quote:Doc: Een nachtmerrie voor iedere ouder
In deze tijd van dubbele inkomens en werkende ouders wordt de opvoeding van de kinderen steeds vaker overgelaten aan de oppas en andere ingehuurde zorgverleners. Het gros van hen is deskundig en betrouwbaar, maar er is ook een aanzienlijk percentage dat een stuk minder capabel blijkt te zijn. Onderzoek in deze beroepsgroep leidde nog niet zo lang geleden tot schokkende cijfers. Per jaar zijn er zo'n duizend kinderen die overlijden of ernstig gewond raken door toedoen van mensen die zijn aangesteld om op hen te passen. Deze documentaire belicht onder meer de oppasbranche en probeert antwoord te geven op de vraag wat je kunt doen om er zeker van te zijn dat je kinderen veilig zijn. Ongelukjes gebeuren altijd maar hoe weet je dat er goed op ze wordt gepast als je er als ouders niet bij bent?
En jou ook een goede nachtrust toegewenst Poemojnquote:
Tuurlijk isser over..ik koop altijd teveelquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
hey muts, heb je nog hapjes
miss_d gaat gewoon door met het neerzetten van zichzelf als vreetmonster![]()
![]()
zit ook aspartaam in.quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ik drink nu ook al een paar dagen slimpie
Jawelquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Glee de hond niet erg weg Spin?
Mooi, zet maar neer danquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tuurlijk isser over..ik koop altijd teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |