Ja, duh.quote:Op maandag 7 maart 2005 14:24 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
mja ik neem aan dat je wel mario 64 hebt gespeeld![]()
anders mag je nu echt van een flat springen
anders heb je echt wat gimist
Een frisbee?quote:
Lol.quote:msn chat schreef:
Stephanie: hey
Stephanie: ik wil een ds
Stephanie: ee vriendin gaat erook een kopen
je weet vast niet welke winkels he..?quote:Op maandag 7 maart 2005 17:26 schreef Roi het volgende:
Hij schijnt al in wat winkels verkocht te worden.
In Den-Haag schijnt het, weet niet welke winkel daarquote:Op maandag 7 maart 2005 18:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
je weet vast niet welke winkels he..?![]()
offtopic:
leuke games collectie!![]()
BOL.com kan zoveel beloven, maar de TPG moet ook meewerkenquote:Op maandag 7 maart 2005 23:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij zag ik je naam hangen ja....
Volgens bol.com zou je hem bij reservering vrijdag krijgen dus daar ga ik maar vanuit
Welcome to my live. Ik heb echt enorme tegenvallers met het importeren van hardware/software dit jaar. Ik zou mijn DS begin december krijgen.... Nu moet ik em gewoon hier kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:42 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Heh, best erg. Ik droomde vannacht dat ik hem pas veeel later kreeg en dat iedereen me uitlachte!![]()
![]()
Pictochat zit ingebouwd, zit er dus niet echt bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Wat krijg je er nu eigenlijk allemaal bij? Die Metroid demo en Pictochat?
quote:Uw bestelling is verpakt en staat klaar voor vervoer naar het afleveradres.
Gewoon De GameShop in Den Haag uiteraard! Gisteren gehaald. Tis wel een import unit, maar wie kan dat wat schelen. VIP sterren my ass.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:14 schreef Roi het volgende:
[..]
In Den-Haag schijnt het, weet niet welke winkel daar![]()
Guestbook![]()
We hadden al gauw een tekort aan bandwidth, Lycos haalde de site offline, gelijk nieuwe bandwidth gekocht, maar Lycos lijkt niks te doen. Ik vind het ook kut.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Weet iemand trouwens wat er met ds-gamer.nl is gebeurd??
Volgens Dixons krijg je het spel Metroid Prime 24 erbijquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Wat krijg je er nu eigenlijk allemaal bij? Die Metroid demo en Pictochat?
BMHquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:12 schreef BMH het volgende:
Ik krijg mijn NDS + Mario voor 161 euro. Nu officeel !
wie wat waar !@??!?@!?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:12 schreef BMH het volgende:
Ik krijg mijn NDS + Mario voor 161 euro. Nu officeel !
Toch niet een geïmporteerde he?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Het duurde 6 maand, maar nu krijg ik toch mijn zin![]()
Zoals Thomper zie, daar is het nu echt te laat voor. En hoe dan ook 161 euro is nog steeds een geweldig bedrag voor een NDS & Mario.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:41 schreef Lexie het volgende:
Heeft iemand de DS en de games al kunnen kopen/zien liggen in een winke?
Ik begin ongeduldig te worden. Waarom versturen ze dat ding nu niet gewoon zodat ik hem vandaag/morgen op kan halenquote:Uw bestelling is verpakt en staat klaar voor vervoer naar het afleveradres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |