Eeehh geen leven naast Fok? Hand geblesseerd? Volgens de biologie leraar was het De week om te experimenteren. Zoiets?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
livEliveD, ehhh.. iedereen zit om 2 uur in de sc, wat denk je?
Hele nacht natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
Ben benieuwd hoelang dit topic standhoudt
allemaal jaloers op mij hequote:Tering. Staat hier iedereen droog ofzo dat ze allemaal over jannogwat heen willen?
Postkrikkenquote:
Je bent blij dat je geen maagd meer bent?quote:
he kan ik het helpen dat jij nog maagd bentquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent blij dat je geen maagd meer bent?
Ieder zijn ding hoor
Ik heb ook een ding, maar die willen meiden nooit gelijk zien...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent blij dat je geen maagd meer bent?
Ieder zijn ding hoor
jongens ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ik heb ook een ding, maar die willen meiden nooit gelijk zien...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef Nagz het volgende:
[..]
Wie weet. Ik krijg immers de indruk dat je over iedereen heen gaatquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef killswitch het volgende:
he kan ik het helpen dat jij nog maagd bent
Pak hem eens in een mooi papiertje inquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef Nagz het volgende:
nee hoor alleen janetjequote:Op woensdag 2 maart 2005 01:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wie weet. Ik krijg immers de indruk dat je over iedereen heen gaat
Toevallig behoefte om te neuken? Dan kun je hier terecht heb ik begrepenquote:
papier?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Pak hem eens in een mooi papiertje in
ik aprecieer het aanbod.. maar ik mag niet naar dingen van meneren kijken van mijn mamma....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |