Vanmorgen vroeg de auto uitgegraven en naar het station gegleden. Daar aangekomen ruim een half uur op een trein gewacht. Net toen ik het bijna wou opgeven kwam er een piepklein treintje voor een heleboel mensen.
![]()
Goed, daar in geperst, krantje klein opgevouwen zodat ik hem tegen de rug van mijn voorbuurman kon lezen en ik was er klaar voor. Riep ineens de machinist "we gaan niet!" . Mooi, dacht ik nog, dan kan ik mooi naar mijn warme bedje
![]()
maar na 3 seconden klonk al "ownee, we gaan het voorzichtig proberen".
Met een tergende snelheid zijn we in Amsterdam aangekomen waar ik uit het station liep en constateerde dat daar toch beduidend weinig sneeuw lag vergeleken bij thuis. Het was meer een klein laagje met een heleboel blubberzooi.
Vanmiddag ben ik een half uur eerder vertrokken omdat er sprake was van ruime vertraging richting huis. Dat viel gelukkig allemaal hartstikke mee en ik was nog best op tijd thuis. Thuis aangekomen moesten we eerst met een schep onze parkeerplaats leegscheppen omdat we onze auto er niet in kregen
![]()
zoveel sneeuw ligt hier. Ik zal zo eens even de foto's van het kaartje halen om te illustreren dat hier echt enorm veel is gevallen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥