Staat jouw bestelling ook al heel lang op PENDING? Vind het niet normaal meer. Maar ja, tis de helft goedkoper.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:52 schreef HomerJ het volgende:
Ik had Mario 64 bij de DVDsoon.com besteld en ik dacht dat ik hem wel ongeveer rond de release hier kreeg maar dit gaat wat later worden. Leuk een DS zonder echt spel
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die laatste is extreem lame, dus ga niet 150 sterren halen voor die laatste minigame.
wat is extreem lang?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:55 schreef GaF het volgende:
[..]
Staat jouw bestelling ook al heel lang op PENDING? Vind het niet normaal meer. Maar ja, tis de helft goedkoper.
Nou bijna anderhalve twee weken... Denk dat ze het niet meer op voorraad hebben... Maar dan zet je dat toch op de website dat het 'out of stock' ofzoquote:
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.quote:
Raar mannetje ben je... Je bent de grootste irritante fanboy die er is, maar je hebt geen Cube of DSquote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.
Nog maar 4 dagen trouwens.![]()
Ik ga 'm niet gelijk halen, ik wacht eerst op DS in meerdere kleuren. En, tja, launchtitels zijn ook niet al te best dus ik wacht ook gewoon op de goeie games.
Nee, 36/40quote:Op maandag 7 maart 2005 11:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar. Meteos kreeg 38/40 van Famitsu.
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:47 schreef Fliepke het volgende:
ik kon de verleiding niet weerstaan.
* Fliepke heeft ook een ds gereserveerd.
mja ik neem aan dat je wel mario 64 hebt gespeeldquote:Op maandag 7 maart 2005 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Nouja, ik heb me hele leven gek gespeeld met NES (mario), SNES (MARIO KART) en N64 (Zelda), vandaar mijn liefde voor Nintendo.
Ik vind de DS vet niet per se omdat het van Nintendo is maar omdat ik Puppy Times en Kirby en de touchcontrol van Metroid etc. allemaal heel erg gaaf vind. En PictoChat is ook wel cool. Voordat de DS was aangekondigd wilde ik trouwens een GBA SP kopen. Ik ga in ieder geval als de DS uit is ook effe wat GBA games aanscheffuh (Zelda, Megaman Zero)
Maar, ja, what's the rush? Ik wacht gewoon even.
Hier word ik ook een beetje chagarijnig van.quote:Op maandag 7 maart 2005 08:17 schreef GaF het volgende:
[..]
Nou bijna anderhalve twee weken... Denk dat ze het niet meer op voorraad hebben... Maar dan zet je dat toch op de website dat het 'out of stock' ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |