quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:55 schreef emil23 het volgende:
Je kunt je wasmachine beter binnen zetten, dan gaan ze veel langer mee
Het is een droger. Moet ik er ook nog bij vermelden dat ie kapot is?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:55 schreef emil23 het volgende:
Je kunt je wasmachine beter binnen zetten, dan gaan ze veel langer mee
Vind je het gek?quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:57 schreef SjiebiediepSjauw het volgende:
[..]
Het is een droger. Moet ik er ook nog bij vermelden dat ie kapot is?![]()
Inderdaad, niks. Ook hier aan de goede kant van het spoor (Zesgehuchten), helemaal niks!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:56 schreef Keano het volgende:
GVD! hier in Geldrop (noord-brabant ligt niet 1 vlokje)
Bogerman heeft inmiddels ook de hele dag vrij!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:15 schreef m021 het volgende:
[..]
RSG. Bogerman is (helaas voor de mensen die daar zitten) slechts tot 10.00 uur dicht.
Dat noem je sneeuw!?quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:11 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]dit was gisteren maar heb vandaag geen zin om naar buiten te lopen
Zoiets ligt er hier ook hoorquote:
Komop ! Meedoen joh !quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:13 schreef greatgonzo het volgende:
ik kijk hier uit boven een basisschool...
kleine kids zijn wel meesterlijk tijdens die sneeuw zeg, die zijn me toch een sneeuwballen gevecht aan het houden!
* greatgonzo vraagt zich af of die kids raar opkijken als er iemand van 23 mee gaat doen.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:21 schreef deliberator het volgende:
sneeuw op mijn werk.
Woehoe. Altijd gaaf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meedoen man!quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:13 schreef greatgonzo het volgende:
ik kijk hier uit boven een basisschool...
kleine kids zijn wel meesterlijk tijdens die sneeuw zeg, die zijn me toch een sneeuwballen gevecht aan het houden!
* greatgonzo vraagt zich af of die kids raar opkijken als er iemand van 23 mee gaat doen.
ik zei ook niet dat er veel lagquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:22 schreef pekel het volgende:
[..].
Daar ligt echt helemaal niks haast..
* lovegrrl gelukkig op RSG zitquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:15 schreef m021 het volgende:
[..]
RSG. Bogerman is (helaas voor de mensen die daar zitten) slechts tot 10.00 uur dicht.
gave fotoos, en er ligt aardig wat bij jullie....quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:30 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
* lovegrrl gelukkig op RSG zit![]()
mooi om al die foto's zo te zien..
een paar van mijn brakke cam :
voor huis
[afbeelding]
wat een bikkel
[afbeelding]
tot aan zn kniën ofzo
[afbeelding]
achter huis
[afbeelding]
en nog 1
[afbeelding]
zoo
iddquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:37 schreef RdenElzen het volgende:
Hier in Nijmegen ligt bijna net zoveel als op 16 juni, oftewel zo goed als niets.
Afgelopen nacht is er in ieder geval weinig gevallen.
jaaa ikk ook jaloers .. grrrrrrquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:38 schreef funkyskunkie het volgende:
Hier is geen enkel vlokje te bekennen
(Deventer)
*kijkt jaloers naar alle mooie foto"s*
wat je niet ziet op de foto's, is dat het hier nog steeds met bakken uit de lucht valt..quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
gave fotoos, en er ligt aardig wat bij jullie....
als ik jou was zou ik aan de zelfstudie gaanquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:55 schreef Template het volgende:
wow hier ligt ook egt fuckgin veel sneeuw
en onze sgool is ook zo knurftig om niet te bellen dat de sgool niet door gaat,
Ik heb ook 2 dwerg teckeltjes...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:07 schreef CybPraetorian het volgende:
er ligt hier zeker 15 cm sneeuw. Ben net ff met de hond aan het lopen geweest en het is een dwergteckel en een moment kon ik hem niet meer boven het sneeuw uit zien. Zat tot zeker mn enkels in de sneeuw. En het sneeuwt nog steeds als een gek hiero...
Sneeuwkettingen.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kom de oprit niet eens af met de auto.![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:07 schreef CybPraetorian het volgende:
er ligt hier zeker 15 cm sneeuw. Ben net ff met de hond aan het lopen geweest en het is een dwergteckel en een moment kon ik hem niet meer boven het sneeuw uit zien. Zat tot zeker mn enkels in de sneeuw. En het sneeuwt nog steeds als een gek hiero...
kan je melden dat hij sneeuw geweldig vind. Hij wilde juist heel erg graag naar buiten, hij springt er door en steek zn snuit door de sneeuw heen...quote:
Wamel, Land van Maas en Waalquote:
Inderdaad. Idem in Rotterdamquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets ligt er hier ook hoor
En ik ben er hartstikke blij mee
Het grootste verschil is dat het nu niet waait. Anders was het aardig in die richting gegaan.quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Krijgen we een nieuwe feb. 1979? Ik heb foto's gezien, en dat was wel erg cool3 tot 6 meter
Die landen zijn erop berekend dat dit kan..quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:11 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Typische nederland. Er ligtt een beetje sneeuw en alles staat op z'n kop.
Snelwegen afgesloten, scholen gesloten
WTF als ze dat in zwitserland/oostenrijk doen bij 40cm sneeuw kunnen ze de boel daar wel opdoeken.
Stom gezeur![]()
Dus mijn hondjes zijn niet gestoordquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:12 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
kan je melden dat hij sneeuw geweldig vind. Hij wilde juist heel erg graag naar buiten, hij springt er door en steek zn snuit door de sneeuw heen...![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier in Hoogeveen ligt een behoorlijke laag. Iemand heeft wat weg proberen te gooien in de grote vuilniscontainer voor ons huis, dus er is een stukje dekplaat schoongeveegd, denk dat er toch zeker 30cm ligt. Maar heb niet gemeten.
Krijgen we een nieuwe feb. 1979? Ik heb foto's gezien, en dat was wel erg cool3 tot 6 meter
[afbeelding]
die hoeveelheid die hier nu is gevallen en nog steeds valt, is niet bepaald normaal te noemen voor NL. Vandaar snelwegen gesloten (minder schuivers op 'voorraad' dan in die sneeuwlandjes)quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:11 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Typische nederland. Er ligtt een beetje sneeuw en alles staat op z'n kop.
Snelwegen afgesloten, scholen gesloten
WTF als ze dat in zwitserland/oostenrijk doen bij 40cm sneeuw kunnen ze de boel daar wel opdoeken.
Stom gezeur![]()
NEE!quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef dimage het volgende:
zoals de radarbeelden laten zien gaat het de eerst komende 30 uur nog door met sneeuwen \0/
idd, heb net geweldig ff met hem gelopen. Allemaal sneeuwkluiten onder hem maar dat kon hem niet deren...quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:21 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Dus mijn hondjes zijn niet gestoord
Ze doen het allemaal :p
Ik hoorde pietje paulusma vanmorgen zeggen dat het vanmiddag harder gaat waaien hiero..quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:20 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat het nu niet waait. Anders was het aardig in die richting gegaan.
Ja, het beweegt amperquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:25 schreef dimage het volgende:
zoals de radarbeelden laten zien gaat het de eerst komende 30 uur nog door met sneeuwen \0/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |