Hellevoetsluisquote:Op zondag 27 februari 2005 23:52 schreef tijnnl het volgende:
he dat lijkt hier wel vlakbij, rotterdam oosterflank, niet?
Dat is inderdaad even wennenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:55 schreef tijnnl het volgende:
hmm, legt in de buurt en et lijkt best op oosterflank dan
wel mooi die sneeuw, alleen van mij hoeft et ff nie zow als je heel de week in 25 graden heb gezeten...
Ja, er zou zomaar een aardig pak kunnen vallen.... maar het kan ook een eindigen met een beetje gemiezer....quote:Op maandag 28 februari 2005 13:38 schreef nozem het volgende:
De kans op een sneeuwdek van betekenis is deze winter nog nooit zo groot geweest als morgen en woensdag. Afwachten, maar alle mogelijkheden zijn aanwezig voor een winterfeest.
Ik hoor ook dat soort hoeveelheden uit die buurt, het is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Er ligt lekker wat sneeuw in Alkmaar, 8 cm volgens het nieuws. En het sneeuwt nog steeds, zij het heel licht...
Ah, dat is leuk voor mijn oudersquote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:16 schreef Marsepein het volgende:
Utrecht (Lage Weide) Centimetertje of 2 maximaal. Het sneeuwt nog wel, niet zwaar maar gestaag. Als dit de hele dag door gaat, dan ligt er overmorgen vanavond 6 centimeter
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Den Haag begint langzaam maar zeker wit te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |