Wat typisch.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef Nuongirl het volgende:
Al de hele dagEn er ligt een flink pak (Alkmaar)
Ziet er gezellig uit.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:30 schreef nikky het volgende:
Sorry voor de brakke kwaliteit ik had alleen geen zin om dat boekje te zoeken van de cam zodat ik een langzamere sluitingstijd kon instellen. Dus zonder flits gedaan..
[afbeelding]
Tuin.
[afbeelding]
Op de auto. Zeker 15 centimeter..
En het is plaksneeuw! Ideaal voor sneeuwballen en sneeuwpoppen.
.
Het sneeuwt inderdaad nog lekker hard door.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit.
Het sneeuwt hier nog even lekker door
Van mij mag het nog wel even zo blijfen
Sints vantaag is alles antersom getraaitquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat met een D?
Dan mach jei mei ook fan binnenstebuiten nemen...quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sints vantaag is alles antersom getraait
quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan mach jei mei ook fan binnenstebuiten nemen...![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat met een D?
Dat weet ik zonet nog niet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee maar dit is echt uniek!
Zoveel sneeuw hebben we de laatste 10 jaar niet meer gehad toch?
Dat klinkt behoorlijk opwindend, ik kan me nog wel herinneren dat het 20 jaar geleden ook zo hartquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat weet ik zonet nog niet.
Binnen 10 jaar heb ik zelf een flink pak sneeuw gehad, lag zelfs nog meer dan wat er nu ligt!!
Maar dat was ook het voorbode van de dooiaanval!
Toen viel er echt enorm wat sneeuw!
Had zelf helemaal niks in de gaten toen mijn buurman naar mij toe kwam.
Het sneeuw lag gewoon tegen de deur aan!
Zeker zo'n 15/20 cm....
Toen was ik 1 jaarquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk opwindend, ik kan me nog wel herinneren dat het 20 jaar geleden ook zo hartsneeuwde, weten jullie dat nog?
Jawel, even graven in je koppie, dan ga je je je je je je je je je je je je het ineens herinneren...quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Toen was ik 1 jaar
Sorry dat kan ik me niet herinneren
Ik zeg je 1 ding.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:55 schreef socko het volgende:
Mooie foto's !
Altijd leuk om te zien, hier in utrecht is vanacht nog niks gevallen dat zal wel in de ochtend spits vallen als ik naar huis moet rijden
Sneeuw blijft morgen ook nog wel even liggen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee maar ik heb ineens zin om naar buiten te gaan, maar dan kan ik hier dus niet meer posten
Wat moet ik doen, naar buiten gaan of binnen blijven...
Whahah coolquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:00 schreef ilona-scuderia het volgende:Er rijdt hier net een sneeuwschuiver langs en hij kwam bijna vast te zitten in de bocht!
Ja maar dan liggen wij op 1 oor toch?quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sneeuw blijft morgen ook nog wel even liggen hoor
Jah! Rond '83 toch?quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat klinkt behoorlijk opwindend, ik kan me nog wel herinneren dat het 20 jaar geleden ook zo hartsneeuwde, weten jullie dat nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |