Ja, hehe. Nou zit ik helemaal onderquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:53 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee er dus een grote aardbeienroomvlaai tegenaan gooit
Ja gelukkig wel! Een van de 2 mensen die bij het gesprek was was zelf ook te laat!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
oi
Ze snapten het wel, neem ik aan?
Ik heb geparkeerd achter zo'n rood gebouw. Iemand zei dat dat de PABO is, maar dat weet ik dus niet? Daar was een terrein, we hebben daar maar geparkeerd, het was helemaal wit dus je kon niet zien of er lijnen stonden ofzo. Maar het was meteen bij een achteringang van de gemeente!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zabb, kon je trouwens goed parkeren bij het stadhuis? En hoe is het verders gegaan met het gesprek zelf? Ik heb een keer een sollicitatiegesprek gehad en ben toen met het openbaar vervoer gegaan. In de stromende regen was ik op zoek naar dat bedrijf, maar omdat het een megagroot industrieterrein was kon ik het zo gauw niet vinden. Jammergenoeg had ik ook geen paraplu bij me. Pas op de terugweg in de lift kwam ik erachter dat ik het hele gesprek met panda oogjes had gevoerdBen overigens toen niet aangenomen al denk ik niet dat het daaraan gelegen heeft hoor. Als het goed klikt dan zijn dat maar kleinigheidje.
Ik hoop dat je wordt aangenomen![]()
Dat is de Aardbei en daar zit inderdaad de Pabo. Ze houden hier in Almere wel van rare namenquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:53 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb geparkeerd achter zo'n rood gebouw. Iemand zei dat dat de PABO is, maar dat weet ik dus niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |