WTFquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bijna een halve meter hier in Alkmaar, echt uniek!
Hier ligt minstens 15 centimeter.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nikky, ik weet niet hoeveel hier ligt maar minstens 5 cm.
Maar het mooiste is dat alles maar dan ook echt alles bedekt is met sneeuw.
Dat gaat serieuse mooie foto's opleveren!!!!!!!!
Sneeuw in Den Helder is net als een volle fles spa vinden in de woestijn. Nogal zeldzaam dusquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft sneeuw eigenlijk zo'n impact?
Of ligt dat aan mij...
Waar woon je, dan kom ik naar je toequote:Op woensdag 2 maart 2005 04:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is werkelijk ongelovelijk dat het nu al de hele nacht constant door sneeuwt.
En weet je, volgensmij begint het hier nu alleen maar harder te sneeuwen!!!!!!!
Ik denk dat het te maken heeft met de kleur.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft sneeuw eigenlijk zo'n impact?
Of ligt dat aan mij...
Die 15 cm maakt mij echt geen ruk meer uit.quote:
Jaaaaaaa is goedquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waar woon je, dan kom ik naar je toe![]()
Dan gaan we samen sneeuwen!
Geniet straks maar van de aankomende foto's!!!!quote:
Gelukkig toch iemand die ik niet teleur hoef te stellenquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:22 schreef socko het volgende:
SpeedyGJ ik heb er geen problemen mee als er vanacht vanochtend niks valt, ik zal blij wezen als ik door kan rijden naar huis.
Vrijdag heb ik vrij dus als er dan veel valt komt het mij beter uit!
Okquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geniet straks maar van de aankomende foto's!!!!
Bij jullie zou het aan de eind van de dag worden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:25 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ok
Hoop dat het hier nog even sneeuwloos blijft tot de middag, want ik moet straks nog een paar uurtjes de straat op.
Kan werkelijk een hoop doen!!!!!!!!!quote:
Fotoooooooo's komt u maarquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je ziet achter de vijver gewoon niet meer![]()
![]()
![]()
Thnxquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:30 schreef socko het volgende:
[..]
Fotoooooooo's komt u maar
Ps mooie foto's op je site!![]()
Nou ik vind het niet zo erg als je gelijk hebt hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit zei ik in de vorige deel ook al:
Ik zeg je 1 ding.
Ik wil je ook niet teleur stellen.
Maar voor het midden en zuiden moeten ze echt niet veel gaan verwachten.
De meeste denken van: WOW hier valt nu een heel pak dus dat krijgen we hier ook wel.....
VERGEET het maar.
Dat hier zoveel sneeuw ligt komt omdat het hier blijft hangen.
Straks als het naar het zuiden gaat beweegt het constant, dat gebeurd nu amper of niet!
Midden kleine 3 cm of minder.
Zuiden 2 cm of minder.
Sorry voor hun, ik heb al meerdere mensen op een andere forum al flink teleur gesteld.
Waarom ik weet het niet maar dit is gewoon de harde waarheid.
Iddquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:32 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet zo erg als je gelijk hebt hoor.
Als je buiten moet zijn voor je werk is die gladheid toch wat minder, en in de Ardennen ben ik vanaf hier zo als ik behoefte heb aan echte sneeuw
Maar mooi is het zeker, is alweer een aantal jaar geleden dat hier echt een flink pak heeft gelegen.
Ben jij misschien heel toevallig Paulus Pietsma?quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit zei ik in de vorige deel ook al:
ik heb al meerdere mensen op een andere forum al flink teleur gesteld.
Waarom ik weet het niet maar dit is gewoon de harde waarheid.
Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben jij misschien heel toevallig Paulus Pietsma?
Wat een roerende foto; sneeuw brengt mensen bij elkaar...quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:35 schreef ReWinD het volgende:
Ik heb het een half uurtje geleden ook ff opgemeten, hier ook 16 cm sneeuw.
[afbeelding]
Volgens mijn ouders was de winter waarin ik geboren ben ('78) een van de hevigste die zij zich kunnen herinneren qua sneeuw.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd
Maar zo'n mooi pak dat echt tot de kleinste dingen wit is gebeurd hier in het noorden niet vaak!
Nôh jôh, dat bênne wêl rake woord'nquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
Anders zou ik dit nooit zeggen
Maar zo komt het wel op neer.
De sneeuwzone ligt al de hele nacht in het noorden en schuift nauwdelijks op!
Daarom valt hier nou ook zoveel sneeuw
Kun je dat nog ergens zien (satteliet ofzo)?quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De sneeuwzone ligt al de hele nacht in het noorden en schuift nauwdelijks op!
Dat was voornamelijk in Friesland en Groningen het geval.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:38 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Volgens mijn ouders was de winter waarin ik geboren ben ('78) een van de hevigste die zij zich kunnen herinneren qua sneeuw.
Verkeer kon hier toen niet meer rijden bv.
Ik weet niet of dat toen in het hele land zo was.
Zo erg heb ik het zelf nooit meer (bewust) meegemaakt, wel nog een paar keer een flink pak maar toen was ik nog een stuk jonger, laatste jaren bijna niks.
Dat zijn rake woorden maar ik weet wat ik zegquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nôh jôh, dat bênne wêl rake woord'n
Maar die sneeuwzone windt me wel een beetje op eigenlijk, die poedersneeuw blijft dus hangen in de kop van Noord-Holland?
Via radar:quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:40 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Kun je dat nog ergens zien (satteliet ofzo)?
FOUT!!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:44 schreef Finchy het volgende:
Het Zuiden van het land wordt weer overgeslagen.
Als het zo doorr gaat valt daar inderdaad praktisch niks. Het sneeuwfront ligt alleen over Noord-Nederland.
De stroming is zuid-west dus grote kans dat het front daar blijft.
[afbeelding]
Zolang het niet te vroeg komtquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:47 schreef Finchy het volgende:
dat zou mooi zijn
Midden van het land onder sneeuwen zoals bij ons zal het niet doen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:51 schreef Finchy het volgende:
Maar dan gaat het dus langzaam naar beneden.
Betekent dat dan dat het midden van het land helemaal ondergesneeuwd wordt dus al die tijd?
En zijn die wolken dan niet leeg als ze in het zuiden aankomen.
Iddquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:53 schreef Finchy het volgende:
I see. In dat bericht staat het wel zo'n beetje.
Het sneeuwt idd nog een beetjequote:Op woensdag 2 maart 2005 04:56 schreef Finchy het volgende:
Je kan ook maar 300m voor je uit kijken (als het licht was) in het Noorden.
De Friezen sneeuwen goed in daar.
[afbeelding]
Zonder foto geen uitbetaling!quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:18 schreef NorthernStar het volgende:
Er ligt hier minstens 40 centimeter sneeuw!
Als batterijen kan vinden. Dat ding (kodakquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:29 schreef veekeend het volgende:
Zware sneeuwval teistert Nederland pics hier posten mensenvoor de ongelovigen aldaar
Ha, mede-Sneeker.quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:49 schreef Vrieskist het volgende:
Je komt hier in Sneek ook nergens, ligt overal 20-30cm. Openbaar vervoer ook op z'n gat, lekker dagje vrij
quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:49 schreef Vrieskist het volgende:
Je komt hier in Sneek ook nergens, ligt overal 20-30cm. Openbaar vervoer ook op z'n gat, lekker dagje vrij
dit is bij mij voorhuis:quote:
Dat is dan weer wat minder.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:06 schreef Againzender het volgende:
En de eerste melding van een auto die van de weg geraakt is en daarbij over de kop geslagen is komt ook net binnen
quote:Op woensdag 2 maart 2005 05:39 schreef McReal het volgende:
zo te zien word het in alkmaar ook eerder licht dan in eindhoven![]()
Jeetje, dat is wel erg jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:06 schreef Againzender het volgende:
En de eerste melding van een auto die van de weg geraakt is en daarbij over de kop geslagen is komt ook net binnen
De school in Sneek is ook dicht!quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:49 schreef Vrieskist het volgende:
welke school is dat?quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:21 schreef m021 het volgende:
[..]
De school in Sneek is ook dicht!
*gaat zijn videocamera pakken om hier (Workum) te filmen
hier net iets meer.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:18 schreef nikky het volgende:
Net weer even opgemeten. Hier ligt 20 centimeter..
Ik heb ook hier plekken waar het hoger is.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
hier net iets meer.
lineaaltje is 20 cm.
[afbeelding]
Wat doe je allemaal?quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar was je helemaal naakt dan?
Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:25 schreef gelly het volgende:
Wat jammer, nu kan ik alleen maar klanten dicht bij huis doen
Waar?quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets verkeerd toch?
haha mn buurman is nog gepoogt weg te rijen, die auto staat nu scheef in de sneeuwquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Sneeuwt het bij jullie al? Deel 3.
Je auto heb ik getracht sneeuwvrij te houden maar helaas.
ja hier ookquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:33 schreef gelly het volgende:
Het is net weer keihard gaan sneeuwen
Huh? You lost me complete nowquote:
Hier in het zuiden ook (nog) niet...quote:
Nee, we zitten naakt voor de computer...quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Huh? You lost me complete now
Zit je naakt in de sneeuw ofzo:?
Ach het is een kwestie van 1 muurtjequote:Op woensdag 2 maart 2005 07:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, we zitten naakt voor de computer...![]()
hee is dat niet in en om leidschendam!?!?!?!??!?!(noujah nu alles wit is lijkt alles op elkaar!)quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:39 schreef trance40 het volgende:
Sneeuw!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk, altijdquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar luisteren we naar Giel Beelen?
In het centrum van Alkmaar net iets meer dan de lengte van een lineaal, ik schat zo'n 35 cm (incl de +/- 15 cm van gisteren).quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:58 schreef watcher46 het volgende:
29,7 cm in Uitgeest (vlak bij aelkmear a.k.a alkmaar)
hmm...niet eerlijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:05 schreef Timmy het volgende:
[..]
In het centrum van Alkmaar net iets meer dan de lengte van een lineaal, ik schat zo'n 35 cm (incl de +/- 15 cm van gisteren).
Gedaan, tot half 8, toen ging alles snel!quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar luisteren we naar Giel Beelen?
RSG. Bogerman is (helaas voor de mensen die daar zitten) slechts tot 10.00 uur dicht.quote:
Nee dat is in Hoornquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:40 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
hee is dat niet in en om leidschendam!?!?!?!??!?!(noujah nu alles wit is lijkt alles op elkaar!)
Was jij die meneer die bijna 1 uur vastzat met zijn BMW?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:15 schreef trance40 het volgende:
Godverdomme ik zat net gewoon vast met de auto!!
Woon 5 minuten rijden van me werk deed er al 10 minuten over. En eenmaal op de parkeer plaats aangereden stond ik vast
Verlaagde kut auto is net een sneeuwschuiver nou
Is dat een Audi?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:20 schreef heaven7 het volgende:
Hier in Lobith alleen wat restjes van gister, maar schitterend!! Ik hoop dat het hier ook komt(Oosten van het lanfd dus). Precies dezelfde plaatjes die we vorig jaar in Zweden ook hadden
[afbeelding]
Dan checken we jou en dit topic ook later...quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:25 schreef classpc het volgende:
Ik ga weer ff tv kijken.
Ik check jullie en dit topic later.
En ik was die meneer met die alfa romeo die een kwartier vast stondquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Was jij die meneer die bijna 1 uur vastzat met zijn BMW?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:27 schreef greatgonzo het volgende:
kut mên...
mijn stagebegeleider is er nog steeds niet, zo kan ik niet aan het werk. En ik had er al om 8.00 mee moeten beginnen, anders komt het niet af.
De hele dag fokken dus maar
Vandaar?quote:2 maart
Groningen-Friesland-Overijssel-Drenthe
Oorzaak: sneeuwval
De bussen van Arriva en NoordNed rijden
niet.
Boven de lijn Emmeloord-Zwolle-Emmen
rijden de bussen van Connexxion niet.
Klopt, mede-inwoner hier ligt op sommige stukken 26 cm sneeuw, ik heb het net ff gemetenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:20 schreef The_Terminator het volgende:
Het heeft hier (Stadskanaal) ook behoorlijk gesneeuwd, hier 2 foto's:
[[url=http://fok.phserver.net/sneeuw/IMG_4669_klein.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://fok.phserver.net/sneeuw/IMG_4676_klein.jpg]afbeelding][/url]
Heb je je tiet ff in de sneeuw gehangen om te checken hoe diep het is?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:29 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Klopt, mede-inwoner hier ligt op sommige stukken 26 cm sneeuw, ik heb het net ff gemeten![]()
Oostwoldquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:32 schreef Doantje het volgende:
hier iin Oostwold ookEn het sneeuw hier lekker nog veel
deze Stukie is vrij
nein, hij komt met de auto, maar schijnbaar zitten de snelwegen ook redelijk dichtquote:
Dunkt mie ook ja..quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:34 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
nein, hij komt met de auto, maar schijnbaar zitten de snelwegen ook redelijk dicht
Alive.quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:40 schreef greatgonzo het volgende:
ga zo denk ik weer naar huis, de dvd aanzetten denk ik.
Eens kijken wat ik allemaal kan gaan zien:
- Day after tomorrow
- Snow fever
- Vertical limit
wat kan nog meer
kloptquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:52 schreef emil23 het volgende:
+/- 35cm (Emmen)
de eerste heb ik wel, alleen de rest ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:40 schreef greatgonzo het volgende:
ga zo denk ik weer naar huis, de dvd aanzetten denk ik.
Eens kijken wat ik allemaal kan gaan zien:
- Day after tomorrow
- Snow fever
- Vertical limit
wat kan nog meer
Vrij simpel: sneeuwquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:46 schreef PM-girl het volgende:
wat is eigenlijk precies de voorspelling voor vandaag?
mmm daar komt ok nog wat, ik wil een heleboel!!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrij simpel: sneeuw
Trekt naar het zuiden, dus daar komt ook nog wat is de bedoeling.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:55 schreef emil23 het volgende:
Je kunt je wasmachine beter binnen zetten, dan gaan ze veel langer mee
Het is een droger. Moet ik er ook nog bij vermelden dat ie kapot is?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:55 schreef emil23 het volgende:
Je kunt je wasmachine beter binnen zetten, dan gaan ze veel langer mee
Vind je het gek?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:57 schreef SjiebiediepSjauw het volgende:
[..]
Het is een droger. Moet ik er ook nog bij vermelden dat ie kapot is?![]()
Inderdaad, niks. Ook hier aan de goede kant van het spoor (Zesgehuchten), helemaal niks!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:56 schreef Keano het volgende:
GVD! hier in Geldrop (noord-brabant ligt niet 1 vlokje)
Bogerman heeft inmiddels ook de hele dag vrij!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:15 schreef m021 het volgende:
[..]
RSG. Bogerman is (helaas voor de mensen die daar zitten) slechts tot 10.00 uur dicht.
Dat noem je sneeuw!?quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:11 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]dit was gisteren maar heb vandaag geen zin om naar buiten te lopen
Zoiets ligt er hier ook hoorquote:
Komop ! Meedoen joh !quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:13 schreef greatgonzo het volgende:
ik kijk hier uit boven een basisschool...
kleine kids zijn wel meesterlijk tijdens die sneeuw zeg, die zijn me toch een sneeuwballen gevecht aan het houden!
* greatgonzo vraagt zich af of die kids raar opkijken als er iemand van 23 mee gaat doen.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:21 schreef deliberator het volgende:
sneeuw op mijn werk.
Woehoe. Altijd gaaf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meedoen man!quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:13 schreef greatgonzo het volgende:
ik kijk hier uit boven een basisschool...
kleine kids zijn wel meesterlijk tijdens die sneeuw zeg, die zijn me toch een sneeuwballen gevecht aan het houden!
* greatgonzo vraagt zich af of die kids raar opkijken als er iemand van 23 mee gaat doen.
ik zei ook niet dat er veel lagquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:22 schreef pekel het volgende:
[..].
Daar ligt echt helemaal niks haast..
* lovegrrl gelukkig op RSG zitquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:15 schreef m021 het volgende:
[..]
RSG. Bogerman is (helaas voor de mensen die daar zitten) slechts tot 10.00 uur dicht.
gave fotoos, en er ligt aardig wat bij jullie....quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:30 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
* lovegrrl gelukkig op RSG zit![]()
mooi om al die foto's zo te zien..
een paar van mijn brakke cam :
voor huis
[afbeelding]
wat een bikkel
[afbeelding]
tot aan zn kniën ofzo
[afbeelding]
achter huis
[afbeelding]
en nog 1
[afbeelding]
zoo
iddquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:37 schreef RdenElzen het volgende:
Hier in Nijmegen ligt bijna net zoveel als op 16 juni, oftewel zo goed als niets.
Afgelopen nacht is er in ieder geval weinig gevallen.
jaaa ikk ook jaloers .. grrrrrrquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:38 schreef funkyskunkie het volgende:
Hier is geen enkel vlokje te bekennen
(Deventer)
*kijkt jaloers naar alle mooie foto"s*
wat je niet ziet op de foto's, is dat het hier nog steeds met bakken uit de lucht valt..quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
gave fotoos, en er ligt aardig wat bij jullie....
als ik jou was zou ik aan de zelfstudie gaanquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:55 schreef Template het volgende:
wow hier ligt ook egt fuckgin veel sneeuw
en onze sgool is ook zo knurftig om niet te bellen dat de sgool niet door gaat,
Ik heb ook 2 dwerg teckeltjes...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:07 schreef CybPraetorian het volgende:
er ligt hier zeker 15 cm sneeuw. Ben net ff met de hond aan het lopen geweest en het is een dwergteckel en een moment kon ik hem niet meer boven het sneeuw uit zien. Zat tot zeker mn enkels in de sneeuw. En het sneeuwt nog steeds als een gek hiero...
Sneeuwkettingen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kom de oprit niet eens af met de auto.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:07 schreef CybPraetorian het volgende:
er ligt hier zeker 15 cm sneeuw. Ben net ff met de hond aan het lopen geweest en het is een dwergteckel en een moment kon ik hem niet meer boven het sneeuw uit zien. Zat tot zeker mn enkels in de sneeuw. En het sneeuwt nog steeds als een gek hiero...
kan je melden dat hij sneeuw geweldig vind. Hij wilde juist heel erg graag naar buiten, hij springt er door en steek zn snuit door de sneeuw heen...quote:
Wamel, Land van Maas en Waalquote:
Inderdaad. Idem in Rotterdamquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets ligt er hier ook hoor
En ik ben er hartstikke blij mee
Het grootste verschil is dat het nu niet waait. Anders was het aardig in die richting gegaan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Krijgen we een nieuwe feb. 1979? Ik heb foto's gezien, en dat was wel erg cool3 tot 6 meter
Die landen zijn erop berekend dat dit kan..quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:11 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Typische nederland. Er ligtt een beetje sneeuw en alles staat op z'n kop.
Snelwegen afgesloten, scholen gesloten
WTF als ze dat in zwitserland/oostenrijk doen bij 40cm sneeuw kunnen ze de boel daar wel opdoeken.
Stom gezeur![]()
Dus mijn hondjes zijn niet gestoordquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:12 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
kan je melden dat hij sneeuw geweldig vind. Hij wilde juist heel erg graag naar buiten, hij springt er door en steek zn snuit door de sneeuw heen...![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier in Hoogeveen ligt een behoorlijke laag. Iemand heeft wat weg proberen te gooien in de grote vuilniscontainer voor ons huis, dus er is een stukje dekplaat schoongeveegd, denk dat er toch zeker 30cm ligt. Maar heb niet gemeten.
Krijgen we een nieuwe feb. 1979? Ik heb foto's gezien, en dat was wel erg cool3 tot 6 meter
[afbeelding]
die hoeveelheid die hier nu is gevallen en nog steeds valt, is niet bepaald normaal te noemen voor NL. Vandaar snelwegen gesloten (minder schuivers op 'voorraad' dan in die sneeuwlandjes)quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:11 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Typische nederland. Er ligtt een beetje sneeuw en alles staat op z'n kop.
Snelwegen afgesloten, scholen gesloten
WTF als ze dat in zwitserland/oostenrijk doen bij 40cm sneeuw kunnen ze de boel daar wel opdoeken.
Stom gezeur![]()
NEE!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef dimage het volgende:
zoals de radarbeelden laten zien gaat het de eerst komende 30 uur nog door met sneeuwen \0/
idd, heb net geweldig ff met hem gelopen. Allemaal sneeuwkluiten onder hem maar dat kon hem niet deren...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:21 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Dus mijn hondjes zijn niet gestoord
Ze doen het allemaal :p
Ik hoorde pietje paulusma vanmorgen zeggen dat het vanmiddag harder gaat waaien hiero..quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat het nu niet waait. Anders was het aardig in die richting gegaan.
Ja, het beweegt amperquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef dimage het volgende:
zoals de radarbeelden laten zien gaat het de eerst komende 30 uur nog door met sneeuwen \0/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |