Hey nog eentje uit Velpquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:00 schreef MDKme2 het volgende:
Op m'n werk(velp) 1 cm, Maar het sneeuwen is net gestopt dus het zal wel niet meer worden
Waar is hier?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:55 schreef Pelgrim het volgende:
Het sneeuwt hier als een gek.
Hier nu ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
hier vallen een paar hele kleine vlokjes..
Bekant zomer hier met die stralende zon aan z'n hemelsblauwe lucht nu.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:15 schreef PeRi het volgende:
Rotterdam Oost ook helemaal sneeuwvrij hoor (nog). Wel bewolkt.
8-|quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:09 schreef MDKme2 het volgende:
WTF: 4 cm sneeuw hier aan huis, en wat doen de honden? Rollen door de sneeuw, maar luisteren dat ze naar binnen motte komen. HO maar![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 01:09 schreef MDKme2 het volgende:
WTF: 4 cm sneeuw hier aan huis, en wat doen de honden? Rollen door de sneeuw, maar luisteren dat ze naar binnen motte komen. HO maar![]()
Ja in je eentje is dat inderdaad minderquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:58 schreef Beach het volgende:
Ik ben ingesneeuwd![]()
Dat wordt de komende dagen alleen maar sexen in bed![]()
Ik snap het ook al niet meerquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Rotterdam blijft het - terwijl het wel vriest - weer niet liggen....
Hier ( Assen) ligt anders maar een beetje poederquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:23 schreef Murray het volgende:
Het sneeuwt niet, maar het is wel helemaal wit in Drenthe.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:31 schreef Hellracer het volgende:
Hier (Turku, Finland) ligt 30 cm sneeuw en ongeveer 3cm op de snelweg.
Autos met spijks zijn geweldig!
Het is niet eerlijkquote:
Dat was inderdaad flink glibberen vanochtend.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef Cassius het volgende:
Hier in Groningen lag vanmorgen een aardig laagje, maar daar is nog maar weinig van over.
en waar is dat?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:51 schreef AMD64 het volgende:
Sneeeuw!!
- is het veel?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:22 schreef AMD64 het volgende:
Hellevoetsluis!
Update: mijn achtertuin is inmiddels weer helemaal groen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:04 schreef Tokay het volgende:
Het sneeuwt hier hevig!
Mijn achtertuin verandert van groen in wit.
Prachtig!
Inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat het niet blijft liggen.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:07 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam had net een verdwaald heel klein sneeuwbuitje.
Het is opgeklaard en windstil nu. Goed recept voor een ijskoude nacht!
Nou, dan weten we dat ook alvastquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dan weten we dat ook alvast
jammer na het weekend dus pasquote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa hier geen sneeuw te zienen er hangt ook bepaald niet iets in de lucht. WOrdt er wat verwacht of zo?
Hier ligt al 6-8 cm en komt nog wel meer bij.de wereld is wit mooi hoor zo iets.quote:Op zondag 27 februari 2005 09:34 schreef pos het volgende:
sneeuwt het hier net en het blijft ook nog liggen is de bui alweer voorbij, bleh...
Hellevoetsluisquote:Op zondag 27 februari 2005 23:52 schreef tijnnl het volgende:
he dat lijkt hier wel vlakbij, rotterdam oosterflank, niet?
Dat is inderdaad even wennenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:55 schreef tijnnl het volgende:
hmm, legt in de buurt en et lijkt best op oosterflank dan
wel mooi die sneeuw, alleen van mij hoeft et ff nie zow als je heel de week in 25 graden heb gezeten...
Ja, er zou zomaar een aardig pak kunnen vallen.... maar het kan ook een eindigen met een beetje gemiezer....quote:Op maandag 28 februari 2005 13:38 schreef nozem het volgende:
De kans op een sneeuwdek van betekenis is deze winter nog nooit zo groot geweest als morgen en woensdag. Afwachten, maar alle mogelijkheden zijn aanwezig voor een winterfeest.
Ik hoor ook dat soort hoeveelheden uit die buurt, het is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Er ligt lekker wat sneeuw in Alkmaar, 8 cm volgens het nieuws. En het sneeuwt nog steeds, zij het heel licht...
Ah, dat is leuk voor mijn oudersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:16 schreef Marsepein het volgende:
Utrecht (Lage Weide) Centimetertje of 2 maximaal. Het sneeuwt nog wel, niet zwaar maar gestaag. Als dit de hele dag door gaat, dan ligt er overmorgen vanavond 6 centimeter
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Den Haag begint langzaam maar zeker wit te worden
Ja, daar is aardig veel gevallen in die regio hoor ik overal.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:32 schreef ThunderChild het volgende:
Aardig wat gevallen, gok toch wel op een centimetertje of 5-6 (Regio Alkmaar) . . .
Gigantisch. Tis jammer dat ik geen digicam heb, anders had ik er wel ff een foto van gemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:35 schreef Againzender het volgende:
Ja, daar is aardig veel gevallen in die regio hoor ik overal.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er wordt zelfs al gelanglauft hier . . .
Het sneeuwt nu een stuk harder met ook grotere vlokken. Er ligt denk ik een cm of 2.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:09 schreef hetsjhokleek het volgende:
In Geffen bij Den Bosch sneeuwt het nu met kleine volkjes. Er ligt een klein laagje maar je kan de kleur van de stenen er nog door heen zien.
Moet je ook hier naartoe komen . . .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:08 schreef Syrena het volgende:
In Stein (Zuid-Limburg) helemaal niks. Er ligt hier een daar een piepklein hoopje en af en toe komt er 1 vlokje langs.NOU!
Ik hoorde op de radio dat daar al zo'n 8 cm ligt. Hier (Venlo) begint het nu heeeel lichtjes te sneeuwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef Nuongirl het volgende:
Al de hele dagEn er ligt een flink pak (Alkmaar)
Inmiddels wel ietsjes meer denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat daar al zo'n 8 cm ligt. Hier (Venlo) begint het nu heeeel lichtjes te sneeuwen.
Ik hoorde dat je daar de rotondes al niet meer ziet door de sneeuwquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:25 schreef Talietje het volgende:
ja en veel, t sneeuwt hier al de hele dag aan een stuk door.![]()
oja in heerhugowaard btw
Inmiddels al niet meer. Tis opgehouden en begint gelijk al te dooien . . .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef Nuongirl het volgende:
Er lag (en ligt) hier (Bergen, dus ook bij Alkmaar) inderdaad veel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoor ook dat soort hoeveelheden uit die buurt, het is niet eerlijk!
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou, je bent gewoon voor de kat z'n kut verhuisd![]()
Owh, dat zijn de klinkers in de tuinquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:11 schreef Renesite het volgende:
Groningen? rood met blauwachtig
Gooi je hem open. Toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Vanmiddag wel de hele dag sneeuw, nu weet ik 't niet, 't rolluik naast me zit potdicht
quote:
quote:Zie je nou, je bent gewoon voor de kat z'n kut verhuisd![]()
Hm, ik hoop dat mijn collega op kantoor kan komen morgen (komt ook uit HHWaard)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:13 schreef mijndochters het volgende:
30 cm in de achtertuin (heerhugowaard) en het sneeuwt nog steeds
Liiief.quote:
Xena!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die vind het ook leuk in de sneeuw
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil dat een beetje daar? Ik zie het op de radar deze kant op komen, ben nu al benieuwd hoe dat er morgen uitzietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:34 schreef bonke het volgende:
hier een dik pak sneeuw van wel 1 cm
owjaa Den helder en et sneeuwt nog steeds
ps: toch wel een raar woord dat "sneeuw"
Wat typisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef Nuongirl het volgende:
Ziet er gezellig uit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:30 schreef nikky het volgende:
Sorry voor de brakke kwaliteit ik had alleen geen zin om dat boekje te zoeken van de cam zodat ik een langzamere sluitingstijd kon instellen. Dus zonder flits gedaan..
[afbeelding]
Tuin.
[afbeelding]
Op de auto. Zeker 15 centimeter..
En het is plaksneeuw! Ideaal voor sneeuwballen en sneeuwpoppen.
.
Het sneeuwt inderdaad nog lekker hard door.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit.
Het sneeuwt hier nog even lekker door
Van mij mag het nog wel even zo blijfen
Sints vantaag is alles antersom getraaitquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat met een D?
Dan mach jei mei ook fan binnenstebuiten nemen...quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sints vantaag is alles antersom getraait
quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan mach jei mei ook fan binnenstebuiten nemen...![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat met een D?
Dat weet ik zonet nog niet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee maar dit is echt uniek!
Zoveel sneeuw hebben we de laatste 10 jaar niet meer gehad toch?
Dat klinkt behoorlijk opwindend, ik kan me nog wel herinneren dat het 20 jaar geleden ook zo hartquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat weet ik zonet nog niet.
Binnen 10 jaar heb ik zelf een flink pak sneeuw gehad, lag zelfs nog meer dan wat er nu ligt!!
Maar dat was ook het voorbode van de dooiaanval!
Toen viel er echt enorm wat sneeuw!
Had zelf helemaal niks in de gaten toen mijn buurman naar mij toe kwam.
Het sneeuw lag gewoon tegen de deur aan!
Zeker zo'n 15/20 cm....
Toen was ik 1 jaarquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk opwindend, ik kan me nog wel herinneren dat het 20 jaar geleden ook zo hartsneeuwde, weten jullie dat nog?
Jawel, even graven in je koppie, dan ga je je je je je je je je je je je je het ineens herinneren...quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toen was ik 1 jaar
Sorry dat kan ik me niet herinneren
Ik zeg je 1 ding.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:55 schreef socko het volgende:
Mooie foto's !
Altijd leuk om te zien, hier in utrecht is vanacht nog niks gevallen dat zal wel in de ochtend spits vallen als ik naar huis moet rijden
Sneeuw blijft morgen ook nog wel even liggen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee maar ik heb ineens zin om naar buiten te gaan, maar dan kan ik hier dus niet meer posten
Wat moet ik doen, naar buiten gaan of binnen blijven...
Whahah coolquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:00 schreef ilona-scuderia het volgende:Er rijdt hier net een sneeuwschuiver langs en hij kwam bijna vast te zitten in de bocht!
Ja maar dan liggen wij op 1 oor toch?quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sneeuw blijft morgen ook nog wel even liggen hoor
Jah! Rond '83 toch?quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk opwindend, ik kan me nog wel herinneren dat het 20 jaar geleden ook zo hartsneeuwde, weten jullie dat nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |