Ik heb het niet helemaal gevolgd denk ik, maar waar werk je nu eigenlijk? Niet meer bij ETOS toch?quote:Op woensdag 2 maart 2005 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Owww lady-wrb!! Die is goed gelukt!!!!! Luca carnaval is al geweest hoor![]()
Ik ben ook weer lekker thuis. Misschien straks net als Slaapmeisje nog ff lekker met vriendje wandelen..maar er moeten ook nog boodschapjes gedaan worden. En morgen heb ik vrij gekregen, omdat ik dan jarig ben en ze tevreden over me zijn. Kreeg zelfs alvast een Iris-cheque!! * clauwheee is blij
Opschepperquote:Op woensdag 2 maart 2005 20:02 schreef Lois het volgende:
Met een tergende snelheid zijn we in Amsterdam aangekomen waar ik uit het station liep en constateerde dat daar toch beduidend weinig sneeuw lag vergeleken bij thuis. Het was meer een klein laagje met een heleboel blubberzooi.
Als de bussen rijden natuurlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:16 schreef daniman het volgende:
hehe het scheelt dat ik morgen gewoon weer de bus pak en niets hoef uit te graven
Wat er gisteren in Breda gevallen is, is vandaag al weer een hoop van wegquote:Op donderdag 3 maart 2005 08:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
* Spekkiemonster smijt ook even wat sneeuwballen in het rond ....(Bukken dames!)
het lijken wek kabelbanen die waslijnen Lady wrb..... mooi hoor zoveel sneeuw.
Hier ligt ook een flink pak, gisteravond al hoor (Breda). Ik was nog maar een wandeling gaan maken zo sávonds en dat was echt prachtig, ookal is er hier verder niks moois of leuks te zien. Maar nu wel .... alles lijkt wel mooi als er een pak sneeuw op ligt...
*duikt weer t bedje in ... spekkie heeft middenoorontsteking![]()
Ben blij dat jij blij bent met de snoeperij, maar ik heb nog niks gehadquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:30 schreef melonovy het volgende:
snoeperij!
* clauwheee er dus een grote aardbeienroomvlaai tegenaan gooitquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben blij dat jij blij bent met de snoeperij, maar ik heb nog niks gehad
Ja, hehe. Nou zit ik helemaal onderquote:Op donderdag 3 maart 2005 10:53 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee er dus een grote aardbeienroomvlaai tegenaan gooit
Ja gelukkig wel! Een van de 2 mensen die bij het gesprek was was zelf ook te laat!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:28 schreef miss_dynastie het volgende:
oi
Ze snapten het wel, neem ik aan?
Ik heb geparkeerd achter zo'n rood gebouw. Iemand zei dat dat de PABO is, maar dat weet ik dus niet? Daar was een terrein, we hebben daar maar geparkeerd, het was helemaal wit dus je kon niet zien of er lijnen stonden ofzo. Maar het was meteen bij een achteringang van de gemeente!quote:Op donderdag 3 maart 2005 11:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zabb, kon je trouwens goed parkeren bij het stadhuis? En hoe is het verders gegaan met het gesprek zelf? Ik heb een keer een sollicitatiegesprek gehad en ben toen met het openbaar vervoer gegaan. In de stromende regen was ik op zoek naar dat bedrijf, maar omdat het een megagroot industrieterrein was kon ik het zo gauw niet vinden. Jammergenoeg had ik ook geen paraplu bij me. Pas op de terugweg in de lift kwam ik erachter dat ik het hele gesprek met panda oogjes had gevoerdBen overigens toen niet aangenomen al denk ik niet dat het daaraan gelegen heeft hoor. Als het goed klikt dan zijn dat maar kleinigheidje.
Ik hoop dat je wordt aangenomen![]()
Dat is de Aardbei en daar zit inderdaad de Pabo. Ze houden hier in Almere wel van rare namenquote:Op donderdag 3 maart 2005 11:53 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik heb geparkeerd achter zo'n rood gebouw. Iemand zei dat dat de PABO is, maar dat weet ik dus niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |