Ik hoorde op de radio dat daar al zo'n 8 cm ligt. Hier (Venlo) begint het nu heeeel lichtjes te sneeuwen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef Nuongirl het volgende:
Al de hele dagEn er ligt een flink pak (Alkmaar)
Inmiddels wel ietsjes meer denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio dat daar al zo'n 8 cm ligt. Hier (Venlo) begint het nu heeeel lichtjes te sneeuwen.
Ik hoorde dat je daar de rotondes al niet meer ziet door de sneeuwquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:25 schreef Talietje het volgende:
ja en veel, t sneeuwt hier al de hele dag aan een stuk door.![]()
oja in heerhugowaard btw
Inmiddels al niet meer. Tis opgehouden en begint gelijk al te dooien . . .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:24 schreef Nuongirl het volgende:
Al de hele dagEn er ligt een flink pak (Alkmaar)
Er lag (en ligt) hier (Bergen, dus ook bij Alkmaar) inderdaad veel.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoor ook dat soort hoeveelheden uit die buurt, het is niet eerlijk!
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je nou, je bent gewoon voor de kat z'n kut verhuisd![]()
Owh, dat zijn de klinkers in de tuinquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:11 schreef Renesite het volgende:
Groningen? rood met blauwachtig
Gooi je hem open. Toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Vanmiddag wel de hele dag sneeuw, nu weet ik 't niet, 't rolluik naast me zit potdicht
quote:
quote:Zie je nou, je bent gewoon voor de kat z'n kut verhuisd![]()
Hm, ik hoop dat mijn collega op kantoor kan komen morgen (komt ook uit HHWaard)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:13 schreef mijndochters het volgende:
30 cm in de achtertuin (heerhugowaard) en het sneeuwt nog steeds
Liiief.quote:
Xena!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die vind het ook leuk in de sneeuw
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil dat een beetje daar? Ik zie het op de radar deze kant op komen, ben nu al benieuwd hoe dat er morgen uitzietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:34 schreef bonke het volgende:
hier een dik pak sneeuw van wel 1 cm
owjaa Den helder en et sneeuwt nog steeds
ps: toch wel een raar woord dat "sneeuw"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |