Eeehh geen leven naast Fok? Hand geblesseerd? Volgens de biologie leraar was het De week om te experimenteren. Zoiets?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:42 schreef Janetje het volgende:
livEliveD, ehhh.. iedereen zit om 2 uur in de sc, wat denk je?
Hele nacht natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:42 schreef Nickthedick het volgende:
Ben benieuwd hoelang dit topic standhoudt
allemaal jaloers op mij hequote:Tering. Staat hier iedereen droog ofzo dat ze allemaal over jannogwat heen willen?
Postkrikkenquote:
Je bent blij dat je geen maagd meer bent?quote:
he kan ik het helpen dat jij nog maagd bentquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent blij dat je geen maagd meer bent?
Ieder zijn ding hoor
Ik heb ook een ding, maar die willen meiden nooit gelijk zien...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent blij dat je geen maagd meer bent?
Ieder zijn ding hoor
jongens ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef Nagz het volgende:
[..]
Ik heb ook een ding, maar die willen meiden nooit gelijk zien...
quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef Nagz het volgende:
[..]
Wie weet. Ik krijg immers de indruk dat je over iedereen heen gaatquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef killswitch het volgende:
he kan ik het helpen dat jij nog maagd bent
Pak hem eens in een mooi papiertje inquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:45 schreef Nagz het volgende:
nee hoor alleen janetjequote:Op woensdag 2 maart 2005 01:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wie weet. Ik krijg immers de indruk dat je over iedereen heen gaat
Toevallig behoefte om te neuken? Dan kun je hier terecht heb ik begrepenquote:
papier?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Pak hem eens in een mooi papiertje in
ik aprecieer het aanbod.. maar ik mag niet naar dingen van meneren kijken van mijn mamma....quote:
Monogaam proberen te zijn is dan wel weer okquote:
sinds waneer is nagz een meneerquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
ik aprecieer het aanbod.. maar ik mag niet naar dingen van meneren kijken van mijn mamma....
Godsklere. Dat mag niet van de Paus heur!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:47 schreef Nagz het volgende:
papier?
Volgens een folder moet het rubber zijn
ik heb nog een beetje niveau hoog te houden hequote:Op woensdag 2 maart 2005 01:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Monogaam proberen te zijn is dan wel weer ok [afbeelding]
sinds ie ouder dan 18 is en met een dingetjequote:
Viel ie zo tegen?quote:
uhmm ..dependsquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toevallig behoefte om te neuken? Dan kun je hier terecht heb ik begrepen
De paus is nog ouder dan de trilobiet in de gang.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Godsklere. Dat mag niet van de Paus heur!
Wat een eigendunk zeg...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb nog een beetje niveau hoog te houden he![]()
al word dat met iedere sc weer wat minder
Als je eenmaal hier gepost hebt dan kun je het modschap vergeten jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:49 schreef killswitch het volgende:
ik heb nog een beetje niveau hoog te houden he![]()
al word dat met iedere sc weer wat minder
Weet ik dan weer niet he!!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als je eenmaal hier gepost hebt dan kun je het modschap vergeten ja
Altijd een pre als je het goed met je schoonmoeder kunt vindenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:49 schreef killswitch het volgende:
owja sorry was ff de trio's vergeten toen waren er ook andere meiden bij he
dat mogen ze zowiezo van me houdenquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Als je eenmaal hier gepost hebt dan kun je het modschap vergeten ja
Mod zijn is zwaar overratedquote:
truste .. :0quote:
Waarvan?quote:
he was haar tante hoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Altijd een pre als je het goed met je schoonmoeder kunt vinden [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |