WTFquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bijna een halve meter hier in Alkmaar, echt uniek!
Hier ligt minstens 15 centimeter.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nikky, ik weet niet hoeveel hier ligt maar minstens 5 cm.
Maar het mooiste is dat alles maar dan ook echt alles bedekt is met sneeuw.
Dat gaat serieuse mooie foto's opleveren!!!!!!!!
Sneeuw in Den Helder is net als een volle fles spa vinden in de woestijn. Nogal zeldzaam dusquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft sneeuw eigenlijk zo'n impact?
Of ligt dat aan mij...
Waar woon je, dan kom ik naar je toequote:Op woensdag 2 maart 2005 04:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het is werkelijk ongelovelijk dat het nu al de hele nacht constant door sneeuwt.
En weet je, volgensmij begint het hier nu alleen maar harder te sneeuwen!!!!!!!
Ik denk dat het te maken heeft met de kleur.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom heeft sneeuw eigenlijk zo'n impact?
Of ligt dat aan mij...
Die 15 cm maakt mij echt geen ruk meer uit.quote:
Jaaaaaaa is goedquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Waar woon je, dan kom ik naar je toe![]()
Dan gaan we samen sneeuwen!
Geniet straks maar van de aankomende foto's!!!!quote:
Gelukkig toch iemand die ik niet teleur hoef te stellenquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:22 schreef socko het volgende:
SpeedyGJ ik heb er geen problemen mee als er vanacht vanochtend niks valt, ik zal blij wezen als ik door kan rijden naar huis.
Vrijdag heb ik vrij dus als er dan veel valt komt het mij beter uit!
Okquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geniet straks maar van de aankomende foto's!!!!
Bij jullie zou het aan de eind van de dag worden.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:25 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ok
Hoop dat het hier nog even sneeuwloos blijft tot de middag, want ik moet straks nog een paar uurtjes de straat op.
Kan werkelijk een hoop doen!!!!!!!!!quote:
Fotoooooooo's komt u maarquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je ziet achter de vijver gewoon niet meer![]()
![]()
![]()
Thnxquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:30 schreef socko het volgende:
[..]
Fotoooooooo's komt u maar
Ps mooie foto's op je site!![]()
Nou ik vind het niet zo erg als je gelijk hebt hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit zei ik in de vorige deel ook al:
Ik zeg je 1 ding.
Ik wil je ook niet teleur stellen.
Maar voor het midden en zuiden moeten ze echt niet veel gaan verwachten.
De meeste denken van: WOW hier valt nu een heel pak dus dat krijgen we hier ook wel.....
VERGEET het maar.
Dat hier zoveel sneeuw ligt komt omdat het hier blijft hangen.
Straks als het naar het zuiden gaat beweegt het constant, dat gebeurd nu amper of niet!
Midden kleine 3 cm of minder.
Zuiden 2 cm of minder.
Sorry voor hun, ik heb al meerdere mensen op een andere forum al flink teleur gesteld.
Waarom ik weet het niet maar dit is gewoon de harde waarheid.
Iddquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:32 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet zo erg als je gelijk hebt hoor.
Als je buiten moet zijn voor je werk is die gladheid toch wat minder, en in de Ardennen ben ik vanaf hier zo als ik behoefte heb aan echte sneeuw
Maar mooi is het zeker, is alweer een aantal jaar geleden dat hier echt een flink pak heeft gelegen.
Ben jij misschien heel toevallig Paulus Pietsma?quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit zei ik in de vorige deel ook al:
ik heb al meerdere mensen op een andere forum al flink teleur gesteld.
Waarom ik weet het niet maar dit is gewoon de harde waarheid.
Nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben jij misschien heel toevallig Paulus Pietsma?
Wat een roerende foto; sneeuw brengt mensen bij elkaar...quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:35 schreef ReWinD het volgende:
Ik heb het een half uurtje geleden ook ff opgemeten, hier ook 16 cm sneeuw.
[afbeelding]
Volgens mijn ouders was de winter waarin ik geboren ben ('78) een van de hevigste die zij zich kunnen herinneren qua sneeuw.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd
Maar zo'n mooi pak dat echt tot de kleinste dingen wit is gebeurd hier in het noorden niet vaak!
Nôh jôh, dat bênne wêl rake woord'nquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet.
Anders zou ik dit nooit zeggen
Maar zo komt het wel op neer.
De sneeuwzone ligt al de hele nacht in het noorden en schuift nauwdelijks op!
Daarom valt hier nou ook zoveel sneeuw
Kun je dat nog ergens zien (satteliet ofzo)?quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De sneeuwzone ligt al de hele nacht in het noorden en schuift nauwdelijks op!
Dat was voornamelijk in Friesland en Groningen het geval.quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:38 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Volgens mijn ouders was de winter waarin ik geboren ben ('78) een van de hevigste die zij zich kunnen herinneren qua sneeuw.
Verkeer kon hier toen niet meer rijden bv.
Ik weet niet of dat toen in het hele land zo was.
Zo erg heb ik het zelf nooit meer (bewust) meegemaakt, wel nog een paar keer een flink pak maar toen was ik nog een stuk jonger, laatste jaren bijna niks.
Dat zijn rake woorden maar ik weet wat ik zegquote:Op woensdag 2 maart 2005 04:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nôh jôh, dat bênne wêl rake woord'n
Maar die sneeuwzone windt me wel een beetje op eigenlijk, die poedersneeuw blijft dus hangen in de kop van Noord-Holland?
Via radar:quote:Op woensdag 2 maart 2005 04:40 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Kun je dat nog ergens zien (satteliet ofzo)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |