Ja, er zou zomaar een aardig pak kunnen vallen.... maar het kan ook een eindigen met een beetje gemiezer....quote:Op maandag 28 februari 2005 13:38 schreef nozem het volgende:
De kans op een sneeuwdek van betekenis is deze winter nog nooit zo groot geweest als morgen en woensdag. Afwachten, maar alle mogelijkheden zijn aanwezig voor een winterfeest.
Ik hoor ook dat soort hoeveelheden uit die buurt, het is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Er ligt lekker wat sneeuw in Alkmaar, 8 cm volgens het nieuws. En het sneeuwt nog steeds, zij het heel licht...
Ah, dat is leuk voor mijn oudersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:16 schreef Marsepein het volgende:
Utrecht (Lage Weide) Centimetertje of 2 maximaal. Het sneeuwt nog wel, niet zwaar maar gestaag. Als dit de hele dag door gaat, dan ligt er overmorgen vanavond 6 centimeter
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Den Haag begint langzaam maar zeker wit te worden
Ja, daar is aardig veel gevallen in die regio hoor ik overal.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:32 schreef ThunderChild het volgende:
Aardig wat gevallen, gok toch wel op een centimetertje of 5-6 (Regio Alkmaar) . . .
Gigantisch. Tis jammer dat ik geen digicam heb, anders had ik er wel ff een foto van gemaakt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:35 schreef Againzender het volgende:
Ja, daar is aardig veel gevallen in die regio hoor ik overal.
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er wordt zelfs al gelanglauft hier . . .
Het sneeuwt nu een stuk harder met ook grotere vlokken. Er ligt denk ik een cm of 2.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:09 schreef hetsjhokleek het volgende:
In Geffen bij Den Bosch sneeuwt het nu met kleine volkjes. Er ligt een klein laagje maar je kan de kleur van de stenen er nog door heen zien.
Moet je ook hier naartoe komen . . .quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:08 schreef Syrena het volgende:
In Stein (Zuid-Limburg) helemaal niks. Er ligt hier een daar een piepklein hoopje en af en toe komt er 1 vlokje langs.NOU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |