abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2005 @ 15:00:05 #251
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25442272
Geduld is een schone zaak....
Houd van een lijntje.
pi_25442970
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
Nu nog de Nintendo DS
Ik moest lachen
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_25443353
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 15:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Geduld is een schone zaak....
Niet als je wacht op een nieuwe console van Nintendo...
Pff... Ik heb zin in een voorspellingswedstrijdje:P Wat zullen volgens jullie bij de launch de meest verkochte games gaan worden?

Ik denk:
1) Super Mario 64 DS
2) Wario Ware: Touched
3) Pokémon Dash(erg hč )

Ik hoop als het wordt:

1) Project Rub
2) Wario Ware: Touched
3) Polarium

Zodat Nintendo niet gaat beginnen met porten van N64 games, omdat ze zien dat ze toch weer goed verkopen
pi_25443374
Mijn broertje heeft heel lief de Bart Smit verkoper aangekeken, die nam hem naar het hok achterin, broertje mocht de stapels DSen aanschouwen, en morgen mag hij er eentje kopen. Alle spellen waren binnen, behalve de 5 spellen die werden uitgegeven door Nintendo, die komen morgen.

Kan ik eindelijk met meer dan een persoon pictochatten!
pi_25443392
Ik heb geen problemen met een paar ports van N64 games. Eindelijk Zelda: OoT, Paper Mario, en andere topgames on the go.
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:58:33 #256
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25443401
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
YES!!!!!! :D
IK HEB RAYMAN DS! EN EEN NINTENDO DS HOESJE!
* RaymanNL doet capslock uit
Nu nog de Nintendo DS
Dude, Rayman DS schijnt een bagger spel te zijn.

Pokemon Dash trouwens ook. Jammer.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:01:18 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25443417
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:57 schreef Thomper het volgende:
Ik heb geen problemen met een paar ports van N64 games. Eindelijk Zelda: OoT, Paper Mario, en andere topgames on the go.
Doe dan nieuwe delen in die series
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_25443451
Ik weet als Dash vreselijk schijnt te zijn... Spijtig... Wanneer komt Nintendo nu eens met een volwaardige Pokémon RPG. Iedereen zit zo te zeiken over een Pokémon MMORPG. Wel dat hoeft voor mij part niet zo, maar een echte 3D pokémongame zou gewoon geweldig zijn.
Ik hoop dat ze van Pearl & Diamond iets moois maken en niet weer topdown. De DS heeft toch de capaciteit er iets geweldigs van te maken!
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:16:16 #259
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25443613
Omfg... Puppy Times wordt echt een super vette uber mega HIT!!!!!!!

Nintendo has released the following factsheet, however there is a tiny point of interest that could make a few gamers happy:

# Key Information:Put a puppy inside your Nintendo DS!
# Good dog! Pick from multiple breeds, ranging from Labradors to Chihuahuas, then care for and train the puppy using the touch screen and mic.
# Pet the pup, acquire and play with more than 100 items like flying discs and outfits, or teach the dog to do tricks by creating voice commands.
# If you train your pup well enough, you can compete in dog shows and agility contests – win to unlock other items and puppy breeds to keep yours company.
# Play nice! Walk your puppies around the neighborhood or interact wirelessly with your friends' Nintendogs.

Game Storyline: Care for and train your puppy by petting it, walking it and buying it items to play with. As your dog competes in dog shows and agility contests, you can purchase other puppy breeds to keep yours company.

Characters: Puppies of multiple different breeds, like Chihuahuas, Labrador retrievers, beagles and German shepherds (final number and breeds TBD.)

How to progress through the game: Purchase one of several breeds available at the beginning of the game, then start spending time with your pup. Throw flying discs and balls to improve the pup's agility, bathe it when it gets dirty, and repeat voice commands to train the dog to do tricks. If you train it well enough, you'll excel in dog shows and agility contests, which will earn you money and unlock other items and puppy breeds. When you earn enough cash, you can buy even more puppies to live with yours.

Special powers/weapons/moves/features: Walking your pup around the neighborhood is vital, as you'll find items and meet other dogs. Over time, your pup's stamina will increase so you can explore farther and farther. You also can interact wirelessly with your friends' Nintendogs – you can set your DS to bark at you whenever another puppy is within wireless range.

Ziet er echt megagoed uit.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_25443784
Pff. Puppy's zijn niet mijn ding . Als ze zoiets nu met katten zouden uitbrengen zou het veel leuker zijn! Nee het lijkt me wel een leuk spel maar iets te tamagotchi-achtig, dus niet echt voor mij. Zouden die hondjes ook dood kunnen gaan? Hopelijk niet, want als ik het spel koop wil ik niet dat ze telkens dood gaan zoals in de Sims bij mij :p
pi_25443866
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doe dan nieuwe delen in die series
Ik heb nooit een N64 gehad, ssst.
pi_25444120
dat is vreselijk voor je
pi_25444289
Of dat ze die ports dan voor de helft van de prijs doen... maar dat doen ze natuurlijk niet want dan worden de DS games niet meer verkocht:( Trouwens, de DS zou eigenlijk moeten dienen voor nieuwe, innovatieve, origniele games, niet voor remakes...
Ik vind het wel raar, in het GBA(SP) tijdperk , vond ik het altijd zo dom dat iedereen over die remakes aan 't zeveren was. Ik denk dat dat komt doordat ik nooit een SNES heb gehad, dus ik kende die games niet... Een N64 echter heb ik wel gehad, met zo een beetje alle goede Nintendo/Rare games- Ik was vroegâh anti-andere developers - en nu ken ik die games allemaal...
Maar ja, ik denk niet als er veel mis kan gaan met de DS!

Pff... nog zo een 45 uren eer ik hem heb... Ik weet niet naar wat ik het meest keek, Halo 2(en dat was vreselijk) of de DS
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:17:40 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_25444506
Thomper, dan nog, koop een 2e hands N64 ofzo voor erbij, maar geen remakes aub

Overigens:

'The Bear' (ofzo?) wordt gebruikt voor promotie van de DS in de UK:

Kunnen ze beter enkelt die dames doen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_25444801
Man, ik heb 90 euro, en dan wil je dat ik een N64 koop. Ik 'koop' het wel anders.
  woensdag 9 maart 2005 @ 19:42:01 #266
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_25444812
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:56 schreef Thomper het volgende:
"..."heel lief de Bart Smit verkoper aangekeken, die nam hem naar het hok achterin"....."en morgen mag hij er eentje kopen"..."

Ik wil ook graag een DS.. maar er zijn grenzen

inkoppertje
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25445259
Ik heb vanochten bij de E-plaza even een minuutje wario ware gespeeld. Vond het eigenlijk wel heel cool
Who knew?
  woensdag 9 maart 2005 @ 20:51:01 #268
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25445415
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thomper, dan nog, koop een 2e hands N64 ofzo voor erbij, maar geen remakes aub

Overigens:

'The Bear' (ofzo?) wordt gebruikt voor promotie van de DS in de UK:
[afbeelding]
Kunnen ze beter enkelt die dames doen
Wat een lijpe knar!
Houd van een lijntje.
  Donald Duck held woensdag 9 maart 2005 @ 20:58:55 #269
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_25445537
Zijn er ook winkelketens in NL of BE die zich wel aan de adviesprijs van 30-40 per game houden?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_25445657
nope zever ik gezien heb neit , allleen gamecon wel
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:10:58 #271
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_25445769
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er ook winkelketens in NL of BE die zich wel aan de adviesprijs van 30-40 per game houden?
Wel sommige webwinkels
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:19:28 #272
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_25445972
De europese en amerikaanse hoesjes verschillen wel een beetje,

push it to the limit
pi_25446103
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:19 schreef mikando18 het volgende:
De europese en amerikaanse hoesjes verschillen wel een beetje,

[afbeelding]
de middelste is de europese en die is fakking lelijk
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:37:55 #274
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_25446396
bah, ik wil gewoon de amerikaanswe doosjes.. heb nu 4 amerikaanse games (feel the magic, marioDS, urban Asphalt en Mr. Driller) en overmorgen dan warioware erbij. erg jammer dat ze verschillen....

ze lijken ook wel iets dikker......
koekje erbij?
  woensdag 9 maart 2005 @ 21:40:32 #275
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_25446437
Pfff wat een gezever om een doosje....
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: