Het is niet eerlijkquote:
Dat was inderdaad flink glibberen vanochtend.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:32 schreef Cassius het volgende:
Hier in Groningen lag vanmorgen een aardig laagje, maar daar is nog maar weinig van over.
en waar is dat?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:51 schreef AMD64 het volgende:
Sneeeuw!!
- is het veel?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:22 schreef AMD64 het volgende:
Hellevoetsluis!
Update: mijn achtertuin is inmiddels weer helemaal groen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:04 schreef Tokay het volgende:
Het sneeuwt hier hevig!
Mijn achtertuin verandert van groen in wit.
Prachtig!
Inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat het niet blijft liggen.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:07 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam had net een verdwaald heel klein sneeuwbuitje.
Het is opgeklaard en windstil nu. Goed recept voor een ijskoude nacht!
Nou, dan weten we dat ook alvastquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dan weten we dat ook alvast
jammer na het weekend dus pasquote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa hier geen sneeuw te zienen er hangt ook bepaald niet iets in de lucht. WOrdt er wat verwacht of zo?
Hier ligt al 6-8 cm en komt nog wel meer bij.de wereld is wit mooi hoor zo iets.quote:Op zondag 27 februari 2005 09:34 schreef pos het volgende:
sneeuwt het hier net en het blijft ook nog liggen is de bui alweer voorbij, bleh...
Hellevoetsluisquote:Op zondag 27 februari 2005 23:52 schreef tijnnl het volgende:
he dat lijkt hier wel vlakbij, rotterdam oosterflank, niet?
Dat is inderdaad even wennenquote:Op zondag 27 februari 2005 23:55 schreef tijnnl het volgende:
hmm, legt in de buurt en et lijkt best op oosterflank dan
wel mooi die sneeuw, alleen van mij hoeft et ff nie zow als je heel de week in 25 graden heb gezeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |