MOOI! da's al éénquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:33 schreef rena het volgende:
Het begint hier nu ook harder te sneeuwen![]()
Wil ik niet![]()
Ik denk dat die van mij niet gesloten is hoor, dat lijkt me wel raar! Op de site van school staat ook niets dus.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:34 schreef ayla1 het volgende:
Zou ik eerst school maar eens bellen, de meeste zijn vandaag gesloten.
Hogeschool denk ik niet..andere scholen wel trouwens. Net in de trein zaten heel veel mensen die naar Groningen waren gereisd en weer terug konden omdat ze strandden doordat de bussen niet reden en ze voor een dichte deur bij school stondenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:36 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik denk dat die van mij niet gesloten is hoor, dat lijkt me wel raar! Op de site van school staat ook niets dus.
Ik zal hem jou richting opsturenquote:
Vorig jaar om deze tijd hadden we wel sneeuw weet ik nog wel. Maar deze 1 mm sneeuw vind ik ook nietsquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:17 schreef babyfeet het volgende:
Mijn laatste post
hier in noord brabantkan je alleen maar van dromen
en een cm of 10 vind ik al best
heb je een hekel aan schnappi Beaker ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:47 schreef Beaker het volgende:wij hebben sneeuw heel veel sneeuw
zie ik daar die krokodil voorbij komen![]()
quote:
Ik vindt het een lief plaatje en de dance versie is ook wel grappigquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:47 schreef Beaker het volgende:wij hebben sneeuw heel veel sneeuw
zie ik daar die krokodil voorbij komen![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:57 schreef poemojn het volgende:
Wie duimt er mee voor een Elfstedentocht?
Ikke!quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:57 schreef poemojn het volgende:
Mijn man moet nu lopend door de sneeuw naar z'n werk.
Ben ik even blij dat ik voldoende eten in huis heb en niet naar het winkelcentrum hoef, met kinderwagen.
Wie duimt er mee voor een Elfstedentocht?
Uhm... Maar dan word het natuurlijk welquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:03 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ikke!
Nu ik er zó dichtbij woon moet ie maar komen!
* Suzanna jaloers is...quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:57 schreef poemojn het volgende:
Ben ik even blij dat ik voldoende eten in huis heb en niet naar het winkelcentrum hoef, met kinderwagen.
This is Ridderkerk speaking for Rotterdamquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:20 schreef Suzanna het volgende:
Wat voor werk doe je, Beaker??? Lekker is dat, als je nix te doen hebt....
*kijkt uit raam*quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:03 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ikke!
Nu ik er zó dichtbij woon moet ie maar komen!
Gaan jullie alweer verhuizen of begrijp ik het nu nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:36 schreef poemojn het volgende:
We zijn verhuisd toen ik zwanger was, toen hadden we er de puf niet voor en vlak na Myrthe's geboorte ook niet.. en nu heeft 't geen zin meer, we kunnen de plinten beter heel laten voor 't volgende huis.
altavista.nlquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:05 schreef Beaker het volgende:
Zeg, weet iemand hier hoe ik "reeds betaald" schrijf in het duits?
Ik namelijk niet
Oh, oke. Dan geef ik je helemaal gelijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:11 schreef poemojn het volgende:
Miss_D, we gaan dit/volgend jaar meer naar midden NL verhuizen is de bedoeling (ivm werk van m'n man). Vandaar.
schon bezahlt, schon eingelöst. Die kunnen ook.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
altavista.nl
reeds betaald= already paid
already paid=bereits zahlend of schon gezahlt
Zoheee!!!! Loop ik hier te klagen....quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:25 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Nou ik heb net ff gemeten en hier ligt dus een 50 cm sneeuw
Yup, das typisch mijn overbuufquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:37 schreef Rottdog het volgende:
Misschien hebben ze straf Miss_d dat ze daarom voor het raam moeten zitten om al het leuke sneeuw te missen
Ik heb het niet helemaal gevolgd denk ik, maar waar werk je nu eigenlijk? Niet meer bij ETOS toch?quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Owww lady-wrb!! Die is goed gelukt!!!!! Luca carnaval is al geweest hoor![]()
Ik ben ook weer lekker thuis. Misschien straks net als Slaapmeisje nog ff lekker met vriendje wandelen..maar er moeten ook nog boodschapjes gedaan worden. En morgen heb ik vrij gekregen, omdat ik dan jarig ben en ze tevreden over me zijn. Kreeg zelfs alvast een Iris-cheque!! * clauwheee is blij
Opschepperquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:02 schreef Lois het volgende:
Met een tergende snelheid zijn we in Amsterdam aangekomen waar ik uit het station liep en constateerde dat daar toch beduidend weinig sneeuw lag vergeleken bij thuis. Het was meer een klein laagje met een heleboel blubberzooi.
Als de bussen rijden natuurlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:16 schreef daniman het volgende:
hehe het scheelt dat ik morgen gewoon weer de bus pak en niets hoef uit te graven
Wat er gisteren in Breda gevallen is, is vandaag al weer een hoop van wegquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
* Spekkiemonster smijt ook even wat sneeuwballen in het rond ....(Bukken dames!)
het lijken wek kabelbanen die waslijnen Lady wrb..... mooi hoor zoveel sneeuw.
Hier ligt ook een flink pak, gisteravond al hoor (Breda). Ik was nog maar een wandeling gaan maken zo sávonds en dat was echt prachtig, ookal is er hier verder niks moois of leuks te zien. Maar nu wel .... alles lijkt wel mooi als er een pak sneeuw op ligt...
*duikt weer t bedje in ... spekkie heeft middenoorontsteking![]()
Ben blij dat jij blij bent met de snoeperij, maar ik heb nog niks gehadquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:30 schreef melonovy het volgende:
snoeperij!
* clauwheee er dus een grote aardbeienroomvlaai tegenaan gooitquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben blij dat jij blij bent met de snoeperij, maar ik heb nog niks gehad
Ja, hehe. Nou zit ik helemaal onderquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:53 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee er dus een grote aardbeienroomvlaai tegenaan gooit
Ja gelukkig wel! Een van de 2 mensen die bij het gesprek was was zelf ook te laat!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
oi
Ze snapten het wel, neem ik aan?
Ik heb geparkeerd achter zo'n rood gebouw. Iemand zei dat dat de PABO is, maar dat weet ik dus niet? Daar was een terrein, we hebben daar maar geparkeerd, het was helemaal wit dus je kon niet zien of er lijnen stonden ofzo. Maar het was meteen bij een achteringang van de gemeente!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zabb, kon je trouwens goed parkeren bij het stadhuis? En hoe is het verders gegaan met het gesprek zelf? Ik heb een keer een sollicitatiegesprek gehad en ben toen met het openbaar vervoer gegaan. In de stromende regen was ik op zoek naar dat bedrijf, maar omdat het een megagroot industrieterrein was kon ik het zo gauw niet vinden. Jammergenoeg had ik ook geen paraplu bij me. Pas op de terugweg in de lift kwam ik erachter dat ik het hele gesprek met panda oogjes had gevoerdBen overigens toen niet aangenomen al denk ik niet dat het daaraan gelegen heeft hoor. Als het goed klikt dan zijn dat maar kleinigheidje.
Ik hoop dat je wordt aangenomen![]()
Dat is de Aardbei en daar zit inderdaad de Pabo. Ze houden hier in Almere wel van rare namenquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:53 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb geparkeerd achter zo'n rood gebouw. Iemand zei dat dat de PABO is, maar dat weet ik dus niet?
quote:Doc: Een nachtmerrie voor iedere ouder
In deze tijd van dubbele inkomens en werkende ouders wordt de opvoeding van de kinderen steeds vaker overgelaten aan de oppas en andere ingehuurde zorgverleners. Het gros van hen is deskundig en betrouwbaar, maar er is ook een aanzienlijk percentage dat een stuk minder capabel blijkt te zijn. Onderzoek in deze beroepsgroep leidde nog niet zo lang geleden tot schokkende cijfers. Per jaar zijn er zo'n duizend kinderen die overlijden of ernstig gewond raken door toedoen van mensen die zijn aangesteld om op hen te passen. Deze documentaire belicht onder meer de oppasbranche en probeert antwoord te geven op de vraag wat je kunt doen om er zeker van te zijn dat je kinderen veilig zijn. Ongelukjes gebeuren altijd maar hoe weet je dat er goed op ze wordt gepast als je er als ouders niet bij bent?
En jou ook een goede nachtrust toegewenst Poemojnquote:
Tuurlijk isser over..ik koop altijd teveelquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
hey muts, heb je nog hapjes
miss_d gaat gewoon door met het neerzetten van zichzelf als vreetmonster![]()
![]()
zit ook aspartaam in.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ik drink nu ook al een paar dagen slimpie
Jawelquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Glee de hond niet erg weg Spin?
Mooi, zet maar neer danquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tuurlijk isser over..ik koop altijd teveel
Hihi, er zitten veel meer KCal in dan in Slimpie, daarom ben ik overgestapt (fles erbij pakt: 300 KCal per 100 ml tegen 5 KCal) Vandaar dat ik overgestapt ben. Tis ook veel lekkerder (KC dan dus he)quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Ik drink nu carvan sevitan, heeeeeeeeeeeerlijk. Geen zoetstoffen. En ook niet erg veel suiker... geloof ik
Heb je ook gekeken? 't Ging dus over Amerika (was te verwachten bij Net5). Gezien de chaos in de kdv's die ze daar lieten zien verbaast 't me niets dat uit sommige onderzoeken een verhoogd risico op ADHD ed komt bij kinderen die naar een kdv gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Loena-tik- het volgende:
En jou ook een goede nachtrust toegewenst Poemojn![]()
dat van die hondenquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:54 schreef jessie het volgende:
Wat ziet er grappig uit Daniman?
Ja er zit wel meer kal in, maar je bent dan ook meer voor je suikergevoel verzadigd vind ik dan.
En ik neem het dus ivm de schadelijke zoetstoffen.
Ach joh tis altijd wat.
En van die dikke reet kom ik volgens mij nooit meer af
ik heb het ook gezien, maar dat van die beelden van mishandeling... ik heb maar even de andere kant opgekeken op een gegeven moment omdat ik er gewoon kwaad om werdquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:55 schreef poemojn het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken? 't Ging dus over Amerika (was te verwachten bij Net5). Gezien de chaos in de kdv's die ze daar lieten zien verbaast 't me niets dat uit sommige onderzoeken een verhoogd risico op ADHD ed komt bij kinderen die naar een kdv gaan.
Maar die scenes waarin met kinderen gegooid werd..![]()
Het is hier nu al - 14quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:28 schreef babyfeet het volgende:
PLAATSELIJK ZEER STRENGE VORST
Inmiddels begint het op meer plaatsen op te klaren en in die gebieden duikelt de temperatuur naar beneden. Inmiddels vriest het in Groningen al 11 graden en lokaal kan het vannacht -16 worden. In het zuidoosten is de bewolking een stuk hardnekkiger en daar wordt het dan minder koud. Vooral in de koude gebieden is later kans op verraderlijke gladheid Overdag loopt de temperatuur op tot in de buurt van het vriespunt. Eerst is de zon te zien,'s middags gaat het van het westen uit sneeuwen, lokaal valt 10 cm.
heb ik van weerkamer.nl
De tranen stonden me in mijn ogen bij die scenes. Afschuwelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:55 schreef poemojn het volgende:
[..]
Heb je ook gekeken? 't Ging dus over Amerika (was te verwachten bij Net5). Gezien de chaos in de kdv's die ze daar lieten zien verbaast 't me niets dat uit sommige onderzoeken een verhoogd risico op ADHD ed komt bij kinderen die naar een kdv gaan.
Zou je eigenlijk wel moeten doen als je radiatoren hebt omdat die kunnen bevriezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:35 schreef mallemeid het volgende:
Hier was het -9, gewoon extra deken erbij gepakt en raampje dichtgedaan. Fleece huispak aangedaan en helemaal niet koud gehadVolgens mij is het ook helemaal niet lekker om een verwarming aan te hebben op een slaapkamer. Tenminste, ik vind van niet
.
Jippiequote:10:13 uur Haarlem<->Leiden Door een wisselstoring rijden er tussen Leiden en Haarlem geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Leiden en Alkmaar en tussen Leiden en Haarlem kunnen omreizen via Schiphol.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:55 schreef poemojn het volgende:
[..]
BE ik heb je hoofd gezien, LEUK!!! Ga daar ook eens even rondsnuffelenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Even een tussendoor meldinkje. B&H, waar vroeger allemaal babes en hunks in rondhuppelden is vernieuwd. Het stikt er van de leuke topics waar je jezelf op foto's kan spammen. Badeentjes, gebruiksvoorwerpen, natte haren, brillen, lachspiegels, gala, noem het maar op.
Voor als je je nog eens een momentje verveelt. Ik ben al verslaafd
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Na een reis van slechts 5 uurzijn we in Roosendaal aangekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |