Nee dat is in Hoornquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:40 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
hee is dat niet in en om leidschendam!?!?!?!??!?!(noujah nu alles wit is lijkt alles op elkaar!)
Was jij die meneer die bijna 1 uur vastzat met zijn BMW?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:15 schreef trance40 het volgende:
Godverdomme ik zat net gewoon vast met de auto!!
Woon 5 minuten rijden van me werk deed er al 10 minuten over. En eenmaal op de parkeer plaats aangereden stond ik vast
Verlaagde kut auto is net een sneeuwschuiver nou
Is dat een Audi?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:20 schreef heaven7 het volgende:
Hier in Lobith alleen wat restjes van gister, maar schitterend!! Ik hoop dat het hier ook komt(Oosten van het lanfd dus). Precies dezelfde plaatjes die we vorig jaar in Zweden ook hadden
[afbeelding]
Dan checken we jou en dit topic ook later...quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:25 schreef classpc het volgende:
Ik ga weer ff tv kijken.
Ik check jullie en dit topic later.
En ik was die meneer met die alfa romeo die een kwartier vast stondquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Was jij die meneer die bijna 1 uur vastzat met zijn BMW?
quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:27 schreef greatgonzo het volgende:
kut mên...
mijn stagebegeleider is er nog steeds niet, zo kan ik niet aan het werk. En ik had er al om 8.00 mee moeten beginnen, anders komt het niet af.
De hele dag fokken dus maar
Vandaar?quote:2 maart
Groningen-Friesland-Overijssel-Drenthe
Oorzaak: sneeuwval
De bussen van Arriva en NoordNed rijden
niet.
Boven de lijn Emmeloord-Zwolle-Emmen
rijden de bussen van Connexxion niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |