium en Mr. Driller lijken mij wel leuk voor eventjes maar ik blijf nooit lang geboeid met puzzlegames...
  woensdag 9 maart 2005 @ 15:00:05 #251
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25442272
Geduld is een schone zaak....
Houd van een lijntje.
pi_25442970
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
Nu nog de Nintendo DS
Ik moest lachen
pi_25443353
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 15:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Geduld is een schone zaak....
Niet als je wacht op een nieuwe console van Nintendo...
Pff... Ik heb zin in een voorspellingswedstrijdje:P Wat zullen volgens jullie bij de launch de meest verkochte games gaan worden?

Ik denk:
1) Super Mario 64 DS
2) Wario Ware: Touched
3) Pokémon Dash(erg hè )

Ik hoop als het wordt:

1) Project Rub
2) Wario Ware: Touched
3) Polarium

Zodat Nintendo niet gaat beginnen met porten van N64 games, omdat ze zien dat ze toch weer goed verkopen
pi_25443374
Mijn broertje heeft heel lief de Bart Smit verkoper aangekeken, die nam hem naar het hok achterin, broertje mocht de stapels DSen aanschouwen, en morgen mag hij er eentje kopen. Alle spellen waren binnen, behalve de 5 spellen die werden uitgegeven door Nintendo, die komen morgen.

Kan ik eindelijk met meer dan een persoon pictochatten!
pi_25443392
Ik heb geen problemen met een paar ports van N64 games. Eindelijk Zelda: OoT, Paper Mario, en andere topgames on the go.
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:58:33 #256
65330 Ruzbeh
pi_25443401
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
YES!!!!!! :D
IK HEB RAYMAN DS! EN EEN NINTENDO DS HOESJE!
* RaymanNL doet capslock uit
Nu nog de Nintendo DS
Dude, Rayman DS schijnt een bagger spel te zijn.

Pokemon Dash trouwens ook. Jammer.
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:01:18 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25443417
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:57 schreef Thomper het volgende:
Ik heb geen problemen met een paar ports van N64 games. Eindelijk Zelda: OoT, Paper Mario, en andere topgames on the go.
Doe dan nieuwe delen in die series
pi_25443451
Ik weet als Dash vreselijk schijnt te zijn... Spijtig... Wanneer komt Nintendo nu eens met een volwaardige Pokémon RPG. Iedereen zit zo te zeiken over een Pokémon MMORPG. Wel dat hoeft voor mij part niet zo, maar een echte 3D pokémongame zou gewoon geweldig zijn.
Ik hoop dat ze van Pearl & Diamond iets moois maken en niet weer topdown. De DS heeft toch de capaciteit er iets geweldigs van te maken!
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:16:16 #259
65330 Ruzbeh
pi_25443613
Omfg... Puppy Times wordt echt een super vette uber mega HIT!!!!!!!

Nintendo has released the following factsheet, however there is a tiny point of interest that could make a few gamers happy:

# Key Information:Put a puppy inside your Nintendo DS!
# Good dog! Pick from multiple breeds, ranging from Labradors to Chihuahuas, then care for and train the puppy using the touch screen and mic.
# Pet the pup, acquire and play with more than 100 items like flying discs and outfits, or teach the dog to do tricks by creating voice commands.
# If you train your pup well enough, you can compete in dog shows and agility contests – win to unlock other items and puppy breeds to keep yours company.
# Play nice! Walk your puppies around the neighborhood or interact wirelessly with your friends' Nintendogs.

Game Storyline: Care for and train your puppy by petting it, walking it and buying it items to play with. As your dog competes in dog shows and agility contests, you can purchase other puppy breeds to keep yours company.

Characters: Puppies of multiple different breeds, like Chihuahuas, Labrador retrievers, beagles and German shepherds (final number and breeds TBD.)

How to progress through the game: Purchase one of several breeds available at the beginning of the game, then start spending time with your pup. Throw flying discs and balls to improve the pup's agility, bathe it when it gets dirty, and repeat voice commands to train the dog to do tricks. If you train it well enough, you'll excel in dog shows and agility contests, which will earn you money and unlock other items and puppy breeds. When you earn enough cash, you can buy even more puppies to live with yours.

Special powers/weapons/moves/features: Walking your pup around the neighborhood is vital, as you'll find items and meet other dogs. Over time, your pup's stamina will increase so you can explore farther and farther. You also can interact wirelessly with your friends' Nintendogs – you can set your DS to bark at you whenever another puppy is within wireless range.

Ziet er echt megagoed uit.
pi_25443784
Pff. Puppy's zijn niet mijn ding . Als ze zoiets nu met katten zouden uitbrengen zou het veel leuker zijn! Nee het lijkt me wel een leuk spel maar iets te tamagotchi-achtig, dus niet echt voor mij. Zouden die hondjes ook dood kunnen gaan? Hopelijk niet, want als ik het spel koop wil ik niet dat ze telkens dood gaan zoals in de Sims bij mij :p
pi_25443866
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doe dan nieuwe delen in die series
Ik heb nooit een N64 gehad, ssst.
pi_25444120
dat is vreselijk voor je
pi_25444289
Of dat ze die ports dan voor de helft van de prijs doen... maar dat doen ze natuurlijk niet want dan worden de DS games niet meer verkocht:( Trouwens, de DS zou eigenlijk moeten dienen voor nieuwe, innovatieve, origniele games, niet voor remakes...
Ik vind het wel raar, in het GBA(SP) tijdperk , vond ik het altijd zo dom dat iedereen over die remakes aan 't zeveren was. Ik denk dat dat komt doordat ik nooit een SNES heb gehad, dus ik kende die games niet... Een N64 echter heb ik wel gehad, met zo een beetje alle goede Nintendo/Rare games- Ik was vroegâh anti-andere developers - en nu ken ik die games allemaal...
Maar ja, ik denk niet als er veel mis kan gaan met de DS!

Pff... nog zo een 45 uren eer ik hem heb... Ik weet niet naar wat ik het meest keek, Halo 2(en dat was vreselijk) of de DS
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:17:40 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25444506
Thomper, dan nog, koop een 2e hands N64 ofzo voor erbij, maar geen remakes aub

Overigens:

'The Bear' (ofzo?) wordt gebruikt voor promotie van de DS in de UK:

Kunnen ze beter enkelt die dames doen
pi_25444801
Man, ik heb 90 euro, en dan wil je dat ik een N64 koop. Ik 'koop' het wel anders.
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:42:01 #266
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25444812
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:56 schreef Thomper het volgende:
"..."heel lief de Bart Smit verkoper aangekeken, die nam hem naar het hok achterin"....."en morgen mag hij er eentje kopen"..."

Ik wil ook graag een DS.. maar er zijn grenzen

inkoppertje
pi_25445259
Ik heb vanochten bij de E-plaza even een minuutje wario ware gespeeld. Vond het eigenlijk wel heel cool
Who knew?
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:51:01 #268
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25445415
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thomper, dan nog, koop een 2e hands N64 ofzo voor erbij, maar geen remakes aub

Overigens:

'The Bear' (ofzo?) wordt gebruikt voor promotie van de DS in de UK:
[afbeelding]
Kunnen ze beter enkelt die dames doen
Wat een lijpe knar!
Houd van een lijntje.
  Donald Duck held woensdag 9 maart 2005 @ 20:58:55 #269
46149 __Saviour__
pi_25445537
Zijn er ook winkelketens in NL of BE die zich wel aan de adviesprijs van 30-40 per game houden?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_25445657
nope zever ik gezien heb neit , allleen gamecon wel
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:10:58 #271
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25445769
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er ook winkelketens in NL of BE die zich wel aan de adviesprijs van 30-40 per game houden?
Wel sommige webwinkels
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:19:28 #272
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_25445972
De europese en amerikaanse hoesjes verschillen wel een beetje,

push it to the limit
pi_25446103
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef mikando18 het volgende:
De europese en amerikaanse hoesjes verschillen wel een beetje,

[afbeelding]
de middelste is de europese en die is fakking lelijk
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:37:55 #274
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_25446396
bah, ik wil gewoon de amerikaanswe doosjes.. heb nu 4 amerikaanse games (feel the magic, marioDS, urban Asphalt en Mr. Driller) en overmorgen dan warioware erbij. erg jammer dat ze verschillen....

ze lijken ook wel iets dikker......
koekje erbij?
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:40:32 #275
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25446437
Pfff wat een gezever om een doosje....
Houd van een lijntje.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:42:32 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25446459
Waarom zijn ze dikker Dat ze grijs zijn is niet zo'n probleem, maar een afwijkende dikte is wel lelijk

Verder vind ik het witte stukje waar Nintendo DS staat ook mooier bij de Amerikaanse zo
pi_25446532
Waarom nou niet gewoon dezelfde dikte, kast is al zo vol .

http://www.nintendo.co.jp/ds/adgj/present/ndwp2_1024.jpgp
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:55:00 #278
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25446708
Laatst voor het eerst op de DS gespeeld...Wario Ware is te gaaf voor woorden. Lekker droog allemaal.

Ik heb al een PSP, maar vrijdag heb ik ook een DS! 5 minuten spelen en die typische nintendo magie komt naar boven...je moet het nintendo gevoel wel hebben, dan weet je wat ik bedoel...
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
pi_25446744
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zijn ze dikker Dat ze grijs zijn is niet zo'n probleem, maar een afwijkende dikte is wel lelijk
Moet natuurlijk een boekje bij met de uitleg in tig verschillende talen.
pi_25447666
is de binnenkant wel hetzelfde?
moh
  woensdag 9 maart 2005 @ 23:48:48 #281
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_25449146
quote:
March 9, 2005 - Nintendo's President Satoru Iwata will be heading a keynote address at the Game Developers Conference in San Francisco tomorrow, March 10th, at 10:30. Rumors have rumbled for weeks that this is where Iwata will be unveiling an online service for the Nintendo DS, and it's even stronger the first official day of the conference.

Though details are scattered, we've heard that the keynote won't just offer mention of such a service, but will actually have interactive demonstration of the Nintendo DS' online functions with specific games that utilize the functions. These games will be revealed during Iwata's keynote speech.
We'll have more on this as additional details arise.
http://ds.ign.com/articles/594/594726p1.html
push it to the limit
  donderdag 10 maart 2005 @ 00:23:53 #282
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_25449987
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:55 schreef Robhimself het volgende:
Laatst voor het eerst op de DS gespeeld...Wario Ware is te gaaf voor woorden. Lekker droog allemaal.

Ik heb al een PSP, maar vrijdag heb ik ook een DS! 5 minuten spelen en die typische nintendo magie komt naar boven...je moet het nintendo gevoel wel hebben, dan weet je wat ik bedoel...
Hoeveel verdien je wel niet dat je je dat allemaal kunt veroorloven, en volgens mij had ik je ook al gespot in de MGS en Gran Turismo topic?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_25452525
Nog 11 uur mensen en dan begint Iwata te lullen
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:03:58 #284
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_25453756
Hmmm... Ik de NDS morgen kopen, samen met Wario... Ik zat te twijfelen tussen Wario en Mario, maar jullie vinden Wario blijkbaar leuker en mario heb ik al op mn N64. Ik ga Mario 64 importeren
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:20:09 #285
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25454001
Oeh, oeh, oeh, ik denk dat ik er morgen toch maar meteen 1 ga kopen. Ik twijfel toch alleen nog een beetje over de lineup. WarioWare wil ik er eigenlijk wel bij hebben, maar het liefst nog een game (geen puzzel).. en ik weet het niet
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:26:16 #286
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25454084
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Hoeveel verdien je wel niet dat je je dat allemaal kunt veroorloven, en volgens mij had ik je ook al gespot in de MGS en Gran Turismo topic?
Klopt
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:48:30 #287
73606 vim-fuego
I let my guitar speak for me..
pi_25454381
quote:
Het word een lange dag vandaag.....zucht
...and what about cunture club, are they a cult too?...
pi_25454495
Ligt het er niet meer aan hoeveel je er voor over hebt dan dat je verdient ?
Maargoed, ik hoop dat FRS vandaag mijn NDS verstuurt
pi_25454790
Denken jullie dat je de DS moet bestellingen of dat je hem morgen gewoon in de winkel kan halen (dat 'ie dus niet snel uitverkocht is).
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:26:09 #290
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_25454921
Volgens mij is Wario als eerste uitverkocht.. Bij de wehkamp en de bart smit site zijn ze al niet meer op voorraad.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_25455129
Zit nog op mijn 2 games van dvdboxoffice.com te wachten....
pi_25455627
hopelijk krijg ik morgen mijn mario van GCshop
pi_25456947
Dixons belde net, ik mag hem vanmiddag ophalen! ! Helaas eerst tot 5 uur school
pi_25457152
Ben net ook gebeld (door e-plaza dan) en ik mag hem ook ophalen!!! Dus straks maar even snel naar de winkel, ben benieuwd of ze de spellen ook al verkopen...

(en een ds en pierre naar NAC, mijn dag kan niet meer stuk)
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:13:21 #295
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_25457179
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:16 schreef RayMania het volgende:
Denken jullie dat je de DS moet bestellingen of dat je hem morgen gewoon in de winkel kan halen (dat 'ie dus niet snel uitverkocht is).
ik heb hem al
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:38:29 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25457541
Heerlijk om al die DS gamers te zien
pi_25457559
Is de DS vandaag ook gewoon verkrijgbaar in de winkel (zoals bij Dixons)?
Of mogen alleen de mensen die er eentje hebben gereserveerd hem vandaag ophalen?
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:41:09 #298
78189 Cleverkidr
sideshow character
pi_25457576
Ik heb net alle spullen zien liggen in de Free Record Shop. Zowel DS-en als alle spelen.

Het VIP pakket had ik al, en dus stond ik in de winkel met Project Rub in mijn handen te twijfelen. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik toch nog veel spellen wil kopen binnenkort.
I need you like Ben Affleck needs acting school...
pi_25457603
Hmm, dan moet het kunnen dat ze m vandaag versturen :p
pi_25457655
Hmm, dat wordt dus hard fietsen na het werk :0)
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:51:06 #301
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25457700
Als ze wel worden verkocht bij de Dixons heb ik er vanmiddag 1, met WarioWare. Mijn lieve vriendinnetje moet toch in het winkelcentrum zijn, en ze heeft de vriendelijke vraag meegekregen om meteen een DS op te pikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')