MOOI! da's al éénquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:33 schreef rena het volgende:
Het begint hier nu ook harder te sneeuwen![]()
Wil ik niet![]()
Ik denk dat die van mij niet gesloten is hoor, dat lijkt me wel raar! Op de site van school staat ook niets dus.quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:34 schreef ayla1 het volgende:
Zou ik eerst school maar eens bellen, de meeste zijn vandaag gesloten.
Hogeschool denk ik niet..andere scholen wel trouwens. Net in de trein zaten heel veel mensen die naar Groningen waren gereisd en weer terug konden omdat ze strandden doordat de bussen niet reden en ze voor een dichte deur bij school stondenquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:36 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik denk dat die van mij niet gesloten is hoor, dat lijkt me wel raar! Op de site van school staat ook niets dus.
Ik zal hem jou richting opsturenquote:
Vorig jaar om deze tijd hadden we wel sneeuw weet ik nog wel. Maar deze 1 mm sneeuw vind ik ook nietsquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:17 schreef babyfeet het volgende:
Mijn laatste post
hier in noord brabantkan je alleen maar van dromen
en een cm of 10 vind ik al best
heb je een hekel aan schnappi Beaker ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:47 schreef Beaker het volgende:wij hebben sneeuw heel veel sneeuw
zie ik daar die krokodil voorbij komen![]()
quote:
Ik vindt het een lief plaatje en de dance versie is ook wel grappigquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:47 schreef Beaker het volgende:wij hebben sneeuw heel veel sneeuw
zie ik daar die krokodil voorbij komen![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:57 schreef poemojn het volgende:
Wie duimt er mee voor een Elfstedentocht?
Ikke!quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:57 schreef poemojn het volgende:
Mijn man moet nu lopend door de sneeuw naar z'n werk.
Ben ik even blij dat ik voldoende eten in huis heb en niet naar het winkelcentrum hoef, met kinderwagen.
Wie duimt er mee voor een Elfstedentocht?
Uhm... Maar dan word het natuurlijk welquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:03 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ikke!
Nu ik er zó dichtbij woon moet ie maar komen!
* Suzanna jaloers is...quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:57 schreef poemojn het volgende:
Ben ik even blij dat ik voldoende eten in huis heb en niet naar het winkelcentrum hoef, met kinderwagen.
This is Ridderkerk speaking for Rotterdamquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:20 schreef Suzanna het volgende:
Wat voor werk doe je, Beaker??? Lekker is dat, als je nix te doen hebt....
*kijkt uit raam*quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:03 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ikke!
Nu ik er zó dichtbij woon moet ie maar komen!
Gaan jullie alweer verhuizen of begrijp ik het nu nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 11:36 schreef poemojn het volgende:
We zijn verhuisd toen ik zwanger was, toen hadden we er de puf niet voor en vlak na Myrthe's geboorte ook niet.. en nu heeft 't geen zin meer, we kunnen de plinten beter heel laten voor 't volgende huis.
altavista.nlquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:05 schreef Beaker het volgende:
Zeg, weet iemand hier hoe ik "reeds betaald" schrijf in het duits?
Ik namelijk niet
Oh, oke. Dan geef ik je helemaal gelijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 12:11 schreef poemojn het volgende:
Miss_D, we gaan dit/volgend jaar meer naar midden NL verhuizen is de bedoeling (ivm werk van m'n man). Vandaar.
schon bezahlt, schon eingelöst. Die kunnen ook.quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
altavista.nl
reeds betaald= already paid
already paid=bereits zahlend of schon gezahlt
Zoheee!!!! Loop ik hier te klagen....quote:Op woensdag 2 maart 2005 12:25 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Nou ik heb net ff gemeten en hier ligt dus een 50 cm sneeuw
Yup, das typisch mijn overbuufquote:Op woensdag 2 maart 2005 13:37 schreef Rottdog het volgende:
Misschien hebben ze straf Miss_d dat ze daarom voor het raam moeten zitten om al het leuke sneeuw te missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |