*kijkt uit raam*quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:03 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ikke!
Nu ik er zó dichtbij woon moet ie maar komen!
Gaan jullie alweer verhuizen of begrijp ik het nu nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:36 schreef poemojn het volgende:
We zijn verhuisd toen ik zwanger was, toen hadden we er de puf niet voor en vlak na Myrthe's geboorte ook niet.. en nu heeft 't geen zin meer, we kunnen de plinten beter heel laten voor 't volgende huis.
altavista.nlquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:05 schreef Beaker het volgende:
Zeg, weet iemand hier hoe ik "reeds betaald" schrijf in het duits?
Ik namelijk niet
Oh, oke. Dan geef ik je helemaal gelijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:11 schreef poemojn het volgende:
Miss_D, we gaan dit/volgend jaar meer naar midden NL verhuizen is de bedoeling (ivm werk van m'n man). Vandaar.
schon bezahlt, schon eingelöst. Die kunnen ook.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
altavista.nl
reeds betaald= already paid
already paid=bereits zahlend of schon gezahlt
Zoheee!!!! Loop ik hier te klagen....quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:25 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Nou ik heb net ff gemeten en hier ligt dus een 50 cm sneeuw
Yup, das typisch mijn overbuufquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:37 schreef Rottdog het volgende:
Misschien hebben ze straf Miss_d dat ze daarom voor het raam moeten zitten om al het leuke sneeuw te missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |