Ik heb me ook anderhalve week moeten vermaken met enkel de DS, Mario was bij mij ook vertraagd. En pictochatten in je eentje is niet zo boeiend kan ik je vertellen... Mooie tijd om een oude GBA game nieuw leven in te blazen denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik had Mario 64 bij de DVDsoon.com besteld en ik dacht dat ik hem wel ongeveer rond de release hier kreeg maar dit gaat wat later worden. Leuk een DS zonder echt spel
dvdboxoffice. Daarna zag ik dat dvdsoon iets goedkoper was, maar ik weet niet hoe zij omgaan met verzenden. dvdboxoffice verzend via een of andere vreemde constructie waardoor de douane niks kan rekenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:03 schreef dapluiz het volgende:
Dvdsoon ?
Heb zelf 2 games bij dvdboxoffice besteld, ook iets van 26 per spel, hoop alleen dat ze een beetje op tijd komen
Vincent Leeuw van [N]Gamer op zijn log:quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:23 schreef Lexie het volgende:
ik lees trouwens net in de N-Gamer dat Yoshi geen echte story mode heeft. Lijkt me best wel een minpunt, ik werk graag naar iets toe in plaats van highscores neer te zetten.
Het is dus geen probleem, maar ik zou een story mode erbij ook wel leuk vinden.quote:Yoshi Touch & Go
Ik voorzie boze klanten. Niet dat Yoshi Touch & Go slecht is. Nee, het probleem is dat het in de verste verte geen Yoshi's Island is. Het spel is meer een arcade-achtige uitdaging waarbij de score alles is. Er zijn geen levels en geen eindbazen. Leuk als Jantje dat tegen moeders vertelt, nou ja zeurt.
Het idee is dus een automatisch lopende Yoshi met Baby Mario op zijn rug door diverse omgevingen te loodsen. Je kan wolkjes tekenen (als brug), eieren schieten, vijanden 'inpakken' door ze te omcirkelen en te vangen in bubbels (waren Bub en Bob ook geen dino's?) en wolken wegblazen via de mic. Het spel is erg anders en vereist heel wat speelsessies voordat je doorkrijgt wat er zo cool aan is. Zodra je namelijk nog niet alle trucjes doorhebt, kan het spel erg oneerlijk aanvoelen. Beetje zoals je vroeger in Super Mario Bros. maar niet langs dat eerste gat in de grond kwam.
Het enige probleem is het vreselijk saaie eerste gedeelte waarin Baby Mario naar beneden valt en je hem moet begeleiden. Omdat je hier totaal geen directe invloed hebt over Baby Mario's besturing heb je het idee willekeurig afgestraft te worden.
Zolang mensen maar weten wat ze aanschaffen, is dit een prima game.
Helaas pindakaasquote:Beste Bernie,
Wij hebben een aantal weken geleden een recensie-exemplaar van Ubisoft gekregen. Wij hebben het spel dus wel degelijk uitgebreid gespeeld, op een versie waarvan Ubisoft ons heeft verzekerd dat het voor een review gebruikt mocht worden.
Net als Rody was ik overigens teleurgesteld over de kwaliteit van de graphics, die we overigens niet slecht maar duister noemen.
Ik wil graag benadrukken dat we nooit een review zouden schrijven op basis van een versie die daar niet voor bedoeld is. Mocht het echt zo zijn dat er wel degelijk multiplayer mogelijkheden in het spel zitten dan hebben we helaas een onjuistheid afgedrukt. De retailversie zal ons daar binnenkort duidelijkheid over verschaffen. Ook verschaft de retailversie ons dan duidelijkheid over het feit of de versie die Ubisoft ons heeft gestuurd daadwerkelijk de definitieve versie was. Iets wat mij waarschijnlijk lijkt, vooral omdat Ubisoft zichzelf anders in de voet zou schieten.
Mocht je de kans krijgen het spel binnenkort zelf te spelen hoor ik graag of je het nog steeds niet eens bent met het oordeel dat wij hebben geveld.
Bedankt voor de feedback en het compliment!
Met vriendelijke groet,
Jos Bouman
Dat zie je ook als je de filmpjes op IGN bekijkt: het is allemaal veel donkerder. Ik zei het je.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een mail terug omtend het Rayman DS probleempje uit N-gamer
[..]
Helaas pindakaas![]()
Dat heb je met alles. En Nintendo gaat inderdaad met de nieuwe Game Boy komen. Maar de GB en DS zijn 2 aparte productlijnen die allebei ondersteund zullen worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:32 schreef Intergalactrick het volgende:
Maar ik ben bang dat er na een jaar weer iets nieuws is, het gaat de laatst tijd echt te snel
Ja en wat moeten wij daarmee??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:57 schreef mikando18 het volgende:
Op gamespot scoort lumines een 9, dat is hoger dan wat voor ds launchgame dan ook![]()
Ja, hallo. Dat is een gerucht.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat heb je met alles. En Nintendo gaat inderdaad met de nieuwe Game Boy komen. Maar de GB en DS zijn 2 aparte productlijnen die allebei ondersteund zullen worden.
Niks.quote:
Zo, dat is wel nog een heel nette brief. Geen afgeraffeld excuusje.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:30 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een mail terug omtend het Rayman DS probleempje uit N-gamer
[..]
Helaas pindakaas![]()
En ze hebben me de zelfde dag nog terug gemaild, alleen was ik toen niet online. Dat vind ik wel heel netjes.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:35 schreef Lexie het volgende:
[..]
Zo, dat is wel nog een heel nette brief. Geen afgeraffeld excuusje.
Nogal verontrustend dat hij een hoge Feedback score heeft en ook nog eens 100%...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:51 schreef mikando18 het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=62053&item=8162469245![]()
Dat is voor de eBay insanity contest op een ander forum, niet serieus nemen dusquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nogal verontrustend dat hij een hoge Feedback score heeft en ook nog eens 100%...
Blijven doen, ik had vandaag voor de gein even met een games winkel in Nijmegen gebeld, spellen gemaakt door nintendo gaan hier 45 euro kosten zei de vriendelijke man. Damn heb je bijna 2 spellen voor!quote:
Maar Meteos de DS-Lumines om het zo maar even te noemenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:57 schreef mikando18 het volgende:
Op gamespot scoort lumines een 9, dat is hoger dan wat voor ds launchgame dan ook![]()
Dit is echt belachelijk ja. Net als GBA-spellen blijven nu ook DS-spellen belachelijk duur in Nederland. En ze hadden nog wel aangekocht dat de meeste spellen rond de 30 euro zouden gaan kosten, met uitschieters naar 40. 45 euro is echt schandalig.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:37 schreef knater het volgende:
[..]
Blijven doen, ik had vandaag voor de gein even met een games winkel in Nijmegen gebeld, spellen gemaakt door nintendo gaan hier 45 euro kosten zei de vriendelijke man. Damn heb je bijna 2 spellen voor!
Nee, volgens mij zag ik er ook een langsflitsen in een blok in boulevard.quote:Op zondag 6 maart 2005 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nog geen enkele DS reclame op TV gezien. Zenden ze alleen op de jeugdzender uit ofzo?
en bedankt...quote:Op zondag 6 maart 2005 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nog geen enkele DS reclame op TV gezien. Zenden ze alleen op de jeugdzenders uit ofzo?
Moet je ook niet alleen rond dit tijdstip naar SBS en Veronica kijkenquote:Op zondag 6 maart 2005 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nog geen enkele DS reclame op TV gezien. Zenden ze alleen op de jeugdzenders uit ofzo?
Dit was meer een teasertje, ik verwacht deze week een 'andere' reclame die het wat meer verduidelijkt. Als mensen niet weten wat iets is werkt dat wel goed, vooral als ze er later achter komen wat het is. Want dan zijn ze nieuwsgierig. Denk ik. Ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2005 03:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en bedankt...
TMF MTV , veronica, yorin....ze komen overal langs...
aleen er komt totaal niet naar voren om wat het nou precies gaat.
ze trekken er geen nieuwe klanten mee want iemand die niet weet wat een nintendo ds is snapt die reclame niet
Dat betekend dat we geen Splinter cell 3 gaan spelen.. Maar wel NDS games!! woohooo!quote:Op zondag 6 maart 2005 10:23 schreef viezerdt het volgende:
Ik wil ook een DS ! Ik ga der mijn xbox met 2 controllers en circa 6-8 spellen voor verkopen, I WANT IT !!!
Zaken die te hoge prijzen hebben gewoon geen nintendo games meer leveren, ik zie liever een pijnenburg/ah constructie waar ze het gewoon onder de kostprijs gaan verkopenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:31 schreef Thomper het volgende:
Euhm, de prijzen van Nintendo blijven richtprijzen. De winkeliers weten echter dat consumenten dom zijn, en prijzen van 45 euro ook wel accepteren, omdat GBA games ook zo duur zijn. Daar kan Nintendo zelf niet veel tegen doen.
niks moetquote:Op zondag 6 maart 2005 11:55 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat DS games bij sommige winkels niet duurder wordt dan 40 euro... denk ik.
Polarium wordt in de UK 20 pond, dus het moet 30 euro zijn hier.
quote:
Een puzzelspel. De onderste scherm is belangerijk, schijnt een heel verslavend spel te zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:01 schreef RayMania het volgende:
Wat is Polarium voor type spel en waarvoor wordt het onderste scherm dan gebruikt?
quote:Nintendo finally catches the online bug
Before you go sprinting out the door to purchase a GameCube broadband adapter, allow me to clarify: Nintendo plans to support DS's--not Cube's--online capabilities. Supposedly, the company is putting the final touches on its "Nintendo DS Network," which will let you play online-compatable titles for its dual-screen handheld via Wi-Fi hot spots. And I hear Nintendo and several key publishers will soon reveal some big (and I'm talkin' big) titles that'll take advantage of this most-wanted feature.
Niet leveren omdat ze zich niet aan jouw prijzen houden....quote:Op zondag 6 maart 2005 11:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
Zaken die te hoge prijzen hebben gewoon geen nintendo games meer leveren, ik zie liever een pijnenburg/ah constructie waar ze het gewoon onder de kostprijs gaan verkopen
Hmm.... ze zijn een beetje doorgeschoten denk ik...ik associer me als 20 jarige niet bepaald met die koters op die website...OMG NINTENDO IS ECHT KIDDY.,..quote:
De site is zelf wel mooi gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2005 13:24 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hmm.... ze zijn een beetje doorgeschoten denk ik...ik associer me als 20 jarige niet bepaald met die koters op die website...OMG NINTENDO IS ECHT KIDDY.,..
Hehehe nou ja wel veel functionaliteit hehe wel stoer..maar hmm iets te...en daty blauw..bleghquote:
en hoeveel minigames zitten erinquote:Op zondag 6 maart 2005 13:05 schreef Thomper het volgende:
Alle sterren zitten op precies dezelfde locaties, plus er zijn 30 nieuwe sterren toegevoegd. De meeste daarvan in de oude werelden, een enkele in een nieuwe wereld.
elk persoon heeft er 9, in totaal dus 36 mini-games die je dus moet unlocken door konijnen te vangen, voor de laatste mini game moet je wel 150 sterren hebbenquote:
Die laatste is extreem lame, dus ga niet 150 sterren halen voor die laatste minigame.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:40 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
elk persoon heeft er 9, in totaal dus 36 mini-games die je dus moet unlocken door konijnen te vangen, voor de laatste mini game moet je wel 150 sterren hebben
Is dat niet op 24 maart?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:52 schreef Thomper het volgende:
Nee, dan zouden ze iets exclusiefs en nieuws onthullen. Ik gok gewoon op online voor de DS.
Ik heb hem besteld bij Dixons, dit is mijn lijstje:quote:Op zondag 6 maart 2005 17:02 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb net een DS gereserveerd bij E-Plaza. Ik kan niet wachten tot vrijdag!
Zekers... Volgens mij waren er voor heel Europa maar 750.000 exemplaren (?)quote:Op zondag 6 maart 2005 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou reserven echt nodig zijn denken jullie?
Ik denk het niet. Er zijn er geloof ik meer dan Amerika kreeg, en bovendien als je een beetje vroeg op de dag van de release gaat zul je er heus wel 1 kunnen bemachtigen.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
zou reserven echt nodig zijn denken jullie?
Ik had die van mij al op 24 februari besteld ( toewn was ik jarigquote:Op zondag 6 maart 2005 20:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Er zijn er geloof ik meer dan Amerika kreeg, en bovendien als je een beetje vroeg op de dag van de release gaat zul je er heus wel 1 kunnen bemachtigen.![]()
Dixons & Free Record Shop zijn misschien ook aanraders (die hadden alle dingen al lang op de site staan..)quote:Op zondag 6 maart 2005 20:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Hmm, ik bel morgen de Bart Smit wel. Eens vragen hoeveel exemplaren ze binnenkrijgen en of er veel gereserveerd wordt.
Staat jouw bestelling ook al heel lang op PENDING? Vind het niet normaal meer. Maar ja, tis de helft goedkoper.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik had Mario 64 bij de DVDsoon.com besteld en ik dacht dat ik hem wel ongeveer rond de release hier kreeg maar dit gaat wat later worden. Leuk een DS zonder echt spel
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die laatste is extreem lame, dus ga niet 150 sterren halen voor die laatste minigame.
wat is extreem lang?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:55 schreef GaF het volgende:
[..]
Staat jouw bestelling ook al heel lang op PENDING? Vind het niet normaal meer. Maar ja, tis de helft goedkoper.
Nou bijna anderhalve twee weken... Denk dat ze het niet meer op voorraad hebben... Maar dan zet je dat toch op de website dat het 'out of stock' ofzoquote:
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.quote:
Raar mannetje ben je... Je bent de grootste irritante fanboy die er is, maar je hebt geen Cube of DSquote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.
Nog maar 4 dagen trouwens.![]()
Ik ga 'm niet gelijk halen, ik wacht eerst op DS in meerdere kleuren. En, tja, launchtitels zijn ook niet al te best dus ik wacht ook gewoon op de goeie games.
Nee, 36/40quote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:47 schreef Fliepke het volgende:
ik kon de verleiding niet weerstaan.
* Fliepke heeft ook een ds gereserveerd.
mja ik neem aan dat je wel mario 64 hebt gespeeldquote:Op maandag 7 maart 2005 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Nouja, ik heb me hele leven gek gespeeld met NES (mario), SNES (MARIO KART) en N64 (Zelda), vandaar mijn liefde voor Nintendo.
Ik vind de DS vet niet per se omdat het van Nintendo is maar omdat ik Puppy Times en Kirby en de touchcontrol van Metroid etc. allemaal heel erg gaaf vind. En PictoChat is ook wel cool. Voordat de DS was aangekondigd wilde ik trouwens een GBA SP kopen. Ik ga in ieder geval als de DS uit is ook effe wat GBA games aanscheffuh (Zelda, Megaman Zero)
Maar, ja, what's the rush? Ik wacht gewoon even.
Hier word ik ook een beetje chagarijnig van.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:17 schreef GaF het volgende:
[..]
Nou bijna anderhalve twee weken... Denk dat ze het niet meer op voorraad hebben... Maar dan zet je dat toch op de website dat het 'out of stock' ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |