abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25355392
Slaap lekker babyfeet!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 23:50:25 #252
43556 miss_dynastie
pi_25355419
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:42 schreef jessie het volgende:
Ik drink nu carvan sevitan, heeeeeeeeeeeerlijk. Geen zoetstoffen. En ook niet erg veel suiker... geloof ik
Hihi, er zitten veel meer KCal in dan in Slimpie, daarom ben ik overgestapt (fles erbij pakt: 300 KCal per 100 ml tegen 5 KCal) Vandaar dat ik overgestapt ben. Tis ook veel lekkerder (KC dan dus he)
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:50:42 #253
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25355426
hehe dat moet er grappig uitzien jessie!!
patat ftw :)
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:51:21 #254
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25355439
trusten Babyfeet
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 23:51:35 #255
43556 miss_dynastie
pi_25355444
trusten babyfeet
pi_25355501
Wat ziet er grappig uit Daniman?
Ja er zit wel meer kal in, maar je bent dan ook meer voor je suikergevoel verzadigd vind ik dan.
En ik neem het dus ivm de schadelijke zoetstoffen.
Ach joh tis altijd wat.
En van die dikke reet kom ik volgens mij nooit meer af
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25355510
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef Loena-tik- het volgende:
En jou ook een goede nachtrust toegewenst Poemojn
Heb je ook gekeken? 't Ging dus over Amerika (was te verwachten bij Net5). Gezien de chaos in de kdv's die ze daar lieten zien verbaast 't me niets dat uit sommige onderzoeken een verhoogd risico op ADHD ed komt bij kinderen die naar een kdv gaan.
Maar die scenes waarin met kinderen gegooid werd..
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 23:55:32 #258
43556 miss_dynastie
pi_25355515
Krijg net een mailtje van een kennis... binnen negen dagen komt zijn derde kindje... hoe bedoel je: we moeten meer contact houden, wist niet eens dat zijn vrouw zwanger is
pi_25355549
Schaam je MissD

Poejmon volgens mij is ADHD niet iets wat je kan krijgen door prikkels van buitenaf hoor.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 maart 2005 @ 23:57:24 #260
43556 miss_dynastie
pi_25355560
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:56 schreef jessie het volgende:
Schaam je MissD
Hoezo? Hij had het ook ff kunnen vertellen, toch
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:57:57 #261
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25355570
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:54 schreef jessie het volgende:
Wat ziet er grappig uit Daniman?
Ja er zit wel meer kal in, maar je bent dan ook meer voor je suikergevoel verzadigd vind ik dan.
En ik neem het dus ivm de schadelijke zoetstoffen.
Ach joh tis altijd wat.
En van die dikke reet kom ik volgens mij nooit meer af
dat van die honden
pi_25355572
Alhoewel nu kan ik het drukke gedrag van die 2 meiden van me toch wel verklaren met een chaoot als moeder
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25355587
Ja das waar MissD

O dat daniman, ja is echt een grappig gezicht!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 maart 2005 @ 23:59:44 #264
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25355610
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 23:55 schreef poemojn het volgende:

[..]

Heb je ook gekeken? 't Ging dus over Amerika (was te verwachten bij Net5). Gezien de chaos in de kdv's die ze daar lieten zien verbaast 't me niets dat uit sommige onderzoeken een verhoogd risico op ADHD ed komt bij kinderen die naar een kdv gaan.
ik heb het ook gezien, maar dat van die beelden van mishandeling... ik heb maar even de andere kant opgekeken op een gegeven moment omdat ik er gewoon kwaad om werd
pi_25355706
Jessie, klopt maar de diagnose blijft subjectief en op basis van symptomen. Dus een kind dat druk gedrag vertoont door de omgeving en niet zorgvuldig gediagnostiseerd wordt kan dan snel een ADHD-diagnose krijgen.
pi_25355740
Ja maar dat kan dus bij alles waarbij er niet zorgvuldig gediagnostiseerd word.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25355785
Tuurlijk, maar dit soort stoornissen staan daarom bekend.
(Bijv orthopedagogen/psychologen/fysiotherapeuten/schoolmeesters/huisartsen stellen hier in NL die diagnose ook wel, ipv na zorgvuldig onderzoek olv kinderpsychiater.)
pi_25355928
Ja dan nog slaat de stelling dat in sommige onderzoeken een verhoogd risico op ADHD voorkomt bij kinderen die naar een kdv gaan nergens op. Of er nu wel of niet goed gediagnostiseerd is. Puur omdat de leefomgeving er niet de oorzaak van kan zijn.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25356024
Ze hebben dat labeltje wel, en waarschijnlijk heeft het onderzoek die diagnosestelling toen niet onderzocht.
pi_25356119
Volgens mij was het dit onderzoek: meer info

Laat ik meteen even relativerende noot toevoegen mbt bijv Intensief contact tussen ouder en kind, zoals praten, lachen, zingen en spelletjes doen, is cruciaal voor de ontwikkeling van hersenstructuren van baby en peuter.: in veel culturen is het totaal ongebruikelijk om als volwassene aandacht te geven aan een kind onder de 2 jaar, dat nog niet eens kan praten (bijv bij sommige indianenstammen werd 't kind in de wigwam achtergelaten overdag, vastgebonden aan een plankje). Toch worden die ook groot en volwassen.
pi_25356124
Ja precies
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25356500
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 22:28 schreef babyfeet het volgende:
PLAATSELIJK ZEER STRENGE VORST
Inmiddels begint het op meer plaatsen op te klaren en in die gebieden duikelt de temperatuur naar beneden. Inmiddels vriest het in Groningen al 11 graden en lokaal kan het vannacht -16 worden. In het zuidoosten is de bewolking een stuk hardnekkiger en daar wordt het dan minder koud. Vooral in de koude gebieden is later kans op verraderlijke gladheid Overdag loopt de temperatuur op tot in de buurt van het vriespunt. Eerst is de zon te zien,'s middags gaat het van het westen uit sneeuwen, lokaal valt 10 cm.

heb ik van weerkamer.nl
Het is hier nu al - 14
De wc is Siberisch koud, ik heb extra dekbedden op bed gelegd, geen cv....brrrrrrrrrr...
pi_25356536
Hier is het -15... 'k Ga maar in m'n lekkere warme (water)bedje liggen.
pi_25356993
Truste poemojn, ik heb gelukkig ook een verwarmd waterbed
  vrijdag 4 maart 2005 @ 07:35:00 #275
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25358995
Goeiemorgen!
Van gladheid zal ik denk ik niet veel last hebben... het rijdt hier gewoon allemaal normaal
Hoe is het bij jullie met de gladheid?
pi_25358999
Hier was het -9, gewoon extra deken erbij gepakt en raampje dichtgedaan. Fleece huispak aangedaan en helemaal niet koud gehad Volgens mij is het ook helemaal niet lekker om een verwarming aan te hebben op een slaapkamer. Tenminste, ik vind van niet .
pi_25359138
quote:

[..]

De tranen stonden me in mijn ogen bij die scenes. Afschuwelijk.
Hoe gestoord ben je dan wel niet
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_25359338
Zo, wat drinken een aantal van jullie veel cola zeg!!
Ik drink eigenlijk nooit cola, ik heb het liefste gewoon water! Dat vind ik echt het lekkerst. Een glaasje spa rood gaat er meestal ook wel in.

Ik heb het vannacht helemaal niet koud gehad gelukkig! En ik doe trouwens nooit een verwarming aan op mijn slaapkamer, dat vind ik niet fijn!
pi_25359477
Een tijdje terug was ik ook verslaafd aan cola, maar op een gegeven moment vond ik het niet lekker meer. Nu drink ik crystal clear (zitten bijna geen calorieen in!) of spa en fruit. Veel lekkerder
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 09:08:23 #280
43556 miss_dynastie
pi_25359549
Mag ik hier even heeeeel veel respect hebben voor die aardige mevrouw van viking, die vanochtend in alle gladheid mijn bestelde batterijlader en batterijen kwam brengen voor de digicam natuurlijk

En ik heb het niet koud gehad vannacht. mister_d kwam weer eens veel later naar bed en die was wel steenkoud, brrrr
pi_25359813
Wat fijn, miss_d!

Ik blijf lekker thuis vandaag
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 4 maart 2005 @ 10:20:25 #282
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_25360469
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 07:35 schreef mallemeid het volgende:
Hier was het -9, gewoon extra deken erbij gepakt en raampje dichtgedaan. Fleece huispak aangedaan en helemaal niet koud gehad Volgens mij is het ook helemaal niet lekker om een verwarming aan te hebben op een slaapkamer. Tenminste, ik vind van niet .
Zou je eigenlijk wel moeten doen als je radiatoren hebt omdat die kunnen bevriezen.
pi_25360540
Verwarming aan op de slaapkamer is

Ik ben Lijk wel een oud wijf, heb zo'n rugpijn dak mn bed amper uit kon komen. En ik heb geeeen idee hoe ik er aan kom. Nou ja, ik werk toch lekker thuis vandaag

* clauwheee erg fout is begonnen vanochtend met slagroomtaart
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 maart 2005 @ 10:40:00 #284
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25360780
Geen idee hoe koud het hier was vannacht. Ik heb het in elk geval niet koud gehad. En ik heb niet eens een kachel in mijn slaapkamer Raam stond ook gewoon op een kier. Ik zet wel altijd even de elektrische deken aan voor ik ga slapen. Lekker warm bed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25361052
Hier int koude Grunn ook gewoon raam open gehad hoor Lekker!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 maart 2005 @ 10:57:08 #286
13151 crew  Rewimo
pi_25361080
quote:
10:13 uur Haarlem<->Leiden Door een wisselstoring rijden er tussen Leiden en Haarlem geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Leiden en Alkmaar en tussen Leiden en Haarlem kunnen omreizen via Schiphol.
Jippie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_25361405
quote:

[..]

Uit principe niet gekeken naar dat programma, ik weet al bij voorbaat dat ik daar misselijk van word...

edit:geen zin om uit te loggen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_25364298
Hallokidoki!!!!!!!!!

Ben ffies online Zit ff bij me "schoonouders".... Zo ff een update van hiero...

BEn 9 feb bij een nieuwe baan begonnen als telefonisch verkoper van een plekkie in een onlinebedrijvengids. Ben der nu ook al weer weg want ik kreeg woensdag te horen dat me proeftijd niet verlengd werd en dat ik kon optiefen.
Maar evensgoed toch ruim een maand aan salaris, want ik kreeg ook me vrije dagen meteen uitbetaald dus das wel weer lekker. Wel jammer dat ik na drie en halve week weer werkeloos ben maar ach... ken ws volgnde week bij de lidl in purmerend beginnen dus der is geen man overboord.
Kids zitten tegenwoordig fulltime op het kinderdagverblijf en de bso omdat ik dus helaas wel 40 uur moet werken om het hoofd boven water te houden strax en ik verdom het om de bijstand in te gaan. Tenzij het echt niet anders kan.
We wonen nog steeds samen omdat ik dus nog geen baan heb en omdat we dus niet officieel gescheiden zijn nog... Er moet nog een gedeelte betaald worden door manlief en die heeft dat dus nog niet gedaan en totdat die betaling binnen is houdt de advocaat de papieren vast balen dus.
Maar dat komt wel goed.

Verder weinig nieuws op dit front. Iedereen is gezond en wel en de kids hebben het ontzettend naar hun zin op het kdv en de bso.
Damien wil niet iedere avond niet meer mee naar huis omdat ie bij de kindjes wil blijven spelen en Duncan wil gelukkig wel graag mee maar die heeft 's ochtend ook geen tijd voor mams hoor.... meteen spelen en hij is hele mij vergeten....

zow volgnede keer weer een update tot laterzzzzz aan iedereen
  vrijdag 4 maart 2005 @ 17:05:18 #289
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25365872
He Angel fijn dat het goed gaat met jullie alleen jammer van je baan ...
ook fijn dat de kids het naar hun zin hebben daar...

het sneeuwt hier hahaha...
en ik moet maandag weer naar de dokter het ziek worden sluipt er weer in hetzelfde als de vorige keer het is gelukkig nog uit te houden maar nu wacht ik niet meer zo lang...
en weer voor het weekend he,,
  vrijdag 4 maart 2005 @ 18:59:27 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25367425
Even een tussendoor meldinkje. B&H, waar vroeger allemaal babes en hunks in rondhuppelden is vernieuwd. Het stikt er van de leuke topics waar je jezelf op foto's kan spammen. Badeentjes, gebruiksvoorwerpen, natte haren, brillen, lachspiegels, gala, noem het maar op.

Voor als je je nog eens een momentje verveelt. Ik ben al verslaafd
pi_25367560
Ow het was hier -16 vannacht!
En nu sneeuwt het weer

Angel22, wat fijn dat je toch weer een nieuwe baan hebt en dat de kinderen opgevangen zijn...dat is toch al wel een zorg minder

Hopelijk is er iets te vinden babyfeet, of iig te behandelen...beterschap!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:35:49 #292
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25368043
hier ligt ook al lekker wat toch zeker bijna 4 cm bij gevallen..
wel lekker dat wel maar het sneeuwde te hard om even lekker buiten te lopen...
rewimo nog lang extra op de trein moeten wachten ?
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:57:35 #293
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25368379
Zondag zouden we naar Friesland gaan, even bij mijn beppe en bij vrenden langs, maar eigenlijk zint het me niet om de ellende op te zoeken, het moet wel een plezierig bezoekje worden met een rot die goed te doen is...
Hoe goed zijn de wegen van Utrecht, door de flevopolder naar midden Friesland begaanbaar?? Of waar zou ik dat kunnen checken?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_25368427
Nou, de binnenweggetjes zijn niet gestrooid, daar is het zo glad als wat...de grote wegen zijn wel gestrooid.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 maart 2005 @ 20:05:25 #295
13151 crew  Rewimo
pi_25368509
Na een reis van slechts 5 uur zijn we in Roosendaal aangekomen.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_25368537
He Angel leuk weer ff van je te horen joh!!! Ik hoop dat de baan bij de lidl door gaat voor je!
Babyfeet beterschap weer
Rewimo getver, t liep dus toch niet zo lekker als je gehoopt had.

Vanmorgen op kraamvisite geweest bij mijn vriendin. Oef wat was hij mooi
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:09:57 #297
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_25368570
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Even een tussendoor meldinkje. B&H, waar vroeger allemaal babes en hunks in rondhuppelden is vernieuwd. Het stikt er van de leuke topics waar je jezelf op foto's kan spammen. Badeentjes, gebruiksvoorwerpen, natte haren, brillen, lachspiegels, gala, noem het maar op.

Voor als je je nog eens een momentje verveelt. Ik ben al verslaafd
BE ik heb je hoofd gezien, LEUK!!! Ga daar ook eens even rondsnuffelen
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:12:10 #298
34891 melonovy
La Kutschie
pi_25368609
Pff crisis Rewimo, ik was van de week terug gekomen uit Alkmaar, heb er slechts 15 minuten langer over gedaan, oke, ik moest wel eerst de auto laten uitgraven, maar verder waren de wegen woensdag erg goed begaanbaar... Dit was ook wel een ritje wat ik per se wilde maken, zondag naar Friesland is nu niet echt een must ofzo... *twijfel*
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:31:10 #299
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25368893
ah voel me wel weer wat beter hoor het zijn echt vlagen van een uurtje ofzo gelukkig niet heel de dag heb het vadaag pas 3 uurtjes gehad dus wel uit te houden,,,

5 uur wow hoelang doe je er normaal over?
kyllian heeft het er vaak over morgen dan komt christan he mama hij vergeet soms alleen de r wel eens ...

zal ook eens gaan kijken BE lijkt me wel leuk...
toch geweest jessie dus het was om te doen...
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2005 @ 20:31:35 #300
43556 miss_dynastie
pi_25368901
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Na een reis van slechts 5 uur zijn we in Roosendaal aangekomen.

Nooit leuk!

Angel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')