Zoiets ligt er hier ook hoorquote:
Komop ! Meedoen joh !quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:13 schreef greatgonzo het volgende:
ik kijk hier uit boven een basisschool...
kleine kids zijn wel meesterlijk tijdens die sneeuw zeg, die zijn me toch een sneeuwballen gevecht aan het houden!
* greatgonzo vraagt zich af of die kids raar opkijken als er iemand van 23 mee gaat doen.
quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:21 schreef deliberator het volgende:
sneeuw op mijn werk.
Woehoe. Altijd gaaf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meedoen man!quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:13 schreef greatgonzo het volgende:
ik kijk hier uit boven een basisschool...
kleine kids zijn wel meesterlijk tijdens die sneeuw zeg, die zijn me toch een sneeuwballen gevecht aan het houden!
* greatgonzo vraagt zich af of die kids raar opkijken als er iemand van 23 mee gaat doen.
ik zei ook niet dat er veel lagquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:22 schreef pekel het volgende:
[..].
Daar ligt echt helemaal niks haast..
* lovegrrl gelukkig op RSG zitquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:15 schreef m021 het volgende:
[..]
RSG. Bogerman is (helaas voor de mensen die daar zitten) slechts tot 10.00 uur dicht.
gave fotoos, en er ligt aardig wat bij jullie....quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:30 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
* lovegrrl gelukkig op RSG zit![]()
mooi om al die foto's zo te zien..
een paar van mijn brakke cam :
voor huis
[afbeelding]
wat een bikkel
[afbeelding]
tot aan zn kniën ofzo
[afbeelding]
achter huis
[afbeelding]
en nog 1
[afbeelding]
zoo
iddquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:37 schreef RdenElzen het volgende:
Hier in Nijmegen ligt bijna net zoveel als op 16 juni, oftewel zo goed als niets.
Afgelopen nacht is er in ieder geval weinig gevallen.
jaaa ikk ook jaloers .. grrrrrrquote:Op woensdag 2 maart 2005 09:38 schreef funkyskunkie het volgende:
Hier is geen enkel vlokje te bekennen
(Deventer)
*kijkt jaloers naar alle mooie foto"s*
wat je niet ziet op de foto's, is dat het hier nog steeds met bakken uit de lucht valt..quote:Op woensdag 2 maart 2005 09:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
gave fotoos, en er ligt aardig wat bij jullie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |